Uni - valtava lintuparvi

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4900
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja Eero »

Pihon sivuilta poimittua, tuli mieleen tämä näky. Eli ainakin kolmas samankaltainen viesti:
11.10.2017

Ria Heikkilä-Kangaksen heinäkuussa 2017 näkemä uni demoneista

Unessa olin olohuoneessa ja huomioni kiinnittyi avonaiseen televisioon, jossa uutisoitiin ”luonnonmullistuksesta”. Tuo luonnonilmiö muistutti suuresti tulivuoren purkausta, vuoresta purkautui sankkaa savua ja maa järkkyi. Suuri määrä ihmisiä oli kokoontunut ihmettelemään tätä ilmiötä. Minä kuitenkin Hengessäni tiesin katsellessani tuota, että kyseessä ei ole luonnonilmiö, vaan että syvyyden kaivot avattiin. (Ilm.9:1-11).

Tiesin myös Hengessäni, että hyvin pian tuo sama ”ilmiö” olisi täällä (otaksuin, että tuo television tapahtuma oli ulkomailla). Rukoilin ja valmistauduin Hengessäni tulevaan. Unessa kuulin sanat ”valvokaa ja rukoilkaa, se hetki koittaa äkkiarvaamatta!”

Ei kuitenkaan mennyt aikaakaan, kun katsoin olohuoneeni ikkunasta ulos, ja näin kaukana siintävän vuoren, joka ”purkautui” samalla tavoin mustanpuhuvaa ”savua”. Tuo ”savu” levisi koko ajan laajemmalle alueella ja täytti hetkessä kaiken. ”Savu” edessäni näytti nyt kuin lepakkoparvelta, jossa oli miljoonia ja taas miljoonia yksilöitä. Hetkessä tuo musta usva tuli jälleen lähemmäksi ja näin, etteivät nämä olleet lepakoita, vaan demoneita. Niillä oli siivet ja pitkä häntä ja ne toivat mukanaan pimeyden ja kauhun.

Samassa nuo demonihenget piirittivät talomme. Menin kyyryyn sohvan taakse ja muistan miettineeni, että tämä nopeus todella yllätti minut. Vaikka tiesin varautua ja tiesin, että kaikki tapahtuu hyvin nopeasti, silti tämä yllätti minut. Kurkistin sohvan takaa ja ikkunassa yksi näistä demoneista tuijotti lasin läpi suoraan minuun. Sillä oli punaiset silmät, jotka hehkuivat puhdasta vihaa. Vaikka se halusi, se ei voinut tulla taloon sisälle – sillä talossa oli Karitsan veren merkit, Herramme Jeesuksen Kristuksen veren sinetti. Katselin hetken demonia. Se halusi tuhota minut. Mutta se ei voinut, Jeesuksen veren tähden. Vaikka aistin selvästi siitä huokuvan raivon ja vihan, minua ei kuitenkaan pelottanut. Kenenkään, joka on antanut elämänsä hallintavallan Jeesukselle Kristukselle, ei tarvitse pelätä. Täydellisessä rakkaudessa ei ole pelkoa, Hän pitää omistaan huolen.

Sydäntäni kuitenkin kouraisi niiden ihmisten puolesta, jotka uteliaisuuttaan ja tietämättömyyttään olivat kansanpaljoutena ihmettelemässä tätä ”ilmiötä”. Heillä ei ollut Karitsan Veren merkkiä eikä suojaa, he eivät voineet suojautua demonien hyökkäyksiltä millään. Kaikki tapahtui niin nopeasti, että he eivät ehtineet tehdä mitään. Demonit hyökkäsivät surutta ihmisten kimppuun – niille oli annettu lupa ja valta tehdä niin.

Henki varoitti minua vakavasti pysymään talossa – ainoastaan tässä Jeesuksen Verellä merkityssä talossa, sisäpuolella, olin turvassa, paholaisen ulottumattomissa. Herran Henki sanoi unessa, että on äärimmäisen tärkeää Hengessä koota perheemme hengelliseen perhekuntataloon, Karitsan Veren merkkien suojaan, sisäpuolelle ja julistaa henkivalloille perhekuntamme kuuluvaksi Herralle Jeesukselle Kristukselle.

http://www.jouko-piho.fi/211357871
Herra armahtakoon meitä, päästä meidät pahasta. Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Juhani

Re: Uni - valtava lintuparvi

Viesti Kirjoittaja Juhani »

En lue Pihon profetioita, mutta minua puhutteli tuo sana "pilvi" ja siitä tuli äkkiseltään mieleeni profetia happopilvestä (Richard Smith) ja siitä miten ihmiset olivat siihen valmistautuneet...

Raamatusta nousi myös pari asiaa eteeni, en tiedä olisiko niillä jotakin yhtäläisyyttä? (Apt. 1).

6 Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?"
7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,
8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka".
9 Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
10 Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa;
11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
Vastaa Viestiin