Sanoman avautuminen kirjaksi

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Sanoman avautuminen kirjaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sanoman avautuminen kirjaksi.

Kuva

Kiitos Jeesus että kuljet meidän kanssamme yhtä matkaa ja turvaat askeleemme.
Minä kiitän Sinua, että olet antanut katso7 veljellemme valtavan armolahjan.
Kiitos, että saamme kuulla Sinun äänesi noissa Sanomissa, joita veljemme Sinulta jakaa.
Minulle on noussut sydämelleni, niin rakas ajatus, että jos on Sinun tahtosi Herra, nuo Sanomat jonain päivänä ovat kirjan muodossa, niin että ne saavat monenlaisessa muodossa levitä ympäri maailmaa, niiden sairaidenkin luo, jotka eivät enää itse kykene kulkemaan, mutta voivat niitä lukea, tai joku läheinen tai ystävä voi niitä heille lukea.
Nuo Sanomat tuo lohtua kaikille, joiden sydämen asenne on Sinun puoleesi, Herra, Jeesus Kristus!
Kiitos että toteutat tämän toiveeni, jos se on Sinunkin tahdossasi. Johdata ja ohjaa ne väylät, jotka tekee tästä toden.
Yllätä katso7 veli viestilläsi, joka tekee tästä totta.
Ole Sinä Herra tämän kirjan kustantaja ja käsikirjoittaja.
Kiitos! Nyt jään odottamaan kiittäen, että eräänä päivänä saan nähdä tämän toteutumassa.
Kiitos Jeesus!

Amen.

Kuva

..Jos olette samaa mieltä ja tunnette tämän sydämessänne, rukoilkaa kiittäen tämän puolesta, kanssani ...
Koen tämän tärkeänä sydämelläni, joten tein tästä oman ketjun.
Voimme seurata miten asia etenee ...
Sinettisormus

Re: Sanoman avautuminen kirjaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ps. olen keskustellut tästä katso7 kanssa ja hänkin toivoo tätä ...
.. en siis ole tekemässä mitään omine lupineni.


"Anokaa, niin teille annetaan.
Etsikää, niin te löydätte.
Kolkuttakaa, niin teille avataan.
Sillä jokainen anova saa,
etsivä löytää
ja kolkuttavalle avataan."
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sanoman avautuminen kirjaksi

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kyllä. Jotenkin on sisimmässä tämä asia jo syntynyt. Jeesus pyydämme että avaa tämä ovi. Kiitämme jo etukäteen uskossa tästä ovesta jonka avaat.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Sanoman avautuminen kirjaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Iloitkaa aina. Rukoilkaa lakkaamatta. Kiittäkää kaikesta. Tätä Jumala tahtoo teiltä, Kristuksen Jeesuksen omilta. Älkää sammuttako Henkeä, älkää väheksykö profetoimisen lahjaa. Koetelkaa kaikkea ja pitäkää se mikä on hyvää. Pysykää erossa kaikesta pahasta.

Itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonaan ja varjelkoon koko olemuksenne, teidän henkenne, sielunne ja ruumiinne, niin että olette nuhteettomat Herramme Jeesuksen Kristuksen tullessa. Hän, joka teitä kutsuu, on uskollinen ja pitää lupauksensa."
1. Tess. 5:16-24 [kr92] [kr38]
Sinettisormus

Re: Sanoman avautuminen kirjaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, kun heräsin ja olin rukouksessa, näin kuvia valkoisilla pohjilla olevista teksteistä. Ne olivat lyhyitä tekstejä, omilla pohjillaan. En kyennyt niitä lukemaan ja juuri ennen ylösnousuani, tuli kuin tietokoneen teksti:
-" Siirry kirjaan, ...."
Siinä oli jotain vielä perässä, mutta sitä en saanut luettua.
Olen jatkanut katso7:lle rukosta noista hänen Herralta saamistaan Sanomista, että ne tavalla tai toisella tulisivat vielä kirjaksi.
Eilenkin sitä vahvasti rukoilin ja yleensäkin katso7 elämää vahvana TODISTUKSENA jaettavaksi.
Koin, että aamuiset kuvat liittyisivät tähän. Ehkä jo viimein jotain alkaa tapahtumaan. Otin eilen yhteyttä eräseen uskovaan, jolla on yhteyksiä tv7:n.
Kerroin hänelle katso7 tarinan ja tämän rukous aiheen ja hän lupasi viedä asian tv7:lle.
Nyt täällä jännittyneenä odottelen, mitä tapahtuu ja poikiiko tämä keskustelu jotakin. Siemen siitä on kylvetty ja minulle vastattiin, että siellä tarvitaan jatkuvasti hyviä todistuksia; ja tämä on sitä!
Tapahtukoon tässä Jumalan tahto ja uskon että niin tapahtuu!
Kiitos Jeesus!
Rukoillaan veljemme puolesta että hänen Sanomansa Herralta lähtee vahvasti leviämään.
Amen.


Kuva
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sanoman avautuminen kirjaksi

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos Sinetti. Et tiedä kuinka suuri merkitys kirjoituksillasi jotka olet Jumalalta saanut on ollut minulle. Kiitän Jumalaa sinusta. Niin monta kertaa olen saanut lohdutusta ja rohkaisua. Siunatkoon Jaakobin Jumala sinua valtavalla ja lisääntyvällä Pyhän hengen voimalla.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Sanoman avautuminen kirjaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos, rakas veljeni, meillä on vahva Pyhän Hengen yhteys!
Vein tämän aiheeksi myös blogiini tälle päivälle.
Ole siunattu veljeni ja tulkoon asiasi siunatuiksi.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoman avautuminen kirjaksi

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Tämä kuulostaa todella hyvältä, on VARMASTI Herralle mieleen, että pääsisit Katso7 kertomaan todistuksesi sekä erityisesti sanomasi suurelle yleisölle. Koska ne selvästi puhuttelevat myös Morsianta, Herran Omia.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Sanoman avautuminen kirjaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Halleluja! Kiitos, Ylistys ja Kunnia Jeesuksen Kristuksen, nyt Katso7 veljen Sanomat ovat muuttumassa näkyväksi kirjaksi, Jumalan tahdossa.
Hänen johdatuksensa askeleet kirjassa ovat hyvin näkyvissä.
kiitos Jeesus!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Sanoman avautuminen kirjaksi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Minä myös toivotan kiitoksella iloa ja rauhaa Katso7:n puolesta jo siksikin kun olen saanut nähdä hänen suurenmoisen muutoksensa sieltä jostain jossa ei voisi kuvitella olevan edes pois pääsyä. Kuitenkin Jumala Rakastaa meitä kaikkia ja Hän antoi Katso7:lle tilaisuuden toimia Hänen sanansaattajanaan tällä tavalla. Rukoilen teille kaikille jotka olitte mukana tässä työssä, siunausta tämän kaiken koettuanne. Minä seuraan vain täältä etäämmältä tätä kivaa näkyä mitä teette. Olkaa siuanttuja kaikki, Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoman avautuminen kirjaksi

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Sanoman avautuminen kirjaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Uskon vahvasti myös, että katso7:n tullaan ottamaan yhteyttä myös tv7 puolelta. Minulle ilmoitettiin siltä taholta että yhteyden otto on 99% varmaa ja tulevat olemaan kiinnostuneita myös tästä Todistuksesta Katso7 elämässä.

Kun kävin Myrskylän kotikirkossa ja siellä oli Pääsiäisateria ja ehtoollinen.
Ehtoollisen jälkeen sai rukoilla tai sanoa ajatuksiaan, ennen kahvitusta.
Minulle nousi vahvasti sydämelle tämä katso7 viimeisin Sanoma ja päätin lukea se heille ääneen ja se otettiin Rakkaudella vastaan. Se oli täydellinen Sanoma ehtoollisen jälkeen.
Eräs mies koko sen iltapäivän vitsaili ja oli kovin iloinen. Hän kommentoi kaikkeen hauskoilla vitseillä. Mutta kun sitten luin tuon Sanoman, ennen kahvitusta, mihen ilme ja olemus muuttui. Hän oli loppu illan naama punaisena ja silmät vuotavana kyynelistä. Mietin ystäväni kanssa, mitä tapahtui, koskettiko tuo Sanoma häntä, laittoiko se puhuttelemaan? Ehtoollisen ja kahvin välissä ei tapahtunut muuta, mikä olisi noin kovin häntä voinut koskettaa. Ehkä meille haluttiin näyttää, noiden Sanomien koskettava tärkeys.
Kiitos Jeesus Kristus!
Sinettisormus

Re: Sanoman avautuminen kirjaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sanoma, rakkaalleni -kirja valmistui ja ensimmäisiä on jo alettu postittamaan. Rukoillaan yhdessä vielä että tuo todella " kaunis kirja", niin sisällöltään kuin ukoisesti, alkaa levitä vahvasti ja se saa sijaa monen lukupöydälle.
Rukoilin juuri asian puolesta ja olen aivan varma, että tuo kirja tulee menestymään, onhan se Jumalan tahdossa tullut näkyväksi. Ei Hän olisi sitä valmistanut vain varastoon. Koin tuossa rukouksessa vahvan Pyhän Hengen kosketuksen ja tiedän että Herra näin vahvisti rukoukseni.
Kiitos Jeesus!
Amen.

Kuva
Sinettisormus

Re: Sanoman avautuminen kirjaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilin samalla myös Eeron perheen puolesta, varjelusta ja siunausta tälle ihanalle perheelle. <3


Kuva
Sinettisormus

Re: Sanoman avautuminen kirjaksi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hepr 13:
20 Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,
21 hän tehköön teidät kykeneviksi kaikkeen hyvään, voidaksenne toteuttaa hänen tahtonsa, ja vaikuttakoon teissä sen, mikä on hänelle otollista, Jeesuksen Kristuksen kautta; hänelle kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
Vastaa Viestiin