KUULKAA - ESA HEISKA!!! ym. ym.

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
Sinettisormus

KUULKAA - ESA HEISKA!!! ym. ym.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ESA HEISKA - Katsokaa ja kuunnelkaa tämä Raamattu tunti ihan ehdottomast!!! : http://www.tv7.fi/vod/player/62945/


Esa Heiska - Aivan kuin Elia Karmelilla

Kokoustaltioinnit
Evankeliumintalo

Mukana Esa Heiskan lisäksi myös Riitta ja Heikki Talo, Sirkka-Liisa Kosonen, Daniela Penttilä ja Tino Portnoj.
Evankeliumintalo

35 katselua
Ensilähetys: lokakuu 21, 2018, Taivas TV7
Jaksonumero: 16
Kesto: 95 min
Puhutut kielet:
suomi
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Todella profetaallista julistusta
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta katso7. Tämä puhuttelee vahvasti. Koen tämän siihen kaksois uneni vahvasti. Esa puhui montuista ja epärehellisyydestä.: Siinä mun kaksos unessa oli noita monttuja. Kirjoitit äsken minulle viestissä;
"Mulle tulee vaan koko ajan mieleen tuon toisen lapsen kohdalla että sinun nimesi älköön enää olko Jaakob vaan Israel"
Ensimmäisessä syntymässä lapsi ei liikkunut niissä nostetuissa käsissä. Maalliset seurakunnat ei ole sitä elävää uskoa jota Hän haluaa ennalta asettaa. Hänen alttarinsa pitää rakentaa uudellen. Ja kun tuo toinen uusi unessa syntyi oli se vahva, iloa ja eloa täynnä. Niin tulee olemaan Jumalan seurakunnassa, joka ei ole ihmis käsin rakennettu, vaan Jumalan Sanan totuudessa.
Kiitän katso7 että ilmoitit minulle tuosta ohjelmasta.
Näin tämän nyt vahvasti koen ...
Olkaa siunatut ... ja katsokaa tui ohjelma! Koen sen nyt tärkeänä.
Sinettisormus

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ehkä tämäkin viesti minulle viittaa juuri tuohon, sillä paha hyökkää nyt vahvasti ja uskon, että juuri siksi ettei tuo uusi pääsisi syntymään :
Shalom Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa ... !

Ajattelin kirjoittaa lyhyesti, vähän kuin viestin tuojana, oon seurannut tuolla ulkolaisilla palstoilla erästä julistajaa, joka on puhunut pitkään valtavasta taistelusta Herran palvejoiden ja näkijöiden ympärillä ja siitä että tuo taistelu on jatkunut pitempään kuin ihmiset ovat odottaneet ja jaksaneet. Sinä olet aina tullut mieleen tästä tietynlaisesta ryhmästä ihmisiä, josta hän puhuu. Ja nyt tuossa syksyn alussa hän alkanut puhumaan, että läpimurto on tapahtumassa ja että nämä henkilöt voivat alkaa odottaa sen näkyvän heidän elämässään.
Amen. Sopii kuvioon.
Sinettisormus

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

http://malminsaalem.fi/vastataanko-rukoukseen/
Rukous kuuluu kristityn etuoikeuksiin. Lähes kaikissa uskonnoissa rukous on keskeinen elementti. Joissakin uskonnoissa sitä pidetään niin tärkeänä, että jos joku ei rukoile, hän menettää henkensä. Hänet tapetaan väärä – tai harhaoppisena. Raamatussa puhutaan paljon rukouksesta. Eräästä varsin erikoisesta rukoustilanteessa kerrotaan Raamatussa 1 Kun 18: luvussa. Siinä kerrotaan kahdenlaisista rukoilijoista. Rukoushetki päätettiin pitää Karmel – vuorella. Kuningas oli kokouksen järjestäjä ja koollekutsuja. Ahab kutsui rukoilemaan 450 Baalin profeettaa ja 400 Aseran profeettaa. Melkoisen iso oli tämä rukoilijain joukko. Yhteensä 850 rukoilijaa! Heidän lisäkseen oli vielä yksi rukoilija. Hän oli profeetta Elia. Inhimillisesti ajatellen rukoilijain välillä oli äärimmäinen epäsuhta. 850 / 1. Isompi joukko oli kutsuttu koolle kuninkaan toimesta. Yksinäistä rukoilijaa ei kukaan ollut komentanut rukoilemaan. Hän tuli vapaaehtoisesti. Yksinäinen rukoilija esitti haasteen 850 profeetalle. Koko kansa oli todistajamassa kumpaan rukoukseen tulee vastaus. Rukoilijat sopivat, ette se, jonka rukoukseen tulee vastaus on elävä Jumala. Rukoushetki alkoi 850 rukoilijan uhrilla ja rukouksella. 850 miestä rukoili hartaasti, tosissaan, äänekkäästi, jopa huutaen. Sitä kesti puoli päivää. Mutta mitään vastausta satojen miesten rukoukseen eikä huutoon tullut. Sen jälkeen oli Elian vuoro uhrata ja rukoilla. Yksinäisen rukoilijan rukous oli lyhyt. Se sisälsi vain muutamia sanoja: ” Vastaa minulle, Herra, vastaa minulle, että tämä kansa tämä kansa tulisi näkemään, että sinä, Herra olet Jumala ja että sinä käännät heidän sydämensä takaisin.. Silloin Herran tuli iski alas … ” ( 1 Sam 18: 37, 38). Paikalla oli kaksi rukoilijajoukkoa, tai tarkemmin 850 rukoilijaa ja toisessa vain 1 mies, Elia. Ison rukoilijajoukon rukoukseen ei tullut vastausta. Mutta yhden miehen rukoukseen tuli yliluonnollinen vastaus. Tuli iski taivaalta. Se rukousvastaus oli järisyttävä. Koko kansa kääntyi elävän Jumalan puoleen. Rukouspaikka oli molemmilla sama. Mutta vain yhden miehen rukoukseen tuli vastaus. Se oli väkevä, että koko kansa teki parannuksen ja lankesi Jumalan eteen.

Maamme juhlii tänä vuonna 100 itsenäisyyden vuotta. Maamme olemassaolo oli vaakalaudalla 1930 – 40 taitteessa. Silloin tässä maassa rukoiltiin. Presidentti Kyösti Kallio lähetti koko kansalle rukouskehotuksen. Olen kuullut ja lukenut, että silloin rukoiltiin maaseudulla ja kaupungeissa sekä rintamalla. Temppeleissä, kirkoissa, rukoushuoneissa, kouluissa ja kodeissa. Muistan hämärästi, miten lapsuuskodissanikin rukoiltiin. Isäni kuoli vähän ennen sodan syttymistä. Vanhin veljeni oli rintamalla useita vuosia. Keskimmäinen veljeni joutui lähtemään armeijaan 17 vuoden ikäisenä. Äitini rukoili joka ilta poikiensa ja koko isänmaamme puolesta. Itse en osannut rukoilla. Vuoteessani lämpöisen peiton alla yhdyin äitini rukouksiin. Kuten mainitsin en osannut rukoilla. Jotain kuitenkin sopertelin. Tänäänkin on tässä maassa ihmisiä, jotka rukoilevat. He rukoilevat lastensa ja lastenlastensa puolesta. On rukoilijoita, jotka rukoilevat isänmaan, evankeliumin työntekijäin ja – työn puolesta. Luultavasti on myös rukoilijoita, jotka ovat samanlaisia kuin minä varhaislapsuudessa. He eivät osaa rukoilla, mutta sopertelevat pyyntöjään hiljaa.

Yhä vielä on kahdenlaisia rukoilijoita. Toisiin rukouksiin saadaan vastauksia, toisiin ei. Mistä se johtuu? Sitä en tiedä. Vastauksia voi olla useita. Kerron tapauksen, joka mielestäni kuvaa aitoa rukousta. Kaksi 7- 8 vuotiasta tyttöä Mirjami ja Sari ( nimet muutettu ) Tytöt olivat naapureita ja koulukavereita. Mirjamin vanhemmat olivat uskovia. Sarin eivät. Kerran Saria oli ollut peloissaan ukonilmalla. Mirjam oli ehdottanut rukousta. Sari suostui. Tytöt pujahtivat ison betonisen siltarummun sisälle. Siellä he rukoilivat. Tai Mirjami rukoili Sarin puolesta, jotta Sari vapautuisi pelosta. Kuinka kävi? Rukoukseen tuli vastaus. Sari vapautui peloistaan. Heti ja kokonaan! Tyttöjen rukouspaikka oli sangen vaatimaton: siltarumpu! Hengellinen runoilija vakuuttaa: ” Missä syntinen Jeesusta huutaa, siellä taivaasta vastataan. ” Kansamme tarvitsee rukoilijoita. Oletko sinä rukoillut? Jos et ole, niin kokeile. Jos rukoilet vilpittömästi saat vastauksen. Se kannattaa. Varmasti.
Tuula1

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos Sinetti tästä aloituksesta. Olen kokenut jo pitkään että minun tehtävä on "huutaa" yleisillä mielipide palstoilla islamia vastaan. Kovin monet kantasuomalaiset ovat kääntyneet islamiin ja olen kokenut, että minun tulee huutaa heitä takaisin, joka käännettävissä on. islamin edessä ei saa nöyrtyä. saan paljon osakseni pilkkaa, mutta käytän myös pilkkaa, jos henki niin lupaa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tässä muuten hyvä esimerkki siitä, että Pyhä Henki tosiaan puhuttelee uskovaisia yhteisillä aiheilla, niin kuin Jarmo toisaalla palstalla mainitsi. Luin tämän ketjun ja menin seuraavaksi katsomaan englannin kielisiä sivustoja ja kuinka ollakaan, ensimmäisenä aiheena oli Elia Karmelilla:

https://z3news.com/w/time-glory-revealed/
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

http://www.alterinfo.net/photo/art/defa ... 752789.jpg
Kuva

NÄKÖKULMA

Olen sitä mieltä, että Donald Trump ja muut pressat ja kunkut ovat marionettinukkeja. Donald Trump ei pelasta USAA eikä Israelia eikä edes Jerusalemia. World Israel News (WIN) kirjoittaa: "Israel fears Trump will recognize Jerusalem as Palestinian capital." Konekäännös:
Israel pelkää, että Yhdysvaltojen presidentti Donald Trumpin rauhansuunnitelma sisältää julistuksen, jonka mukaan Jerusalem on kahden valtion - Israelin ja Palestiinan pääkaupunki - palestiinalaisten suostumuksena saadakseen heidät takaisin neuvottelupöytään, Ynet ilmoitti sunnuntaina.
https://worldisraelnews.com/israel-fear ... an-capital

Taustalla häärää ns. varjohallitus. Kutsun sitä "saatanan synagoogaksi". Se toimii ja vaikuttaa maailmanlaajuisesti. Se lahjoo ja hallitsee/omistaa valtioiden päämiehiä ja hallituksia. Se luo ideologioita ja rakentaa niihin perustuvia yhteiskuntia. Se hallitsee Mammonan voimalla. Se rahoittaa sotia ja rikastuu. Se rahoittaa jälleenrakentamista ja rikastuu. Konfliktien ja sotien ja talous- ym. kriisien avulla se rakentaa Raamatun ennustamaa pian alkavaa maailmanhallitusta (One World Government).

https://www.google.fi/search?q=one+worl ... t&tbm=isch

Grant Jeffreyn kirja: "Shadow Government: How the Secret Global Elite Is Using Surveillance Against You." Konekäännös:
Äärimmäisen salaisen globaalin eliitin, joka toimii hyvin todellisena varjohallituksena, valvoo teknologiaa, rahoitusta, kansainvälistä oikeutta, maailmankauppaa, poliittista valtaa ja valtavia sotilaallisia voimavaroja. Ne, jotka pitävät valtaa, ovat näkymättömiä kaikille, mutta muutamille sisäpiiriläisille. Nämä vertaansa vailla olevat johtajat eivät vastaa mihinkään maanpäälliseen auktoriteettiin, ja he pysyvät kiinni, kunnes he ohjaavat maailmaa.

Varjohallituksessa Grant Jeffrey poistaa näytön, joka tähän asti on piilottanut näiden hirmuisten tekijöiden työn. Jeffrey paljastaa Raamatun kuvauksen saatanan maailmanlaajuisesta valloituksesta ja tunnistaa teknologian välineet, joita Antikristus käyttää hallitsemaan maailmaa.
https://www.amazon.com/Shadow-Governmen ... 1400074428

Ps. Onneksemme voimme luottaa Isäämme/Abbaamme. Kovassa maailmassa on huumori tarpeen. Luojamme hallitsee huumorin. Hän pani profeettansa pilkkaamaan Baalin profeettoja.
1Kun:
18:21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.
18:22 Niin Elia sanoi kansalle: "Minä olen ainoa jäljelle jäänyt Herran profeetta, mutta Baalin profeettoja on neljäsataa viisikymmentä.
18:23 Antakaa meille kaksi mullikkaa, ja valitkoot he itselleen toisen mullikan, paloitelkoot sen ja pankoot kappaleet puiden päälle, mutta älkööt panko tulta; ja minä valmistan toisen mullikan ja asetan sen puiden päälle, mutta en pane tulta.
18:24 Sitten huutakaa te jumalanne nimeä, ja minä huudan Herran nimeä. Se jumala, joka vastaa tulella, on Jumala." Kaikki kansa vastasi ja sanoi: "Niin on hyvä."
18:25 Ja Elia sanoi Baalin profeetoille: "Valitkaa itsellenne toinen mullikka ja valmistakaa se ensin, sillä teitä on enemmän. Huutakaa sitten jumalanne nimeä, mutta älkää panko tulta."
18:26 Niin he ottivat sen mullikan, jonka hän antoi heille, ja valmistivat sen. Sitten he huusivat Baalin nimeä aamusta puolipäivään asti, sanoen: "Baal, vastaa meille!" Mutta ei ääntä, ei vastausta! Ja he hyppelivät alttarin ääressä, joka oli tehty.
18:27 Puolipäivän aikana Elia pilkkasi heitä ja sanoi: "Huutakaa kovemmin; hän on tosin jumala, mutta hänellä voi olla jotakin toimittamista, tahi hän on poistunut johonkin, tahi on matkalla; kenties hän nukkuu, mutta kyllä hän herää."
18:28 Niin he huusivat vielä kovemmin ja viileksivät itseään tapansa mukaan miekoilla ja keihäillä, niin että heistä vuoti verta.
18:29 Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!
http://www.finbible.fi/jakeittain/VT/1kuningas_18.htm
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Saarnassa oli paljon asioita joita en ole tiennyt. Kiitos Herralle Esa Heiskasta. Muistetaan häntä rukouksin!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuorein Esan video: https://www.youtube.com/watch?v=GXQq2p8xcuQ
ESA HEISKA - Suora lähetys Turun Evankeliumintalolta 21.10.2018
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

AAMEN! Olkaamme levolliset.
https://www.koivuniemi.com/raamattu?til ... oituksensa

Ps. Mielenkiinnosta kysyisin, että mitä tarkoittaa "voittaa heidät" tai "voittaa heitä"? Ts. Millä tavalla tai missä mielessä on mahdollista voittaa/valloittaa (conquer/defeat/overcome)) Jumalan pyhät/pyhiä?
Ilm. 13:7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.

Biblia (1776) Ilm. 13:7 Ja hänen sallittiin sotia pyhäin kanssa ja voittaa heitä. Ja hänelle annettiin valta kaikkein sukukuntain päälle, ja kansain, ja kielten, ja pakanain.

Revelation 13:7 1599 Geneva Bible (GNV) And it was given unto him to make war with the Saints, and to overcome them, and power was given him over every kindred, and tongue, and nation.
Sinettisormus

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä jotain:
Kun Jeesusta pilkattiin ristillä, Saatana pilkkasi häntä ihmisten suulla. Yhtä lailla Peto tulee pilkkaamaan häntä, Isää Jumalaa ja Pyhää Henkeä. Samasta pilkasta ja vihasta saavat osansa myös Jeesukseen uskovat ihmiset. Peto käynnistää ennennäkemättömän laajat, koko maailman kattavat uskovien vainot. ”Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät.” (Ilm. 13:7a). Peto saa valtaansa kaikki maailman maat, kieliryhmät, kansat ja etniset ryhmät: koko maailman. ”Sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.” (Ilm. 13:7b). Ensimmäistä kertaa maailmanhistoriassa maailmaan syntyy koko maailman kattava valtio. Peto saa maailmassa kaiken poliittisen, sotilaallisen, taloudellisen ja uskonnollisen vallan.
Lisää: http://www.vapaasatama.net/ilmestyskirja/6.html

"Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mieltyneet vääryyteen" (2. Tess. 2:11-12). Valta annetaan laittomuuden hengelle. Tilalle tulee toinen henki, antikristuksen henki, pitämään valtaa seurakunnassa. Valta annetaan sille 3,5 vuodeksi ja se "hävittää Korkeimman pyhiä" (Dan. 7:25), vietellen heitä seuraamaan itseään. Useimmissa tapauksissa se siinä onnistuu. Vähän jää uskoa jäljelle. "Kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?" (Luuk. 18:8).

"Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät" (Ilm. 13:7). Totuutta rakastavat jäävät todella häviölle tuossa vaiheessa. Kun "laittomuus pääsee valtaan kylmenee useimpien rakkaus" (Matt. 24:12). Todella pieneksi supistuu totuudessa pysyvien lauma.

Pyhä Henki väistyy temppelistä (Hes. 9:3) uskottomuuden tähden (ei kuitenkaan niistä yksittäisistä uskovista, jotka säilyttävät rakkauden totuuteen, ja jotka, kuten Hes. 9:4 toteaa, "huokaavat ja valittavat kaikkia kauhistuksia, mitä sen keskuudessa tapahtuu").
https://www.netikka.net/mpeltonen/trust.htm
Sinettisormus

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lohduttava tuore saarna ja ne synnytystuskat polttoineen... Juhani Laukkonen:
https://www.youtube.com/watch?v=ijhMPh_U9AQ

Se on niin selkeä sanainen ja ymmärettävä, mutta nojaahan se Raamatun Sanaan. Tuossa oli juuri samaa ajattelua kuin minä ajattelen tämän olevan .. ja on eräitä, joiden kanssa olen hieman erimieltä esim. tuosta armosta. He todella ajattelevat kuin tuossa alussa: "Rauha, rauha .." Herra, auta heidät ymmärtämään.
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Olen yksinkertainen mies. Ymmärrän asiat yksinkertaisesti. Ensin Jumalan pyhät, kuolleet ja elävät, temmataan. Sitten vaivanajassa Jumalan pyhiksi tulleet ihmiset mestataan. Heidän sielunsa pelastuvat.
1Tess:
4:13 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
4:14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

Biblia (1776) Ilm. 20:4 Ja minä näin istuimet, ja he istuivat niiden päällä, ja heille annettiin tuomio; ja niiden sielut, jotka Jesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden mestatut olivat, ja jotka ei petoa kumartaneet eikä hänen kuvaansa, ja ei ottaneet hänen merkkiänsä otsiinsa taikka käsiinsä; ja he elivät ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

Biblia (1776) Ilm. 7:14 Ja minä sanoin hänelle: herra, sinäpä sen tiedät. Ja hän sanoi minulle: nämät ovat ne, jotka suuresta vaivasta tulivat, ja he ovat vaatteensa pesseet ja ovat vaatteensa Karitsan veressä valaisseet.
Sinettisormus

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Jyrki, he jotuvat kuolemaan martyyrikuoleman tai vaihtoehtona on pedon merkki. Lauantaina juuri erään veljen kanssa tuota kokouksessa mietimme, että ne jäljelle jäävät uskovat, ovatko he niitä tyhmiä neitsyitä, niin voisi hyvinkin olla , heillä ei ollut riittävästi öljyä. :shock: :o ..... :roll:
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Varmaankin moni maan päälle jätetty "tyhmä neitsyt" tulee tajuamaan tempauksen jälkeen, että ne Jumalan hullut olivat sittenkin oikeassa. Heistä, ja muistakin vaivanajan käännynnäisistä, tullee marttyyreja. Silloin enkeli julistaa evankeliumia.
Ilm:
14:6 Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
14:7 Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet."
14:13 Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."
Sinettisormus

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Juuri näin mekin asiaan totesimme ja päädyimme.
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Eero kirjoitti:Tässä muuten hyvä esimerkki siitä, että Pyhä Henki tosiaan puhuttelee uskovaisia yhteisillä aiheilla, niin kuin Jarmo toisaalla palstalla mainitsi. Luin tämän ketjun ja menin seuraavaksi katsomaan englannin kielisiä sivustoja ja kuinka ollakaan, ensimmäisenä aiheena oli Elia Karmelilla:

https://z3news.com/w/time-glory-revealed/
Kuuluisiko tämä samaan sarjaan? Mainostettuani Grant Jeffreyn kirjaa, Sinetti latasi Juhani Laukkosen saarnan, jossa mainitaan Grant Jeffreyn tutkimukset (alk. 4:01). Hmmm... :roll:

Kirja:
https://www.amazon.com/Shadow-Governmen ... 1400074428

Juhani Laukkonen:
https://youtu.be/ijhMPh_U9AQ?t=241
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Varmasti kuuluu, tämä Grant muuten tuli toissa iltana jossain muuallakin vastaan...
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: KUULKAA - ESA HEISKA!!!

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

https://cdn.finqu.com/users/6815/thumbn ... 0_1080.jpg
Kuva

:!: Grant Jeffreyn kirjan voinee tilata, yllätys yllätys, kukkakaupasta. How 'bout that :?:
https://www.kkjk.fi/product/666-antikri ... -r-jeffrey

Ps. Vilkaisin kukkakaupan musiikkitarjontaa:
https://www.kkjk.fi/category/englanninkielinen

Valitsin koekuunteluun Mandisan biisin. Mielestäni se on tyypillistä aikamme "renkutusta". Ei pahalla. Sanat ovat keskeiset: "Stronger"
https://www.youtube.com/watch?v=emgv-VRtMEU

Toisinaan luen kuuntelijoiden kommentteja. Jennifer kirjoittaa seuraavaa. Konekäännös:
Olen hengessä täytetty kristitty ja useita vuosia sitten, masennus ja ahdistus ylittivät minut, ja olin paikassa, jossa minäkin yritin itsemurhaa, mutta Jumala puuttui asiaan. Sain ihmeellisen ja täydellisen parantumisen. En ole enää masentunut, mutta minulla on jonkin verran ahdistusta ja täytyy muistaa ottaa se Jeesukselle, koska hän sanoi olevansa ahdistunut mitään ... Mutta eilen illalla minulla oli paholainen käymään minulle ja yritä ja vakuuttaa minua luopumaan! Minulla oli hyvin vähän nukkua, ja ääni päähäni puhui kielteisesti ..... Tänä aamuna ajaessani autoni kuulin tämän laulun ja se välittömästi toi ajatukseni takaisin Herraan ja hänen lupauksiinsa, että hän ei koskaan jätä meidät tai hylkää meidät. [ts. minun depression kokemukseni oli myös seurausta post-traumaattisesta traumasta, joka liittyy lapsuuteni väärinkäyttöön.] Rukoilen sinua, rukoilen toistenne puolesta ja saan kaksinkertaisen siunauksen :-)
OK! Nyt kun pääsimme alkuun, lisätkäämmre vauhtia. Jamaikan tyttö kävi piristämässä Nykin asukkaita por favor: Judith Gayle
https://www.youtube.com/watch?v=FcETLSZljec
Vastaa Viestiin