Äiti saattohoidossa

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Äitini siirtyi tänään saattohoitoon, ja minä muutan lopuksi ajaksi hänen luokseen hoivakotiin.

Äiti ei ole koskaan tunnustanut suullaan Jeesusta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista, sekin että äiti vielä viimeisinä päivinään kääntyisi.

Kiitos jos jaksatte muistaa rukouksin.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Sinettisormus

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoillaan, että äitisi löytää viime hetkellään Jeesuksen. Rakas Magda-sisko, jos uskallat, pystyt, kysy äidiltäsi, uskooko hän Jeesukseen? Rukoilen sinulle voimaa, että saisit julistaa äidillesi vielä kaikki synnit anteeksi ja Jeesuksen Kristuksen hänen elämäänsä ... ikuiseen elämään. Olet rakas sisko.
Amen.

ps. uskon tällä olevan tarkoituksensa. En yleensä katso enää noita kotimaisia elokuvia, nyt äsken jostain syystä katsoin elokuvan lopun; kirkastettu sydän, jossa pastori kuoli sodassa ja tuli perheensä luokse hengenä tervehtimään heitä viimeisen kerran, tukeutuen Jumalan Sanaan ... voi kuinka itkin, aivan sydämeeni sattui ... sitten tulin vilkaisemaan tänne, kyyneleet silmissä ... ja näin vietisi ... Jumala vahvistaa ja tukee sinua, saattamaan sinua äitiäsi näillä viime hetkillä. Olet Siunattu Jeesuksessa Kristuksessa. Amen.
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Kyllä me ollaan puhuttu ja rukoiltukin. Äitini äiti oli uskossa, samoin täti.
Nyt itkettää niin, että en voi jatkaa. Kiitos Sinetti rakkaista sanoistasi.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Sinettisormus

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ps. ..lisäsin hieman tuohon ylä kommenttiini ... Jumala puhuu ..
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Magda-sisko kirjoitti:Äitini siirtyi tänään saattohoitoon, ja minä muutan lopuksi ajaksi hänen luokseen hoivakotiin.

Äiti ei ole koskaan tunnustanut suullaan Jeesusta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista, sekin että äiti vielä viimeisinä päivinään kääntyisi.

Kiitos jos jaksatte muistaa rukouksin.
Olen mukana rukouksessa!

--
sisar

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja sisar »

Ylistäkää Herraa Taivas ja Maa! Ylistäkää Herraa Jeesusta Kristusta, joka Kuolemallaan kuoleman voitti ja haudassa oleville antoi elämän!

Matteuksen evankeliumi 18 luku:
18. Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.
19. Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.
20. Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

Kiitos Jeesus että Sinä voit kääntää Magda-sisaremme äidin sydämen Sinun puoleesi. Herra, me olemme tässä yhdessä Sinun edessäsi. Uskossa ja uskoen rukoilemme ja anomme että Magdan äiti pelastuu. Sinun Niemessäsi Herramme Jeesus Kristus, me uskomme ja anomme, että Sinä yksin, jolla on Valta ja Voima, pelastat äidin. Me kiitämme ja ylistämme Sinua siitä, että äiti on jo pelastettujen joukossa. Halleluja! Ylistetty olet Sinä Pyhä ja Totinen. Meidän Herramme ja Vapahtajamme, Tiemme, Totuutemme ja Elämämme!


Kiitos Herra että me saamme uskoa ja luottaa, että Sinun Hyvä tahtosi tapahtuu. Halleluja!
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Erittäin hyvä rukous ja osuva Raamatun paikka. Eräs pappi on tulossa rukoilemaan äitini puolesta. Siellä meitä on silloin siis kolme sopimassa ja päästämässä!
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Kiitos Markku_my!
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jumalan Siunausta !
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Tuula1

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

olen tänä menneenä kesänä saanut erään vanhuksen saattaa Herran luokse. Eikä hän ollut uskossa ollut koskaan. Rukoilen Magda sisko sinulle voimia ja rohkeutta kysyä äitiltäsi, uskooko hän Jeesukseen? Sekä rohkeutta rukoilla hänen puolestaan siinä tilanteessa. Siunausta sinulle ja äitillesi.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Siunausta tälle viimeiselle taipaleelle ja jälleennäkemisen toivoa ikuisuudessa! Rukoilen äitisi puolesta!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olen myös mukana rukouksessa, Herra antakoon sinulle rohkeuden ja sanat tähän tilanteeseen, olen varma että Hän voittaa äitisi sydämen puolelleen, ellei ole jo voittanut. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voimia Magda-sisko sulle myös multa ja rukoilen äitisi puolesta, jotta viimeisinä päivinään löytäisi elävän Kristuksen, vapahtajan.
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Kiitos kaikille rakkaille täällä, ja siunausta teille.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
kalamos
Viestit: 246
Liittynyt: 08 Maalis 2016, 13:53
Viesti:

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja kalamos »

Tiedätkin, että ...
Sinä ja rakas äitisi olette olleet minun sydämelläni jo pitkän aikaa.
Minä olen iloinnut siitä tietoisuudesta,
että Sinä olet saanut yhdessä äitisi kanssa rukouksessa lähestyä Herraa.
Sitä, joka näin Hänen tykönsä tulee, Hän ei heitä pois.
Sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi.
Sinun äitisi on kerran oleva osallinen vanhurskasten ylösnousemuksesta.
Pian hän saa nähdä Jeesuksen kasvoista kasvoihin.
Äitisi on 'Matkalla Paratiisiin'.

siunaten
καλαμος
Kalamos yksi ruoko suuressa kaislameressä, jota Tuuli huojuttaa.
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Olen perjantaista lähtien ollut äidin kanssa saattohuoneessa, ja hän on ihan silmissä huonontunut. Eilen meidän luona kävi pappi-ystäväni, lauloimme, luimme sanaa ja rukoilimme. Nautittiin yhdessä ehtoollinen - hapankorppu ja Jaffa - ja ne vain kävivät äidin huulilla. Oli siunattu hetki.
Aiemmin olin kysynyt äidiltä, uskooko hän Jeesukseen. Hän vastasi selvästi: Uskon.
Eilen illalla äitini hengitys oli raskasta ja korisevaa. Laitoin käteni hänen otsalleen ja pyysin Jeesusta avuksi. Äidin keho tärisi ja hän liikehti muutenkin sen vähän minkä jaksoi. Sitten yht'äkkiä hän rentoutui täysin, ja heti hengitys helpottui.
Jeesus on meidän kanssamme koko ajan pienessä huoneessa ja vastaa rukouksiin.

Kiitos Kalamos paratiisillisista tiedon sanoista ja sydämellinen kiitos kaikille muillekin. Vielä jonkin aikaa menee, ennen kuin äiti on poissa täältä.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Sinettisormus

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitän Herraa, sillä äitisi on Kristuksen oma. Äitisi on saanut rauhan Kristuksessa.
Kiitos, kunnia ja ylistys Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle.

Psalmi 23 : https://www.youtube.com/watch?v=k__Yhntamcw

Kuva
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Rukoilin asian puolesta ja heti nousi ajatuksiini raamatunjae
Ps 65:3 Sinä kuulet rukouksen sinun tykösi tulee kaikki liha
Kiitos Jeesus että kuulet rukoukset
Voimia!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Korkea veisu 2:13 Viikunapuu tekee keväthedelmää viiniköynnökset ovat kukassa
ja tuoksuavat. Nouse armaani ,sinä kaunokaiseni ja tule.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Äiti saattohoidossa

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Äiti kuoli tänään. Sydämellinen ja lämmin kiitos rukouksista.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Vastaa Viestiin