Hätärukouspyyntö !

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
eevamari

Hätärukouspyyntö !

Viesti Kirjoittaja eevamari »

Rakkaat sisaret ja veljet Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa. Olen 50-vuotias nainen ja olen uskossa. Kiitos Jeesukselle, että hän pelasti minut.
Olen 25-vuotiaasta lähtien sairastanut kroonista vaikea-asteista masennusta, sekä vaikeaa paniikkihäiriötä. Sairaudet veivät työkyvyn ja jäin myös ilman omaa perhettä. Asun ja elän yksin. Paikkakunnallani ei ole yhtään ystävää. Puoli vuotta sitten minulla todettiin parantumaton keuhkoahtauma ja neljä viikkoa sitten sain sydäninfarktin. Valtimossa oli totaalitukos, joka saatiin avattua pallolaajennuksella. Lisäksi minulla on sydämessä joku varjostuma, jota ei minulle selitetty. Nyt on parantumaton sepelvaltimotauti, verenpainetauti ja korkeat kolestrolit. Syön nitrolääkitystä aamuin illoin ja lisänä on vielä nitrosuihke. Rukoilen joka ilta, että heräisin vielä aamulla. Toisaalta tahtoisin päästä jo Taivaan kotiin. Olen kärsinyt suunnattomia ahdistuksia ja kipuja. En jaksa huolehtia itsestäni..kauppaankaan en jaksa kävellä. Autoa ei ole ja rahat tiukilla. Lääkkeeet maksavat todella paljon ja ei riitä kunnolla ruokaan rahaa.
Jos Jumalalla on vielä joku tehtävä minulle niin voitteko rukoilla puolestani, että saisin vielä elinpäiviä ja elämänhaluni takaisin. Ja vaikka olen uskossa, niin olen epävarma välillä pelastusvarmuudesta. Onko nimeni todella kirjoitettu elämänkirjaan..voisiko joku ihana sisar tai veli vahvistaa minulle raamatunpaikan. Olen aivan loppu ja voimia ei juurikaan ole.
Tuula1

Re: Hätärukouspyyntö !

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Rukoilin sinun puolesta ja sain Raamatun paikan Jeremia 1
Sinettisormus

Re: Hätärukouspyyntö !

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Tervehdys rakas siskomme!
Olen iloinen, että Herra on johdattanut sinut joukkoomme ja saamme kokea toistemme yhteyttä Jeesuksen Kristuksen voimassa, nimessä, verensä kautta.
Rukoilen Herralta sinulle voimaa ja terveyttä. Sairaus joutuu Kristuksen edessä väistymään. Hän on väkevä. Luotetaan vahvasti siihen, eikä uskota sitä kuiskijaa joka laittaa epäilyksiä korviimme. Ne ei ole Herralta.
Rukoilen sinulle uskovia ystäviä, ettei sinun tarvitse olla yksin.
Mutta me olemme myös sinun ystäväsi, siskosi ja veljesi, jos tahdot niin.
Kiitos Jeesus että kuulet rukouksemme.
Raamattuni avautui Jesaja 35, joka lupaa sinulle ja meille kaikille Jeesukseen uskoville vain hyvää.
Amen.

Kuva
http://up.98love.ir/up/mamadzar/Picture ... 284%29.gif
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Hätärukouspyyntö !

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Olen mukana rukouksessa, Jeesus voi kaiken muuttaa!

Ap. t. 2:21
Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

--
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Hätärukouspyyntö !

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olen rukouksessa mukana ja tervetuloa Eevamari!

Kristuksessa olemme kaikki tämän maailman keskellä yksin, sillä se ei tahdo ottaa sanaa vastaan ja liittoutuu sen ympärille. Mutta Kristuksen Hengessä olemme kaikki Yhdessä ja Hän myös sen sinulle kertoo kun sitä kysyy.

Rukoilen sinulle voimaa ja terveyttä
jaksaa koettelemuksista huolimatta, jokainen meistä on Jumalalle yhtä arvokas eli se arvokkain, sillä Hän on meitä rakastanut jo ennen kuin olimmekaan ja jokainen elämä on Hänestä ja niillä on tehtävä ja tarkoitus.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Hätärukouspyyntö !

