Kauanko ruokitte itteene kadut täynnä hengellisesti nälkäsiä!

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Sinettisormus

Re: Kauanko ruokitte itteenne!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja Markunkin sanomiseen, Herra tämän opin kautta tarttui:
Joh. 5:6
Kun Jeesus näki hänen siinä makaavan ja tiesi hänen jo kauan aikaa sairastaneen, sanoi hän hänelle: "Tahdotko tulla terveeksi?"

Jeesus nimenomaan haluaa, että me vapaaehtoisesti tulemme Hänen luokseen, ei pakolla, silloin lähestyminen tapahtuu rakkaudesta, ei pelosta.

Tämä palsta ei ole "piilossa", vaan kaikille näkyvä, silloin se ei ole "sisäpiiriläisten" juttu. Kaikki uudet halukkaat voivat tulla tänne kirjoittamaan.

Minulta puuttuu kirjoittamisen lahja ja senvuoksi en ole tänne paljon kirjoittanut,
Sinettisormus

Re: Kauanko ruokitte itteenne!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tunnetko olevasi voimaton? Avuton? Turvaton? Ehkä sitä oletkin itsessäsi ja omassa lihassasi, mutta Jeesuksessa Kristuksessa, et! Hän on meidän VOIMAMME! APUMME! TURVAMME!

Kuva
Sinettisormus

Re: Kauanko ruokitte itteenne!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kauanko ruokitte itteenne!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Toi kuva on niin meitä kaikkia kuvaavan lähellä oleva. Kuinka paljon me osaammekaan rakastaa Jeesusta... mutta jos me osaamme näin paljon, niin kuvitelkaa miten paljon Hän Rakastaa meitä jotka emme osaa tätä asiaa vielä täysin ymmärtää.
näkymätön ninni

Re: Kauanko ruokitte itteenne!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Hannah:
"Tykkäisin kovasti jos minäkin voisin antaa palstalle jotakin mutta koen itseni totaalisen tyhjäksi astiaksi. Rukouksissa olen syvästi mukana ja ilman Jeesuksen johdatusta en olisi täälläkään ja nyt kirjoittamassa."
Mutta tyhjiä astioitahan Herra tarvitseekin, että Hän voisi vuodattaa Pyhän Henkensä meidän tyhjiin astioihin.
Ota, Herra, tämä tyhjä astia joka on täytettävä.

Herrani, täytä se.

Olen uskossa heikko. Vahvista minua.

Olen rakkaudessa kylmä. Lämmitä minut palavaksi,

niin että rakkauteni virtaisi lähimmäisiäni kohti.

Minulla ei ole vahvaa ja kestävää uskoa.

Vähän väliä epäilen enkä pysty lainkaan luottamaan sinuun.

Oi Herra, auta minua.

Vahvista uskoni ja luottamukseni sinuun.

Sinussa ovat kaikki aarteet mitä minulla on.

Minä olen köyhä, sinä olet rikas ja tulit armahtamaan köyhiä.

Minä olen syntinen, sinä olet vanhurskas.

Minussa on vain määrättömästi syntiä, sinä olet täynnä vanhurskautta.

Siksi pysyn sinussa kiinni.

Sinulta minä saan, sinulle en pysty mitään antamaan.

(Martti Luther; Tyhjä astia)
näkymätön ninni

Re: Kauanko ruokitte itteenne!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Älköön kukaan luulko, ettei Jumala tietäisi meitä saastaisiksi syntisiksi. Sen hän hyvin tietää. Siksi hän vie meitä monen puhdistustulen läpi, aivan nääntymykseen saakka. Mutta hän ei katsele eikä arvostele meitä enää sen mukaan, mitä me itse olemme, vaan ainoassa rakkaassa Pojassaan. Siksi hän rakastaa meitä yli kaiken ymmärryksemme siitä huolimatta, että olemme täynnä puutteita ja heikkouksia. Silloinkin, kun me huokaamme ja suremme kehnouttamme, katselee hän meitä suosiolla, siksi, että Kristus esiintyy Jumalan kasvojen edessä meidän hyväksemme.

Meidän on nyt vain tyydyttävä tähän. jos tahdot olla pyhä, ennen kuin sallit lohdutuksen sydämeesi tulla, niin luotat omaan pyhyyteesi. Sinä luotat omaan uskoosi, jos epäilet Jumalan ystävyyttä oman uskosi kehnouden tähden. Jos luulet, ettei Jumala voi rakastaa sinua, koska tunnet itsesi niin kuivaksi ja kylmäkiskoiseksi, niin luotat omiin tunteisiisi. Kun uskot, että Jumala sinua enemmän rakastaisi, jos joku määrätty avu sinussa kehittyisi suurempaan täydellisyyteen, niin sinä luotat omiin avuihisi. Tahdot itse olla ylimmäinen pappisi, tahdot omin voimin tulla autuaaksi. Varo, ettet epäuskossa kapinoi Herran voideltua vastaan. »Ei ole pelastusta yhdessäkään toisessa sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä , ihmisille annettua, jossa meidän on pelastuminen.»
lue lisää... http://rovasti.fi/node/298#26
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kauanko ruokitte itteenne!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Saviastia tuo sanomansa esiin astiansa kautta jokainen. jokaisessa on astian makua. kaikkien meidän pitää vaeltaa valkeudussa. ihmettelen että ollaan sanankuulosssa 20v eikä sittenkään uskalleta kertoa kenelläkään Jeesuksesta. tiedän monia ja näkyy kaupunkien kaduilla. Jeesus sanoi pakottakaaa hiedät tulemaan sisään. Jeesus ei koskaan ilveillyt tai syyttänyt syntisiä. farieuksille hän sanoi te perkeleen sikiöt.... riivatulta hän ei kysynyt tahdotko tulla terveeksi vaan sanoi lähtekää hänestä. Jeesus hallitsi riivaajia eikä riivatti mies riivaaajia. Nainen joka oli tehnnyt huorin Jeesus ei kysynyt tahdoto hän iski sanan miekalla ja sanoi viisi miestä sinulla on ollut ja molemmista riivatusta ja naisesta tuli heti evankelista ei tarvittu 10v koulua vaan Jumalan kohtaamisen ja sydämen muuttumisen. Jumala jakaa sanaansa jonka olemme sisäistäneet hän sitä pois ota samme sen tallentaa vaikka eksyisimme saamme Abbalta takaisin ja se ei tee tyhjäksi sanoja joita uskomme että Pyhä Henki on meille puhunut. Tämä harhaoppiriita joka leviää leiviämistään se kasvaa mitä ruokkii.Kun jumalattomat lukevat palstoja he eivät halua näin risitriitaiseen perheeseen.En halunnut haukkua tai arvostella ketään halusin vain sytyttää kysymyksen olemmeko todella Hänen todistajíaan. Uskovat ystäväni jotka tunnen en ole koskaan kuullut että he kutsuisivat ketään kokoukseen saati sitten näksisin jumalttoman heidän kanssaan. tarkoitan että tutustamalla tämmöiseen ihmiseen tulee ilmi onko hän Jumalan oma. Sanoataan yksi usko enkä tiedä yhtäkään kaupunkia jossa uskovaiset edes kerran puolessa vuodessa kokoontuisivat rukoilemaan ihmisiä elonkorjuuseen ei herätystä vaan työmiehiä. En tiedä yhtäkään seurakuntaa joka edes kerran puolessa vuodessa sanosi lauantaitaina lähdemme kaikki jotka jaksamme kadulle evankelioimaan. Me menemme ihmisten luo eivätkä he tule meidän luo.Serurakunnissa ei puhuta mitään vastuusta kääntymiseta, synnissä eläviä ei eroteta jotka eivät halua tehdä parannusta niin ei ole ihme ettei ole herätystä.Millaisessa perheessä ei ole kuria ei semmosta perhettä voi siksi kutsua. supermarketista et saa Jumalan kutsua etkä leiviskää. Arvosi tulee Jumalalta eikä luodulta. Kuinka moni yksin kuukauden mökillä seurustelisi kihlattunsa Jeesuksenen kanssa ja jatkasisi vain ylisitsystä. Kuka on ykkönen sinun elämässäsi.Ihmsiä ei hoideta henkiä usos ajamalla kaikissa tapauksissa esim. masentuneita vaan lohduttakaa masentuneita ja kulkekaa vierellä. ei kukkaan hänen käteensä tarttunut. itskekää itkevien kanssa en ole eläessäni tallaista sielunhoitajaa tavannut. onko nää kaikki asiat menneitä sanoja jotka ei enää ole voimassa. olen korvia myöten täynnä että ihmiset näkevät kyllä taivaan mutta eivät helvettiä. sulla on kokemus molemmista jos olet uskossa. ja se saa sut liikkeelle.kaikki nuoret miehet ovat sidotut ja vankihuoneisiin kätketyt eikä ole ketään joka sanoisi annna takasin. tää on ihan tälle päivälle ja jokiaselle meille uskovalle.jos Jeesus olisi kysynyt 2000 RAIVAAMAAN OLEVALTA mieheltä tahdotko tulla terveeksi.Siihen olisi vastannut paholainen en tahdo.mutta onneksi Jeesuksella oli valta pahan yli.
Viimeksi muokannut katso7, 30 Marras 2016, 06:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kauanko ruokitte itteenne!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oot oikeessa katso7, ei ole mitään tekosyytä miksei Herran sanaa pitäisi viedä ei-uskovien keskelle. Itse ainakin tunnen piston sydämessä ja myös kipinän, kiitos siitä, varsinkin kun aikaa ei ole paljon.

Syy on siinä, että elämme sen penseän kirkon keskellä, sekin on Jumalan tarkoitus, mutta uskon että sanaa julistetaan ja otetaan vastaan runsain mitoin vielä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
sisar

Re: Kauanko ruokitte itteenne!

Viesti Kirjoittaja sisar »

kiitosvirsi kirjoitti:Rakas sisareni Sinetti.Asia koski 29.11 olevaa tilaisuutta.Menen silloin raamattupiiriin,ja sain sanan siihen tilaisuuteen.Katson miten Herra johdattaa siinä tilaisuudessa.
Hei rakas kiitosvirsi. Onko mitään yhteisesti jaettavaa tiistain raamattupiiristä?
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Kauanko ruokitte itteenne!

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Se meni niinkuin pitikin.Koin että minua pyydetään rukoilemaan tilaisuuden alussa,ja niin tapahtui.Toin sen sananpaikan joka sydämelleni oli laskettu sitä hetkeä varten.Oli ihana veljesyhteys tutkiessamme Jumalan Sanaa ja virvotuimme varmasti kaikki.
Sinettisormus

Re: Kauanko ruokitte itteenne!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... voitko jakaa meillekkin tuon sananpaika?
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kauanko ruokitte itteenne!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Psalmi 81:4 PUHALTAKAA PASUUNAAN UUDENKUUN AIKANA TÄYDEN KUUN AIKANA MEIDÄN JUHLAPÄIVÄNÄMME!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin