Miten ihmisille kerrotaan islamista

Keskustele ei kristillisistä uskonnoista
Tuula1

Re: Miten ihmisille kerrotaan islamista

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 10 Loka 2020, 17:53

nuorena olin hiljanen, mutta villi. aina olen ollut aika erikoinen tyyppi, mutta Jumalaa rakastan ja Jeesusta. Kaiken olen kantapään kautta joutunut opettelemaan, kuten senkin olen oppinut, että näille allahilaisille pitää puhua asiat suoraan. ne ei muuten ymmärrä. suomalaiset kiertää ja kaartaa asioita ja se on pahasta, koska näille pitää asiat suoraan puhua, eikä kaartamalla.ne luulevat muuten, että suomalaiset ovat helposti käänneltävissä islamiin, kun hiljennymme.

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 10 Loka 2020, 18:02

Oot meidän mimmi, Tuula! Ihanan aito... mä tajuun kyllä.

Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 10 Loka 2020, 18:10

:mrgreen: :) :D

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 10 Loka 2020, 19:03

Hyvä et on joku ”paikan päällä” sanomassa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen » 10 Loka 2020, 22:11

Mielestäni islaminuskoiset ja muutkin ihmiset tulee rakastaa Kristukselle. Ehkä seuraavan kerran kun näemme jonkun kumartavan jotain väärää Jumalaa, me polvistumme hänen vierelleen ja kohotamme katseemme ja kätemme taivaaseen päin ja kiitämme Herraa siitä että saamme tuonkin kadoksissa olevan kantaa rukouksin hänen eteensä.

Muistakaamme, ettei meillä ei ole sota lihaa eikä verta vastaan

https://www.marttyyrienaani.fi/daniel-s ... keliointi/

Al-hayat-Kanava, joka evankelioi muslimeja

https://sat.tv/en/chaine/al-hayat/

Jumala rakastaa sinua-traktaatti eri kielillä, myös arabiaksi ja somaliksi

http://www.4laws.com/laws/languages.html

Kuinka islaminuskoisille kerrotaan Jeesuksesta.

Angelicus

Viesti Kirjoittaja Angelicus » 11 Loka 2020, 17:34

Hm...Väärin sammutettu, niinkuin entinen tulipalo. Jos usko käsitetään Jumalan ihmiselle antamaksi lahjaksi, niin jättäisin kertakaikkiaan kaiken kunnian Jumalalle. Toki meistä on aina mukava röyhistää rintaa asialla kuin asialla, se niin tiukasti istuu meissä. Ei voi mitenkään olla joka tilanteeseen sopivaa reagointimallia, aina tapauskohtaisesti mennään. Mutta varmaa on, että jopa hiljainen rukous toisen ihmisen puolesta on parempi, kuin välinpitämättömyys toisen tilasta tai yläpuolelle asettuminen tyyliin fariseus ja publikaani. Ei se määrä, vaan laatu: parempi lämmin rakkaus kuin kylmä rakkaus, joka siis ei olekaan tietenkään rakkautta.

Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 11 Loka 2020, 19:10

Niin.suosittelen näille neuvojille juttelemista allahin uskosille Jeesuksesta.olen sitäkin kokeillut ja minun järki ei riitä loputtomiin ymmärtää sitä allahin ylistämistä joka niiltä tulee vastaukseksi joka välissä. Minulle on Jumala antanut tämän tien evankelioida heille sanomalla suoraan mitä mieltä olen. Eikä tuo minun mieskään ole yhtää kummempi kuin minäkään, joten tukea en saa sieltäkään kuinka minun pitäs näitä islamilaisia evankelioida. Jos joku minua alkaa neuvomaan niin olen sanonu että mene kokeile näitä evankelioida. Ja sitäpaitsi kiivailihan Jeesuskin siellä temppelis ja kaatoi niitä pöytiä ja huusi niille kauppiaille että teette Isän temppelistä ryöstäjien luolan.sovellan aina tätä tapausta kun muuhun ei järki riitä

Angelicus

Viesti Kirjoittaja Angelicus » 11 Loka 2020, 20:57

Kun soveltaa rakkauden kaksoiskäskyä: tehkää toisille niinkuin haluaisitte itsellenne tehtävän, niin se parhaiten toimii. Se, että aikuisista ihmisistä tehdään holhottavia, ja toimitaan heidän kanssaan niinkuin lasten kanssa toimitaan, -naurettavaa. Rehellisyys maan perii ja siitä Jumalakin pitää loppupeleissä, että olemme toimineet saamiemme talenttien anatamalla valtuutuksella. Rohkeutta vaaditaan olla oma itsensä, rakkauden hengessä pitää pelastuksen asiaa esillä.

Vastaa Viestiin