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voi itku! Niin paljon terveyshuolia koko elämän pituudelta... Sydäntä särkee. Rukoilen puolestasi "eevamari" ja toivotan sinut tervetulleeksi näiden rakkaiden uskovien pariin. Olet oikeassa paikassa kun tänne sinut johdettiin. Täällä saat rukousapua ja paljon. Elämme hengessä ja rukouksessa, Jeesuksessa Kristuksessa, suuren lääkärin Hengessä.
Sinettisormus

Re: Hätärukouspyyntö !

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

15. Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."
Psalmi 50.



Kuva
http://s22.postimg.org/yotu7wbn5/2983679w5hmivtgx7.gif
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Hätärukouspyyntö !

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Aabraham toivoi vaikkei toivoa ollut ja tuli monen kansan isäksi
Toivo Jumala sinua vahvistakoon rukoilen puolestasi
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Hätärukouspyyntö !

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

katso7 kirjoitti:Aabraham toivoi vaikkei toivoa ollut ja tuli monen kansan isäksi...
Pyydän myös esirukousta Katso7 puolesta. Olit tänään puhelimessa hieman sitä mieltä että tarvitset. Varmaan tarvitsemme kaikki nyt sitä, mutta kuten me sun kanssa myös yhdessä todettiin, me aina vaan pyydämme vaikka meillä on jo lupaus. Jännä juttu mutta silti mietin sitä jälkeen ja tajusin että kyllä se on ihan oikein että pyydämme vaikka tiedämme että meillä on Herramme lupaus. Me niin kaipaamme Herraamme että meidän on jatkuvasti rukouksessa pyydettävä Häntä avuksemme.

Ole siis Herra Jeesus meidän kaikkien kanssa... kuten... ja vaikka oletkin sen jo meille luvannut. Anna anteeksi heikkoutemme uskossa ja vahvista meitä. Tule Herra Jeesus ja ota meidät kotiin!
Sinettisormus

Re: Hätärukouspyyntö !

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

RUKOILEN: Herra auta meitä näkemään sinun totuutesi, joka on sinun sanasi, auta meitä ymmärtämään sinun sanasi totuus, auta meitä olemaan hyvät lähimmäisillemme, ettemme toisiamme sortaisi, vaan jakaisimme sinulta tulevaa rakkautta. Ja opeta meitä niin, ettei mikään mene sinun totuutesi, sanasi edelle, ravitkoon se meitä ja tehköön meidät vahvoiksi, että pyhittyisimme sinun nimeesi, Jeesus Kristus, Herramme!
Aamen.

3.Mooseksen kirja:
20:7 Pyhittäkää siis itsenne ja olkaa pyhät; sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne.
Sinettisormus

Re: Hätärukouspyyntö !

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 6
1. Veisuunjohtajalle; kielisoittimilla; matalassa äänialassa; Daavidin
virsi.
2. Herra, älä rankaise minua vihassasi, älä kiivastuksessasi minua kurita.
3. Herra, armahda minua, sillä minä olen näännyksissä; paranna minut, Herra, sillä minun luuni ovat peljästyneet,
4. ja minun sieluni on kovin peljästynyt. Voi, Herra, kuinka kauan?
5. Käänny, Herra, vapahda minun sieluni, pelasta minut armosi tähden.
6. Sillä kuolemassa ei sinua muisteta; kuka ylistää sinua tuonelassa?
7. Minä olen uupunut huokaamisesta; joka yö minä itken vuoteeni vesille ja kastelen leposijani kyyneleilläni.
8. Minun silmäni ovat huienneet surusta, vanhenneet kaikkien vastustajaini tähden.
9. Väistykää minusta, kaikki väärintekijät, sillä Herra kuulee minun itkuni äänen.
10. Herra kuulee minun anomiseni, Herra ottaa minun rukoukseni vastaan.
11. Kaikki minun viholliseni joutuvat häpeään ja suuren pelon valtaan; äkisti he joutuvat häpeään, kääntyvät pois.
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Hätärukouspyyntö !

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Liityn rukoukseen eevamarin, katso7 sekä meidän kaikkien puolesta. Vahvista meitä uskossa!
sisar

Re: Hätärukouspyyntö !

Viesti Kirjoittaja sisar »

"Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun.
Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta.
Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi. "

Elämämme on Herran käsissä. Mitään ei tapahdu Hänen tietämättään ja sallimattaan. Meidät on lunastettu Karitsan kalliilla verellä.
Herra kuulee pyyntömme ja auttaa, omalla tavallaan ja ajallaan. Olkaa turvallisella mielellä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Hätärukouspyyntö !

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, nyt on keskinäisen rukouksen aika.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin