Kotiseurat Missilässä.

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Kotiseurat Missilässä.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Onko foorumin lukijoista kukaan käynyt Missilän kotiseuroissa, Mouhijärvellä ? On jokaisen kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona, tupa täynnä.

Heillä on myös viikottainen rukous maanantaisin. Pukarantie 16.

Olen viimeksi käynyt siellä 2006 vuonna, en muistaakseni ole sen jälkeen käynyt. Asia tuli mieleen kun huomasin Kari ja Tuula Missilän puheen tuolla Ilpoisten piirissä, TV7-kanavalla.

Tuolta kotiseuroista muistan lämpimän ilmapiirin, ja vanha maalaistalon pirtti. Seurojen jälkeen kahvitellaan :)

Suosittelen, ja toivottavasti saan itsestänikin joskus sen verran irti että lähden käymään.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Kotiseurat Missilässä.

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

En ole siellä vielä käynyt,mutta tarkoitus on joskus mennä.Se olisi sitten ylihuomenna seuraava mahdollisuus.Olen kyllä käynyt häntä kuulemassa Tampereella Marttalassa ja Nokialla kotikokouksissa.Hyviä kokouksia kaikiki olleet.Suosittelen.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1253
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Kotiseurat Missilässä.

Viesti Kirjoittaja Sanna »

En oo kans kuullu. Jos AO:kin on täältä samalta suunnalta niin sitähän vois mennä yhtäaikaa joku kerta? 🫣🤓
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kotiseurat Missilässä.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sanna kirjoitti: 30 Loka 2023, 15:20 En oo kans kuullu. Jos AO:kin on täältä samalta suunnalta niin sitähän vois mennä yhtäaikaa joku kerta? 🫣🤓
Juu, ei mahdotonta. :) :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Kotiseurat Missilässä.

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

AOAOAOSOAO Tiedätkö mihin aikaan kotikokous Missilässä alkaa?Hain tuota tietoa mutta en mistään löytänyt.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kotiseurat Missilässä.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Itsekin etsin tietoa enkä löytänyt. Luulen että klo.19.00, mutta en ole varma, saattaa alkaa jo klo.18.00. :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Kotiseurat Missilässä.

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Jos menee paikalle klo.19 ja piha on täynnä autoja,niin voi vaan todeta että ne alkoikin klo.18.Itsellä on vielä vähän auki sinne meno,mutta huomenna sen näkee.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kotiseurat Missilässä.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tein tekoälyhaun Bard:lla, ja se tiesi kertoa että seurat alkavat klo.18.00. Osoitteeksi se antoi Missiläntie 14. Google mapsissa tila näky hyvin.

Jos tulee esim. Tampereen suunnasta, tietä numero 11, niin Häijään ABC:kohdalta kääntyy oikealle, tielle numero 249, ja ajaa kohti Hämeenkyrö/Kyröskoskea, mutta kääntyy noin 7km (arvio) jälkeen vasemmalle Karmel-kodille johtavalle tielle numero 2593 ja ajaa suoraa eteenpäin kunnes tulee Pukarantien-risteys oikealla puolen, siitä onkin noin 150-250 metriä Missilän pihaan, vasemmalla puolen tietä. :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Kotiseurat Missilässä.

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

En lähtenyt Missilään ajeleen,kun olin Aleksanterin kirkon kryptassa.Jorma ja Eila Finnila olivat puhumassa.
Vastaa Viestiin