Rukoilkaa puolestani

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Toinen kirje korinttilaisille 4
1. Sentähden, kun meillä on tämä virka sen laupeuden mukaan, joka on osaksemme tullut, me emme lannistu,
2. vaan olemme hyljänneet kaikki häpeälliset salatiet, niin ettemme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan julkituomalla totuuden me suositamme itseämme jokaisen ihmisen omalletunnolle Jumalan edessä.
3. Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,
4. niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
5. Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden.
6. Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa.
7. Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.
8. Me olemme kaikin tavoin ahdingossa, mutta emme umpikujassa, neuvottomat, mutta emme toivottomat,
9. vainotut, mutta emme hyljätyt, maahan kukistetut, mutta emme tuhotut.
10. Me kuljemme, aina kantaen Jeesuksen kuolemaa ruumiissamme, että Jeesuksen elämäkin tulisi meidän ruumiissamme näkyviin.
11. Sillä me, jotka elämme, olemme alati annetut kuolemaan Jeesuksen tähden, että Jeesuksen elämäkin tulisi kuolevaisessa lihassamme näkyviin.
12. Niinpä siis kuolema tekee työtään meissä, mutta elämä teissä.
13. Mutta koska meillä on sama uskon Henki, niinkuin kirjoitettu on: "Minä uskon, sentähden minä puhun", niin mekin uskomme, ja sentähden me myös puhumme,
14. tietäen, että hän, joka herätti Herran Jeesuksen, on herättävä meidätkin Jeesuksen kanssa ja asettava esiin yhdessä teidän kanssanne.
15. Sillä kaikki tapahtuu teidän tähtenne, että aina enenevä armo yhä useampien kautta saisi aikaan yhä runsaampaa kiitosta Jumalan kunniaksi.
16. Sentähden me emme lannistu; vaan vaikka ulkonainen ihmisemme menehtyykin, niin sisällinen kuitenkin päivä päivältä uudistuu.
17. Sillä tämä hetkisen kestävä ja kevyt ahdistuksemme tuottaa meille iankaikkisen ja määrättömän kirkkauden, ylenpalttisesti,
18. meille, jotka emme katso näkyväisiä, vaan näkymättömiä; sillä näkyväiset ovat ajallisia, mutta näkymättömät iankaikkisia.
Ella
Viestit: 747
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos Jeesus! Rukoilen puolestasi. Hän ei alkamaansa työtä sinussa kesken jätä.
Herra siunatkoon sinua. Ja varjelkoon sinua.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!
Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua.
Herra kirkastakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen.
Herra kääntäköön kantseensa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
Iankaikkisesti. Aamen! :)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen uusiluomus, on rimastuttavaa kuulla, kun Herramme Jeesus vapahtajamme tekee työtään meissä.
rauhansoturi

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Minäkin olen kans mukana rukouksin UudenLuomuksen puolesta!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, olen myös mukana rukouksessa puolestasi Uusiluomus. Herran ihme toteutuu sinussa ja näin myös sen väkevyyden viestistäsi, jolla Herra sinua käyttää. Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Uusiluomus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Tänään kävin psykologilla juttelemassa (tulevaa eläkettä varten) ja hän ihmetteli että miten olen voinut kelkan kääntää niin sanoin hänelle että ei Suomen laki voi pysäyttää mutta Jumalan sana ja laki voi ja hänen ihmeellinen voima, ja sanoin että Suomen laki voi uhata tapa rikollista vankilalla ja ettei se toimi mutta helvetin pelko toimii ja sanoin hänelle että se on edessä jos ei tee parannusta ja käänny elävän Jumalan puoleen, hän kuunteli mielenkiinnolla ja luulen että se laittoi Myös hänet miettimään asioita, herra siunatkoon työtään ja sitä että saan olla elävä todiste siitä miten Jeesus voi muuttaa meistä jokaisen, myös puhuin siitä että tämän maan tilanne on hedelmää siitä kun on hyljätty Jumalan sana ja menty pois herrasta ( sukupuoli kysymykset ynnä muut jumalattomuudet) ja jos hän minut hulluksi leimaa niin sehän vaan auttaa pääsemään eläkkeelle , siunausta kaikille teille
Sinettisormus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Sait kirkasten todistaa Jeesuksesta Kristuksesta. Sinä evankelioit Hänen työstään. Vain Hänessä olemme voimalliset! Kiitos Jeesus, kiitos tästä velestämme, josta niin sydämeni iloitsee!
Sinettisormus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä veljessä näkyy Kristuksen kasvot ja Kristuksen teot!
Ella
Viestit: 747
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Ella »

Heb 4:12 Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse,
kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija.

Amen! Kiitos Jeesukselle todistuksestasi.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
rauhansoturi

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Uusiluomus kirjoitti: 11 Loka 2019, 14:00 Tänään kävin psykologilla juttelemassa (tulevaa eläkettä varten) ja hän ihmetteli että miten olen voinut kelkan kääntää niin sanoin hänelle että ei Suomen laki voi pysäyttää mutta Jumalan sana ja laki voi ja hänen ihmeellinen voima, ja sanoin että Suomen laki voi uhata tapa rikollista vankilalla ja ettei se toimi mutta helvetin pelko toimii ja sanoin hänelle että se on edessä jos ei tee parannusta ja käänny elävän Jumalan puoleen, hän kuunteli mielenkiinnolla ja luulen että se laittoi Myös hänet miettimään asioita, herra siunatkoon työtään ja sitä että saan olla elävä todiste siitä miten Jeesus voi muuttaa meistä jokaisen, myös puhuin siitä että tämän maan tilanne on hedelmää siitä kun on hyljätty Jumalan sana ja menty pois herrasta ( sukupuoli kysymykset ynnä muut jumalattomuudet) ja jos hän minut hulluksi leimaa niin sehän vaan auttaa pääsemään eläkkeelle , siunausta kaikille teille
Ihanaa tuo kertomus! :D Tuo kertomus vahvistaa uskoani. :)

Ok, rukoilen eläkkeelle pääsyä puolestasi, jos se on Herran tahdon mukaista. Voisitko rukoilla puolestani, että saisin työharjoittelupaikan yhdeltä työpaikalta, johon jätin jo anomuksen työharjoittelupaikkaa varten?

Rukoilen myös psykologin puolesta Jumalan aikaansaamaa uskoa Raamatun Kristuksen puoleen.

Kiitos samoin, Raamatun Kristuksen siunausta sinullekin!
Uusiluomus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kyllä rukoilen puolestasi ja kaikkien palstalaisten puolesta jokapäivä :) eläke olisi minulle hyvä asia kun tuollaisesta maailmasta on pois päässyt niin pääsisin tekemään töitä herralle jos on hänen tahdon mukaista että kiertäisin esimerkiksi kouluissa ja muualla kertomassa millainen maailma tuo on ja että sieltä voi selvitä Jeesuksen avulla , ja ihmisille jotka ovat samassa tilanteessa
Sinettisormus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen !!! Noiden asioiden puolesta mielelläni rukoilen ja uskon olevan Jumalan tahdon mukaisia.
TUO ON TÄRKEÄ ASIA ja JUMALA SEN TIETÄÄ! HALLELUJA!
Uusiluomus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kiitoksia sinetti 🙂
rauhansoturi

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Uusiluomus kirjoitti: 11 Loka 2019, 18:02 Kyllä rukoilen puolestasi ja kaikkien palstalaisten puolesta jokapäivä :) eläke olisi minulle hyvä asia kun tuollaisesta maailmasta on pois päässyt niin pääsisin tekemään töitä herralle jos on hänen tahdon mukaista että kiertäisin esimerkiksi kouluissa ja muualla kertomassa millainen maailma tuo on ja että sieltä voi selvitä Jeesuksen avulla , ja ihmisille jotka ovat samassa tilanteessa

Kiitos paljon, Uusiluomus! Ja minä rukoilen eläkkeelle pääsyä sinulle. Sinulla on palavasti sydämen halu palvella Herraa. Sitä minä halajan kahtoa. :) Rukoilen myös sinun tulevan palvelutehtävän puolesta. ;)
Uusiluomus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Olen saanut johdattaa palavasti uskoon yhden läheisen joka on samat ojat rypenyt kuin itsekkin ja tästä se lähtee herran työ kutsua ihmisiä ala maailmasta Jeesuksen luokse , rukoillaan että herra siunaa työtään ja antaa viisautta ja voimaa tehdä sitä ja julistaa evankeliumia siellä missä pimeys on suuri siellä valokin loistaa kirkkaammin olkaa siunattuja siskot ja veljet aamen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen, uusi luomus. Tuo on tutulta kuulostava tie, jota moni kulkee ojan ja allikonkin kautta Jeesuksen luo. Kiitos Herramme Jeesus, että olet itsesi antanut puolestamme, muuten kaikki tiet olisivat umpikujia.
Ella
Viestit: 747
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Ella »

Rukoilen puolestasi ja ystäväsi puolesta. Jeesuksen johdatusta tällä Taivas tiellä.
Herra siunatkoon sinua Uusiluomus ja antakoon sinulle rohkeutta todistaa Jeesuksesta!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Uusiluomus.
Olet rukouksessani ja näen kuinka kuljet Jumalan siunauksessa.
Aina kun teemme Jumalan tahdon mukaisia asioita, ne tuovat meille siunauksia.
rauhansoturi

Re: Rukoilkaa puolestani

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Uusiluomus kirjoitti: 25 Loka 2019, 11:51 Olen saanut johdattaa palavasti uskoon yhden läheisen joka on samat ojat rypenyt kuin itsekkin ja tästä se lähtee herran työ kutsua ihmisiä ala maailmasta Jeesuksen luokse , rukoillaan että herra siunaa työtään ja antaa viisautta ja voimaa tehdä sitä ja julistaa evankeliumia siellä missä pimeys on suuri siellä valokin loistaa kirkkaammin olkaa siunattuja siskot ja veljet aamen.
Olen mukana rukouksessa. Tarvitsisin myös rukousapua asunnon puolesta, joka koettelee meitä ja avioliittomme.
Vastaa Viestiin