Eheytyminen!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ei varmaankaan ole, koska me jokainen olemme omanlaisiamme ja vain Jumala tietää kenelle tämä eheytyminen sopii ja kenelle on parempi antaa vaivan jatkua. Meidän tehtävämme on opetella luottamaan Jumalaan kaikesta huolimatta ja pysymään Jeesuksen veren armossa. Sillä tavalla me selviämme ja siinä täyttyy salaisuus jota moni ihmettelee "lepo Jeesuksessa Kristuksessa". Tätä lausetta moni Jumlana lapsi ihmettelee kun joutuu kulkemaan koettelemuksesta toiseen ja päivittelee että mikä ihmeen lepo Jeesuksessa. Siinäpä se onkin... elikkä uskossa on luottamus, jossa täyttyy tuo levon aikaansaaminen.
jouko

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja jouko »

Rukoilen myös puolestasi.
Kuten Jarmokin sanoi Herra Jeesus ei hylkää ketään joka häneen turvaa ja hädässään häntä avuksi huutaa.
Hän on vuodattanut ristillä niin arvokkaan veren että se sovittaa kaikki syntimme Jumalan silmissä.
Hänellä on myös voima vapauttaa sinut siitä synnistä jonka kanssa kipuilet kun jätät sen hänen käsiin.
Ei täällä kukaan omalla voimallaan pärjää vaikka kuinka yrittäisi, paholaisen henkivallat on ihmistä väkevämpiä, mutta Herran edessä jokainen polvi notkistuu.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4934
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Rukoilen sinulle Katso7 Herran Siunausta, että pääsisit eroon alkoholin kirouksesta, sen kautta elämään tulee moni haureus. Oon itse ollut koukussa tuohon aineeseen jonka mainitsit, mutta sitten Pyhä Henki sanoi, että et enää saa siitä irti sitä mitä haet.

Jokainen ihminen on syntinen ja lankeaa joskus, mutta älä anna sen paaduttaa itseäsi. Herran Armo on siitä ihmeellinen, että se ei lopu koskaan. Hän on Elämä iankaikkisesta iankaikkiseen. Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1426
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Eheytminen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kyl mä anteeks annan...
Viimeksi muokannut katso7, 07 Maalis 2017, 10:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Toi oli hyvä kuulla veli katso7 :D hienoa kun yrität tosissaan antaa anteeksi. Jotkut asiat tuntuu ihan ylivoimasilta ja siksi miellä on etuoikeutus olla Jeesuksen omia ja kaataa ongelmat Hänen kannettavakseen.
sisar

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja sisar »

18.Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.
19. Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.
20. Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."
21. Silloin Pietari meni hänen tykönsä ja sanoi hänelle: "Herra, kuinka monta kertaa minun on annettava anteeksi veljelleni, joka rikkoo minua vastaan? Ihanko seitsemän kertaa?"
22. Jeesus vastasi hänelle: "Minä sanon sinulle: ei seitsemän kertaa, vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän.
(Matt 18)

Herramnne Jeesus Kristus, Sinä sanoit olevasi siellä, missä kaksi tai kolme on koolla Sinun nimessäsi. Sinä näet meidän nettiyhteisömme, me olemme koolla Sinun Nimessäsi ja Sinun Veresi suojassa. Herra, me pyydämme rakkaan katso7 veljemme puolesta, että vapautat Hänet kaikista kahleista, vuodatat Häneen Rakkauden ja Anteksiantamuksen Henkesi. Anna voimaa antaa anteeksi sekä väärintekijöille, että hänelle itselleen. Vihollisemme kuiskuttaa valheita korviimme, mutta auta häntä ja meitä kaikkia pysymään kiinni Sanassasi ja luottamaan yksin siihen.

Herra, Sinä itse sanot, että kun me tunnustamme syntimme ja pyydämme anteeksiantoa Sinun kalliin sovintoveresi tähden, Sinä unohdat rikkomuksemme. Niinpä me julistamme Sinun nimessäsi ja veressäsi anteeksiantoa ja vapautusta katso7 veljellemme.

Sinä Herra tiedät meidän kaikkien haavamme, kärsimyksemme, tuskamme ja muistomme. Auta meitä kaikkia antamaan anteeksi niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet. Auta meitä unohtamaan kokemamme vääryydet, niin kuin Sinäkin unohdat meidän rikoksemme, kun me niitä pyydämme anteeksi ja kadumme niitä. Rukoilemme kaikkien niiden puolesta, jotka ovat tavalla tai toisella rikkoneet meitä vastaan, samoin kuin pyydämme armahdusta omille rikkomuksillemme.

Oi Kristus Jumala, Jumalan Karitsa. Sinä vapautit meidät vapauteen! Auta meitä elämään todeksi Sinun Vapautesi! Kuule meitä Herra, Poikasi Jeesuksen Kristuksen tähden!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4934
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1426
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

on kännissä kuin käki.oonkohan ihittanu armon vai kävelly sen yli.
Viimeksi muokannut katso7, 06 Maalis 2017, 10:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1426
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

jeesus vapauttaja riko ja päästä vapaaksi alkohoi kahleesta.
Viimeksi muokannut katso7, 06 Maalis 2017, 10:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Herra Jeesus, sä näät. Armahda kun huudamme avuksi.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4934
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Katso7, Herra on luonasi sinun pimeimpänä hetkenäsikin. Hän on kantanut ne ristille ja naulinnut ne siihen. Hän on nähnyt kaiken synnin, se on liha joka sitä tahtoo. Rukoilen Herralta varjelusta, Hän antaa sen jokaiselle joka Häneen uskoo.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1426
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

mulle on antanut kirja leannee paynen kirja särkynyt minäkuva! se kuoli 90 v alzhaimeeiinmut oli ihan ihmeelistä miten jumaqla käytti häntä vapauttamaan seksuaalisesti poikkeavi.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2235
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Voisiko keskustelua jotenkin hillitä ?

Mielestäni kirjoittelun taso on alittanut riman jo kauan aikaa sitten.......
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4934
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Minun mielestäni asioita ei saa lakaista maton alle, vaikka niitä olisi ikävä lukea. Tämä maailma on täynnä syntiä, josta vain Herra voi pelastaa. Tule Herra ja lopeta tämä mielettömyys!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
olli

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja olli »

AOAOAOAOAO kirjoitti:Voisiko keskustelua jotenkin hillitä ?
Mielestäni kirjoittelun taso on alittanut riman jo kauan aikaa sitten.......

Juuri tällaisissa asioissa, käyttäkää sitä ilmoitus-nappia, josta aukeaa mahdollisuus kommentoida ilmoituksen syy...

Koska kyse on omakohtaisten kokemusten jakamisesta sen vuoksi että muut voivat ymmärtää ihmisen omaa tilannetta, pidetään ketju auki ainakin vielä toistaiseksi. Jos haluaa jakaa kanssamme elämäänsä, toisinaan karuakin, me haluamme kuunnella ja ymmärtää.

Sääntöjä ei ole (mielestäni) suoraan rikottu, mutta voipi olla että ketju vielä poistetaankin kun asia on käsitelty.
katso7
Viestit: 1426
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

:twisted: :oops: :D :lol:
Viimeksi muokannut katso7, 07 Maalis 2017, 09:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1426
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Sen töhden että ei yksikään hukkuisi. meille kaikille
Viimeksi muokannut katso7, 05 Maalis 2017, 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Hannah

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Rukoilen myös sinun katso7 puolesta, että löydät hyvän sielunhoitajan ja etenkin, että Jeesus ottaisi sinut nyt heti syleilyynsä. Nuo haavat ovat varmasti todella syvällä ja vaikeita asioita.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nyt meiltä kaikilta vaaditaan ymmärrystä katso7 elämäntilanteen vuoksi. Hän taisteli pitkään tuossa selvin päin ja nyt on langennut. Meidän kaikkien velvollisuus on rukoilla otsa maassa että katso7 saisi raittiuden takaisin ja häntä riivaava henkimaailma poistuisi tätä kiusaamasta. Mielestäni katso7 on kärsinyt elämässään jo aivan tarpeeksi ja saisi saada jo rauhan Herrassamme Jeesuksessa, jonka puoleen hän selvästi huutaa koko ajan.

Rukoillaan nyt ja koitetaan antaa hänelle tukeamme.
Sinettisormus

Re: Seksuaalinen hyväksikäyttä. anteeksiksianto ja eheytyiminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilimme eilen katso7, illalla myös puolestasi Ariel7, kanssa, että todella löytäisit, sinulle sopivan, mutta vahvan sielunhoitajan. Ariel7, kokee itsensä siihen liian keskeneräiseksi, hänen koulutuksensa on siltä osin kesken. Mutta olet meidän rukouksessamme. Ollemme todella huolissamme sinusta ja rukoilemme valtavaa Rakkaudellista, eheyttävää ja parantavaa voimaa Jeesukselta. Uskothan siihen? Jos uskot, niin Haluatko ottaa vastaan, sen? Jos vastaat näihin ääneen KYLLÄ; Herra on kanssasi ja auttaa, luota siihen!
Amen.
Vastaa Viestiin