Antaudun!

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
Sinettisormus

Antaudun!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Antautumisen rukous:

"Kiitos Jeesus, että olet pelastanut minut. Kiitos Jeesus siitä, että olet hyvä eikä Sinussa ole mitään pimeyttä. Haluan nyt antautua Sinulle syvemmin kuin koskaan aikaisemmin. Luovutan pois kaiken tietoisen ja tiedostamattoman vastustukseni. Luovutan Sinulle katkeruuteni, tappioni, ongelmani, sairauteni, heikkouteni ja kaiken mikä minua painaa. Uskon täydellä sydämen varmuudella, että Sinä parannat ja vapautat minut niistä kaikista. Julistan suullani pelastuksen todellisuutta elämääni. Haluan antautua palvomaan Sinua ehyemmin kuin koskaan ennen. Haluan tulla täyteen Sinua ja kirkkauttasi. Tule Jeesus, ja täytä minua lisää Pyhällä Hengelläsi. Haluan muuttua Sinun kaltaiseksesi kaikilla elämäni alueilla. Haluan antautua kokonaan ja ehdoitta Sinulle. Kiitos Jeesus täydestä pelastuksestasi! Aamen!"
Sinettisormus

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AMEN Sinettisormus! Tämä ruokous oli minunkin ruokoukseni kesällä 2006 kun taistelin palvelustehtävää vastaan. Sanoin lopulta että tässä olen, ota ja tee mitä tahdot ja vie sinne mihin sinä minua tarvitset, en enää laita vastaan. Lupasin kokonaan itseni Jeesuksen käyttöön ja sitä se sitten on ollut enemmän tai vähemmän aina sen verran kun Hän on minua tarvinnut.
Sinettisormus

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Raamatullinen herätysrukous

Herra, sinun kansasi tarvitsee herätystä; herätä meidät uudelleen. Isä, näytä minulle mitä merkitsee erottautua maailmasta ja sen tavoista. Opeta minua todella antautumaan sinulle (Esra 9:1). Näytä minulle milloin viimeksi hämmästyin synnistä, omasta synnistäni, ja seurakuntani synnistä. Opeta minua, Herra, miten [voin] antaa sinun hallita elämääni, aikaani, ajatuksiani, raha-asioitani, perhettäni. Herra, opeta minua tekemään se huomenna jälleen, uudestaan. Haluan murtua; anna katumuksen ja murheen näkyä elämässäni, aivan kuten se näkyi Esran elämässä (jae 3).

Isä, anna minun vapista sinun Sanasi kuullessani. Anna tuomion tulla (jae 4). Vangitse minut kirkkauteesi, aivan kuten teit Esralle. Anna minun tuntea puhtaus - sanojen, ajatusten ja elämäntavan puhtaus. Anna minun vangita jokainen ajatus sinun kirkastamiseksesi. Opeta minua polvistumaan eteesi ja nostamaan käteni kunniaksesi ja oman tyhjyyteni vuoksi edessäsi. Tarvitsen sinua Herra (jakeet 5-6). Näytä minulle syntini. Anna sen olla taakkani. Anna murtuneisuuden ilmetä minussa. Pura ylpeyden, ahneuden ja himon linnakkeet. Pese minut puhtaaksi, Herra. Anna minun nähdä oma nöyryytykseni (jae 6)

Anna taakakseni seurakunnan, sinun morsiamesi tila. Herra, sen tulee olla vailla tahraa ja ryppyä, Herra. Puhdista seurakuntasi. Lähetä herätys seurakuntaasi. Isä, valaise silmäni, jotta voin nähdä sinun tiesi ja olla tarkkanäköinen, jotta sinun seurakuntasi näkisi (jae 8).

Anna meille herätys hinnalla millä hyvänsä, oi Jumala. Älä hylkää meitä vankeudessamme. Minä antaudun sinulle. Murra minut kirkkautesi tähden. Herätä minut ja osoita minulle armoa (jae 9). Herätä meidät, Herra. Jeesuksen nimessä, aamen.
Sinettisormus

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pyhä Henki tekee työtään minussa ...

