Uusi normaali

Keskustele Suomen tulevaisuudesta
Maaret

Re: Uusi normaali

Viesti Kirjoittaja Maaret » 25 Heinä 2020, 20:30

Enhän mä suutu kun en oikein ymmärrä sun kommenttia. Mutta tuo kitkuttelu kaikella tapaa on tuttua. Enkä mäkään nyt puhunut rahasta vaan yleensä ihmisten kanssa tekemisissä aina joutuu vaikeaan tilanteeseen, josta vaan pitää selvitä.
Tuo maailmasta erottuminen on mun kommentissa juuri se "mitä välii". Menköön maailma ja sen vaatimukset miten vaan. Jumala johdattaa sen mun haastattelunkin just niin kuin kuuluu, meni se hyvin tai huonosti.
Oikeus on vielä noudattava vanhurskautta, ja kaikki oikeamieliset seuraavat sitä

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 25 Heinä 2020, 21:01

Aamen Maaret!

Joo, ehkä ajattelin liikaa omaa tilannettani, Herrassa on Rauha ulkoisista olosuhteista huolimatta.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

Maaret

Viesti Kirjoittaja Maaret » 26 Heinä 2020, 05:43

Ei se mitään jos ajattelit omaa tilannettasi. Siitä käsinhän me kaikki kirjoitellaan. Vaikea kirjoitella toisen tilanteesta käsin kun ei sitä paljoa tunne.
Mutta halusin oikeasti ymmärtää sun näkemyksen. Tuo "riittämättömyyden tunne" liittyy mun ymmärryksen mukaan ajatukseen että "haluaisi riittää", pärjätä?
Mutta mä tarkoitan, että mä koen ihmisten tarkoituksella tai vahingossa aktiivisesti järjestävän muille ongelmia, mahdottomia tilanteita. Mahdottomiin on mahdoton "riittää".
Silloin se ei ole riittämättömän "vika" vaan vaatijan vika. Siis sun ei tarvitsekaan riittää heidän vaatimuksiinsa.

Kuten vaikka politiikka. Ministerit aktiivisesti tarkoituksella kiristää verotuksia, jotta ihmiset kituisi. Rahoittajat aktiivisesti tarkoituksella järjestää velkoja, jotta ihmiset olis vankeja.
Silloin on täysin normaalia ettei ihminen "riitä". Jumala ei koskaan luonut yhtään ihmistä "riittämään" miljoonan velkaan (esim).
Se on siis syntiä ja pahuutta, johon muut "mittaa" "meitä". Se ei ole "sun syy", että et riitä.

Edes Jumalan Laki ei määrännyt sellaisia mitä ihmiset määrää muiden orjuuttamiseksi mutta silti ne iloisesti syyttää Jumalaa ankaruudesta. ⁉ Vaikka itse ovat ankarampia.

Eli yritetään viisastua käärmeitä viisaammiksi ja rukoillaan aina ensin apua Jumalalta. 😊
Oikeus on vielä noudattava vanhurskautta, ja kaikki oikeamieliset seuraavat sitä

Seuraaja

Viesti Kirjoittaja Seuraaja » 26 Heinä 2020, 07:58

Meillä ihmisillä on taipumus kasata kiviä tiellesi mielestäsi käsin. Uskomme Jumalaan, mutta emme luota Jumalaan. Näemme vain mielen maailman rajat. Olemme unohtaneet sydämen uskon, joka tekee tien sinne, missä sitä ei ole.

Maarit; Rukoile, usko ja luota että olet ajoissa perillä maallisista esteistä huolimatta. Rukoile, usko ja luota että työhaastattelu sujuu hyvin. Rukoile, usko ja luota että tilannekokonaisuus on hyvissä käsissä. Rukoile, usko ja luota, että tilanteissa joissa koet ihmisten olevan sinun esteenä, sinä tuot sinne Jumalan rauhan ja ilon omalla läsnäolollasi.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776

Maaret

Viesti Kirjoittaja Maaret » 26 Heinä 2020, 09:57

Kiitos Seuraaja.
Sain taas yöllä oivalluksen. Nyt minulla on ratkaisu. Ostin ylimääräisen bussilipun kun löysinkin vuoron, jolla olen ajoissa.
Jos minulla olisi heti ollut tyyni luottamus niin olisin jaksanut (taas) odottaa ratkaisua ja apua viime tippaan. Mutta kun hätäännyin niin (taas) menetin ylimääräiset 6€.
Näin ne rahat väkisin hupenee kuin itsestään kuin vietäisi tikkari pikkulapselta.

Köyhältä menee aina kolmen päivän ruokarahat kun "pääsee" työhaastatteluun ja iloisesti vastaavat, että " valintamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun".
Heille se on pikku juttu.

P.s. olen Maaret 😊

Maaret

Viesti Kirjoittaja Maaret » 26 Heinä 2020, 09:59

Mutta menihän se raha taas jonkin suuryrityksen tukemiseen kuten EUnkin mielestä köyhien tulee nyt avustaa suuryrityksiä pärjäämään biljardööriKiinaa vastaan.

Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen » 09 Elo 2020, 16:05

https://www.facebook.com/RealJasonDanie ... 796800987/

Uuden normaalin maskikontrolli AI:n avulla. Engl.kielinen eikä tekstitystä
valitettavasti ole edes englanniksi. Lähinnä tekniikasta kiinnostuneille.

NewNormal Covid-19 is Here to Stay - AI Physical Distancing Monitoring,
Face Mask Detection, and BodyTemperature Monitoring.

Uskon Jeesukseen

Pikku Lammas kertoo seurantatekniikasta

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen » 20 Elo 2020, 10:57

https://www.brighteon.com/new-search?qu ... loaded=all
Pikku Lammas videottajalta suomenkieliset videot: P.merkki, 5g ja kruunuvirus sekä
5g ja asioiden internet. 3 videota, yhteensä n. 20 min. Asialliset.

Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen » 30 Elo 2020, 21:25

https://444prophecynews.com/mask-and-5g-3m-prophecies/

Kokeilin kääntää profetian, joka löytyy ylläolevalta sivustolta.

MASK and 5G – 3M Prophecies

TO THE BELOVED BRIDE: STRATEGY FOR SURVIVAL – HINT (IT IS SUPERNATURAL) – Handmaid of the Most High
MASK and 5G
August 20, 2020 1:47 PM
3M Prophecies

Word of the LORD received on 8/15/20
– 3M Prophecies
* Meekness
* Mildness and
* Moving in the Spirit

🕊As an end-time messenger of the LORD, I humbly bring forth this message for my LORD, please take this word to the LORD in prayer:

“For now this is a warning, for all the earth to see. What is in your land…is Not from Me! This pandemic was not of Me, nor was the wearing a mask; This is from your government!Now WATCH and see the destruction that comes from wearing a mask. It was not in your best interest! They know it…OH YES THEY DO!For what comes next they will say, is now from those who didn’t wear a mask…LIE!

It’s all in the 5G tower and I’m I’M GOING TO BRING THEM DOWN!!! It’s in the waves of the 5G,that runs from town to town.Listen to Me people, to what I’m about to say: THIS IS NOT YOUR GOVERNMENT! It’s been taken over, day by day!

I designed your lungs to breathe in air, not the other way around. You are causing damage to your lungs and soon it will all come about.Don’t blame those who don’t wear a mask! Soon you’ll see the repercussions of those who wear a mask. The new disease will be the result of breathing CO2.

“And the Lord God formed man of the dust of the ground, and breathed into his
nostrils the breath of life; and man became a living being.”
– Genesis 2:7

“You live in the midst of deception; in their deceit they refuse to acknowledge me,” declares the LORD.”
– Jeremiah 9:6

“It is better to take refuge in the LORD than to trust in man.”
– Psalm 118:8

“For do I now persuade men, or God? or do I seek to please men? for if I yet pleased men, I should not be the servant of Christ.”
– Galatians 1:10

MASKI ja 5G Profetia: Maski ja 5G - 3M profetiat

Rakastetulle morsiamelle: Selviytymisstrategia - ohje (joka on yliluonnollinen) - Korkeimman Herran palvelijattaren kautta:

MASKI ja 5G 20. elokuuta 2020 13.47 3M profetioita Herran sana vastaanotettu 15.8.2015 - 3 M-kirjain profetiat,
Nöyryys, lempeys ja liikkuminen Hengessä. (Englanninkieliset sanat alkavat M-kirjaimella)

Koska olen Herran lopunajan lähettiläs, tuon nöyrästi tätä viestiäni Herraltani, ota tämä sana Herralta rukouksessa:

”Sillä nyt tulee tämä varoitukseni, niin että koko maa voi sen nähdä. Se mikä on maassanne ... ei ole Minulta! Tämä pandemia ei tullut minulta, eikä maskien käyttäminen; Tämä tulee on hallitukseltanne! KATSO nyt ja näe tuho, joka syntyy maskin käytöstä. Se ei ole ollut teidän etunne mukaista! He tietävät sen ... OH, kyllä,totisesti he tietävät sen! Sillä mitä seuraavaksi he aikovat sanoa, tulee nyt niiltä, ​​jotka eivät olleet käyttäneet maskia ... VALHE!

Tämä kaikki liittyy näihin 5G-torneihin ja siksi aionkin kaataa ne kaikki! Syy on 5G:n aalloissa, jotka liikkuvat kaupungista kaupunkiin. Kuunnelkaa Minua ihmiset ja kuunnelkaa mitä aion sanoa: TÄMÄ EI OLE HALLITUKSENNE! Tuo kaikki on vallannut alaa päivä päivältä.

Suunnittelin keuhkosi hengittämään sisään ilmaa, ei päinvastoin. Keuhkoihisi voi tulla vaurioita ja pian niin voi mahdollisesti tullakin. Älä syytä niitä, jotka eivät käytä maskia! Pian näet maskien käyttämisen seuraukset niillä ihmisillä, jotka niitä ovat käyttäneet. Uusi sairaus tulee olemaan seuraus hengitetystä hiilidioksidista.

-------

Tuo TÄMÄ EI OLE HALLITUKSENNE! (THIS IS NOT YOUR GOVERNMENT) Tarkoittanee tuossa kohti, että jokin 5G:hen
liittyvä ei ole hallitukselta tai että jokin tapahtuma tulee Herralta.

Uskon Jeesukseen

Re: Uusi normaali/Koronavilkku

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen » 02 Syys 2020, 10:00

Kehoitan olemaan asentamatta ko. sovellusta sen perusteella mitä Suomessa asuva Cindy (kristitty)
asiasta kertoo. Valitettavasti videot ovat englanninkielisiä.

https://www.youtube.com/watch?v=rr-C9qeDjF0

Tracking & tracing app in Finland 7GrainsofSalt

Kehoitus olla asentamatta korona-applikaatiota. En sano puolenvälin leijonasymboliikasta
mitään, mutta koen niin ettei kenenkään tule asentaa ko. applikaatiota.

https://www.youtube.com/watch?v=u1FSjVLsN7w

Kertoo tekniikasta tarkemmin. n. 7 min.

Jos niin koette, että katsotte nämä, niin pyytäkää Pyhää Henkeä näyttämään mistä on kysymys.
(Tulevaa rokotetta ei tulisi ottaa, koska se mitä ilmeisemmin vaikuttaa muutoksia ihmisen DNA:han.)

https://www.bitchute.com/video/iYlKNTEJAbtP/
Contact Tracing Scarier than you Imagined - Mirrored
Ilmeisesti "Maallinen" tekijä. n. 23 min

1.Pietarin kirje:
3:15 vaan pyhittäkää Herra Kristus sydämissänne ja olkaa aina valmiit vastaamaan jokaiselle, joka teiltä
kysyy sen toivon perustusta, joka teissä on, kuitenkin sävyisyydellä ja pelolla,

Seuraaja

Viesti Kirjoittaja Seuraaja » 02 Syys 2020, 10:35

Samoilla ajatuksilla.
Voi olla, että nyt näyttää joidenkin mielestä turvallisemmalta ladalta sovellus kaiken 24/7 tapahtuvan psykologisen pelottelun jälkeen, mutta kukaan ei tiedä millainen hallinto meillä on vuoden tai muutaman vuoden päästä ja mihin kaikkeen tämän seurantasovelluksen annetaan johtaa.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776

Seuraaja

Viesti Kirjoittaja Seuraaja » 02 Syys 2020, 10:39

Hyvin lähellä ovat ajat, jolloin olet out tai in. Riippuu kummasta katsonnasta katsot. Kun ei anna pirulle pikkusormea, niin ei mene myöskään koko käsi. Ajat vaikeutuvat ja valinta tapahtuu sen välillä, kummalle herralle kuuluu.

Seuraaja

Viesti Kirjoittaja Seuraaja » 02 Syys 2020, 10:40

Psalmi 91, siinä on turvamme.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 02 Syys 2020, 12:21

Hyvä huomio Seuraaja, myös ”hyvä” hallitus voi ryhtyä ihmisten kannalta huonoihin toimiin, sanotaan että vaikka koronatilannetta ei saadakaan haltuun ja syystä tai toisesta myös altistuneita aletaan pitää uhkana, niin silloin tämän koronasovelluksen tiedot ovat peruuttamattomasti päättäjien käytössä. Herraan turvaavilla ei varmasti ole hätää, mutta entä suuri maallinen kansa?

Nyt on Saksasta alkanut kuulumaan ääniä, joissa osa tutkijoista pitää koronan vastaisia toimia rankasti ylimitoitettuna. Näistä ei Ylellä ole pahemmin uutisoitu. Samaan aikaan Maailman talousfoorumin johtaja puhuu talouden ”suuresta nollauksesta”. EU:n elvytyspaketti on kriitikoiden mukaan verhottu liittovaltiosuunnitelma. Tätä kaikkea kun miettii niin kyllä tuntuu että jäljet johtavat sylttytehtaalle.

Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen » 02 Syys 2020, 12:58

https://www.nowtheendbegins.com/biologo ... ification/

Tuossa selvitystä, miksi rokotetta ei tulisi ottaa vaikka seurakuntien johtajat niin suosittelisivatkin.

Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen » 19 Syys 2020, 00:09

https://nationaladdictionnews.com/2020/ ... read-this/

Kristillinen sivusto - suositeltava luettavaksi

https://www.youtube.com/watch?v=ywuCRVJ ... e=emb_logo
"Human 2.0"? A Wake-Up Call To The World
Dr. Carrie Madej

Lyhyt ote pitkästä artikkelista:

STORY AT-A-GLANCE

The goal of the transhumanist movement, or “Human 2.0,” is to transcend biology into technology, to meld human biology with technology and artificial intelligence
Right now, today, we may be standing at the literal crossroads of transhumanism, thanks to the fast approaching release of one or more mRNA COVID-19 vaccines
COVID-19 mRNA vaccines are designed to instruct your cells to make the SARS-CoV-2 spike protein. It does this through a process called transfection, which is also used to create genetically engineered organisms
Transfection can have either temporary or permanent effects on the genome, and it is unclear how the COVID-19 vaccines may affect the human genome long-term
In 2019, researchers discovered the 2009 pandemic swine flu vaccine Pandemrix caused narcolepsy by affecting a non-coding RNA gene that regulates the production of glial cell line-derived neurotrophic factor, a protein that plays an important role in neuronal survival. If a conventional vaccine can have genetic effects, the risk of mRNA vaccines having genetic effects is bound to be even greater

AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO » 19 Syys 2020, 02:12

Kiitos linkeistä. Tuo viimeinen linkki vaikutti asialliselta.
Minä Olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet Minun.

https://www.youtube.com/watch?v=-EUtxAQbeZ8 Virsi 222; Jeesus Kristus Elämämme.

AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO » 19 Syys 2020, 02:35

Tässä on Jumalan antama varoitus samasta aiheesta, Barbaran saaman unen ja Jumalan puheen kautta, kuin tuossa viimeisessä linkissä, jonka "Uskon Jeesukseen" toi yllä olevassa viestissään.

https://www.youtube.com/watch?v=nq6ZRUasxkE
Minä Olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet Minun.

https://www.youtube.com/watch?v=-EUtxAQbeZ8 Virsi 222; Jeesus Kristus Elämämme.

Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen » 27 Syys 2020, 22:58

"Ei sotaväellä eikä voimalla, vaan minun Hengelläni" Sak. 4:6

Elizabeth Marie/latterrain333

Sain tämän viestin rukoillessani 8.-31.

PROFEETALLINEN VAROITUS: MERKKI ON VALINTA

Maailma on purkautumassa. Se on osa sitä, miltä lopunaika näyttää, kuten se on kirjoitettu MINUN SANASSANI. Pahuutta on runsaasti, ja kun se menee hallinnan ulkopuolelle, kuten rikkaruohot puutarhassa ..... loppu tulee nyt kuin tulva. Sillä (pahuudella) on uusi tekniikka, joka muuttaa DNA:si. Et enää kuule Minulta, jos se otetaan vapaaehtoisesti, koska olet valinnut heidät huolehtimaan sinusta ...

Kuitenkin, jos se pakotetaan, estän sen vaikutukset.

Merkki on jotain, jonka valitset ........ Joten älä pelkää, jos valitset oikein!
(Ei tarvitse pelätä, jos valitsee olla ottamatta merkkiä)

Anna itsesi tulla hioutumaan hienoksi MINUSSA, koska et tiedä milloin vedät viimeisen hengityksesi täällä maan päällä.

Hyvin vähän aikaa on jäljellä sydämesi ja kotiisi valmistautumiseen. Käytä jäljellä olevaa varovasti. Älä kuitenkaan rakasta elämääsi kuolemaan asti, sillä olla läsnä Minun kanssani on paljon parempi asia!

Jokainen askel tulisi nyt kulkea huolellisesti monin ajatuksin ja rukouksin. Älä tee mitään minun tahtoni ulkopuolella ja ota minulta yhteys kaikessa! Näin kuljet HENGESSÄ etkä omassa lihassasi!

Pian pilvet pimenevät, eikä valoa enää ole. Vain todellisten MINUN lasteni sydämessä oleva valo loistaa. Valmistaudu tähän pimeyteen sekä fyysisesti että hengellisesti.

Anna sydämesi virittyä PYHÄN HENGEN öljyllä.

Seuraa tarkasti MINUN ääntäni ja minä työnnän sinut siipieni alle.

Rukoile kaikkina aikoina ..... Kellon ympäri, ja Minä kuulen! Et ole koskaan yksin, sillä minä kuljen kanssasi ja sinussa.

Olette MINUN arvokkaita astioitani ..... niitä, jotka palvelevat MINUA koko sydämestään !!

Levätä minussa ....
Pysykää minussa ....

KUNINKAASI JA VAPAHTAJASI
YESHUA

-------------------------------------------------------

"Not by might, nor by power, but by MY SPIRIT" Sak. 4:&

Elizabeth Marie/latterrain333

4 hours ago

PROPHETIC WARNING: the MARK is a CHOICE

I received this message while praying on 8-31/20:

"The world is unraveling. It is part of what the end of times will look like as it is written in MY WORD.

Wickedness abounds, and as it gets out of control, like weeds in a a garden..... the end will now come in like a flood. It (wickedness)has new technology that will change your DNA. You will no longer hear from ME if it is taken voluntarily, because you have chosen them to take care of you......

HOWEVER, if it is forced, I will block its effects.

The mark will be something you choose........ So have no fear, if you choose correctly!

Get yourself in a right sanding with ME, because you do not know when you will draw your last breath here on the earth.

Very little time is left to prepare your hearts and homes. Use what is left carefully. However, love not your lives unto death, for to be present with ME is a much better thing!

Every step now should be carefully placed with much though and prayer. Do nothing outside MY will, and consult ME on everything! This is how you walk in the SPIRIT and not your own flesh!

Soon the clouds will grow darker, and the light will be no more. Only the light in MY true children’s hearts will shine. Prepare for this darkness, both physically and spiritually.

Let your hearts be trimmed with the oil of the HOLY SPIRIT.
Follow closely MY voice and I will tuck you under MY WINGS.

PRAY at all times ..... AROUND THE CLOCK, and I will hear! You are never alone, for I walk with you and in you.

You are MY treasured vessels.....those who serve ME with all of their hearts!!

REST IN ME....
ABIDE IN ME....

YOUR KING AND SAVIOR,
YESHUA"

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 06 Loka 2020, 13:37

Eilen tuli vastaan pitkä artikkeli siitä miksi koronapandemia voisi olla etukäteen suunniteltu. Se on englanniksi ja tosiaan aika pitkä, enkä nyt tiedä miten varmaa kaikki tieto on, mutta on siellä joitakin kysymyksiä herättäviä kohta, kuten että nimenomaan koronaviruksen aiheuttamaa pandemiaa vastaan on valmistauduttu ja maailmanlaajuista ”lock-downia” sekä digitaalisesti valvottua rokoteohjelmaa on ainakin jollain tasolla valmisteltu:

https://stateofthenation.co/?p=30117

Vastaa Viestiin