Jumala ilmoittaa itsensä omillensa

Keskustelua sanasta
Sinettisormus

Re: Jumala ilmoittaa itsensä omillensa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus myös, rakkaasta AO: veljestämme. Ole Siunattu veljeni. Te olette kaikki niin rakkaiksi tulleet ...
Sinettisormus

Re: Jumala ilmoittaa itsensä omillensa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Taivaat julistavat Jumalan kunniaa, taivaankansi kertoo hänen teoistaan. Päivä ilmoittaa ne päivälle, yö julistaa yölle. Ei se ole puhetta, ei sanoja, ei ääntä jonka voisi korvin kuulla. Kuitenkin se kaikuu kaikkialla, maanpiirin yli merten ääriin. … Herran sana on puhdas ja aito, se pysyy iäti. Herran säädökset ovat lujat, ne ovat oikeita kaikki.” (Ps. 19:2-5,10).
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jumala ilmoittaa itsensä omillensa

Viesti Kirjoittaja Ella »

Jumala ilmoittaa itsensä ukkosessa. Eikä ihmisjärki käsitä hänen ihmeellisiä tekoja.

Job: 37:2 Kuulkaa, kuulkaa hänen äänensä pauhina ja kohina, joka käy hänen suustansa.
3. Hän laskee sen kaikumaan kaiken taivaan alla, lähettää leimauksensa maan ääriin asti.
4. Sen kintereillä ärjyy ääni, hän korottaa väkevän äänensä jylinän, eikä hän säästä salamoitaan, äänensä raikuessa.
5. Ihmeellisesti Jumala korottaa äänensä jylinän, hän tekee suuria tekoja, joita emme käsittää taida.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Jumala ilmoittaa itsensä omillensa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Ella sisko!
Aamulla mietin että pitää jakaa joku Jumalan sana. Päätin googlettaa hakusanalla Jumala ja ensimmäinen sananpaikka olkoon tuo sana joka minun tulee jakaa. Ja tuo tuli ensimmäisenä vastaan. Voiko parempaa toivoa tähän hetkeen.
Herra tietää meidän lohdutuksemme ja tarpeemme. 💓👑💓🙌🙌🙌
Sinettisormus

Re: Jumala ilmoittaa itsensä omillensa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

The Change In Me - Casting Crowns - Lyric Video

https://youtu.be/p8TCZiy5A2A
Tämän laulun hain samalla lailla .. se mikä tulee ensin .. ja onpa toisiinsa sopivat sanan kanssa.
Sinettisormus

Re: Jumala ilmoittaa itsensä omillensa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joh. 15.
https://www.koivuniemi.com/raamattu/?hakuehto=joh+15

Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.
Vastaa Viestiin