Olen sairaana

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Salome1972

Olen sairaana

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Pitkästä aikaa täällä!
Olen sairastunut vakavasti. En oikein jaksa mitään.
Koen,että minun on käytävä tämä läpi, mutta uskon täysin että Jumala voi minut myös parantaa.
Aina niin ei vain käy, syystä tai toisesta. Tapahtukoon Hänen tahtonsa!
Olkaa siunatut!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Olen sairaana

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Rauhaa Salome1972!
Onpa surullista että sinulle kuuluu sellaista. Itsekin olen enemmän tai vähemmän vakavasti sairas kun verenpaineeni meni hengenvaaralliselle tasolle mutta se on korjattavissa melko helposti. Rukoilen sinulle voimia ja terveyttä... Jeesus on tulossa ja voi olla että kaikki ponnistelumme on nyt päättymässä muutenkin. Maailma on niin jyrkässä kulminaatiopisteessä ettei mikään enää kestä kauaa. Koitetaan vaan jaksaa vielä hetki.

Siunausta ja jaksamista!
näkymätön ninni

Re: Olen sairaana

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Voimia ja Siunausta sinulle Salome!

Itsekkin olen murheen murtama äitini vakavan sairauden vuoksi! Tuntuu vaikealta ajatella, että ehkä joudun luopumaan äidistäni, mutta toivon ja uskon että tapaamme jälleen siellä Taivaan kodissa!
Sinne olemme matkalla!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Olen sairaana

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herran Rauhaa ja Siunausta sinulle Salome ja myös kaikille muille. Hän voi tehdä mitä tahansa, parantaa sairaan ja ruokkia köyhän, Hänen tahtonsa tapahtukoon kaikissa asioissamme. Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
jouko

Re: Olen sairaana

Viesti Kirjoittaja jouko »

Rukoilen myös sinun puolestasi Salome ja myös sinulle voimia Ninni, äitisi tilanteeseen.
Ymmärrän sinua hyvin, lähden huomenna rakkaan isäni hautajaisiin.
Vastaa Viestiin