NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4819
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja Eero »

Eilen illalla rukouksen jälkeen sain näyn, jossa pitkittäin makaava kullattu kotka halkesi kahtia. Kotka oli vähän niin kuin kivinen "vaakunalaatta" ja sen puoliskot tippuivat alas niin kuin alasimen päältä molemmille puolille. Alasinta itseään ei tosin näkynyt, mutta ajattelin sen olevan sellaisen päällä. Keskelle jäi hämärässä hohtavan valkoinen, kokonainen kalanruoto.

Kysyin että "Onko se SE?" ja vastauksena tuli että "ON". Ajattelin mielessäni, että se on Venäjän kaksipäinen kotka, mutta tähän vastattiin että "ET KYSYNYT SITÄ". Kysyin että "onko se USA?" ja vastaus tuli että "ON".

Sitten mietin että mitä tämä tarkoittaa, lähinnä se kalanruoto ja vastauksena oli että "TÄMÄ ON JOONAN MERKKI". Ajattelin että kalanruoto merkitsee uskovia ihmisiä ja kysyin uudestaan että mitä tämä merkitsee ja vastaus oli "JOONAN MERKKIÄ". Ja tähän näky päättyi.

Tarkistin myöhemmin, että Joonan merkki on ajallisesti kolme päivää, mutta tuolloin näyn jälkeen tuli mieleen Niniven neljänkymmenen päivän katumus. Ninive eli Mosulhan vallattiin ISIS:ltä sunnuntaina. Sitten mietin, että mitä tästä 40 päivän päästä on ja tajusin että suurin piirtein silloin (21.8.2017, ehkä juuri sillä kolmen päivän marginaalilla) on USA:ta halkova auringonpimennys:
index.png
index.png (2.88 KiB) Katsottu 10056 kertaa
Näyn kuvakulma ja halkeamisen suunta olivat samat kuin tuossa kuvassa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Joonan merkkiähän tarkoittaa 3 päivää ja 3 yötä, samoin Jeesus haudassa.

Mutta, tarkoittaisikohan Joonan merkki tässä tapauksessa Niiniven( USA:n ) tuomiota.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4819
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja Eero »

Koin tuon itse, että kysymys olisi arvovallan menettämisestä, mutta sitähän se tuomio myös tarkoittaa ja mikä saa valtion arvovallan laskemaan?

Se täytyy lisätä myös, että ajattelen kyllä vakavasti, ovatko tällaiset näyt oman alitajunnan tuotetta. Mutta siitä sain jonkinlaisen vahvistuksen, että vaikka tuo neljäkymmentä päivää tuli mieleeni näyn yhteydessä, niin tuskin alitajuisestikaan laskisin aikaa tuohon auringonpimennykseen, varsinkin kun en ole pitänyt sitä merkittävänä tapahtumana ainakaan meille suomalaisille. Että jotainhan tällä halutaan kertoa...
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Huom! Itsekäs ilmoitus :/

Pelastussanoma I valmistui 21.8. (11 vuotta sitten) ja julkaisin sen netissä 22.8. ja sitten minut vietiin tuosta samasta syystä useiden tahojen kuultavaksi, jotka katsoi minut vakavasti mielisairaaksi ja lopulta minut suljettiin 30.8. kolmeksi päiväksi hullujenhuoneelle vailla minkäänlaista kontaktia ulkomaailmaan. Pääsin pois "kalan vatsasta" 1.9.2006 ja silloin minä viimeistään tajusin että kyse ei ollut sattumasta, vaan jostain isommasta.
Sinettisormus

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen.
Tuolle näylle ja sen sanomalle täytyy olla taas avoin ... sillä todella erikoinen se on ja siinä on noita raamatullisia piirteitä.
Itselläni on, paljastettakoon, syntymäpäivä juuri 24.8. ... joten täällä odotellaan mielenkiinnolla.
Juhani

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja Juhani »

9 Muistakaa entisiä ikiajoista asti, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole; minä olen Jumala, eikä ole minun vertaistani.
10 Minä ilmoitan alusta asti, mitä tuleva on, ammoisia aikoja ennen, mitä ei vielä ole tapahtunut; minä sanon: minun neuvoni pysyy, kaiken, mitä tahdon, minä teen.
11 Minä olen kutsunut kotkan päivänkoitosta, kaukaisesta maasta neuvopäätökseni miehen. Minkä olen puhunut, sen minä myös toteutan; mitä olen aivoitellut, sen minä myös teen.
12 Kuulkaa minua, te kovasydämiset, jotka olette kaukana vanhurskaudesta.
13 Minä olen antanut vanhurskauteni lähestyä, se ei ole kaukana; ei viivy pelastus, jonka minä tuon. Minä annan Siionissa pelastuksen, annan kirkkauteni Israelille.
Sinettisormus

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Hyvin sopivaa Sanaa. Kiitos Juhani, veli.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Aivan! Tuo aikajana 21.8-4.9. on erittäin merkityksellinen. Sitä on syytä tarkkailla. Uskon nimittäin että nyt on nimenomaan aika katsoa mitä tapahtuu maailmalla ja päätellä siitä sitten lyhyempiä aikavälejä.
Juhani

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Syvissä maahalkeamissa maakerroksiin muodostuu yleensä "kalanruodon" tapainen halkeama.
Sinettisormus

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuosta tuli mieleeni, että minulle joku aika sitten kerrottiin ulkomaan uutisia ja sellaisia että Yellowstonessa maa kuulema järisee ... ajattelin tuota Juhanin kertomaa maan halkeamisesta.
olli

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja olli »

-jarmo- kirjoitti:Pelastussanoma I valmistui 21.8. (11 vuotta sitten) ja julkaisin sen netissä 22.8. ja sitten minut vietiin tuosta samasta syystä useiden tahojen kuultavaksi, jotka katsoi minut vakavasti mielisairaaksi ja lopulta minut suljettiin 30.8. kolmeksi päiväksi hullujenhuoneelle vailla minkäänlaista kontaktia ulkomaailmaan. Pääsin pois "kalan vatsasta" 1.9.2006 ja silloin minä viimeistään tajusin että kyse ei ollut sattumasta, vaan jostain isommasta.
Tuo on todella mielenkiintoinen asia.

Itse näen, että Jumala vahvistaa meidän uskoamme jokaiselle omalla tavallaan, aivan kuten Hänellä on meille jokaiselle ihan erilainen suunnitelma, jokaiselle sellainen osa joka sisältää juuri sen verran "piinaa" jonka voi kestää; sillä meillä jokaisella on oma rajamme. Hän kuitenkin tietää millaista tekoa olemme, eikä aseta meitä suurempaan kiusaukseen kuin minkä voimme kestää. Olemme Hänen kädessään, ja Hän pitää meistä huolen.

Siis OIKEASTI: Hän PITÄÄ meistä HUOLEN. Ei (vähän) huolta, vaan (kokonaan) huolen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Olli! Sä osaat kyllä puhua hyvin.
tuula

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja tuula »

Aamen sanon minäkin. Luepas jouko pihon sivuilla erään nimimerkki tiedonvälittäjän juttuja. joissakin hänen jutuissa lukee juuri tuosta Yellowstonesta, että sen purkautuminen tapahtuu lähiaikoina.ja ylösotto on millä sekunnilla tahansa.
Sinettisormus

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

...oliko se Pihon Profetioissa? Joukollla on niin monta sivua ja pitkiä..
tuula

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja tuula »

se on uusimman profetiat eli profetiat 5 heti kun jouko pihon sivut avautuu niin profetiat 5 kohdalla. ja siinä vieressä kulkee noita päivittäistä juttuja, joihin voi vastata. eräänlainen sähköposti järjestelmä. tuo tiedonvälittäjän jutut ovat uusimmat tuolla sähköposti viestien puolella, eli ne heti avautuvat, kun menet tuolle sivulle. äh. saitkohan mitään selvää tästä.
Sinettisormus

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Löysin : http://www.jouko-piho.fi/211357871#comments
Tiedonvälitystä | Vastaa 09.07.2017 14.58

1. Ylösotto, morsiussrk +vieraat (samalla Kalifornian megajäristys)
2. Ylösotto otetaan ahdistuksen ajasta
3. Marttyyrit (nälkä tai hengen meno uskon puolesta)
Tiedonvälitystä | