Rukoilkaa puolestani

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus! Iloitsen tästä veljestäni.Amen.
Maria

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Maria »

"Kuinka ihanat ovat sinun asuinsijasi, Herra Sebaot!
Minun sieluni ikävöitsee ja halajaa Herran esikartanoihin, minun sydämeni ja ruumiini pyrkii riemuiten elävää Jumalaa kohti." Ps. 84:2-3

"Kun minä ajattelen: "Minun jalkani horjuu", niin sinun armosi, Herra, minua tukee." Ps. 94:18

Olen rukoillut puolestasi Uusiluomus.
Haluan todella rohkaista sinua. Herra tietää sinun asiasi. Et ole yksin ja Herra antakoon sinun kokea sen. Herra siunatkoon sinun lähtemisesi ja tulemisesi.
Siunatkoon Jumala sinua esirukouksin, päivin ja öin.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Ella »

Ps 92:2 Hyvä on Herraa kiittää ja veisata kiitosta sinun nimellesi, sinä Korkein.
6. Kuinka suuret ovat sinun tekosi Herra! Sinun ajatuksesi ovat ylen syvät.
13. Vanhurskas viheriöitsee kuin palmupuu hän kasvaa kuin Libanonin setri!

Jes.12:3 Saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteestä.

Kiitos Jeesus! Veljen pelastuksesta.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Tuula1

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Rukoilisitteko puolestani, että minuun ei olisi korona tarttunut.olen osastolla töissä jossa kolme asiakasta oksentanut ja ripuloinut.nämä myös ovat koronan oireita.ensiviikolla vasta eli tuleval viikol otetaan näistä korona testit. Kiitos.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Eero »

Rukoilin puolestasi Tuula! Luottakaamme Herraan kaikessa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rakas Jeesus Sinulle on kaikki mahdollista, Sinun suuruuttasi ei ihmislapsi kykene ymmärtämään. Kun Sinä loit maailman annoit ihmiselle vallan hallita kaikkea elävää vedessä ja maan päällä. Jeesuksen Kristuksen nimessä käsken kaikkia Coronan viruksia sekä yksittäisiä eliöitä kuolemaan juurineen jos niitä on tarttunut Tuula1:een. ja tilalle Jumalan elämänvoimaa ja terveyttä. Samalla käsken Corona virustaudin häviämään ja kuolemaan juurineen kokonaan Suomesta ja maailmasta. Jumala on jo voittanut saatanan puolestamme. Saamme katsella hänen suuria töitään. Kiitos Jeesus armostasi.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukoilen puolestasi psalmi 91 sanoin ja lupauksin! Ole siunattu Tuula1!
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Rukoilen Tuula1 ja kaikki sairastuneet sekä altistuneet, että olette terveitä meidän Herrassamme, Jeesuksessa Kristuksessa.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Tuula1

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos teille kaikille rukouksista. Illalla tulin töistä ja minulla oli koronan oireita. En tiedä miksi tulivat. Kävimme illalla työkavereiden kanssa läpi vallitsevaa tilannetta, joka tällähetkellä päällä töissä.Kaikista otetaan korona testit. Mutta rukoilin hiljaa mielessäni, että he eivät olisi tuossa hirvittävässä taudissa. Oloni on parempi ollut eilisillan jälkeen. Jeesus on voittanut korona viruksenkin Golgatan Ristillä.
Sinettisormus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen täällä puolestasi, rakas Tuula siskoni.
Tehköön Herra vahvan suojamuurin meille koronaa vastaan.
Amen. 🔥👑🔥
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Samoin rukoilen myös ja henkeni rukoilee myös kaikkien niiden puolesta, jotka joutuvat elämään koronan varjossa.
Sinettisormus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 91
1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -

9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Tuula1

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Nuo psalmi 91 sanat vain ovat aina ihanat. Minun lempi psalmini.Kiitos Sinetti sekä Jarmo sekä muillekkin Rukouksista. Muuan viikko sitten katselin kuolemaa silmästä silmään. Se ilmestyi minun sängyn päätyyni ja katseli minua sysimustassa asussaan. Näin sen hengessä. Sanoin sille, että Jeesus on suurempi kuin sinä ja että Jeesuksen nimessä häviä, jolloin se hävisi. tätä se tuli minulle ilmoittamaan, missä nyt elän tällähetkellä. Mutta julistan Jeesuksen Ristin Voimaa ja Työtä.
Sinettisormus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

1Kor. 15:54 Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu."
1Kor. 15:55 "Kuolema, missä on sinun voittosi? Kuolema, missä on sinun otasi?"

Halleljua!!! Jeesus Kristus on VOITTANUT kuoleman!!!
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Ella »

Rukoilen Jeesuksen veren suojaa Rakas sisareni Tuula sinulle.
Ja kaikille ihmisille joita tämä korona virus kiusaa.

Ps 50:3 Meidän Jumalamme tulee eikä vaikene, hänen edellään käy kuluttava tuli.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Tuula1

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Hallelujaa. Jeesuksen Kristuksen Nimessä. Aamen.
Maaret

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Rukoillaan että osaisimme käyttää tilaisuudet evankelioida ihmisiä. Tänäänkin kaupassa eräs nainen puhui mulle ja minä vastasin asiallisesti pikaisesti kahdella lauseella. Vasta kotona oivalsin, että olisin voinut puhua hieman enemmän ja myötätuntoisemmin. Mutta tällaiseksi ihmiskammoiseksi olen tullut erakkona ja vuosikymmeniä pilkattuna olosta.
Haluaisin olla toisenlainen mutta kaikki ihmiskohtaamiset ovat niin vieraita tilanteita ja sen takia koko elämä on rankkaa ja vaikeaa.

Itkin kun tajusin ettei tällainen ihmiskammoinen voi koskaan tuottaa ns hedelmää kun ei osaa ihmisten seurassa olla ihminen. 😿
Sinettisormus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Atsalea! Amen!
Ymmärrän mitä tarkoitat ..
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllä luulen, että ymmärrän, oon monesti elämässä törmännyt siihen, että ihmiset luulevat mun olevan jotenkin arrogantti, varsinkin työelämässä kun oon vaan hiljaa ja sitten tokaisen jotain, joka on mun mielestä oikein. Ja ihmettelen kun ihmiset närkästyvät, vaikka kyse on vain mun sisällä olevasta epävarmuudesta sanoa mitään ääneen.

Mutta sitten oon alkanut miettimään, että kyllä ne ajatukset itse asiassa ovat olleet juuri niin ylpeitä, että oon myös ilkeyksissäni sanonut näin. Siitä oon pyytänyt Herralta, etten ylpistelisi, vaikka jossain tilanteessa tuntuu, että Hän on laittanut ne sanat mun suuhuni ja niillä on jokin tarkoitus tässä maailmassa. Vaikea myös selittää.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Atsalea. Taidan olla samanlainen että täytyy mokata jottei muutu itseriittoiseksi. Erakkonakin on niin helppo luulla itseään muita paremmaksi. Täällä kirjoittelen (siis netissä) rohkeasti koska tiedän ettei kukaan pääse kimppuuni "lankojapitkin". Toki sekin on vienyt vuosia. Muistan kun netti oli vasta uusi keksintö ja menin johonkin suomi24 zättiin. Siellä joku kirjoitti mulla "moi" ja mä säikähdin niin kovasti että suljin heti koneen ja rukoilin Jumalalta anteeksi tuota vierailuani virtuaalimaailmassa. 🙁
Vastaa Viestiin