RUKOUSTAISTELU!!!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

MINULLA ON RUKOUS TAISTELU TÄÄLLÄ, TULKAA MUKAAN TAISTELEMAAN RUKOKSIN : https://keskustelu.suomi24.fi/t/1548811 ... rukoustasi

Koen tämän tärkeäksi taisteluksi!
... muut rukoilevat tämän ihmisen puolesta; minun poikani puolesta.

Hän on elänyt vastuuttomasti, hän on käyttänyt kannabista, juonut ja huorannut eli käyttänyt naisia hyväkseen mielin määrin. Vastuuta hän ei ole ottanut. Hänen kodissaan aikanaan poikaporukka käytti hyväkseen lasta; siis alle 16 vuotiasta tyttöä; siitäkin hän syyttää meitä, että häntä siitä moitimme, tyttöhän oli halunnut sitä ryhmäseksiä kuulemma .. tuon lapsen vastuu oli kaikki hänen mielestään. Tehnyt lapsen kahdelle naiselle yhtä aikaa, hän syyttää noita naisia, noiden naisten vika, että niin kävi, mistä hän voi tietää naisten kuukautiskierrosta, ei kai hänen tarvitse ehkäisyistä huolehtia; yrittänyt elää seuraavan naisen kanssa ja tehnyt hänelle kaksi lasta ja sitten taas seuraavalle naiselle lapsen ja näitä naisia on ja hän tällä hetkellä asuu taas yhden naisen kanssa, jolla on edellisestä liitosta kaksi lasta ja hänen elämänsä on ihan helvettiä. Vanhemmat ja nuo naiset ovat tehneet hänen elämästään helvetin; hän ei ole syyllinen mihinkään.

Hän syyttää kaikesta meitä vanhempia, hän syyttää näitä naisia siitä, että he ovat syyllisiä hänen elämäänsä; ei ,mikään ole hänen syynsä, ei mikään, ei se ahdistus ja paha ole ole hänen syynsä, kaikki syy on noissa naisissa. No eihän hän tietenkään mitään elatusmaksuja ole kyennyt maksamaan. Hän lähettelee tappoviestejä välillä meille vanhemmilleen ja välillä sisarelleenkin, kun me emme puolusta häntä noita naisia vastaan, kun nuo naiset häntä ahdistavat ja vaativat vastuun ottoa.. varmaan noille naisillekin hän lähettelee uhkausviestejä...
... ketjussa lisää..
Sinettisormus

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Miten tulkitsette tätä pojan isän viime öistä unta?

Kiitos sinulle; olemme koko viime yön olleet aika ahdistuksessa vaimoni kanssa poikamme tilanteen johdosta ...

Näin vielä viime yönä liian kuvaavan unen, aamuyöllä, kun sain lyhyen unen ... minun piti kaivaa kaksi ojaa 'sähkökaapeleille' ja kun kysyin ojien kokoa, minulle sanottiin, että 60 cm ... hain lapion ja aloin kaivaa ja ne jotka katselivat viereltä, kun kaivoin kuin olisin ollut 'humalassa, sekaisin' sanoivat, että älä ota enää ... oikeassa elämässä en ole koskaan juonut. Tuo paikka oli juuri se paikka, missä poikani ja hänen avovaimonsa nyt asuvat ..
Tuula1

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

minä näen yhtäläisyyksiä oman poikani kanssa tuon nuoren miehen elämässä. minun poikani myös syyttää välillä minua ja isäänsä, että kaikki hänen epäonnistumisensa on meidän syytä. mielestäni tuo uni kuvaa aika vaarallista tilannetta. ja nuo tappoviestit kertoo, että henkilö voisi tehdä itselleen ja sille naiselle jotakin. tässä ei auta muu kuin kova rukoustaistelu. sillä olen omankin pojan saanut paljon tasoittumaan tuosta nuoruuden hulluudesta, sillä hän oli nuorempana vieläkin hankalampi, mitä nyt. varastelua, juomista jne. itse en ole lähtenyt kaikessa poikani syytöksiin mukaan vaan olen sanonut napakasti neuvot ja mielipiteeni, mitä olen mieltä. ja että syyttömien vetäminen väliin ei auta asiaa. ja olen kehoittanut katsomaan peiliin. hyysääminen ei auta tässä tilanteessa vaikka omasta lapsesta olisi kyse. ja jos poika uhkailee itsemurhalla, niin antaa hänet Herran käsiin. itselleni Herra on ilmoittanut Hengessä, jos lapsellani on itsemurha vietti päällä. silloin alan rukoilemaan hänen puolestaan ja sanon, että annan Herra hänet Sinun käsiin.
Minä vielä sen verran lisään tähän, että poikani ajoi mopolla n. 14 vuotiaana puuhun pahki ilman kypärää ja hän joutui teholle 3 vuorokaudeksi hengityskoneeseen. oli siis hengen lähtö lähellä. sen jälkeen tuon pojan käytös muuttui radikaalisti ja minä äitinä huomasin tuon muutoksen. lääkäriin ei ole lähtenyt sen jälkeen ja tämä onkin minun oma diaknoosi, että hän sai jonkin asteisen aivovamman tuosta tilanteesta. aivovamman oireita on esim. ei hallitse rahan käyttöä, sosiaaliset suhteet kärsii. ja niitähän hänellä riittää. poikani oli kiltti poika ennen tuota kolaria, mutta kun hän tuli sairaalasta niin aivan eri persoona tuli sieltä kotiin. onko tuo pojan isä sanonut, onko tuolle pojalle tapahtunut onnettomuutta aiemmin, vai miksi käyttäytyy noin? ja jos ei ole tapahtunut päähän kohdistuvaa onnettomuutta niin syyllinen on silloin tuo kannabiksen käyttö, joka olisi syytä saada loppumaan, niin asiat voisivat muuttua parempaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olen mukana rukouksessa, Herra kutsu tätä henkilöä Sinun yhteyteesi ja murra pahan voimavallat hänen ympäriltään ja anna omaisille ja läheisille tarvittava apu, lepoa huolesta ja kestävyyttä jaksaa tilanteessa rauhallisena, Sinuun turvaten.

Samoin Tuula, rukoilen myös sinun ja poikasi puolesta, ei varmasti ole parempaa vanhempaa kuin uskova vanhempi, sitä kautta siemen on kylvetty, joka voi puhjeta kukkaan juuri tarvittavalla hetkellä.

Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos Eero. päänalueen iskut ovat pahasta ja ne voivat vammauttaa eliniäksi ihmisen. tuollakin meidän pojalla tuo mopokolari sattui ihan vahingossa. nuoret kun ovat sellaisia. mutta tuo huume touhu on tuossa paha, koska huumeiden käyttäjät voivat tehdä ihan oikeasti itsemurhan. nehän voivat hypätä katolta ja ties mistä. Mutta Herra auttaa aina kun Häneltä pyytää apua.
Sinettisormus

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Viedään myös Tuulan poika Jumalan eteen.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

mukana olen tässä rukoustaistelussa!
Pyydän liittämään oman poikani tähän mukaan. Kyse on pienestä, alaluokkalaisesta, jonka puheet on viimeaikoina muuttuneet kamaliksi. Sama henki kuin näissä edellisissä..aivan kaikki on äidin vika. Kääntää joka asian ihan käsittömästi muiden syyksi. Itkee ja uhkailee! Olen neuvoton. Ei ihan normaalia tunteilua.. Jotenkin vain pystyn samaistumaan ajatukseen että pimeys valtaa maailmaa. Olen rukoillut että muuttuu takaisin iloiseksi, fiksuksi pojaksi!
missä yksi tai kaksi rukoilee saman asian puolesta, siellä Jeesus on keskellämme! Olen liittänyt edellä olevat myös rukoukseeni!
Sinettisormus

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Viedään pieni poikasi myös rakkaan Jumalan eteen.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Muistan näitä asioita rukouksin!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
sisar

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Herra armahtakoon ja antakoon apunsa hyvyydessään ja ihmisrakkaudessaan.
Tuula1

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos kaikille, jotka olette jaksaneet muistaa minua ja poikaani rukouksessa.
Sinettisormus

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja kiitos kaikille, jotka olette lähteneet näihin kaikkiin rukoustaisteluihin. Olemme Voittajan puolella!
Sinettisormus

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään jo tuli hyvää viestiä ja lupasin rukoilla edelleen, että pian saamme juhlia tässä asiassa voittojuhlaa!
mitätuleeeteen

5.2.2019 17:08
Uusi
Tilanne on nyt muuttunut - kiitos rukouksista. Poikani ja hänen avovaimonsa ovat puhuneet pitkään asioista ja avovaimo jää vielä yrittämään yhdessä ..
Poikani on luvannut hakea apua ..

Tässä on jo se 'pieni pilvi', minkä Elia näki siellä vuorella ..

Tänään kävin siellä asentamassa vesipumpun ja poikani esiintyi hyvin korrektisti.
KIITOS JEESUS! KIITOS JEESUS ETTÄ SAAMME OLLA VOITTAJAN PUOLELLA!
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

KIITOS JEESUS! Kiitos, kun kuulet rukouksemme!! RUKOUKESSA ON VOIMAA!
Olemme toden TOTTA VOITTAJAN PUOLELLA!!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Mulla kun ei ole kauheeesti itseni kanssa tekemistä niin ajatukset kulkee milloin minnekin.
Nyt tuli kesken välipalan laittamisen mieleen eräs lapsi jonka näin silloin kuvassa kun sateenkaari-väki marssi Helsingissä.
En nyt löydä kyseistä kuvaa mistään mutta siinä nainen raahasi mukanaan pientä lasta keskellä kaikkea pervoa jengiä ja mietin onko tuolla paralla mitään ihmisoikeuksia tai lastensuojelupalveluja.

Ehdottaisin, että rukoilemme kyseisen tytön puolesta, lienee noin 5 vuotias. Jumala kyllä tietää kuka hän on ja millaisen saastan keskellä joutuu asumaan mutta Hän kykenee tekemään tyhjäksi perkeleen teot ja kykenee suojelemaan kaikelta saastalta vaikka kyseinen "äiti" panostaisi kaikki voimansa lapsen tuhoamiseen.

Kiitos Jeesukselle!
Sinettisormus

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Maaret! Tärkeä rukous, kaikille niille lapsille jotka jotuvat sen synnin keskellä tahtomattaan elämään. Rukousta tämän tytön ja näiden lasten puolesta että Jumala varjelisi heidät, Poikansa, Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Amen!
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Ella »

Sateenkaari marssi suunnitteilla 24.8. Jyväskylään. Rukoillaan ettei se toteudu!
Ja kaikkien muidenkin kaupunkien puolesta. Johon sitä suunnitellaan.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: RUKOUSTAISTELU!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vahvaa Rukousta!!!
Vastaa Viestiin