Pelko, epätoivo-vihollisen valhe

Täällä voit julistaa sanaa ja keskustella myös armolahjoista
Ariel7

Pelko, epätoivo-vihollisen valhe

Viesti Kirjoittaja Ariel7 »

Jos tänään tuntuu, ettet jaksa...
Muista vedoten JEESUKSEEN tehdä tämä. sielunvihollinen vihaa ihmistä, koska ihmisellä ON MAHDOLLISUUS, jota sillä ei Voitettuna ole. Joskus mietin hämmennystä, jota käyn sisimmässäni. Ihmettelen, mitä tämä on...vaikeutta ja kipua mielentasolla...aina uupumiseen saakka, kunnes ymmärrän huutaa Jeesusta auttajaksi omaan kykenemättömyyteen ymmärtää...JA HÄN VASTAA
PIAN JA SAAN YMMÄRTÄÄ OLEVANI JATKUVAN HENKISEN HYÖKKÄYKSEN KOHTEENA OLEMISESSA, KOSKA teen Jeesukselle työtä. Paavali ei turhaan kehoittanut seuraavaa

Efesolaisille6:

10. Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
11. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
13. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
14. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
16. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
17. ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
18. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
19. ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta,
20. jonka tähden minä olen lähettiläänä kahleissa, että minä siitä rohkeasti puhuisin, niinkuin minun puhua tulee.

Jeesuksen puheesta...

Joh 12:
46. Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
47. Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
48. Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.

Psalmi 50

15. Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

<3 Joh 6:

37 Kaikki ne, jotka Isä minulle antaa, tulevat minun luokseni, ja sitä, joka luokseni tulee, minä en aja pois. 38 Enhän minä ole tullut taivaasta tekemään oman tahtoni mukaan, vaan täyttämään lähettäjäni tahdon. 39 Ja lähettäjäni tahto on, etten minä anna yhdenkään niistä, jotka hän on uskonut haltuuni, joutua hukkaan, vaan viimeisenä päivänä herätän heidät kaikki.<3
vihollinen haluaa, että koet itsesi hyljätyksi.

Jumala siis vihaa hylkäämistä.....älä sinäkään hylkää itseäsi!
Siksi...Eli...Nyt Käymme Joulun viettohon:)

Voittolaulu
https://youtu.be/zgwLiiwpq84

Shofar Voittoääni

https://youtu.be/EjU7XW5zpRc
Sinettisormus

Re: Pelko, epätoivo-vihollisen valhe

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Kiitos, kunnia ja ylistys, Herrallemme Jeesukselle Kristukselle!
Ojennetaan itsemme kuin kotkat Kristuksen puoleen, ja pudotetaan vihollisen valheen verkko, ikuiseen syvyyteen!!! Meillä on Kristuksessa VOITTO!!!
VOITTO VOIMA !!!! Halleluja!
Kiitos, veljeni Ariel!
Sinun täytyy tulla useammin tänne vahvistamaan sillä, mitä Herra sinulle antaa, sillä minä tiedän, että Hän antaa ....
Sinettisormus

Re: Pelko, epätoivo-vihollisen valhe

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen monasti itkenyt rukous hetkessäni, tuossa läsnäolossa, kuinka hyvä Hän onkaan, kun Rakastaa meitä. Mitä me olisimme, ilman Hänen Rakkauttaan?
Sillä tuo aito Rakkaus, joka meissä on, on Rakkautta Jeesuksessa, jonka Hän on vuodattanut sydämiimme. Ilman sitä olisimme kylmiä, tyhjiä kuoria.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Pelko, epätoivo-vihollisen valhe

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinetti kirjoitti:... Ilman sitä olisimme kylmiä, tyhjiä kuoria.
Kyllä! Amen! En voisi kuvitella elämää ilman Pyhää Henkeä. Se olisi liian pelotavaa ajatuksenakin. Valtava epävarmuus jota pitäisi 24h/vrk 7vrk/viikko ja 365 pv/vuosi ja karkausvuonna muutama lisää, sitä pitää valhein ja uusin valhein pönkittää aamusta iltaan.
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Pelko, epätoivo-vihollisen valhe

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Amen!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Pelko, epätoivo-vihollisen valhe

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.
- - -
Hylätkää kaikki katkeruus, kiukku, viha, riitely ja herjaaminen, kaikkinainen pahuus.
- - -
Älä vihaa veljeäsi sydämessäsi, vaan nuhtele lähimmäistäsi, ettet joutuisi hänen tähtensä syynalaiseksi. Älä kosta äläkä pidä vihaa kansasi lapsia vastaan, vaan rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Minä olen Herra."
1. Joh. 3:15; Ef. 4:31; 3. Moos. 19:17-18 [kr92] [kr38]
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4799
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Pelko, epätoivo-vihollisen valhe

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, tässä oli mielestäni tärkeää sanomaa, viha on usein kätkettyä pelkoa ja usein lopulta myös itseään kohtaan. Rakkaudessa ei sen sijaan ole mitään kätkettyä, sen kautta Herran Henki paistaa aina läpi.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin