Vaikea tilanne

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Ruko8len asiasipuolesta!
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Kiitos, Pigeon ja Katso7 rukousavusta! :) No minua ei vielä poistettu sieltä foorumista....
Aiemmin ylläpitäjä kielsi yksityisviestillä lähettämästä ja halusi, että asiat tuodaan julkisesti,
mutta sanoin hänelle, etten halua osallistua epärakentavaan keskusteluun sääntöjen puutteissa.

Siellä ei ole sääntöjä, joiden tulisi noudattaa ja asiat käsiteltäisiin hengen sävyssä.
Minun kirjoitukset ovat usein vääristelty ja minua on syyllistetty herjaavin sanoin vääränlaisen
kuvan perusteella ja väärinymmärryksen kautta. Niin olen jouutunut monesti oikaisemaan
oikeaan ymmärrykseen, mutta turhaan. Siksi en halua osallistua epärakentavaan keskusteluun.

Ajattelen nyt laittaa julkisesti eroamispyynnön. Kokeilen nyt sen. Herra, auta minua, Jeesuksen nimessä!
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

No siellä ei voi vapaasti kirjoittaa, kun on laitettu sellainen lisäohjelma eteeni,
mikä monimutkaistaa, mutta jätin jo eroamispyyntöni viestillä sinne.

Toivottavasti lopulta minua poistetaan.
Herran tahto tapahtukoon tässä asiassa.
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Tarvitsisin rukouapua, että vältettäisiin turhilta väärinymmärryksiltä, joihin olen väsynyt ja olen väsynyt oikaisemaan asiani. Kiitos!
Sinettisormus

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olet rukouksessa siskoni.
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Kiitos, Sinetti!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olet rukouksissani Rauhansoturi!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Kiitos, Eero!
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Anteeksi, minulla olisi vielä yksi rukouspyyntö. Että Jumala lähettäisi luokseni samanhenkisen uskovan ystäväkseni. Uskon itse juutalaiseen Raamatun Jeesukseen ja kaipaisin saavani Häntä seuraajan ystäväkseni.

Kiitos ja Herran siunausta kanssasi! :)
Sinettisormus

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

rukoilen tätä.
Sinettisormus

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


... tarkoititko tätä tuolla uskolla juutalaiseen raamattuun?
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Kiitos, Sinetti!

Tarkoitan, etten usko kirkkojen tradition ja perinteen mukaista jeesusta (toisenlaista jeesusta), vaan uskon yksin Raamatun Jeesukseen, joka on juutalainen ja Kristuksen opin mukaan.
Sinettisormus

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Okei, on hyvä tietää ettei jää kaivertamaan ja väärään ymmärrykseen ja uskot niin vanhaan kuin uuteen testamentiin ja niiden Sanomaan, Jeesukseen Kristukseen, joka tuli tuomaan meille pelastuksen ja on meidän, Tie, Totuus ja Elämä, vain Hänen kauttaan voi Pelastua.
Amen.

Rukoilin juuri asian puolesta.
Sinettisormus

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Ok, Sinetti. Muuten Vanha Testamentti eli toora ja profetian sanat ja Psalmit todistavat tulevasta Messiaasta Jeshuasta. Minä uskon niihen vanhoihin Kirjoituksiin.


Ap.t. 28:23 Ja he määräsivät hänelle päivän, ja silloin tuli heitä vielä useampia hänen luoksensa majapaikkaan. Ja näille hän aamuvarhaisesta iltaan saakka selitti ja todisti Jumalan valtakunnasta, lähtien Mooseksen laista ja profeetoista, saadakseen heidät vakuutetuiksi Jeesuksesta.

Luuk. 24:44 Ja hän sanoi heille: "Tätä tarkoittivat minun sanani, kun minä puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne, että kaiken pitää käymän toteen, mikä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa ja profeetoissa ja psalmeissa.
Sinettisormus

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eli et uskokkaan Uuteen Testamentiin? Ymmärsinkö oikein? :roll: :)
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Uskon tiettykin. :)
Sinettisormus

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

No hyvä, meinasin jo peljästyä :D
rauhansoturi

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Heh... :D :)
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vaikea tilanne

Viesti Kirjoittaja Eero »

Voidaan varmaan siis puhua Raamatun Jeesuksesta ja siihen kun vielä lisätään päälle seurakunnaksi Jeesuksen Kristuksen Seurakunta (Taivaallinen, ei maallinen) :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin