Kymmenen käskyä

Keskustelua sanasta
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kymmenen käskyä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Onpas kiva nähdä sinut täällä Jouko :D
jouko

Re: Kymmenen käskyä

Viesti Kirjoittaja jouko »

Joo minä ajattelin viimein liittyä mukaan, vaikka mukanahan tässä olen ollutkin jo pitkään.
Nyt pääsen kommentoimaan :D
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kymmenen käskyä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa minunkin puolesta Jouko ja Herran Siunausta!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
jouko

Re: Kymmenen käskyä

Viesti Kirjoittaja jouko »

Kiitos ja samoin Herran siunausta myös sinulle ja teille kaikille.
Täällä on kyllä lämmin vastaanotto ja Herran rakkaus välittyy.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kymmenen käskyä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tässä viime päivinä kun minua on sorrettu vähän joka suunnasta, josta vaan voi päälle käydä, niin sitä on joutunu miettimään että miksi uskovat ihmiset kuitenkin tekevät kaikkia opetusta vastaan ja rikkoo jokaista käskyä mennen tullen... sitten kuitenkin toisiaan siunaavat ja aamentelevat.
Minua on opetettu ettei ehtooliselle jaa mennä kieroudet ja vääryydet sydämessään. Niin nämä kuitenkin tekevät, eivätkä ymmärrä että he silti niin tekevät.
Kun meistä ei yksikään ole niin hurskas että voimme toista haukkua ja määritellä minkään tekemisemme mukaan, jos vielä me tiedämme toisemme Kristukseen uskoviksi. Jos minä tekisin niin täällä, niin ei täällä kukaan enää viihtyisi. En minä ole teitä mikään tuomitsemaan, vaan yksin Jumala.
Juhani

Re: Kymmenen käskyä

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Matt.7:21-23
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Valitettavasti monilla ihmisillä on jumalallisuuden ulkokuori, ilman rakkauden voimaa. He väittävät uskovansa ja rakastavansa Kristusta, mutta teoillaan sen silti kieltävät – eivät rakasta lähimmäisiään. Heiltä puuttuu se tärkein, eivät noudata edes sitä yhtä tärkeintä käskyä – rakkauden käskyä. Puhuvat toisistaan kaikkea pahaa ja samalla ylistävät Herraa. Hedelmistään puu tunnetaan. Meidän pitää rukoilla eksyneiden ihmisten puolesta, eikä tuomita heitä. Muuten teemme itse samoin.
Vastaa Viestiin