ESIRUKOUSKETJU 2

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tein uuden esirukousketjun pieniä esirukouksia varten. Tehkää oma aloitus jos rukous on sellainen, jonka katsotte tarvitsevan paljon enemmän huomiota.

Sitten haluaisin pyytää rukousta kipeän hampaani vuoksi. Minulla on päässyt yksi hammas ongelmaiseksi koska sitä koitettiin korjata jo tammikuussa mutteivät ne saaneet sitä puutumaan. Sitten se vaan avattiin ja otettiin pois mitä saatiin ja pantiin kiinni. Nyt se on koko ajan vaan menny huonommaksi ja nyt sattuu sekä kuuma että kylmä. Mikään ei käy ja yksityisellä hammaslääkärillä kaikki maksaa niin ettei mulla ole varaa ja kunnallisessa taas sitte voi taas käydä miten tahansa. Minua ahdistaa ja on ikävä olo kun ei oikeen voi ees kahvia juoda.
Sinettisormus

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herra Sinä Voit! Paranna Jarmon hammas vaiva, ei siinä maallisia lääkäreitä tarvita, kun Sinä parannat!
Herra me kiitämme Sinua ja luotamme Sinun Apuusi! Sinä olet yli kaikkien ja kaiken muun!
Amen.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

-jarmo- kirjoitti:Tein uuden esirukousketjun pieniä esirukouksia varten. Tehkää oma aloitus jos rukous on sellainen, jonka katsotte tarvitsevan paljon enemmän huomiota.

Sitten haluaisin pyytää rukousta kipeän hampaani vuoksi. Minulla on päässyt yksi hammas ongelmaiseksi koska sitä koitettiin korjata jo tammikuussa mutteivät ne saaneet sitä puutumaan. Sitten se vaan avattiin ja otettiin pois mitä saatiin ja pantiin kiinni. Nyt se on koko ajan vaan menny huonommaksi ja nyt sattuu sekä kuuma että kylmä. Mikään ei käy ja yksityisellä hammaslääkärillä kaikki maksaa niin ettei mulla ole varaa ja kunnallisessa taas sitte voi taas käydä miten tahansa. Minua ahdistaa ja on ikävä olo kun ei oikeen voi ees kahvia juoda.
Onpa ikävä vaiva, rukoilen että Jeesus auttaa tässäkin asiassa, hän on paras lääkäri.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mukana rukouksessa, Herra paranna Jarmon vaiva!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä oon harvoin kokenut mitään parantumista, koska jotenkin aina olen kokenut että uskoni ei tarvitse parannuskokemuksia ja olen siksi tyytynyt vaivoihini. Mutta tiedätte kuinka kivulias hammas voi olla ja kun akuuttihoitoon ei pääse viikonloppuisin. Nyt on kumminkin käynyt niin että hammas ei enää särje ja se on silleen turta, ihan kuin joku taivaallinen puudutuspiikki olis laitettu. Se ei tunne kylmää eikä kuumaa. Erityisen outoa minulle vaikka aina olen ollut uskossa aika vahva, tai ainakin luulen niin.

Tämä parantumisen rukous on ollut minulle siunaukseksi. Nyt on paljon helpompi. Kiitos sisaret ja veljet!
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos ja kunnia meidän Herrallemme Jarmon hammaskivun poistamisesta! :)

Pyytäisin myös rukousta itseni ja perheeni puolesta. Elämme koettelemusten aikoja!

Siunausta kaikille!!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

-jarmo- kirjoitti:Mä oon harvoin kokenut mitään parantumista, koska jotenkin aina olen kokenut että uskoni ei tarvitse parannuskokemuksia ja olen siksi tyytynyt vaivoihini. Mutta tiedätte kuinka kivulias hammas voi olla ja kun akuuttihoitoon ei pääse viikonloppuisin. Nyt on kumminkin käynyt niin että hammas ei enää särje ja se on silleen turta, ihan kuin joku taivaallinen puudutuspiikki olis laitettu. Se ei tunne kylmää eikä kuumaa. Erityisen outoa minulle vaikka aina olen ollut uskossa aika vahva, tai ainakin luulen niin.

Tämä parantumisen rukous on ollut minulle siunaukseksi. Nyt on paljon helpompi. Kiitos sisaret ja veljet!
Onpa mahtavaa, että hammaskipu poistui, kiitos Jeesukselle!
Sinettisormus

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus Kristus! Sinuun me luotamme ja epäilykselle näytämme ovea ulos, sillä me tunnistamme sen! Kiitos Jeesus! Sinun on Valta, Voima ja Kunnia!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Pigeon kirjoitti:....Pyytäisin myös rukousta itseni ja perheeni puolesta. Elämme koettelemusten aikoja!...
Rukoilen sinun perheellesi Pigeon myös voimia näinä vaikeina aikoina.
Sinettisormus

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuin myös Pigeon! Minäkin täällä rukoilen sinun ja perheesi puolesta, ympäröin teidät kaikki rukouksiini, että Herramme hyvä tahto saa käydä teidän perheisiin sisälle! Herra valaise nämä perheet ja siskot ja veljet kirkkaudellasi, tuolla kirkkaudella, jonka tänä aamuna tuossa näky kuvassasi annoit. Pyysin sinulta lohdutusta ja voimaa Pelastussanomalaisille, ja Sinä jaoit tuon kauniin kuvan, rististäsi, jonka juurelta kasvoi kaunis ruusu ja keskellä ristiä, loisti Sinun Valosi, sädekehänä, kultaisena sädehtien!
Kiitos Jeesus Kristus, näin Sinä näytit, kuinka Sinä Rakastatkaan meitä. Älkää siis olko murheelliset, vaan luottakaa Häneen, joka hetki kiitoksella, vaikka olosuhteet näyttäsivätkin muuta. Herralla on meille jokaiselle suunnitelmansa, vaikka se ei vielä näkyisikään, luotetaan vain ...
Amen.
Sinettisormus

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Elämme vaikeita aikoja ja siksi meidän tulee yhä vahvemmin katsoa vain Herraan luottaen, Hänen kasvojaan.
Mieheni kertoi viikonloppuna, eräästä nuoresta työstä työpaikaltaan. Hän suri tytön kohtaloa. Tyttö on valtavan ihmis pelkoinen, silloin kun on tuo huono päivä. Hyvänä päivänä taas on kuin aurinko, iloa täynnä. Tyttö on joskus raiskattu ja siitä on jäänyt pahat traumat. Saa aika ajoin paniikki kohtauksia, johon on myös lääkitys.
Mieheni harmitteli, miten voisi auttaa, kokee niin voimattomaksi itsensä, vaikka haluaisi auttaa. Tyttö asuu yksin ja kokee itsensä yksnäiseksi, joten ehdotin, että jos tyttö suostuu, voi hän tulla meille kyläilemään ja voin jutella hänen kanssaan. Tiedä sitten onnistuuko, mutta näin ehdotin, eikä miehenikään sitä pahaksi pistänyt. Sanoi että kokee, että tyttö hakee hänestä ehkä jotain isä hahmoa, koska ei puhu koskaan mitään vanhemmistaan.
Olisiko jotain ongelmia heidänkin kanssaan?
Mutta Herra tietää ja tuntee tämän tytön ja otin hänetkin rukous aiheekseni. Siinä yöllä sitten kun heräsin hetkeksi, aloin rukoilemaan tuon tytön puolesta, vai pitäisikö sanoa, nuori nainen.
Rukoillessa näin puukehikon, joka oli nostettu pystyyn, sillä sen sisään oli valettu uusi valu, uusi perustus ja nyt se oli kuivumassa. Koin että Herra näin vastasi rukoukseeni. Sain myös ajatuksen siinä rukoillessani, jonka sitten aamulla esitin miehelleni:
- "Sanoit illalla, että et tiedä miten vosit auttaa. (kerroin rukoukseni ja näkyni ja jatkoin) ... Sain lopuksi ajatuksen, että sinun tulee myös rukoilla hänen puolestaan, niin sinä voit auttaa. Jos vain uskot? Se kuulostaa vähäpätöiseltä, mutta sitä se ei ole... Rukoile hänen puolestaan, aivan omin sanoin, näin myös minun rukoukseni vahvistuu, kun sinä rukoilet saman asian puolesta .."
Mieheni kuunteli ja katseli minua hiljaa, totisena, ei hymyn häivää, eikä hän vastannut mitään, vain katsoi ja kuunteli ja näytti että hän otti sanomani vahvasti vastaan, niin koen. Ehkä tämä tulee avaamaan tätä mieheni uskoakin, joka vielä on kovin heikkoa.
Sanoin, että kun rukoilemme, voimme samalla tarkailla, mitä tämän tytön elämässä alkaa tapahtumaan.

Rukoilkaa tekin tämän asian puolesta, jos vielä tämän kaiken lisäksi jaksatte. Rukoiltavaa on niin paljon ja se tulee lisääntymään.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinettisormus! Tämä on erittäin tärkeää työtä mitä sinä teet. On tosiaan voimat jotenkin vähissä, mutta muistan rukouksessani myös tätä henkilöä, josta kerroit. Herra, kiitos, että olet meidän kanssamme, ilman Sinua emme jaksaisi hetkeäkään. Herra, Sinussa on Rauha. Herra, kutsu ihmisiä koettelemusten keskellä niiden kautta, jotka voivat kipinän herättää. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Samaa mieltä Eeron kanssa tämä ketju on tärkeä. Rukouksessa on voimaa. Kiitos teille kaikille.
Pyrin ottamaan täältä kaikki rukouksiin myös, vaikka en ehkä aina kuittaakkaan.
Siunausta tälle työlle ja palstalaisille!
sisar

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja sisar »

Äidilläni on krooninen sairaus, joka hoitamattomana johtaa nopeaan tilan huononemiseen. Hänen lääkityksensä on nyt epätasapainossa ja nyt hän voi huonommin kuin koskaan tämän sairauden puhkeamisen jälkeen.
Olisin kiitollinen rukouksista.
Vaikkei Herra parantaisikaan enää maallista tomumajaa, niin antakoon hänelle uskon Kristukseen Herranaan, Vapahtajanaan ja Pelastajanaan sekä rauhan sydämeen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olen mukana rukouksessa, Herra, Sinä voit herättää siemenen ihmisessä, eikä tarvita paljoakaan kun se jo kukoistaa. Herra, Sinä voit kääntää meidät, kutsu ja johdata meitä. Herra, käytä Sisarta tässä työssä. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

No huhhuh... sekin vielä. Herra armahda, paranna ja nouda meidät pois.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Mukana rukouksessa.
Sinettisormus

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas siskoni, rukoilen asian puolesta.
sisar

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja sisar »

sisar kirjoitti:Äidilläni on krooninen sairaus, joka hoitamattomana johtaa nopeaan tilan huononemiseen. Hänen lääkityksensä on nyt epätasapainossa ja nyt hän voi huonommin kuin koskaan tämän sairauden puhkeamisen jälkeen.
Olisin kiitollinen rukouksista.
Vaikkei Herra parantaisikaan enää maallista tomumajaa, niin antakoon hänelle uskon Kristukseen Herranaan, Vapahtajanaan ja Pelastajanaan sekä rauhan sydämeen.
Kiitos rukouksista. Tilanne on nyt tasaantunut. Kun vain Herra avaisi sydämen vastaanottamaan Armon ja Pelastuksen Jeesuksessa Kristuksessa.
Sinettisormus

Re: ESIRUKOUSKETJU 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos, kunnia ja Ylistys Jeesukselle Kristukselle! Rukoukset jatkukoon, koko perheesi puolesta ...
Vastaa Viestiin