Kuva
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Osaan Isä Jeesuksen nimessä rukoilla tämän rukouksen tällä hetkellä vain sydämessä mutta anna sen sen tulla lihaksi elämässäni. ANTAUDUN. Anna anteeksi syvälle patoutunut vihani jota en ole kyennyt tuomaan esille 20v. (vihastukaa mutta älkää syntiä tehkö)Jeesus kukaan muu ei voi auttaa kuin sinun Henkesi . Sanot että saamme vuodattaa sinulle sydämmemme vihamme, epäoikeudenmukaisuuden, yksinäisyyden, pettymyksen, olet Abba Isämme Jeesuskessa kaikki on anteeksi annettu myös kaiken pahan mitä olemme tehneet ja mitä meille on tehty.. anna anteeksi vihani joka tulvii yli enkä tiedä mitä tehdä . Olen sen nyt syntini tunnastanut ja sinä HOIDAT KOSKA OLET VOITTAJA.
Viimeksi muokannut katso7, 29 Tammi 2017, 17:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Katso7, veljeni! Pyhä Henki virtaa yllesi, Herra Vapauttaa ja Puhdistaa, Hän tekee meissä uutta .... en jaksa paljoa kirjoittaa, sillä Henki on vahvana...
Antakaa Hengen virrata .... viha joutuu väistymään!
Sinettisormus

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... kahleet katkeaa ... kahleet katkeaa ...
Sinettisormus

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Aamen Aamen! Herra tapahtukoon Sinun Tahtosi, tule poistamaan synti maan päältä!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen! Isä, tapahtukoon sinun tahtosi meissä!
Täytä meidät Pyhällä Hengellä.. anna vihan kaheleiden katketa.
sisar

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja sisar »

AMEN!
Tule Pyhä Henki,Tule Herra Jeesus. Isä, tapahtukoon SINUN tahtosi, ei minun.
näkymätön ninni

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen!
Sinettisormus

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, te RAKKAANI!!!

Tänään yritän avata noita eilisiä tuntemuksiani, kun en pystynyt liioin kirjoittamaan.
Kaikki alkaa 28.1. lauantaista.
Näin tuona aamuna kuvan; jossa oli linnun pesä ja siinä oli monta munaa, jotka eivät vielä olleet kuoriutuneet.

Illalla meillä oli yhteinen Rukousyhteys hetki joka muodostui todella hengeväksi. Kun rukoilimme toistemme puolesta, olimme kaikki Pyhää Hengeä täynnä. Minuakin aivan huimasi välillä, kun kielillä rukoilin. Saimme ihania näkyjä. Veljeni vaimo näki Jeesuksen kädet ojennettuina ja käsiltä lensi perhosia lentoon ja sitte hän näki Jeesuksen käsillä kauniita koruja, aarteita... kun hän rukoili minulle hän näki ylläni VALKOISEN KYYHKYN lepattavan siivillään ja sehän tarkoittaa Pyhää Hengeä! Samalla saimme iloa öljyä ja aloin nauramaan, ettei siitä meinannut tulla loppua, mutta voi kuinka hyvältä se tuntui.
Tunsin sydämessäni mielyttävää pyörimisliikettä, kuin joku olisi kutitellut minua siellä.

Veljeäni rukoillessamme, hän näki suuren torven.
Veljeni nousi tuolilta ja sanoi, että nyt otetaan uskonaskeleita. Ihmettelimme mitä hän aikoo. Menimme olohuoneen pöydän ympärille piiriin ja vertauskuvallisesti ajattelimme siinä olevan Jerikon muurin ja me kiersimme sen 7 x laulaen: TULE PYHÄ HENKI!!!
Me mursimme näin itsemme, läheistemme ja paikkakuntamme yltä pahuutta ja kuivuutta!
Ilta oli täydellinen.
Kerroin kaikille, että koin siinä toistemme yllä rukoillessa, että olimme kuin tuossa aamullisessa näyssäni,linnun pesässä.
Odotimme uuden tuloa, kuin nuo munat kuoriutumistaan ja sitten veljen vaimo näki nuo Jeesuksen kädestä lähtevät perhoset, jotka myös tarkoittavat uutta ja ne olivat jo kuoriutuneet toukka tasostaan.
Koimme kaikki vahvasti, että Herra todellakin haluaa, että pukeudumme uuteen, kaikki oli jo aiemmin kokeneet tämän ja alkaneet toimiakkin tämän eteen. Veljeni kertoi monen uskovan ystävänsäkin kokeneen tätä. Herra haluaa uudistaa meitä, tehdä meistä vahvoja sotureita, sillä ajat pahenee ... ja evankeliumia on vielä vietävä eteenpäin!
Amen!

Seuraavana päivänä, eli eilen, olisi ollut jokin tapahtuma jossa olisi ollut juuri kyse Pyhästä Hengestä, mutta emme ystäväni kanssa päässeet lähtemään, vaikka kovin olisi minun mieleni tehnyt.
Näin aamusta kaksi kuvaa; tumma leivän joka kuvaa vahvaa ruokaa ja moottoripyörän joka oli iso ja vahva pyörä ja sen selässä, oli hyvin varustautunut ihminen, päässään valkoinen kypärä. Näin tuon hengelliseksi kulkuneuvoksi, joka on nopea ja ketterä työkalu.
Iltapäivällä sitten yhtäkkiä, minulle nousi Pyhä Heki ylleni. Koko päivän olin mielessäni laulellut Pyhän Kosketusta. Taas minua aivan huimasi ja en kyennyt tekemään liioin mitään, oloni oli kyllä hyvä. Tuo hetki kesti aika kauan, miltei koko illan.
En kyennyt järjestelemään näitä saamia asioita kerrottaviksi, Pyhä Henki piti niin vahvasti otteessaan.

Tänä aamuna kun heräsin sain ihmeellisen kuvan; Valkoinen sormikas, jota koristi kultaiset terenauhat. Vain yksi sormikas, mitä se tarkoittaa? Muinoin miehet, kun heittivät hansikkaansa, se tarkoitti HAASTETTA, voisiko olla kyse sellaisesta?

Siunausta päiväänne!
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 30 Tammi 2017, 10:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... niin tällainen pieni maininta vielä, että ennen tuota rukous iltaa, ystäväni kysyi, ottaisiko mukaan Israelista tuomansa Sofarin, sillä koki niin.
Sanoin, että aivan hyvin sen voi ottaa mukaan. No, se jäi sitten tuomatta kuitenkin. Uskon että sillä olisi ollut paikkansa, sillä veljeni näki häntä rukoillessa tuon torven. Olisimme voineet soittaa VOITTO,VOITTO, VOITTO, töräyksiä! :D


.... LAITOIN TÄMÄN OMAKSI ALOITUKSEKSI; Pyhän Hengen näkyjä ja rukouksia.
Samuli

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Kiitos Sinettisormus. Mahtavaa todistusta Herran voimasta ja lahjoista joita Hän vuodattaa rakkaille lapsilleen. Me olemme sodassa, joka on jo voitettu, mutta taisteluita saamme edelleen käydä päivittäin. Vihollinen ahdistelee ulkoa ja sisältä ja joskus hyvin läheistenkin ihmisten kautta, mutta turva ja voima tulee Jeesuksen kautta, joka karkoittaa pahan.

Tuo shofarin puhaltelu laittaa varmasti vihtakinttuun jalat alle. Muistuttaaa tosiaan tuosta Jerikon häviöstä karvaasti. Itseasiassa Jeriko oli niin sanotusti sen ajan pahuuden pesä, jonka Jumala tuhosi tuolla 7 päivänä tehdyllä ja 7 kertaisella ympäri marssilla ja shofarin toitotuksella.
Sinettisormus

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakkaus kuuluu jokaisen ihmisen elämään tärkeänä tekijänä. Joillekin se voi merkitä enemmän kuin jollekin toiselle. Ilman rakkautta herkemmän ihmisen mielikin voi sairastua.
Meidän hyvä tahto voi rakentaa ehjäksi sen, minkä pahat voimat repivät ja sortavat. Ihminen tuhoaa ympärillään olevaa, saadakseen vain rahallista hyötyä. Luontokin huutaa jo apua, että pysähtyisimme, emme tekisi maapallolla riistoa.
Sinettisormus

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan, niin teille annetaan kaikki tämäkin. Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet."
- - -
"Kuulkaa nyt, te jotka sanotte: 'Tänään tai huomenna me lähdemme siihen ja siihen kaupunkiin, viivymme siellä vuoden, teemme kauppoja ja keräämme hyvät voitot.'
Ettehän te tiedä, mitä huomispäivä tuo teidän elämäänne! Savua te olette, joka hetken näkyy ja sitten haihtuu. Näin teidän tulisi sanoa: 'Jos Herra tahtoo, niin me elämme ja teemme sitä ja sitä."
- - -
"Minulla on omat suunnitelmani teitä varten, sanoo Herra. Minun ajatukseni ovat rauhan eivätkä tuhon ajatuksia: minä annan teille tulevaisuuden ja toivon. Silloin te huudatte minua avuksenne, te käännytte rukoillen minun puoleeni, ja minä kuulen teitä. Te etsitte minua, ja te löydätte minut! Koko sydämestänne te minua etsitte, ja minä annan teidän löytää itseni, sanoo Herra."
Matt. 6:33-34; Jaak. 4:13-15; Jer. 29:11-14a [kr92] [kr38]
Sinettisormus

Re: Antaudun!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Paavalin sanoin roomalaisille (12:1) "Jumalan armahtavaan laupeuteen vedoten kehotan teitä, veljet (ja siskot): Antakaa koko elämänne pyhäksi ja eläväksi, Jumalalle mieluisaksi uhriksi. Näin te palvelette Jumalaa järjellisellä tavalla."
Vastaa Viestiin