Uni - valtava lintuparvi

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
sisar

Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja sisar »

Shalom sisaret ja veljet.

Tuon teille viime öisen uneni, josko se puhuttelisi jotain.

Unessa olimme menossa sisälle takapihaltamme. Sanoin miehelleni että odota hetki ja katsoin taivaalle. Edestäpäin näytti tulevan tumma pilvi. Kun katsoin pilveä tarkemmin, se olikin ihan valtava lintuparvi. Pian parvi tavoitti talomme ja kun katsoin tarkemmin, lintuja näytti tulevan joka suunnasta. Kun parvi oli ylittämässä pihaamme, huomasin että lintujen seassa oli myös lentokoneita. (Vaikea sanoa näin hereillä ollessa niiden koneiden mittasuhteita... näin ne ihan selvästi, mutta ne olivat kuitenkin aika pieniä) Vähän kuin ne lentokoneet olisivat olleet piilossa siellä lintuparven keskellä.
Unessa olin todella innoissani ja riemuissani. Kiitin mielessäni Herraa, että vihdoinkin. Mieheni sen sijaan oli todella peloissaan.

Muuten olisin jättänyt tämän unen omaan arvoonsa, mutta muistan niin selkeästi sen kiitollisuuden ja ylistyksen, jonka unessa tunsin, että päätin tuoda tämän tänne. Harvemmin koen tällaisia tunteita unissa. (Harvoin edes muistan uniani)

Olkaa siunatut!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mustat pilvet kuvaavat pahaenteisyyttä taivaalla ja maan päällä, joka puolelta. Mutt sitten huomaan että sinä riemastuit lentokoneista. Kuulsotaa siltä kun Pilvellä istuva ihmisen pojan muotoinen sanoo sirppi kädessään "leikkaa maa" ja maa tuli leikatuksi. Mutta sitten tuli toinen enkeli jolla oli tuli vallassaan ja vielä kolmas joka keräsi viinin kaupungin ulkopuolelle ja se survottiin siellä (tulette pelastumaan ikäänkuin tulen läpi) elikkä ne tänne jäävät.

Minulle on niin tärkeäksi muodostunut tänne jäävien kohtalon puhuminen ettei se ole kuolemantuomio, eikä mikään muu kuin suuri Jumalan armon oppimäärä, jonka hän armossaan antaa, jottei heidän tarvitsisi joutua kadotukseen suotta.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Minulle tuli mieleen sota.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Jes 60:8 keitä ovat nuo jotka lentävät niinkuin pilvet ja niinkuin kyyhkyset lakkoinsa tuo että olitte menossa sisään ennakoi juutalaisten lisääntyvää paluuta kotimaahansa
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tähän liittyen muistin tällaisen uutisen:

"Barcelona's chief rabbi urges Jews to move to Israel because 'Europe is lost'"
http://www.independent.co.uk/news/world ... 03111.html
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Juhani

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Kiitos sisarelle mielenkiintoisesta unesta! Tämä on mielestäni vahva profetia.

Puhuit tummista pilvistä. Oliko linnut ja lentokoneet myös mustia?
Musta väri symboloi Raamatussa esim. Surua ja syntiä.
Yksi Raamatun mainitsemista linnuista on kaarne, joka tarkoittaa ilmeisesti mustaa korppia.
Luuk.12:24
Katselkaa kaarneita: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa, eikä niillä ole säilytyshuonetta eikä aittaa; ja Jumala ruokkii ne. Kuinka paljoa suurempiarvoiset te olette kuin linnut!

Jeesus kehoitti myös tarkkailemaan lintuja.
Matt.6:26-27
Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?
Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?

Mielestäni musta lintuparvi voi tarkoittaa hyökkäävää vihollista, joka uhkaa Suomea. Näitähän lintujen seassa myös lentokoneita. Herra pyytää kansaa kääntymään Luojan puoleen, samalla sanoen: ” Ei silti tarvitse pelätä ja murehtia. Minä olen teidän kanssanne!”

