Anteeksianto

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
Sinettisormus

Anteeksianto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Anteeksianto

Toteutammeko tätä Jeesuksen kehoitusta elämässämme?

12. ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;

12. Ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin anteeksi annamme meidän velvollistemme.

4. Moos.14:19. Anna siis anteeksi tämän kansan pahat teot suuressa armossasi, niin kuin sinä ennenkin olet anteeksi antanut tälle kansalle, Egyptistä tänne saakka.

Ps. 25:18 Katso minun kurjuuttani ja vaivaani, anna kaikki minun syntini anteeksi.

Ps. 79:9. Auta meitä sinä, pelastuksemme Jumala, nimesi kunnian tähden, pelasta meidät ja anna meidän syntimme anteeksi nimesi tähden.

Siir 28:2 Anna anteeksi lähimmäisellesi, mitä hän on väärin tehnyt; silloin myös sinä, jos rukoilet, pääset vapaaksi synneistäsi.

Matt. 18:21 Silloin Pietari meni hänen tykönsä ja sanoi hänelle: Herra, kuinka monta kertaa minun on annettava anteeksi veljelleni, joka rikkoo minua vastaan? Ihanko seitsemän kertaa?

Ef. 4:32. Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisellenne, niin kuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut.

Kol. 3:13 kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niin kuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa.

Tiedän ja olen oppinut, kuinka vaikeaa se on meille. Itse olen oppinut näillä vanhuuden päivillä, antamaan ja pyytämään anteeksi, jos tilanne on sitä vaatinut.
Useasti on käynyt niin, että tilanteessa, jossa olen odottanut, että minulta pyydettäisiin anteeksi, eikä sitä ole tapahtunut, olen aina kuitenkin ilmoittanut, että kaikki on anteeksi annettu.
Meillä on paljon oppimista. Mutta kuinka hyvälle se tuntuukaan kun on saanut sen tehtyä, saa jättää sen hetkisen riipan harteiltaan. Miksi kantaisimme sitä mukana, kun ei ole pakko.
Alkakaamme harjoittelemaan tuota, nöyrtymällä sieltä ylpeyden siteestä, anteeksiantoon.
Olkaa Siunatut, Jeesuksessa Kristuksessa, jonka kautta kaikki syntimme on anteeksiannettu, sovitettu, Hänen verensä kautta, kun otamme sen vain vastaan.
Amen.
Sinettisormus

Re: Anteeksianto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vastaa Viestiin