Emolevy hajos ja varaa ei uuteen ole

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Emolevy hajos ja varaa ei uuteen ole

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Moikka kaikki ystävät. Mä joudun kirjottaa tyttären koneella. Mun koneessa hajos emolevy ja sen uusiminen maksaa tähän prosessoriin ihan liikaa mulle. Mä en selviä ellei joku auta... Kalan suusta kolikko.
Emolevyni on AsRock X79 pro ja LGA 2011 prossulle. Mun pitäs löytää siihen sopiva emo jostain... En tiedä... ehkä Eero ainaki osaaa neuvoo.

Rukouksia että tuli jostain yhtäkkiä huutonettiin tms.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Emolevy hajos ja varaa ei uuteen ole

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Muistan asiaa rukouksin!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Emolevy hajos ja varaa ei uuteen ole

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen Jumalalta ratkaisua tähän asiaan.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Emolevy hajos ja varaa ei uuteen ole

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

-jarmo- kirjoitti:Moikka kaikki ystävät. Mä joudun kirjottaa tyttären koneella. Mun koneessa hajos emolevy ja sen uusiminen maksaa tähän prosessoriin ihan liikaa mulle. Mä en selviä ellei joku auta... Kalan suusta kolikko.
Emolevyni on AsRock X79 pro ja LGA 2011 prossulle. Mun pitäs löytää siihen sopiva emo jostain... En tiedä... ehkä Eero ainaki osaaa neuvoo.

Rukouksia että tuli jostain yhtäkkiä huutonettiin tms.
No onpas harmillista! Prosessori ilmeisesti olis vielä toimiva ja tarvitset siihen uuden emolevyn, oliko näin?!
Rukoillaan että jostain löytyis edullisesti!

--
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Emolevy hajos ja varaa ei uuteen ole

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos ystävät! Pitäs löytää käytettynä joku emo joka toimis ja sopis. Paha vaan ku täää prossu on tollanen joka vaatii kalliin emon.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Emolevy hajos ja varaa ei uuteen ole

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Löysin emolevyn ebaysta, 241,- euroo. Kauheeta ku oon ostanu Helsingin aikana, ku oli varaa, niin kalliita osia että nyt jos jotain hajoo, niin pitää ostaa taas kalliita osia. Nyt mun rahatilanne on sitte ihan kuralla mutta rukoillaan että jostain tulis helpotusta.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Emolevy hajos ja varaa ei uuteen ole

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mutta jos jotain hyvääkin tänään sattu, niin kyllä :D ku sellanen vanhempi mies soitti ja tartti apua tietokoneasioissa. Ei osannu siirtää kuvia tikulle ja tuli sitte läppärin kanssa mulle ja mä opetin. Noh, vastalahjaks se toi mulle ainaski 10 kiloo elintarvikkeita. Siinä oli jos vaikka mitä herkkuja. Ne on hänen vaimon työpaikalta jostain S-Marketista ylijäämää. Kaikki sellasia että oli poistettu myynnistä. Iso laatikko ku mikä. Nyt pakastimet on pullollaan ruokia.
Sinettisormus

Re: Emolevy hajos ja varaa ei uuteen ole

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Sekin on vastausta Herralta, että Hän kyllä pitää meistä huolta, kunhan me rukoilemme ja muistamme kiittää ... ja etenkin kiittää kiittämistään, niin johan tapahtuu.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Emolevy hajos ja varaa ei uuteen ole

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nii ja nyt tyttäreni soitti ja sanoi että auttaa mua heti kun tartten... elikkä saan vuokrat maksettuu. Tämmöstä tää Herran kanssa elämä on... ei mulla koskaan ole mikään tosi hätä... Jeesus aina tulee ja näyttää että Hän on mukana koko ajan ja tietää mitä tapahtuu.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Emolevy hajos ja varaa ei uuteen ole

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, hyvä että asia selvisi, mulla ei tosta "konesalin" puolelta ole kovin paljon kokemusta... Herra pitää meistä ja meidän tarpeistamme huolen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
sisar

Re: Emolevy hajos ja varaa ei uuteen ole

Viesti Kirjoittaja sisar »

Herra pitää sinusta rakas Jarmo- veljemme huolta, kuten kaikista lapsistaan. Rohkaisuksi ja vahvistukseksi sekä sinulle että meille kaikille otteita psalmista 37:

37:3 Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;
37:4 silloin sinulla on ilo Herrassa, ja hän antaa sinulle, mitä sinun sydämesi halajaa.
37:5 Anna tiesi Herran haltuun ja turvaa häneen, kyllä hän sen tekee.
37:6 Ja hän antaa sinun vanhurskautesi nousta niinkuin valkeuden ja sinun oikeutesi niinkuin keskipäivän.


37:16 Vanhurskaan vähä vara on parempi kuin monen jumalattoman tavarain paljous.
37:17 Sillä jumalattomain käsivarret särjetään, mutta Herra tukee vanhurskaita.
37:18 Herra tuntee nuhteettomain päivät, ja heidän perintönsä pysyy iankaikkisesti.
37:19 Pahana aikana he eivät joudu häpeään, ja nälän päivinä heillä on kyllin syötävää.

37:25 Olen ollut nuori ja olen vanhaksi tullut, mutta en ole nähnyt vanhurskasta hyljättynä enkä hänen lastensa kerjäävän leipää.

Kunnia, Kiitos ja Ylistys Kaikkivaltiaalle Jumalalle, Isälle, Pojalle ja Pyhälle Hengelle!
Vastaa Viestiin