Lainauksia Leonard ravenhilliltä osa2!

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
katso7
Viestit: 1424
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Lainauksia Leonard ravenhilliltä osa2!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1424
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Lainauksia Leonard ravenhilliltä osa2!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kukaan muu kuin Jumala ei voi antaa sinulle puhdasta sydäntä.

Daavidilla oli yksi kaikkein siunatuimmista kokemuksista maailmassa, ja se siunaus oli se että hän oli epätoivoinen synnistään.

Olemmeko me pahoillamme että murehdutamme Jumalan sydäntä...kieltäen Jumalan oikeuden persoonallisuuteemme... ajautuksiimme... tunteisiimme... Jos emme, ryöstämme tämän Jumalalta!

Jeesus ei tullut maaailmaan tekemään pahoista ihmisistä hyviä. Hän tuli maailmaan tekemään kuolleista ihmistä eläviä.

Olen vakuuttunut että maailman pitää mennä helvetin tuleen koska seurakunta on kadottanut Pyhän Hengen tulen.

Olen lopen väsynyt lukemaan seurakunnan historiaan, tehdään vähän sitä historiaa Jumalan armosta.

Meillä on seurakunnissa ihmisiä jotka ovat onnellisia juhliessaan joulua tai pääsiäistä tai helluntaita niin kauan kuin mitään ei tapahdu.

Tämän päivän kirkoissa on syöpää!

Tahdon nähdä seurakunnan joka on avoinna 24/7 johon ihmiset voivat tulla. Me emme sulje sairaaloita klo 20 jälkeen tai poliisiasemaa. Miksi sitten kirkon pitäisi olla kiinni öisin.

Jos tiedät kirkon jossa palaa Jumalan tuli kerro menen sinne. Kirkko johon menet sieltä et tule samanlaisena takaisin koska uskot että Jumala on ollut siellä ja olet ollut hänen pyhässä läsnäolossaan.

Varhainen kirkko oli köyhä, vangittu, vainottu. Tänään kirkko on naimisissa vaurauteen, persoonallisuuteen ja suosioon.

Kuulet ihmisten sanovan kirkoissa: Tevetuloa Jumala. Jos pyhä Henki olisi ovella sinne tulisi ryntäys.

Jos minä en usko Jumalan sanaa,miksi sinun pitäisi se uskoa. Jos me emme usko sitä, pitäisikö maailman se uskoa.

Me olemme sokeita että maailmasssa on 5 biljoonaa ihmistä. Tämän ajan kristityt ovat vastuuussa tämän sukupolven sieluista.

Täällä meillä Amerikassa on Helluntaiseurakunta, jos todella niin on, kerro minulle missä se on!

Siunauksistamme on tullut kirouksia. Ne viettelevät meidät. Ne ottavat liikaa ajastamme ja huomiostamme.

Me emme ole tarpeeksi iäsyystietoisia.

Paholaisen tavoite on pitää sinut kaukana raamatustasi.

Synti pitää sinut erossa raaamatustasi tai raamattu pitää sinut erossa synnistä.

Me saamme ammentaa sanaa ja syödä sitä. Se tekee kipeää joskus mutta se uudistaa meidät.Se vaatettaa alastoman, täyttää tyhjän, nostaa alaspainetun ja tämä on kaikki se mitä tarvitsemme.

Me olemme velkaa jokaiselle syntiselle-jokaiselle-väriin katsomatta.

Seurakunnassa pitäisi olla huone synnytystuskille ja huone syntyville.

Luulen että vain 5% tunnustavista kristityistä on uudestisyntynyt Amerikassa.

Muistatko koskaan hetkeä jolloin et voinut mennä vuoteeeseen koska ihmiset kuolevat ilman Kristusta.Me emme julista pelastusta. Me julistamme anteeksiantoa.

Et voi saarnata ennen kuin sydämessäsi on Kristuksen täyteys.

Jos se saarna jonka saarnaja pitää ei pala hänen sydämessään se ei pala kenenkään muunkaan sydämessä.

Mitä on saarnaaminen. Se on sokeiden silmien avaamista, kääntää heidät pimeydestä valkeuteen saatanan vallasta Jumalan tykö. Kuinka moni saarnaaja tekee tämän.

- See more at: http://www.joh832.fi/lainauksia-leonard ... YAiHN.dpuf
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin