JEESUS TULEE PIAN!

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
Sinettisormus

JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesus on tuleva pian! Iloitkaamme ja valmistautukaamme, ottamaan Hänet vastaan: https://www.youtube.com/watch?v=MarqXK2QTE0
Sinettisormus

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakastakaamme lähimmäisiämme, niitä pieninpiäkin! Kertokaa Jeesuksen Rakkaudesta. Hän Rakastaa meitä ja on lähellämme!
Kertokaa tämä evankeliumi ja sovitustyö, jonka Hän teki puolestamme!
Sinettisormus

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi js huusi ja sanoi:
"Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon." Joh. 7:37."
Sinettisormus

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
https://ennustuksia.files.wordpress.com ... re-day.jpg

HÄN RAKASTAA MEITÄ KAIKKIA JA TIETÄÄ MEIDÄT VAJAVAISIKSI! HÄN ON ILOINEN JOKAISESTA EKSYNEESTÄ, JOTKA LÖYTÄVÄT TAKAISIN KOTIIN!!!
Sinettisormus

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 50
1. Aasafin virsi. Jumala, Herra Jumala, puhuu ja kutsuu maan auringon
noususta hamaan sen laskuun.
2. Siionista, jonka kauneus on täydellinen, Jumala ilmestyy kirkkaudessa.
3. Meidän Jumalamme tulee eikä vaikene, hänen edellänsä käy kuluttava tuli ja hänen ympärillänsä väkevä myrsky.
4. Hän kutsuu taivaat ylhäältä ja maan, tuomitakseen kansansa:
5. "Kootkaa minun eteeni minun hurskaani, jotka uhreja uhraten ovat tehneet minun kanssani liiton".
6. Ja taivaat julistavat hänen vanhurskauttansa, sillä Jumala on tuomari. Sela.
7. "Kuule, minun kansani, minä puhun; kuule, Israel, minä todistan sinua vastaan. Minä olen Jumala, sinun Jumalasi.
8. En minä sinun teurasuhreistasi sinua nuhtele, ja sinun polttouhrisi ovat aina minun edessäni.
9. En minä ota härkiä sinun talostasi enkä kauriita sinun tarhoistasi.
10. Sillä minun ovat kaikki metsän eläimet ja tuhansien vuorten karjat.
11. Minä tunnen kaikki vuorten linnut, ja kaikki, mikä kedolla liikkuu, on minun edessäni.
12. Jos minä isoaisin, en minä sitä sinulle sanoisi; sillä minun on maanpiiri ja kaikki, mitä siinä on.
13. Minäkö söisin härkien lihaa tai joisin kauristen verta?
14. Uhraa Jumalalle kiitos ja täytä lupauksesi Korkeimmalle.
15. Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."
16. Mutta jumalattomalle Jumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi?
17. Sinä, joka vihaat kuritusta ja heität minun sanani selkäsi taakse!
18. Jos sinä näet varkaan, niin sinä mielistyt häneen, ja sinä pidät yhtä avionrikkojain kanssa.
19. Sinä päästät suusi puhumaan pahaa, ja sinun kielesi punoo petosta.
20. Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan, sinä panettelet äitisi poikaa.
21. Näitä sinä teet, ja minäkö olisin vaiti? Luuletko, että minä olen sinun kaltaisesi? Minä nuhtelen sinua ja asetan nämä sinun silmäisi eteen.
22. Ymmärtäkää tämä te, jotka Jumalan unhotatte, etten minä raatelisi, eikä olisi pelastajaa.
23. Joka kiitosta uhraa, se kunnioittaa minua; joka ottaa tiestänsä vaarin, sen minä annan nähdä Jumalan autuuden."
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 05 Maalis 2017, 15:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Huuda avuksi Jumalaa

"Huuda minua avuksesi, niin minä vastaan sinulle. Minä ilmoitan sinulle suuria ja ihmeellisiä asioita, joista et mitään tiedä."
Jer.33:3
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinettisormus! Herra tule pian, odotamme Sinua niin!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
sisar

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Voi tule Jeesus Rakas, en jaksaa enää odottaa.
Kuule kaipuumme, ikävämme ja pyyntömme. Tule! Älä enää viivy!
Sinettisormus

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jesus is coming soon! Jeesus on tuleva pian! : https://www.youtube.com/watch?v=RXb0wZBCDAU
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tää varmaan sopii tähän, elikkä näin viime yönä sellaista unta että profetiat alkoivat toetutua kirjaimelleen silmiemme edessä ja moni hämmästyi profetoinneissa siinä tarkkuudessa, missä profetiat oli sanottu ja kerrottu. Ne kuin vyöryivät toitottaen totuutta. Sitten Venäjän lentokoneet tulivat taivaanrantaan ja lensivät yli päältämme. Tällaisen uninäkykuvan sain.
Sinettisormus

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen,Jarmo! Näin minäkin koen, että nyt alkaa tapahtumaan ... ja niin koimme tuolla lauantaisessa koti kokouksessakin.
Sinettisormus

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herra on nyt viikonloppuna ja tänäänkin puhunut meille hyvin vahvasti ja on tehnyt täällä ihme tekojaan! Itse olen tässä leijunut Pyhässä Hengessä ja äsken kun hain liiteristä puita, huojuin siellä iloisesti kuin humalainen, mutta se oli ja on Pyhästä Hengestä johtuvaa. Sain tuon synnin päästön itsekkin lauantaina, niin nyt Herran on hyvä käyttää minua, vaatteeni on puhdistettu!
sisar

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Sinettisormus on joissain ketjuissa maininnut että on esim. herännyt puhelimen piippaukseen, mutta aamulla ei puhelimessa näy mitään.

Minulla on ollut viimeisen viikon ajan useamman kerran käynyt niin, että kuulen kuin puhelimeen tulisi viesti, mutta kun sitten ehdin ja muistan käydä tarkistamassa asian, siellä ei olekaan mitään. Yks päivä kuulosti, kuin puhelin olisi värissyt jossain todella pitkään ja ajattelin jonkun soittavan. En vain päässyt juuri silloin sitä tarkistamaan. Ja kun sitten menin, niin eipä ollut kukaan "oikeasti" soittanut.... Herra herättelee?
Sinettisormus

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta, tuota tapahtuu usein ja monasti on juuri noin, ettei siellä mitään viestiä ollutkaan, ehkäpä se on meille nyky ihmisille, jonkinlaista herättelyä, näin sen myös koen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mulla tulee mieleen yks juttu tosta jutusta joka käy ilmi Olav Rodgen näyssä:
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/ ... aky%29.htm
Eräs kukkien ostaja kertoo, että hänen maksaessaan kukkia myyjälle tämä hävisi, samalla kun hän oli antamassa vaihtorahaa. Sama ostaja kertoo kuulleensa myyjän sanoneen: 'Kiitos Jeesus!' Ja niin hän oli hävinnyt.
Siinä selvästi ylösottoon mukaan päässyt osoittaa ymmärtävänsä heti mistä on kyse.
Olenkin ajatellut että voisiko olla että me kuulemme pasuunan ja näemme enkelin joka meidät hakee?

Tämä nyt on tällaista maistelua tulevasta mutta ihanaa sellaista.
sisar

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Älkää nyt pitäkö minua hulluna, mutta minusta tuntuu että muutenkin "kuulen ääniä". Muutamia kertoja on kuulunut sellaista tasaista ääntä, kuin jostain soittimesta. Lisäksi tänään on ollut monta kertaa sellainen tilanne, että ihan kuin joku olisi mennyt ohi, mutta en kuitenkaan ketään nähnyt. Sellainen vilahdus, mutta kun katson uudestaan, en näe mitään.
Sinettisormus

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... jos niissä ei synny mitään pelkoa, toivon ja koen niiden olevan enkeleitä ja ehkäpä niiden soittoa Herralle, taivaallisen musiikin sointuja.
Väärät henget kylvävät pelkoa ja vihaa. Niin ja et ole hullu, tuollaista välillä itsekkin kokee....
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 06 Maalis 2017, 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

En minä ainakaan. Tiedän tunteen ja noi vaikutteet. Mä olen valtavan vahva luonne mutta muistan hyvin kun olin avioeron jälkeen heikko kuin heinänkorsi ja täysin pois raiteiltani. Silloin Jumala puhui minulle voimakkaasti ja siinä uskossa minä olen saanut sitten todistaa. Niiltä ajoilta muistan nuo samat asiat, melkein näin ja kuulin henkimaailman ympärilläni.
sisar

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Sinettisormus kirjoitti:... jos niissä ei synny mitään pelkoa, toivon ja koen niiden olevan enkeleitä ja ehkäpä niiden soittoa Herralle, taivaallisen musiikin sointuja.
Väärät henget kylvävät pelkoa ja vihaa. Niin ja et ole hullu, tuollaista välillä itsekkin kokee....
En koe pelkoa, päin vastoin :)
Sinettisormus

Re: JEESUS TULEE PIAN!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jokin aika sitten, mieheni osti tuollaisen "älykännykän", minulla sellaista ei ole vielä. Nyt, muutamana aamuna, kun mieheni on jo lähtenyt töihin, olen kuullut tuo hänen älykännykkänsä piipauksia (viestipiippaus) ja olen aina tarkistanut, että jättikö hän sen kotiin, mutta kyllä se hänenen matkassaan on ollut, mutta kuulen noita piipauksia silloin tällöin, omassa puhelimessani, ei ole sellaista ääntä, eikä noi läppäritkään ole pitäneet sellaista ääntä ....
Vastaa Viestiin