Jeesuksen Veren Voima

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
Sinettisormus

Jeesuksen Veren Voima

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


http://www.uskonkilpi.net/vanha/JeesuksenVerenVoima.htm

Tätä rukousta voimme rukoilla toistuvasti.
Sovellamme tässä rukouksessa Jeesuksen veren voimaa omalle kohdallemme.

"Ja veri olkoon niiden talojen merkkinä, joissa te olette, sillä kun minä näen veren, menen ohitsenne." Minä kuritan vain egyptiläisiä, eikä tämä vitsaus satu teihin. 2.Moos.12:13.

Jos eläimen veri saattoi suojella perheen silloin, kuinka paljoa ennemmin voikaan Jeesuksen veri suojella meitä tänään?

Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri! Hepr.9:13-14.

Tässä rukouksessa käytämme myös esikuvana Jerikon valloitusta:

Herra sanoi Joosualle: "Minä annan sinun käsiisi Jerikon, sen kuninkaan ja kaikki sen sotilaat. Sotajoukkonne tulee kulkea kaupungin ympäri, kiertää se kerran päivässä kuutena peräkkäisenä päivänä. Seitsemän papin tulee kantaa seitsemää oinaansarvista torvea liitonarkun edellä. Seitsemäntenä päivänä teidän on kierrettävä kaupunki seitsemän kertaa, ja pappien on puhallettava torviin. Kun torviin puhalletaan ja te kuulette niiden äänen, koko kansan on kohotettava sotahuuto. Silloin kaupungin muurit sortuvat ja joukkonne voivat hyökätä kaupunkiin, joka mies siitä paikasta, missä sattuu seisomaan". Joos.6:2-5.

Tiedämme myös, että:

Taisteluaseemme eivät ole ihmisten aseita, vaan niillä on Jumalan antama voima tuhota linnoituksia. 2.Kor.10:4.

Tunnustakaamme siis syntimme: Herra, me olemme monin tavoin rikkoneet sinun tahtoasi vastaan, olemme olleet ylpeitä ja tottelemattomia, emmekä ole palvelleet sinua niin kuin olisi pitänyt. Me tunnustamme olevamme kelvottomia, syntisiä sinun edessäsi, Pyhä Jumala. Puhdista siis meidät verelläsi kaikesta synnistä ja vääryydestä ja anna meille pelastuksen ilo ja riemu, sydämen usko, luja luottamus Kristukseen ja pelastusvarmuus. Johda meidät kaikessa tahtosi tielle, anna meille voimaa tehdä sitä, mikä on oikein. Kiitos, että olet luvannut:

Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. 1.Joh.1:9.

Minä kätkeydyn siis, Jeesus, sinun veresi alle, olen puettu vanhurskauden liinavaatteeseen. Minä puen ylleni totuuden vyön ja vanhurskauden haarniskan ja sidon jalkaani alttiuden kengät rauhan evankeliumille. Minä puen päähäni pelastuksen kypärän. Pyhä Henki, tule minun tyköni ja anna läsnäolosi minulle tänään ja pue ylleni hengellinen taisteluvarustus.

Minä kätken Jeesuksen voimallisen veren suojaan itseni ja perheeni jäsenet (mainitse jokainen nimeltä). Ole sinä, Herra, heille jokaiselle kilpi ja suojamuuri, vuorilinna, johon heidät pelastat, kallio, jonka turviin kätket heidät. Minä ja minun perheeni palvelemme Herraa. Vihollinen, sinulla ei ole mitään valtaa minuun ja perheeseeni: Jeesuksen veri on sinua vastaan, Jumalan sana on sinua vastaan, Pyhä Henki on sinua vastaan ja minä olen sinua vastaan. Jeesuksen nimessä sinulla ei ole mitään valtaa minuun eikä perheeseeni. Minä käsken kaikkia pimeyden voimia Jeesuksen nimessä: ulos minun elämästäni ja perheeni elämästä!

Toiseen käteeni minä otan uskon kilven, toiseen hengen miekan. Minä nostan Jumalan sanan miekan ja käyn hengessä kaiken sen ympäri, mitä sinä, vihollinen, olet minun elämässäni ja perheeni elämässä rakentanut, ja Jeesuksen nimessä minä kukistan sen maan tasalle! Jeesuksen Kristuksen voimallisessa nimessä minä romahdutan raunioiksi kaikki Perkeleen työt minun elämässäni ja perheeni elämässä! Minä pyyhkäisen pois vihollisen juonet ja suunnitelmat Jeesuksen nimessä!

Halleluja! Kiitetty olkoon Herra, Jeesus Kristus, niin minä huudan, ja vihollisistani minä pelastun!
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jeesuksen Veren Voima

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos Jeesuksen Veren Voimasta!

Tähän rukouksen voimaan kätkeydymme päivittäin. Ja myös perhekuntamme.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Jeesuksen Veren Voima

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Voimallinen rukous.

Golgatan Veressä Voima on: https://www.youtube.com/watch?v=z2G9EinR5Fk
Sinettisormus

Re: Jeesuksen Veren Voima

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Jeesuksen Veren Voima

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

LUE TÄSTÄ LISÄÄ http://tuomasjasuvi.jesusanswers.com/airut/veri.htm
Jeesuksen opetus
veren merkityksestä
Ilman verenvuodatusta ei ole lunastusta synnistä, mutta mikään muu veri ei tuo rauhaa kuin Jeesuksen sovitusveri. Jumala tarjoaa meille valtakunnassaan rauhaa, Joka perustuu uhrille, jota ei tarvitse uusia. Pakanalliset uhrimenot ovat Jumalan pilkkaa. vanhan testamentin esikuvalliset varjomenot korvattiin Jeesuksen sovitustyöllä. Uskon kautta Jeesukseen Jumala antaa sinulle iankaikkisen elämän.
Vastaa Viestiin