Uninäky- pahan lähestymisestä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Pigeon
Viestit: 893
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Uninäky- pahan lähestymisestä

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Huomenta!

Ajattelin tuoda tänne arvioitavaksi erikoisen uninäyn to-pe väliseltä yöltä.


Seisoin entisellä kotipihallani maalla ja oli ilmeisesti myöhäinen ilta tai aikainen aamu. Taivaanranta punersi metsän takana kuin "auringonlaskussa", mutta katseeni nauliutui taivaanrannan liikkeeseen. Oranssinpunainen pilvimassa kiemurteli edestakaisin. En ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa. Yhtäkkiä sieltä lähti pellon yli minua kohti tulemaan oranssinpunaisia tulipalloja? Hämmennyin entisestään niinkuin niillä olisi ollut jalat ja silmät. Tunnelma kävi pahaenteiseksi. Päätin lähteä äkkiä sisälle. Vetäessäni ovea kiinni tämä tulipallo olikin ihminen, jotain pahaa ja yritti estää minua saamasta ovea kiinni. Yritin käskeä Jeesuksen Kristuksen nimeen tuota pahaa poistumaan, mutta suuri näkymätön voima yritti tukkia suustani. Lopulta onnistuin kuitenkin sulkemaan oven. Olin sisällä..ulkorakennuksessa. Mieleeni tuli ajatus, että minulla ei ole täällä mitään(ruokaa yms.) ja hengessäni tiesin että minun pitää olla sisällä ainakin kolme päivää. Äitini ilmaantui sinne ja sanoi hymyillen rauhallisesti, että ollaan täällä vain rauhassa. Siihen päättyi.
Niin ja kun olin tuossa uninäyssä ulkona jostain ylhäältä kuului metallinen kirskahdus. Ääni ei sopinut sinne. Ja lisäksi en ole vuosiin katsonut elokuvia, enkä pahemmin televisiota, joten tämä ei tullut mistään juonteena.. Erikoinen tunnelma tässä unessa oli.
Sinettisormus

Re: Uninäky- pahan lähestymisestä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle nousi tästä heti mieleeni, Efes.6. teksti:

11. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Pigeon
Viestit: 893
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Uninäky- pahan lähestymisestä

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen Sinetti!
Erittäin tärkeää Sanaa!

Toiko yölliset aurinkomyrskyt tullessaan erikoisia unia.. aamulla koin jollain tapaa tässä uutisessa yhteyttä uneeni.
https://yle.fi/uutiset/3-9821901
Juhani

Re: Uninäky- pahan lähestymisestä

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Kiitos tuomastasi unesta Pigeon.
Herran siunausta sinulle!
Vastaa Viestiin