Rukoilkaa puolestani

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Uusiluomus

Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Rauhaa kaikille, olen saanut kokea herran armon ja pelastunut syvältä huume ja rikollisuus maailmasta , ja se maailma on armoton, kaikenlaisia ongelmia jotka seuraavat perässä, väkivallan uhka on suuri tällä hetkellä ja pyydän että rukoilette puolestani, olkaa siunattuja ja minä rukoilen teidän kanssanne
Sinettisormus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herran rauhaa sinulle Uusiluomus. Hienoa että olet saanut pelastuksen Kristuksessa. Ja hienoa että olet täällä. Olemme taistelleet noiden kertomiesi asioiden puolesta täällä ja ihmeitäkin on tapahtunut.
Olet tärkeä ja rakastettu ja kuulut uutenaluomuksena meihin Voittajiin! Halleluja! Kiitos Jeesus! Rukoilen puolestasi.
Amen.
Sinettisormus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 91
1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Sinettisormus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hui kauheeta! Mä tunnen ton maailman varsin hyvin läheltä nähneenä. Se on kamalaa... Herra Jeesus on totisesti kuullut sydämesi tahdon tulla pois sieltä ja tulla siihen joukkoon, jossa tie on taivastie... Ole siunattu ja olen, kuten me kaikki täällä, kyllä tukenasi.
Tuula1

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Rukoillaan. Halleluja Aamen.
Uusiluomus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kiitoksia teille! Joo se maailma on hirveä ja repii ihmisen täysin rikki.. ja minä olin täysin riivattu tapaus ja reilu 15 vuotta kuljin kaiken maailman pahuuden kahleissa , järkyttävää ajatella ja viikoittain herään omaan huutooni ja hävettää kaikki mitä pahaa olen tehnyt, onneksi olen saanut antaa rikkinäisen elämäni Jeesukselle se on kaikista tärkeintä että on nimi elämän kirjassa
Sinettisormus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Niin alhaalla ei kulje kukaan, missä ei Jeesus ois.



202 Niin alhaalla ei kukaan kulje

1. Niin alhaalla ei kukaan kulje, / ettei siellä Jeesus ois. / Hän ei ketään luotansa sulje / eikä karkota yhtään pois.

2. Maan alimpiin paikkoihin astui / hän kantaen ristiään. / Ja viittansa verestä kastui, / repi haavoille piikit pään.

3. Ja alemmas vieläkin johti / tuo tuskien raskas tie. / Hän syntistä naista käy kohti, / yhä ryöväri yössä lie.

4. Hän kieltäjän kurjankin kohtaa, / ei väistä vaan luokseen käy. / Vain rakkaus silmistä hohtaa, / eikä kostoa, vihaa näy.

5. Ja vieläkin alemmas tulla / hän tahtoo, jos siellä on / joku tunnolla haavoitetulla, / joku kurja ja mahdoton.

6. Niin alhaalla ei kukaan kulje, / ettei siellä Jeesus ois. / Hän ei ketään luotansa sulje / eikä karkota yhtään pois.
rauhansoturi

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Kiitos ihanasta todistuksestasi, Uusiluomus! Rukoilen puolestasi, että saat Herran varjelusta kaikilta pahoilta teiltä sekä saat rauhaa kasvamaan että vahvistumaan uskossa.
Uusiluomus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kiitoksia kaikille! ,rukouksia tarvitsen sillä tilanteeni on paha ja hengenvaarallinen.. ja muistan teitä rukouksissa ja tämä foorumi on kyllä aivan mahtava asia että näistä asioista voi puhua ja ei koe olevansa yksin ja mikä parasta meitä kaikkia yhdistää usko Jeesukseen Kristukseen aamen.
rauhansoturi

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Ok, muistan sinua rukouksin, Uusiluomus. :)
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukouksessa mukana! Mukava saada sinut joukkoomme.
Psalmi 91 tuli mieleeni, niin kuin Sinetti olikin sen jo tänne laittanut.
Ole turvallisin mielin, sillä korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa Uusiluomus ja Herramme Jeesuksen Kristuksen Siunausta sinulle. Se entinen ihminen on taaksejäänyt ja sen entisen ihmisen elämä sen myötä. Vaikka vihollinen yrittäisi työntää lonkeroitaan mitä kautta, niin meillä on voimallisempi puolustaja, Kristus, joka on nähnyt sen kaiken ja voittanut sen. Voimme antaa kaikki entiset tekomme Hänen kannettavakseen ja Hän tietää mitä tehdä niillä, ne menevät tuliseen järveen sen mukana, joka ne on alulle pannut.

Olen niin iloinen sinun puolestasi Uusiluomus ja uskon, että Herra varjelee Hänen omiaan kaikelta pahalta.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pi_O

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Tervetuloa mukaan Uusiluomus!
Olet siunattu! Jeesus Kristus on nostanut sinut ylös ja anna Hänen tehdä työnsä sinussa loppuun!
Rukoilen sinulle viisautta ja voimaa parantumisen tielle. Aamen!
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Ella »

5 Moos 33:27
Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala. Sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret:
Ole siunattu. Rukoilen puolestasi!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Uusiluomus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kiitoksia, on tullut mietittyä näitä asioita paljon ja on kyllä siunaavaa tietää että Jumala on luvannut sanassaan suojella ja varjella, ja auttaa, kun sanouduin irti perkeleen teoista niin paljon jäi asioita kesken tuonne alamaailman ja nyt olenkin ollut maan alla jo puoli vuotta ilman mitään kontakteja kenenkään kanssa, pelko ahdistus on pitänyt minut täysin tässä kun oikea uhka päällä ja ihmishenki ei paljon maksa.. voi jospa Jeesus ottaisi pois nuo palkkion metsästäjät minun kimpustani kun tämä tilanne on välillä raskasta päälle.. voitte varmaan kuvitella, mutta kun se ei ole vaihtoehto mennä takaisin huumekauppaan saati sitten kulkea taas ase vyöllä ja ampua ennenkuin minut ammutaan.. "joka miekkaan tarttuu se siihen hukkuu" kiitos kaikille kun olette tukenani
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kun se pelko iskee. Sano vihtahousulle väisty Jeesuksen nimessä. Tunnusta että olet Jeesuksen oma. Ja sillä ei ole mitään valtaa sinuun.
Sain Joululahjaksi Mika Niikon kirjan Pysäyttämätön. Missä hän kertoo siitä "entisestä" elämästä.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avuksi huudetaan Herran, Jeesuksen Kristuksen nimeä ja joka päivä Rukoillaan:

Isä meidän, joka olet taivaissa!
Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
tulkoon sinun valtakuntasi;
tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niinkuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet;
Äläkä saata meitä kiusaukseen;
vaan päästä meidät pahasta,
sillä sinun on valtakunta ja voima
ja kunnia iankaikkisesti.
Amen

Uskoen tämä kaikki tehdään, ei ole enää jos tai mutta sanoja, vain puhdasta uskoa Herran edessä!
Herra, minä kiitän Sinua tästä "Uudestaluomuksestasi". Tiedän, että hän on Sinun silmäteräsi ja rakastettusi, perillinen, etkä Sinä häntä hylkää.
Minä kiitän että tämä Uusiluomus on Sinun suojeluksessasi, etkä anna enää minkään pahan häntä kohdata.
Kiitän että kannat häntä ja johdatat ja ohjaat, vahvoilla käsivarsillasi.
Kiitos että hän saa kasvaa Sinussa ja pian saamme nähdä toisemme Taivaan kodissa, jossa meillä on ikuinen juhla.
Amen.
Uusiluomus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Olen nyt ihmeellisesti saanut puhua siitä miten herra on minut armosta pelastunut parille kaverilleni ja jotka näkevät sen muutoksen minussa entisessä taparikollisessa ja narkomaanissa ja he ovat ihmeissään ja ottavat sanomaa vastaan, minulle avautui jae Daniel 4:2 "Minä olen nähnyt hyväksi ilmoittaa ne tunnusteot ja ihmeet jotka korkein Jumala on minulle tehnyt." Pyytäisin teitä rukoilemaan minun puolestani ja että herra vahvistaa minua ja siunaa työtään
Sinettisormus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Voi Kiitos Jeesus! Minä näen sydämelläni kuinka Herra tekee sinussa vahvaa työtä. Näen sen herkkyyden ja rakkauden, jonka Hän on asettanut sinun sydämeesi. Kyynel vierähti lukiessani viestiäsi. Kiitos Jeesukselle, että olemme saaneet sinun kaltaisen veljen.
Olet rukouksessani ja sydämessäni. Kuulumme samaan perheeseen.
Vastaa Viestiin