Näky - Uskovien Rintama!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky - Uskovien Rintama!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, teille, siskoni ja veljeni!
Tänä aamuna kun olin rukoushetkessäni, Herran kanssa, näin hyvin heikon kuvan, mutta aihe siinä oli hyvä ja pyysin Herralta että Hän vahvistaisi tuon näyn ja Hän teki sen ...

Katselin alhaalta päin, kun mäen päällä oli pitkä rintama ristejä, jokaisen ristin välissä oli tila jossa oli ihminen, eli jokaisella oli oma ristinsä vierellään, ja nuo ihmiset latasivat aseitaan, ne näyttivät "kivääreiltä". Ymmärsin, että tämä näky oli vertauskuvallinen ja taistoa henkivaltoja vastaan .... Huusin Herralle : "VAHVISTA TÄMÄ !"

Sitten nousin ylös ja touhuilin aamutoimeni ja siinä samalla kurkkasin, oliko tullut puhelimeen viestejä ... hiljaista oli. Sitten lähdin katsomaan youtubesta, olisiko siellä jotain, minkä kokisin jaettavaksi ja todella, todella löysin videon joka vahvisti tuon näkyni. Herra vahvisti sen tämän videon kautta; Rauno Helppi Karmel kodilla 11.10.2013. : https://www.youtube.com/watch?v=Um1qn5Y_yng
Vahvista Herra tuo RINTAMAMME !!!
Halleluja! Amen! Kiitos ja Kunnia ja Ylistys Herrallemme Jeesukselle Kristukselle!
Olkaat Siunatut Kristuksessa!
Sinettisormus

Re: Näky - Uskovien Rintama!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.
- - -
Hylätkää kaikki katkeruus, kiukku, viha, riitely ja herjaaminen, kaikkinainen pahuus.
- - -
Älä vihaa veljeäsi sydämessäsi, vaan nuhtele lähimmäistäsi, ettet joutuisi hänen tähtensä syynalaiseksi. Älä kosta äläkä pidä vihaa kansasi lapsia vastaan, vaan rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Minä olen Herra."
1. Joh. 3:15; Ef. 4:31; 3. Moos. 19:17-18 [kr92] [kr38]
Sinettisormus

Re: Näky - Uskovien Rintama!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

SANA PUHUKOON :

JOOEL 2
1. Puhaltakaa pasunaan Siionissa, toitottakaa torvia minun pyhällä
vuorellani. Jokainen maan asukas on vapiseva, sillä Herran päivä tulee. Niin, se on lähellä:
2. pimeyden ja synkeyden päivä, pilvien ja pilkkopimeän päivä. Vuorille levinneenä niinkuin aamurusko on lukuisa ja väkevä kansa, jonka vertaista ei ole ollut ikiajoista asti eikä tämän jälkeen enää tule, tulevaisten polvien vuosiin saakka.
3. Sen edellä käy kuluttava tuli, sen jäljissä polttava liekki. Niinkuin Eedenin puutarha on maa sen edessä, sen jäljissä on autio erämaa, eikä jää ketään, joka olisi siltä pelastunut.
4. Ne ovat näöltänsä kuin hevoset, ja niinkuin ratsut ne juoksevat.
5. Ryskyen kuin sotavaunut ne hyppivät vuorten huipuilla, räiskyen kuin tulen liekki, joka kuluttaa oljet; ne ovat kuin väkevä kansa, sotarintaan asettunut.
6. Niitten edessä kansat vapisevat, kaikki kasvot kalpenevat.
7. Ne juoksevat kuin sankarit, kuin soturit ne nousevat muurille. Jokainen kulkee tietänsä suoraan, ei mutkittele polullansa.
8. Toinen ei sysi toistansa: jokainen kulkee omaa suuntaansa. Heittoaseitten välitse ne syöksyvät pysähtymättä.
9. Kaupunkiin ne hyökkäävät, ryntäävät muurille, nousevat taloihin, tulevat ikkunoista sisään kuin varas.
10. Niitten edessä maa vapisee, ja taivaat järkkyvät; aurinko ja kuu käyvät mustiksi, ja tähdet kadottavat valonsa.
11. Ja Herra antaa äänensä jylistä sotajoukkonsa edellä, sillä ylen lukuisa on hänen väkensä, sillä väkevä on hänen käskynsä täyttäjä, sillä suuri on Herran päivä ja sangen peljättävä; kuka voi sitä kestää?
12. Mutta vielä nytkin, sanoo Herra, kääntykää minun tyköni kaikesta sydämestänne, paastoten, itkien ja valittaen.
13. Reväiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, ja kääntykää Herran, teidän Jumalanne, tykö; sillä hän on armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja armosta rikas, ja hän katuu pahaa.
14. Ehkä hän vielä katuu ja jättää jälkeensä siunauksen: ruokauhrin ja juomauhrin Herralle, teidän Jumalallenne.
15. Puhaltakaa pasunaan Siionissa, kuuluttakaa pyhä paasto, kutsukaa koolle juhlakokous.
16. Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.
17. Eteisen ja alttarin välillä itkekööt papit, jotka toimittavat Herran palvelusta, ja sanokoot: "Säästä, Herra, kansaasi äläkä anna perintöosaasi häväistäväksi, pakanain pilkattavaksi. Miksi pitäisi sanottaman kansain seassa: 'Missä on heidän Jumalansa?'"
18. Niin Herra kiivaili maansa puolesta ja sääli kansaansa.
19. Ja Herra vastasi ja sanoi kansalleen: Katso, minä lähetän teille viljaa, viiniä ja öljyä, niin että te tulette niistä ravituiksi. Enkä minä anna enää häväistä teitä pakanain seassa.
20. Ja mikä pohjoisesta tulee, sen minä karkoitan teistä kauas ja syöksen sen kuivaan ja autioon maahan, sen alkupään Idänmereen ja sen loppupään Länsimereen. Ja siitä nousee löyhkä, nousee katku. Sillä suuria se on yrittänyt.
21. Älä pelkää, maa. Iloitse ja riemuitse, sillä Herra on tehnyt suuria.
22. Älkää peljätkö, metsän eläimet, sillä erämaan laitumet viheriöivät, sillä puu kantaa hedelmänsä, viikunapuu ja viiniköynnös antavat voimansa.
23. Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, teidän Jumalassanne, sillä hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen, niinkuin entisaikaan.
24. Ja puimatantereet tulevat jyviä täyteen, ja kuurna-altaat pursuvat viiniä ja öljyä.
25. Ja minä korvaan teille ne vuodentulot, jotka heinäsirkka, syöjäsirkka, tuhosirkka ja kalvajasirkka söivät, minun suuri sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.
26. Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
27. Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
28. Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.
29. Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni.

30. Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
31. aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.
32. Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.
Sinettisormus

Re: Näky - Uskovien Rintama!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pelastussanoman etusivulle Jarmo on kirjoittanut näin:
Varsinainen pelastustie on hyvin yksinkertainen: Usko Jeesukseen Kristukseen, Jumalan poikaan, joka tuli maailmaan ottamaan koko syntitaakkamme päälleen, vain kuollakseen meidän puolestamme. Uskomalla tähän lunastusvereen, sillä uskolla pelastumme, emme tekojemme kautta. Kaikki muu tulee sitten ymmärrettäväksi kun otat tämä Jeesuksen Hengen vastaan Herraksesi ja vapahtajaksesi. Siitä alkaa uusi elämä! Mutta tämä pelastussanoma on kertomus siitä miten viimeisten päivien ajan sato korjataan, joka alkaa morsiamen ylösotosta. Älkää siis peljätkö, sanoo Raamattukin 366 kertaa. Kun se aika tulee ja huomaatte jääneenne tänne, niin nostakaa päänne, armo ei lopu siihen, vaan siitä vasta alkaa se suuri sadonkorjuu. Ilman häävieraita Jeesus olisi todella köyhä mies ja ne olisivat hyvin tylsät häät, jos hänellä olisi siellä vain pelkkä morsian!
Sinettisormus

Re: Näky - Uskovien Rintama!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

13. Mutta nyt minä tulen sinun tykösi ja puhun tätä maailmassa, että heillä olisi minun iloni täydellisenä heissä itsessään.
14. Minä olen antanut heille sinun sanasi, ja maailma vihaa heitä, koska he eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole.
15. En minä rukoile, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että sinä varjelisit heidät pahasta.
16. He eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole.
17. Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.
18. Niinkuin sinä olet lähettänyt minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät maailmaan;
19. ja minä pyhitän itseni heidän tähtensä, että myös he olisivat pyhitetyt totuudessa.
20. Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
21. että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
22. Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä -
23. minä heissä, ja sinä minussa - että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut.
Joh.17.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4876
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky - Uskovien Rintama!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinettisormus! Taitaa olla aika nostattaa henkemme Herrassa, jos maailmaa uppoaa syvemmälle pimeyteen, niin jokainen uskova nouskoon valoksi siihen pimeyteen, yhdessä rintamassa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Näky - Uskovien Rintama!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä vain valitettavasti unohtuu meiltä niin usein, kaiken tämän maailmallisen keskellä. Yhdessä olemme vahvoja sillä Kristus on meissä.
katso7
Viestit: 1424
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Näky - Uskovien Rintama!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kun rakkaus yhdistää olemme yhtä Herran Sebaotin sotajoukkoa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Näky - Uskovien Rintama!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, katso7!
Rakkauteen tiivistyy kaikki, sillä Jumala = RAKKAUS !!!
Sinettisormus

Re: Näky - Uskovien Rintama!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

1. Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
Joh.1.
Vastaa Viestiin