Nälänhätä

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Avatar
Marie
Viestit: 647
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Näky ahdistuksen ajasta

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rauhaa kakille, tuli viesti :Aika on lyhyt, koeteltavaksi

Herra Jeesus herätti minut yöllä ja sanoi : Hae paperi ja kynä, aika on lyhyt, minä Jeesus Kristus, Jumalan ainokainen poika
varoitan Suomea tulevasta nälänhädästä. Ruokatoimitukset loppuvat ulkomailta. Olette oman maan toimitusten varassa.
Hankkikaa pikkukarjaa, kanoja joka kykenee. Luottakaa minuun, minä autan ja vien teidät läpi. Ihmeitä ja ruoka ihmeitä tapahtuu.
Ette selviä ilman minua.
Tulkaa luokseni lapseni ja viettäkää aikaa kanssani. Pankaa pois maalliset huvitukset. Aika on lyhyt. Minä pidän teistä huolen, rakastan teitä enkä jätä teitä pulaan.
Aamen
Pigeon
Viestit: 909
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Nälänhätä

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos Marie. Nyt, kun toit tämän.. Sain joku aika sitten aamulla sanan, "osta kaikki, mitä tarvitset ja sanottiin aika" joka itse asiassa on nyt.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5388
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Nälänhätä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, mulla tuli myös hetki sitten viestiä kun olin kaupassa, että osta pitkäkestoisia tuotteita. Ostin sitten iskukuumennettua maitoa varastoon. Ei kuiteniaan ollut kehotusta suuriin määriin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Mirjami
Viestit: 4
Liittynyt: 26 Huhti 2024, 18:47

Re: Nälänhätä

Viesti Kirjoittaja Mirjami »

Tässä on pysäyttävä viesti mieheltä joka kävi kuoleman rajan takana, keskusteli Jeesuksen kanssa ja sai sanoman välitettäväksi Suomen kansalle:
https://www.youtube.com/watch?v=Bbz194U6TAg

Voiko olla totta ? Toisaalta... eipä ole ensimmäinen varoitus tästä aiheesta...mutta ollaanko jo näinkin lähellä...pianhan se nähdään !
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1438
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Nälänhätä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen, varaudutaan sillä millä voidaan ja vietetään aikaa Herramme kanssa 🙏


Mirjami kirjoitti: 11 Kesä 2024, 10:34 Tässä on pysäyttävä viesti mieheltä joka kävi kuoleman rajan takana, keskusteli Jeesuksen kanssa ja sai sanoman välitettäväksi Suomen kansalle:
https://www.youtube.com/watch?v=Bbz194U6TAg

Voiko olla totta ? Toisaalta... eipä ole ensimmäinen varoitus tästä aiheesta...mutta ollaanko jo näinkin lähellä...pianhan se nähdään !

Juu Akin todistus oli hyvä. Ja eiköhän olla! Mutta sehän on iloinen uutinen, että lähestyy päivä kun päästään täältä hulluuden keskeltä 🙏📯📯
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2169
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Nälänhätä

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://m.youtube.com/watch?v=CfjrzGyvkg4
Teemu Koskela - Nälänhätä tulossa pian Suomeen! - Helsinki 3.7.2020

https://m.youtube.com/watch?v=vN2SVIdaWSI
Teemu Koskela - "Nälänhätä ja siihen valmistautuminen" - Kerava 7.10.2020

https://m.youtube.com/watch?v=vdS-Ancye0I
Teemu Koskela: "Orava kerää varastoon, kerää sinäkin" 24.11.2023
Suomella vaara joutua sotaan 3:n vuoden päästä... ehdollinen...
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2169
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Nälänhätä

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Nälänhätä tästä(kin?) tiemmä seurauksena:

(Onko ko. sanoma ollut täällä aiemmin...?)

SOTA SYTTYY

Sota syttyy!
Sota syttyy Venäjällä.
Maat; USA ja Venäjä sotivat toisiaan vastaan.
Nato liittyy sotaan.
Suomesta tulee kuin astinlauta rintamien edetä.
Suomi jää keskelle tätä kaikkea.

MUTTA;
Koska Suomen kansa rukoilee, eivät viholliset pääse tuhoamaan Suomea.
SIKSI;
Olkaa valmiudessa!
Rukoilkaa, rukoilkaa, rukoilkaa!
Rukoilkaa, että pysytte lujina ja kestätte kaiken tulevan.
Nojatkaa Minuun, Herraanne.
Nimeni on yhä Herra Sebaot.

Te, Minun omani saatte tämän kaiken keskellä yliluonnollisen rauhan. Rauhan, joka käy yli ymmärryksen.
Te voitte ikään kuin ulkopuolelta tarkata kaikkea tapahtuvaa.
Rukoilkaa Suomen maanne puolesta!
Jos yksi ajaa pakoon tuhat ja kaksi kymmenentuhatta.

Sopikaa riitaisuudet, poistakaa keskuudestanne sormella osoittelu ja kaikkinainen pahuus, että olisitte valmiita rukoilemaan.
Armahtakaa, antakaa anteeksi toisillenne.
Älkää kantako kaunaa tai katkeruutta. Mikään edellä mainituista ei ole Minun mieleeni.
Sillä rakkauteen ja toisianne rakastamaan te olette kutsutut.

Katri Taskila, Lumijoki 26.1.202?

...

Jouko Pihon pitemmästä kirjoituksesta 5.12.22:

Ruokapula tulee todelliseksi kaikkialla ja suoranainen nälänhätä alkaa, kun kansainvälinen kauppa tyrehtyy sotien takia. Tulee puutetta myös sähköstä ja bensiinistä, kun öljylaivat eivät enää kulje. Sitten eivät enää kulje autotkaan, ei bensa-autot eivätkä sähköautot. Hevoset nousevat uuteen arvoon.
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 14 Kesä 2024, 06:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2169
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Nälänhätä

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tässä myös nälänhätä:

(Toisessa sanomassa kerrotaan, että eläisimmejo nyt ahdistuksen aikaa...? Tässä kylkiluut...?)

Harri Portala:
https://www.tv7.fi/arkki/isannan-poydas ... -2_p88321/
Ylöstempaus. Tuho tulee olemaan ennen näkemätön. Ne käydään nyt läpi (lähitulevaisuudessa Suomessa). Kolme kylkiluuta ovat Ukraina, Viro ja Suomi. Jesaja 15 = Suomi. Feenix-lintu. Talvisota. Nälänhätä tulee. Herra tulee ravistelemaan. Korona oli ensimmäinen. Kaksi herätystä jo meneillään, omavoimaisuutta toisessa. Ei herätystä vain ylistämällä. Aidossa herätyksessä synnintunto. Mielenterveysongelmat tulevat lisääntymään. Syvyyden kaivot. Kerran pelastettu ei ole aina pelastettu. Perussuomalaisten keskuuteen herätys. Se (hyökkäys) alkaa yhtäkkiä. Ihmiset tulevat olemaan suuressa hädässä. Herra on kasvattanut yksinäisyydessä majakoita. Ukrainassakin valtava herätys. Tapahtuu viime tingassa herääminen. Nato oli täysi virhe. Valitettavasti tulva-aalto vie mennessään ne jotka eivät tee parannusta. Herra sanonut: "Tässä maassa ei yksikään ihminen tee mitään töitä, koska myrsky tulee."
Tämän sain Signaliin...👇
....

PROFETIA SUOMELLE

Näin sanoo Herra Sebaot joka määrittää valtioiden rajat ja pitää huolta lapsistaan✝️

Suomen uudet rajakaupungit tulevat olemaan etelästä pohjoiseen katsottuna Loviisa, Kouvola, Mikkeli, Kuopio, Iisalmi ja Raahe.

Kaikki näiden kaupunkien ulkopuolella olevat Suomen valtion alueet siirtyvät Venäjän hallintavallan alaisuuteen.
Jokainen Suomen kansalainen joka asuu pysyvästi Suomessa ja kääntyy Minun puoleeni nöyrällä sydämellä tullaan ohjaamaan pois Venäjän miehittämiltä alueilta uuden Suomen puolelle.
Jokainen Kristus ruumiin jäsen tulee auttamaan tässä työssä omalla paikallaan.

Itä ja pohjois Suomen asukkaat tullaan sijoittamaan etelän ja lännen kaupunkeihin.
Koulut ja julkiset tilat muuttuvat tilapäissuojiksi.
Pääkaupunkiseutua tullaan pommittamaan ilmaiskuilla. Suomen ravinnon määrästä otetaan pois 75% mutta se palautetaan ennalleen pikkuhiljaa sen jälkeen kun kansa on kääntynyt Minun puoleeni.

Jäljelle jäävästä Suomen kansasta tulee esimerkki kansakunta koko maailmalle, jossa kunnioitetaan Minun sanaani Pyhää Raamattua.

Suomi tulee eroamaan Pohjois-Atlantin puolustusliitto Natosta, sekä Euroopan unionista täysin itsenäiseksi valtioksi mitä Minä hallitsen.

Elämme nyt ahdistuksen aikaa sitä ensimmäistä 3.5 vuoden aikaa ja on tullut aika vapauttaa maan neljä tuultaa ja tämän jälkeen Minä annan enkeleilleni käskyn alkaa puhaltamaan pasuunoihin yksi kerrallaan.
Morsian pysyy maassa koko tämän ajan palvelemassa ennen ylösottoa. Pasuunoiden jälkeen alkaa toinen 3.5 vuoden aika, jolloin Minun vihan maljat kaadetaan.

Morsianta ei ole vihaan määrätty vaan jokainen Pyhällä Hengellä sinetöity Kristitty pääsee omaan kotiinsa kulta kaupunkiin Minun luokseni maanpäällä olevan vihan ajaksi.
Aika entinen ei koskaan palaa ja teillä lapseni on parhaiten asiat koko maailmassa näytti ulkoisesti miltä hyväänsä. Jokainen joka seisoi Israelin rinnalla ja rukoilee Juutalaisten puolesta tullaan palkitsemaan aivan erityisesti nyt ennenkuin sota Suomessa syttyy. Minä pidän teistä huolen kun kuljette rukoillen ja yksikään ei huku. Älkää pelätkö sitä mitä tulette maan päällä menettämään, sillä te tulette saamaan jotain niin paljon parempaa tilalle. Ilmestyskirjan tapahtumat käydään nyt läpi ydinsotineen ja kaikki turva on vain ja ainoastaan Minussa.
Meillä on edessämme mahtava tulevaisuus yhdessä rakkaat lapseni ja Minä tiedän kaiken sen kärsimyksen mitä olette kokeneet mutta jaksakaa vielä hetki, sillä minä kuivaan teidän kyyneleet ja suru vaihtuu iloksi ja Minä annan teille voimaa jaksaa ylösottoon asti. Rakastan teitä lapseni♥️

Apostolien teot 17✝️
[26] Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat

1. Tessalonikalaiskirje 5✝️
[8] Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo. [9] Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, [10] joka on kuollut meidän edestämme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan.

Siunausta rakkaat veljet ja siskot Kristusessa
Harri Portala 24.1.2024
...

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010465457.html

Jos Suomessa syttyisi sota, alkaisivat maassa välittömästi massiiviset toimenpiteet väestön siirtämiseksi turvaan.
IMG_20240614_064401_442.jpg
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 14 Kesä 2024, 06:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2169
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Nälänhätä

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Netissä:
Tässä myös tavallaan nälänhädästä, sillä Herra antaa ruokaa tulevana aikana...
Liikenne pysähtyy... silloinhan ei tavaraliikenne kulje, kaupat ei saa täydennystä...?
⬇️⬇️⬇️

Joona Isokorpi saarnasi Turussa (Ilpoisten piiri).

Siunattu lähetys ja Joona puhuu profetaalisessa hengessä. Oikeastaan koko saarna on profetiaa, laitan tähän pätkän puheen loppupäästä:

"Tulevana syksynä, te tulette näkemään asioita, mihin minä olen puuttunut, sanoo Herra. Minä herättelen tätä maata, älkää peljätkö, olkaa turvallisella mielellä. Katso, minä annan teille ruokaa. Taivaasta sataa ruokaa. Tulee vaikeat olot, tulee niin tukalat olot. Tämä kansa on näännyksissä, peloissaan, mutta olkaa turvallisella mielellä, älkää pelätkö, luottakaa minuun. Katsokaa; minun lapsiltani ei mitään puutu. Herra antaa teille niin suuren siumauksen, että te saatte jakaa omastanne, siitä riittää muillekin. Teiltä ei puutu mitään, luottakaa minuun, nostakaa katseenne minuun, älkää niihin vaikeisiin asioihin mitä te tulette kuulemaan uutisista."

"Liikenne pysähtyy. Niin kuin olette kuulleet lakoista; on pahempaa tulossa. Mutta minä olen rakkaus. Minulla on hyvät ajatukset lapsiani kohtaan, ei tuhon, ei turmion, vaan hyvät ajatukset. Olkaa turvallisella mielellä, älkää pelätkö. Minun rakkaudessani ei ole pelkoa."
https://www.youtube.com/watch?v=hCkqoGxoqMw
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1438
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Nälänhätä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen, Herra pitää omistaan huolen 🙏
Uskon Jeesukseen kirjoitti: 14 Kesä 2024, 05:50 Olkaa valmiudessa!
Rukoilkaa, rukoilkaa, rukoilkaa!
Rukoilkaa, että pysytte lujina ja kestätte kaiken tulevan.
Nojatkaa Minuun, Herraanne.
Nimeni on yhä Herra Sebaot.

Te, Minun omani saatte tämän kaiken keskellä yliluonnollisen rauhan. Rauhan, joka käy yli ymmärryksen.
Te voitte ikään kuin ulkopuolelta tarkata kaikkea tapahtuvaa.
Rukoilkaa Suomen maanne puolesta!
Jos yksi ajaa pakoon tuhat ja kaksi kymmenentuhatta.

Sopikaa riitaisuudet, poistakaa keskuudestanne sormella osoittelu ja kaikkinainen pahuus, että olisitte valmiita rukoilemaan.
Armahtakaa, antakaa anteeksi toisillenne.
Älkää kantako kaunaa tai katkeruutta. Mikään edellä mainituista ei ole Minun mieleeni.
Sillä rakkauteen ja toisianne rakastamaan te olette kutsutut.

Katri Taskila, Lumijoki 26.1.202?

Aamen 🙏
Uskon Jeesukseen kirjoitti: 14 Kesä 2024, 05:53
Jokainen Suomen kansalainen joka asuu pysyvästi Suomessa ja kääntyy Minun puoleeni nöyrällä sydämellä tullaan ohjaamaan pois Venäjän miehittämiltä alueilta uuden Suomen puolelle.
Jokainen Kristus ruumiin jäsen tulee auttamaan tässä työssä omalla paikallaan.

Itä ja pohjois Suomen asukkaat tullaan sijoittamaan etelän ja lännen kaupunkeihin.
Koulut ja julkiset tilat muuttuvat tilapäissuojiksi.
Pääkaupunkiseutua tullaan pommittamaan ilmaiskuilla. Suomen ravinnon määrästä otetaan pois 75% mutta se palautetaan ennalleen pikkuhiljaa sen jälkeen kun kansa on kääntynyt Minun puoleeni.

Jäljelle jäävästä Suomen kansasta tulee esimerkki kansakunta koko maailmalle, jossa kunnioitetaan Minun sanaani Pyhää Raamattua.

Nyt kun on vielä Suomessa tyyntä, olisi hyvä hetki haalia fyysisen leivän lisäksi myös elävää leipää eli kristillistä kirjallisuutta, flyereita ja Raamattuja jaettavaksi.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1438
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Nälänhätä

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Liippaa nyt sen verran läheltä tätä ketjua, että laitan tänne

Jumala varustaa omiaan vaikeita aikoja varten - Aki Kangasmäki | Isännän pöydässä

https://youtu.be/j1wPGYD4nS8?si=O2PjTo7DAtPZN0-t
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin