Sentähden maailma teitä vihaa!

Keskustelua sanasta
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Sentähden maailma teitä vihaa!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Johanna 15:18-19
Sen käskyn minä annan teille että rakastatte toisianne.jos maailma teitä vihaa niin tietäkää se että se on vihannut minua ennen kuin teitä jos te maailmasta olisitte niin maailma omaansa rakastaisi mutta koska te ette ole maailmasta vaan minä olen teidät maailmasta valinnut Sentähden maailma teitä vihaa.
Eikö länsimaat kuulu maailmaa vaan olenko katsonut karttaa väärin?
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Juhani

Re: Sentähden maailma teitä vihaa!

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Maailma ei vihaa sinua, vaan Kristusta sinussa. Sinä et tuomitse ihmisiä, vaan sen tekee Jumalan sana.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sentähden maailma teitä vihaa!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Mulle on annettu suu joka puhuu Jumalan sanaa jos joku tekee parannuksen (Joonan saarnan vaikutuksesta siis hän huusi 3 päivää vielä 40 päivää ja Niininen hävitetään) ja 120000 ihmistä teki parannuksen. Jumala käyttää suutamme koska en elä enää minä vaan Kristus minussa ei sanat jotka puhumme Jumalan hengessä ja saa ihmiset kääntymään ole meidän tuomiota me vaan julistamme Jumalan Hengen kautta pelatussa jumalattomillemmalla ja kiitos Jeesukselle jos Jeesus sen hänessä vaikuttaa.Jeesus asuu lihassa ihan siis elämässäni siksi voin joutua tuskallisiin tilanteisiin miksi muute 7000 kristittyä kuolisi vuosittain uskon tähden jos en kuuluisi saatavan vihan piiriin.kaikki Jumalan siemen on saatavana vihan kohteita ja jos todella kuulumme Jeesukselle olkaamme iloisia kuten apostolien teoissa että saivat kärsiä Jeesuksen tähden. Tuntuu kyllä yliluonnolliselta että hakattuina vankityrmässä lauletaan ylistys visiä ja kiitetään Jumalaa ja samalla evankelioidaan muita.raamattu on jäntskä kirja
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin