bitun terveiset ja rukouspyyntö.

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
bitu

bitun terveiset ja rukouspyyntö.

Viesti Kirjoittaja bitu »

Hei rakkaat ystävät täällä!
Taas on aika Adventin ja Joulua kohti menemme. On taas yksi vaikea vuosi pian takana. Jeesus on ollut uskollinen ja häneen luotan. Minun pitäisi nyt vihdoin tehdä iso päätös. Kärsivällisyyttä on koeteltu ja välillä olen ihan palasina, niitä keräilen ja kokoan itseäni yhä uudelleen. Miten voi elämä satuttaa ja ainainen kipu seuranain. Pyydän rukousta tyttäreni Millan puolesta ja hänen pieni poikansa 6kk. Hän on yksin huoltaja, poika ei nuku kuin pieniä pätkiä ja tyttäreni on todella väsynyt. On koliikki paha ja hampaita tulee pienelle.
Hän on Jumalan taideteos, kaunis ja iloinen poika muuten. Olen tehnyt lähtöä täältä mutta tarvitsen turvallisen paikan kun minulla on tuo paniikkihäiriö vaikea. Pyydän rukousta että Jumala avaa tuon oikean oven. Herra Jeesus tietää asian tarkkaan. Jeesus auta! Olen rukoillut kuolemaa itselleni kun en meinaa jaksaa tätä tilannetta missä nyt olen.
Toivotan teille kaikille Jumalan siunaamaa Joulun aikaa ja loppu vuotta!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: bitun terveiset ja rukouspyyntö.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olet rukouksissa, rakas bitu! Voimia, tiedän kyllä tilanteesi ja pyydän muiltakin sulle rukousapua.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: bitun terveiset ja rukouspyyntö.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olen mukana rukouksessa, et ole yksin Bitu ja meillä kaikilla on voimallinen kaikkivaltias Herra suojanamme. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: bitun terveiset ja rukouspyyntö.

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukouksessa mukana! Herra sinua armahtakoon.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: bitun terveiset ja rukouspyyntö.

Viesti Kirjoittaja Ella »

AP 4:30 ja ojenna kätesi, niin että sairaat paranevat ja tunnustekoja ja ihmeitä tapahtuu sinun Pyhän Poikasi Jeesuksen nimen kautta.

Kiitos Jeesus että kosketat bitua, hänen tytärtään ja pientä poikaa.
Jeesuksen nimessä käsken sen valheen hengen lähteä sinusta.
Täytä hänet Pyhällä Hengellä ja ilolla! Amen
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: bitun terveiset ja rukouspyyntö.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas bitu, sisareni, olet rukouksessani.
Vastaa Viestiin