Mielessäni kävi myös Ilmestyskirjan musta hevonen Ilm. 6:5. Sehän tulee jossakin vaiheessa vielä laukkaamaan.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Pihon sivuilta luin juuri kuin vahvistuksena saman suuntaista profetiaa.
Nim. Marikan uni 1 ja 2
http://www.jouko-piho.fi/211357871
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja Eero »

Huomasin samat ja ehkä löyhästi tähän liittyen, Niinistö tänään Valkoisessa talossa, miksi? Voi olla tietenkin jotain vähemmän merkityksellistä, mutta tuskin pelkästään kauppayhteyksistä puhuvat. Mietin siis että mikä on se lopullinen kynnys, jonka jälkeen Venäjän on pakko toimia.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Juhani

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Koin tämän Raamatun jakeen liittyvän myös tähän lintuparvi näkyyn:

Mutta Samuel sanoi koko Israelin heimolle näin: "Jos te kaikesta sydämestänne käännytte Herran puoleen, niin poistakaa keskuudestanne vieraat jumalat ja astartet ja kiinnittäkää sydämenne Herraan ja palvelkaa ainoastaan häntä, niin hän pelastaa teidät filistealaisten käsistä".
1. Sam. 7:3.
sisar

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja sisar »

Juhani kirjoitti:Kiitos sisarelle mielenkiintoisesta unesta! Tämä on mielestäni vahva profetia.

Puhuit tummista pilvistä. Oliko linnut ja lentokoneet myös mustia?
Musta väri symboloi Raamatussa esim. Surua ja syntiä.
Yksi Raamatun mainitsemista linnuista on kaarne, joka tarkoittaa ilmeisesti mustaa korppia.
Luuk.12:24
Katselkaa kaarneita: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa, eikä niillä ole säilytyshuonetta eikä aittaa; ja Jumala ruokkii ne. Kuinka paljoa suurempiarvoiset te olette kuin linnut!

Jeesus kehoitti myös tarkkailemaan lintuja.
Matt.6:26-27
Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?
Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?

Mielestäni musta lintuparvi voi tarkoittaa hyökkäävää vihollista, joka uhkaa Suomea. Näitähän lintujen seassa myös lentokoneita. Herra pyytää kansaa kääntymään Luojan puoleen, samalla sanoen: ” Ei silti tarvitse pelätä ja murehtia. Minä olen teidän kanssanne!”

Mielessäni kävi myös Ilmestyskirjan musta hevonen Ilm. 6:5. Sehän tulee jossakin vaiheessa vielä laukkaamaan.
Kiitos Juhani ja anteeksi vastauksen viipyminen.

Unen linnut olivat mustia. Taivas oli kuitenkin sininen, eli musta pilvi tuli kohti, mutta se olikin juuri tuo lintuparvi. Ja lentokoneet olivat sellaisia tummanharmaita. Ihan kuin tarkoituksella piilossa lintujen seassa.

Joku päivä uutisoitiin Trumpin puhuneen suuresta hävittäjäkaupasta Suomen kanssa... olisiko tässä kimmoke Venäjälle...?
Sinettisormus

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo, mitä nuo lentokoneet edeustavat, jää nähtäväksi. Onko se hengellistä vaiko silmin nähtävää maailman sotaa? Tuo vanha evankelista, edellisessä rukous hetkessämme sanoi, että kolmas maailman sota on jo alkanut ... uskon että näin on.
Nuo linnut toivat mieleen minulle muuttolintuja, jotka valtavissa parvissa alkavat tehdä muuttoaan. Ehkä ne kertovat tuota aikaa, kun tuo tulee tapahtumaan, muuttolintujen aikaan ... samalla, tätä kirjoittaessa, nousee mieleeni myös nuo maahan muuttajat ja pakolaiset ja turvapaikan hakijat, heidän lisääntyvää määräänsä ... tämmöisiä minä ... siunausta teille, veljeni ja siskoni.

ps. ... niin ja nuo päättäjätkin ovat alkaneet kovin puhua noista hävittäjistä ... ;)
Sinettisormus

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Muuttolinnut: https://www.youtube.com/watch?v=TvfQvtYq5rc

... ehkäpä me, olemme nuo muuttolinnut, kuin tuossa laulussa, sopii hyvin myös tuohon jokin aika tuomaani näkyyn, tuosta Valkoisesta pakettiautosta, jonka koin muuttoautoksi ... Tule pian, Jeesus Kristus! Olen omasi!
sisar

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja sisar »

Ottamatta sen kummemmin kantaa TV7:n toimintaan/sisältöön, tuon vain esille osan sieltä bongaamastani Shaukat Anjamin (en ole koskaan kuullutkaan kyseisestä henkilöstä)

Sopi vaan niin tuohon uneeni...

"... Pyhä Henki näytti pimeyden voimia. Ne olivat massiivinen määrä suuria mustia lintuja Euroopan ja koko maapallon ilmatilassa. ..."

koko profetia löytyy tuolta:

http://www.tv7.fi/profetia-2/
sisar

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja sisar »

Shalom!

Aamulla herätessäni rukoilin vielä sängyssä ja en tiedä, olinko vaipumassa uudestaan uneen, mutta näin selvästi kirkkaan sinisen taivaan ja siellä risteili valkoisia ja mustia lentokoneen jälkiä. Itse koneita en nähnyt, pelkät jäljet vain. Jäljet eivät menneet toistensa yli, vaan valkoiset jäljet olivat maasta katsottuna vasemmalla puolella ja mustat jäljet oikealla. Yläpuolelta katsottuna siis valkoiset oikealla, mustat vasemmalla....
(Tuli mieleen, kun Jeesus erottelee lampaat ja vuohet, lampaat = Isän siunatut, vuohet = kirotut)

Olkaa siunatut ja valvokaa!
Sinettisormus

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... minulle tulee ja nousee mieleeni tuosta henkivaltojen, ilmavoimien taistelu, hyvä ja pahat ... tämä on vain minun tulkintani.
Siunausta myös sinulle, sisar, kuin myös kaikille!
sisar

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja sisar »

Sinettisormus kirjoitti:... minulle tulee ja nousee mieleeni tuosta henkivaltojen, ilmavoimien taistelu, hyvä ja pahat ... tämä on vain minun tulkintani.
Siunausta myös sinulle, sisar, kuin myös kaikille!
Minäkin ajattelin ensin hyvän ja pahan taistelua.... voi hyvin kuvastaa myös sitä.

Ef 6:12 "Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa."

Emme ehkä näe varsinaista taistelua, mutta jäljet huomamme....
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tämä tuli vastaan tänään ja muistin että olin lukenut täällä jotain vastaavaa:

“I saw a swirling black smoke of darkness sweeping the land.”
https://z3news.com/w/swirling-black-smo ... ping-land/

On englanniksi, mutta lyhykäisyydessään suomennettuna:

Saatu viime viikolla unessa, jossa Herra puhui ettei Hän voi enää pidätellä Vihaansa, että Hän tulee rankaisemaan Pohjois-Koreaa. Näyn saaja näkee mustan pilven ja kuulee miten maan johtaja kiduttaa omaa kansaansa. Sitten näky siirtyy Saksaan, jossa sama musta pilvi sekä ihmisten vaikerrusten äänet leviävät, mutta pilven sen seasta nousee myös miljoonittain mustia korppeja. Tämä leviää läpi Euroopan.

Näky siirtyy Yhdysvaltoihin, jossa on tuhoa neljässä paikassa, sekä sama musta pilvi, korpit ja huutoa, mutta myös naurua. Näyn saaja kysyy "oletko se todella Sinä Herra, joka puhuu?". Hänen mukaansa on. Herra sanoi suruissaan, ettei enää voi olla puuttumatta laittomuuteen, jonka Yhdysvallat on aloittanut.

Näyn saaja sanoo että kokee maailmassa olevan ennennäkemätöntä pahuutta, eikä ole koskaan saanut mitään vastaavaa viestiä Herralta.

---

Aika pahaenteistä, enkä oikein mielellään kirjoita tällaista, mutta päätin kuitenkin tuoda tämän vahvistukseksi tänne.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo vahvistaa sitä minun "kärpästäkin".
Sinettisormus

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään Herra avasi tämän Sanan:

JESAJA 34
1. Astukaa esiin, te kansat, ja kuulkaa; te kansakunnat, tarkatkaa.
Kuulkoon maa ja kaikki, mitä siinä on, maanpiiri ja kaikki, mikä siitä kasvaa.
2. Sillä Herra on vihastunut kaikkiin kansoihin ja kiivastunut kaikkiin heidän joukkoihinsa; hän on vihkinyt heidät tuhon omiksi, jättänyt heidät teurastettaviksi.
3. Heidän surmattunsa viskataan pois, ja niitten raadoista nousee löyhkä, ja vuoret valuvat heidän vertansa.
4. Kaikki taivaan joukot menehtyvät, taivas kääritään kokoon niinkuin kirja, ja kaikki sen joukot varisevat alas, niinkuin lehdet varisevat viinipuusta, niinkuin viikunapuusta raakaleet.
5. Sillä minun miekkani taivaassa on juopunut vimmaan; katso, se iskee alas Edomiin, tuomioksi kansalle, jonka minä olen vihkinyt tuhoon.
6. Herran miekka on verta täynnä, rasvaa tiukkuva, karitsain ja kauristen verta, oinasten munuaisrasvaa. Sillä Herralla on uhri Bosrassa, suuri teurastus Edomin maassa.
7. Villihärkiä kaatuu yhteen joukkoon, mullikoita härkien mukana. Heidän maansa juopuu verestä, ja heidän multansa tiukkuu rasvaa.
8. Sillä Herralla on koston päivä, maksun vuosi Siionin asian puolesta.
9. Edomin purot muuttuvat pieksi ja sen multa tulikiveksi; sen maa tulee palavaksi pieksi.
10. Ei sammu se yöllä eikä päivällä, iäti nousee siitä savu; se on oleva raunioina polvesta polveen, ei kulje siellä kukaan, iankaikkisesta iankaikkiseen.
11. Sen perivät pelikaanit ja tuonenkurjet, kissapöllöt ja kaarneet asuvat siellä; ja hän vetää sen ylitse autiuden mittanuoran ja tyhjyyden luotilangan.
12. Ei ole siellä enää ylimyksiä huutamassa ketään kuninkaaksi, kaikki sen ruhtinaat ovat poissa.
13. Ja sen palatsit kasvavat orjantappuroita, sen linnat polttiaisia ja ohdakkeita; siitä tulee aavikkosutten asunto, kamelikurkien tyyssija.
14. Siellä erämaan ulvojat ja ulisijat yhtyvät, metsänpeikot toisiansa tapaavat. Siellä yksin öinen syöjätär saa rauhan ja löytää lepopaikan.
15. Siellä nuolikäärme pesii ja laskee munansa, kuorii ne ja kiertyy kerälle pimentoonsa. Sinne haarahaukatkin kokoontuvat yhteen.
16. Etsikää Herran kirjasta ja lukekaa: ei yhtäkään näistä ole puuttuva, ei yksikään toistansa kaipaava. - "Sillä minun suuni on niin käskenyt." - Hänen henkensä on ne yhteen koonnut.
17. Hän on heittänyt arpaa niitten kesken, ja hänen kätensä on sen niille mittanuoralla jakanut; ne perivät sen ikiajoiksi, asuvat siellä polvesta polveen.
Olematon

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja Olematon »

Pienia mustia lintuja parvena ilmassa.... Mustia ja pahaenteisiä... Melkein kuin luodit ilmakehässä.
Vastaa Viestiin