Janita Lukkarisen puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos rakkaani, olette kaikki niin ihania. Joo, siis mä tiedän ittekki, että olen täysin turvassa kaikelta, niin pahalta, kuin vakaviltakin sairauksilta. Olen saanut paljon Jeesukselta tämän viimeisen jo yli 13-vuoden palvelustyöjaksoni aikana ja enää kaipaisin lepoa ja rauhaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Eikös ne enkelit palvelleetkin Jumalan omia, heidän kovien kokemustensa jälkeen.
Sinettisormus

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kirje heprealaisille 1
1. Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta,
2. on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut
3. ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa,
4. tullen enkeleitä niin paljoa korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän.
5. Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?
6. Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit".
7. Ja enkeleistä hän sanoo: "Hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa tulen liekiksi";
8. mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.
9. Sinä rakastit vanhurskautta ja vihasit laittomuutta; sentähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä, enemmän kuin sinun osaveljiäsi."
10. Ja: "Sinä, Herra, olet alussa maan perustanut, ja taivaat ovat sinun kättesi tekoja;
11. ne katoavat, mutta sinä pysyt, ja ne vanhenevat kaikki niinkuin vaate,
12. ja niinkuin vaipan sinä ne käärit, niinkuin vaatteen, ja ne muuttuvat; mutta sinä olet sama, eivätkä sinun vuotesi lopu".
13. Kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi"?
14. Eivätkö he kaikki ole palvelevia henkiä, palvelukseen lähetettyjä niitä varten, jotka saavat autuuden periä?
Sinettisormus

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
rauhansoturi

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Muistan sinua rukouksin, Jarmo. Meillä on paras Ylilääkäri, joka tietää sinun asiat.




Tuli mieleen menneisyydeni kaksi väärää diagnoosia. Aluksi minua alkoi vaivata väsymys, haluttomuus ja aivosumut. Lääkäri diagnosoi ja sanoi, että minulla on masennusongelma ja kirjoitti lääkitystä masennukseen. Kotiin tultuani heitin sen reseptin roskaan. Myöhemmin toinen lääkäri diagnosoi ja totesi, että minulla on joku raja, joka on lähellä kilpirauhasen vajaatoimintaa ja liikatoimintaa. Hän sanoi, ettei voinut kirjoittaa minulle reseptiä ja kehotti minua käymään säännöllisesti 2-3 kk välein verikokeissa.

Se jatkui noin vuosia, kunnes lääkäri totesi, että olen täysin kunnossa. Kysyin häneltä, olenko parantunut. Hän sanoi, että se on mahdotonta, mutta verikokeiden mukaan olen täysin terve. Ihmettelin. Myöhemmin satuin lukemaan iltalehtiä netistä. Siinä kerrottiin, että lääkäri luuli alhaista raudanpuutteen oireita kilpirauhasen ongelmaksi, mutta siinä todettiin, ettei kyse ole vajaatoiminnasta vaan alhaisesta rauta-arvosta. (En nyt löytänyt sen linkin tästä netistä.)

Niin minä päätin otattaa verikokeet ja sain tietää, että kyse on siis alusta saakka alhaisesta rauta-arvosta, koska minulla oli pitkään aivosumut, väsymys ja haluttomuus. Jos ylläpidolle sopii, laitan pari linkkiä, joissa kerrottiin väärästä diagnoosista, kuten minulle kävi samoin.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset ... b58a0f63c9

https://yle.fi/uutiset/3-10416295
Tuula1

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Jumala puhui minulle kauan aikaa sitten tästä Janinasta, että hän ottaa sen poissa ja että rukoukset eivät nyt vain auta, että hän saisi jäädä tänne enää. Hänen aikansa on nyt.en vain ole viitsinyt sanoa, kun niin moni on halunnut, että hän saisi elää. säälihän se on, että nuori tyttö joutuu jättämään elämän.olen rukoillut tätä asiaa useasti, että Herra antaisi hänen elää, mutta.....
Sinettisormus

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kaikessa tapahtukoon Jumalan tahto ja suunnitelma.
Tuula1

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Sinetti kyllä ja Aamen.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Ella »

Jumala on asettanut päivillemme määrän. Kaksi tuttua nuoria ihmisiä on kutsuttu äkkiä pois. Ei voi ymmärtää miksi elämä heidän kohdallaan.
On ollut niin lyhyt?

Job: 14:5 Hänen päivänsä ovat määrätyt, ja kuukausiensa luku on sinun tiedossasi; sinä olet asettanut hänelle määrän,
jonka ylitse hän ei pääse.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Marie »

Hei rakkaat siskot ja veljet, en tiedä mikä on Janitan tiolanne tällä hetkellä mutta voiko joku toimittaa Janitalle katsottavaksi näitä:c The profetic and Healing Power of Your Words with Becky Dvorak - Part 2

Marilyn Hickey Ministries
24,9 t. tilaajaa
Marilyn and Sarah welcome special guest, Becky Dvorak, and discuss her book The Prophetic & Healing Power of Your Words. The healing miracle that God wants to release to you may be just a word away!

https://marilynandsarah.org


The Prophetic and Healing Power of Your Words with Becky Dvorak - Part 1
Marilyn Hickey Ministries
14 t. näyttökertaa


3/2/19 "Healing for the Incurable" with Becky Dvorak
Glorybound Ministries Center
27 t. näyttökertaa


Jumalallemme on kaikki mahdollista. Minä uskon.
Sinettisormus

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulla ei ole yhteyttä Janitaan millään muotoa vain rukouksen kautta.
Nousi mieleeni eräs muutama vuosi sitten katsomani ohjelma, jossa entinen kansanedustaja sairastui syöpään. Kun hänellä ei ollut enää muuta pelastusta, alkoi hän sairaalassa lukemaan Raamattua joka päivä ja joka tunti, joka minuutti, aamusta iltaan. Ei ollut enää muuta mihin tarttua ja aikaa oli. Hän ei irrottanut otettaan Raamatusta vaan nieli siitä joka sanan. Ihme tapahtui ja hän parani syövästä.
Jumalan Sanalla on myös parantava vaikutus.
Tämän saisi myös jakaa Janitalle jos jollain on yhteyksiä häneen.
Sinettisormus

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Janita on poistunut keskuudestamme.
Voimia omaisille.
🙏🙏🙏

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... f4c912cef5

Kuva

R.I.P.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Sinettisormus kirjoitti: 06 Joulu 2020, 14:48 Janita on poistunut keskuudestamme.
Voimia omaisille.
🙏🙏🙏

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... f4c912cef5

Kuva

JANITA LUKKARINEN: LUEN USKONTUNNUSTUKSEN KOLMESTI PÄIVÄSSÄ!
Usko on tuonut Janitalle turvaa, ja nykyään hän käy aktiivisesti kirkossa.

7päivää-lehti 01.07.2019
Vastaa Viestiin