Auta Jeesus! Suuri on huolemme rakkaistamme.

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Auta Jeesus! Suuri on huolemme rakkaistamme.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jukan sisko laittoi viestin tässä ilta puoleen:

"Kiitos esirukouksista Jukan puolesta. Han paasee kotiin huomena. Oli parempi tänään. Jalat on vielä turvoksissa. Rukoillaan, etta turvotus lakkaisi ja sydanrytmit tasaantuisivat ja etta saisi pitaa ajokorttinsa. Etta laakari unohtaisi ilmoittaa trafiin. Han ajaa ihan hyvin."

Kiitos Jeesus että kuulet meidät.
Maaret

Re: Auta Jeesus! Suuri on huolemme rakkaistamme.

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Outo pyyntö ettei lääkäri ilmoittaisi trafiin. Toki jokainen voi ajaa terveenä hyvin mutta ei kuulu olla välinpitämätön muiden tiellä liikkujien hengestä silloin jos kuljettaja on selvästi sairas.

Toki olen itsekin vuosia sitten syyllistynyt samaan etten kertonut poliisille lähimmäiseni ajokelvottomuudesta. Nykyään hän ei enää ole ollenkaan ajokykyinen.
Yleensä sairauksista voi tulla esim kuukauden ajokielto mutta ei kai sitä korttia muutenkaan niin vain menetä.
Sinettisormus

Re: Auta Jeesus! Suuri on huolemme rakkaistamme.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos sulle Jumalani: https://youtu.be/v-EyKz7OsS4
Tuula1

Re: Auta Jeesus! Suuri on huolemme rakkaistamme.

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Minun ex-mies, jonka kanssa meillä on myös nämä lapset ajoi päissään autolla. olin tuolloin jo eronnut tai lempattu poissa hänen elämästään. Poliisi silti soitti minulle ja kysyi, mitä teemme? pitäisikö miehelle antaa kortti takaisin kuivumasta. Minun täytyi sanoa, että hän asuu tiettömien taipaleiden takana, eikä bussit kulje kuin 2:sti päivässä, joten auto on siellä pakollinen ja minun lapset käy siellä säännöllisesti. no poliisit antoivat kortin takaisin kun minulta kysyivät asiaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Auta Jeesus! Suuri on huolemme rakkaistamme.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Teit Tuula1 ainoastaan sanomalla miten asiat on. Älä ota tunnolles... aivan oikein teit, vaikka päihtyneenä ajaminen onkin erittäin vaarallista yleensä. Monissa maissa tosin suhtaudutaan varsin eri tavalla siihen kuin meillä Suomessa. Esimerkiksi joissain maissa ei ole varsinaista promillerajaa tai puhallustestejä, vaan siellä tehdään ns. kliiniset toiminnallisuus testit. Kävele viivaa pitkin ja pistä silmät kiinni sormet yhteen jne. ja jos niihin kykenet, niin eikun hyvää matkaa, vaikka veressä olis alkoholia.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Auta Jeesus! Suuri on huolemme rakkaistamme.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mukana rukouksessa Jukan ja Tiian puolesta, näkyi olevan hänen tapauksensa myös uutisissa. Herra, siunaa ja suojele heitä ja heidän omaisiaan ja läheisiään. Anna heitä hoitaville lääkäreille paras mahdollinen apusi. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin