Rukous pyyntö

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Rukous pyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Ella.
Noukin tän tuolta; rohkaisevia sivustoja ketjusta:

Ilpoistenpiirin kotisivu jos jotain kiinnostaa heidän toiminta tai haluaa lähettää rukouspyynnön.
https://www.ilpoistenpiiri.fi/
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukous pyyntö

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos! Olen katsonut sitä usein. Ja on ollut voimallista julistusta.
Saanut hyvät yö unet niiden iltojen jälkeen! Kiitos Jeesukselle!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Maaret

Re: Rukous pyyntö

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Ihanaa, yöllä kävin kahvilla ja pitkästä aikaa johdatuin selaamaan TV7n netin ohjelmistoa ja siellä huomasin tuon Ilpoisten piirin tämän illan lähetyksen. Siitä tuli niin hyvä olo, kun mulle nuo suorat rukousohjelmat ovat todellinen virkistys. 💗
Kesät ovat olleet senkin takia vaikeaa aikaa kun nuo rukousillat ja ohjelmat aina ovat loppuneet kesäksi. Nyt sekin on koronan siunaus että niitä on silti netissä runsaasti kun fyysiset kokoukset ovat vähissä.

Kesä on elämän aikaa kun luonto on kaunis ja vihreä, joten muuten kyllä nautin kesästä. Ja talvi on sitten taas kuoleman aikaa jolloin vain odotellaan taas sen elämän alkamista. Pimeää kylmää kylmää kylmää 🥶 ..... kunpa olisi aina kesä. 🥀🌷🌼🌻🌺🥀🌿🌾🌴🌳🌲🌱
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukous pyyntö

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kyllä on ollut vähän inffoa noista suorista esirukous ohjelmista. Jota ihmiset tarvitsevat.

Pidän myös keväästä ja kesästä. Keväällä kun valo voittaa pimeyden. Ja tämä kesä, kun se on lyhyt ja kuluu niin nopeasti. :)
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Maaret

Re: Rukous pyyntö

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kiitos tähän liittyneistä rukouksista. Vaiva on helpottanut vaikka ei olekaan vielä kokonaan poissa.
Maaret

Re: Rukous pyyntö

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Taas yks rukouspyyntö.

Äsken aamuhartaudessa oivalsin miten mun puhe ymmärrettiin 2kk sitten. 😖
....nopee sytytys. 😞

Liittyi mun hiusten ulkonäköön ja ihmettelin miksi ne kuulijat säpsähti. Mutta ei ne tietenkään voineet ymmärtää kun sanon vain yhden typerän lauseen. Olisin voinut sanoa vaikka kaksi lausetta niin ne ois voineet ymmärtää. 🤔
Nyt ne pitää mua hirveenä ihmisenä. 😩

Rukoilisitteko, että joskus oppisin puhumaan niin että muut ymmärtää, niin ei 95% ihmiskunnasta tarvitsis vihata mua. 😨
Ja sen seurauksena mun ei tarttis vihata 95%a ihmiskunnasta. 😒
Maaret

Re: Rukous pyyntö

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kiitos Atsalea, olen kyllä oppinut menemään noista mokista eteenpäin mutta ymmärrän että jos niin käy aina ihmisiä kohdatessani niin ei mikään ihme ettei saa ystäviä. Eli haluaisin oikeasti sen takia oppia jotain muuta käytöstä. Eihän evankeliointiakaan osaa tehdä jos puhetapa on ties mitä töksäytellä.

Muistan sinuakin rukouksessa.
Sinettisormus

Re: Rukous pyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Maaret ja Atsalea. Rukouksessa mukana.
Uskon että tuo on hyvin tyypillistä meillä ihmisillä. Tunnistan myös tuosta itseni.
Välillä olisi niin paljon asiaa että kirjoittaessa jää paljon asioita matkalle. Sitten myöhemmin huomaa että olisi pitänyt kirjoitaa niin eikä näin..
Jotenkin koen myös tähän tämän aamuisen näkyni. En kyennyt ottamaan sitä vastaan niin kuin piti. Harmittelin riittämättömyyttäni Herralle.
Mutta ei Hän ollut moksiskaan, vaan auttoi minua eteenpäin ja vahvisti minua erilaisin asioin.
Ei meidän tarvitse riittää joka kohdassa, sillä Herra on meidän riittävyytemme ja voimamme. Emmehän me itsessämme ole mitään.
Enhän tuota näkyäkään, enkä muitakaan kuvia ja sanomia olisi itsessäni saanut, vaan Herra ne on armolahja antanut.
Hän on nro.1. Aina sama myös Sanansa kautta. Hän meitä opettaa sanassaan. Sanasta löydämme kaikki meille tarkoitetut hyvät elämän ohjeet, miten meidän tulee toimia Hänen lapsinaan. Lähdetään löytöretkelle Hänen sanan maailmaan.
Rakkaus Hänessä on myös nro1. Onhan se Hänestä. Ei meidän oma eikä ihmisten rakkaus vaan se minkä Hän on sydämiimme asettanut. Kristuksen loputon rakkaus.
Se meidän tulee löytää itsestämme. Jos koemme sen puuttuvan niin silloin se ei ole meissä ja voimme myös miettiä uskomme suuruutta.
Siinä rakkaudessa löytyy anteeksianto kanssa ihmisiä kohtaa, siinä on rakkaus ja nöyryys, ylpeyttä siinä ei ole.

Amen Jeesus Kristus. Opeta meidät tähän.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukous pyyntö

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen ja myös mukana rukouksissa Maaret ja Atsalea! Maailmassa ihmiset eivät aina jaksa kuunnella, mutta oon kokenut että jos pitää Herran Jeesuksen ”suunsa panttina”, niin sanat jotka tulevat ulos, tekevät Hänen tahtonsa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rukous pyyntö

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Maaret kirjoitti: 02 Elo 2020, 09:41 Taas yks rukouspyyntö.

Äsken aamuhartaudessa oivalsin miten mun puhe ymmärrettiin 2kk sitten. 😖....nopee sytytys. 😞Liittyi mun hiusten ulkonäköön ja ihmettelin miksi ne kuulijat säpsähti. Mutta ei ne tietenkään voineet ymmärtää kun sanon vain yhden typerän lauseen. Olisin voinut sanoa vaikka kaksi lausetta niin ne ois voineet ymmärtää. 🤔Nyt ne pitää mua hirveenä ihmisenä. 😩Rukoilisitteko, että joskus oppisin puhumaan niin että muut ymmärtää, niin ei 95% ihmiskunnasta tarvitsis vihata mua.
😨Ja sen seurauksena mun ei tarttis vihata 95%a ihmiskunnasta. 😒
Yksi Ihminen, Ihmiseksi tullut Herra Jeesus Rakastaa sinua 100%:sesti!

Luukkaan evankeliumi:
12:7 Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut. Älkää peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.

Kolossalaiskirje:
3:12 Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,
3:13 kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin
Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa.
3:14 Mutta kaiken tämän lisäksi pukeutukaa rakkauteen, mikä on täydellisyyden side.
3:15 Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa, ja olkaa kiitolliset.
3:16 Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa,
psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.
3:17 Ja kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa
hänen kauttansa.
Vastaa Viestiin