Pelastus Herrassa Jeesuksessa

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
Juhani

Re: Pelastus Herrassa Jeesuksessa

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan - ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.
Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Pelastus Herrassa Jeesuksessa

Viesti Kirjoittaja katso7 »

AMEN TOTISESTI JUMALAN TAHTO. Kiitos Herralle sanasta!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4812
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Pelastus Herrassa Jeesuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Miksi Herra on Hyvä:

1. Daavidin virsi, kun hän tekeytyi mielipuoleksi Abimelekin edessä ja
tämä karkoitti hänet luotansa ja hän meni pois.
2. Minä kiitän Herraa joka aika, hänen ylistyksensä on alati minun suussani.
3. Herra on minun sieluni kerskaus, nöyrät sen kuulevat ja iloitsevat.
4. Ylistäkää minun kanssani Herraa, kiittäkäämme yhdessä hänen nimeänsä.
5. Minä etsin Herraa, ja hän vastasi minulle, hän vapahti minut kaikista peljätyksistäni.
6. Jotka häneen katsovat, ne säteilevät iloa, heidän kasvonsa eivät häpeästä punastu.
7. Tässä on kurja, joka huusi, ja Herra kuuli ja pelasti hänet kaikista hänen ahdistuksistansa.
8. Herran enkeli asettuu niiden ympärille, jotka häntä pelkäävät, ja pelastaa heidät.
9. Maistakaa ja katsokaa, kuinka Herra on hyvä. Autuas se mies, joka häneen turvaa!
10. Peljätkää Herraa, te hänen pyhänsä, sillä häntä pelkääväisiltä ei mitään puutu.
11. Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu.
12. Tulkaa, lapset, kuulkaa minua: Herran pelkoon minä teidät opetan.
13. Kuka oletkin, joka elää tahdot ja rakastat elämän päiviä, nauttiaksesi onnea:
14. varjele kielesi pahasta ja huulesi vilppiä puhumasta;
15. vältä pahaa ja tee hyvää, etsi rauhaa ja pyri siihen.
16. Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.
17. Herran kasvot ovat pahantekijöitä vastaan, hävittääksensä maasta heidän muistonsa.
18. Vanhurskaat huutavat, ja Herra kuulee ja vapahtaa heidät kaikista heidän ahdistuksistansa.
19. Lähellä on Herra niitä, joilla on särjetty sydän, ja hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli.
20. Monta on vanhurskaalla kärsimystä, mutta Herra vapahtaa hänet niistä kaikista.
21. Hän varjelee kaikki hänen luunsa: ei yksikään niistä murru.
22. Pahuus tappaa jumalattoman, ja jotka vanhurskasta vihaavat, ne tulevat syynalaisiksi.
23. Herra lunastaa palvelijainsa sielut, eikä yksikään, joka häneen turvaa, tule syynalaiseksi.
Psalmi 34
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Juhani

Re: Pelastus Herrassa Jeesuksessa

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Vaimoni ei usko Jeesukseen, mutta sanoi minulle yllättäen näin:

Jos uskot, niin aloita se usko sitten ensin itsestäsi. Näytä se minulle. Rakasta ja kunnioita minua ja kaikkia lähimmäisiäsi, että voisin uskoa sinua . Minä en tarvitse mitään hienoja Raamatun lauseita, vaan tekoja ja rakkautta että voisin uskoa sinun Jeesukseesi ja sanomaasi!

Minulle tuli itku ja tunsin itseni heikoksi… Hän on oikeassa!
"Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.”
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4812
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Pelastus Herrassa Jeesuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Minä olen kokenut samaa, vaimoni on uskossa, mutta emme hirveästi puhu uskosta, paitsi viime aikoina se on lisääntynyt. Ajattelen jotenkin niin, että yhteys aviopuolisoiden välillä täällä maan päällä on niin voimakas, ettei kaikesta huolimatta ole helppo "paljastaa" tätä asiaa, koska se on niin henkilökohtainen.

No, toissa päivänä laitoimme kesken työpäivän viestiä vaikeiden ihmisten kanssa toimimisesta ja päätin laittaa hänelle jakeita "sävyisyydestä". Eteeni tuli Jaakobin kirje 1, missä sävyisyyttä ei vissiin edes mainita, mutta hän sai siitä kimmokkeen ja "pääsin" selittämään asioita Vanhasta ja Uudesta Liitosta ja Autuaasta Toivosta hedelmälliselle maaperälle.

Tänään hän sitten puhui minulle asioita Jumalan johdatuksesta, suoraan ja tavalla, joista en itse edes tiennyt "olevan mahdollisia". Eli kyllä Herra on ihmeellinen ja yllättävällä tavalla ihmiset voivat tuntea Hänet, vaikkeivat sitä muille niin ilmaisisikaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Juhani

Re: Pelastus Herrassa Jeesuksessa

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Kiitä Jumalaa uskovasta vaimosta!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4812
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Pelastus Herrassa Jeesuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, sitä teen ja olen ihmetellyt, miten se on mahdollista. Ketään muuta en ympäristöstäni tuntenut uskovana, ennen kuin hänet tapasin, enkä itseasiassa tunne edelleenkään, muita kuin teidät.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Juhani

Re: Pelastus Herrassa Jeesuksessa

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Jesaja, Luku 59
1 Katso, ei Herran käsi ole liian lyhyt auttamaan, eikä hänen korvansa kuuro kuulemaan:
2 vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule.

Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi, että teidän syntimme pyyhittäisiin pois ja saisitte elävän yhteyden Jumalaan ja Hänen sanaansa.
Juhani

Re: Pelastus Herrassa Jeesuksessa

Viesti Kirjoittaja Juhani »

"Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi". Mk. 1:15.
Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois, Apt. 3:19.
Juhani

Re: Pelastus Herrassa Jeesuksessa

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Jumala antoi ihmisille vapaan vapauden valita, sen mitä he haluavat tehdä elämällään ja ketä haluavat uskoa tai olla uskomatta. Hän ei ole mikään diktaattori tai tyranni.
Hän on ilmoittanut sanassaan kaikille totuuden ja antanut kaikille ikuisen elämän mahdollisuuden.

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. (Johannes.3:16).

Sen parempaa tarjousta ei voi ihmisille tehdä.
Valinta on yksin sinun.
Juhani

Re: Pelastus Herrassa Jeesuksessa

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Neuvoja ja ohjeita sinulle joka haluat tulla uskoon:
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm
Vastaa Viestiin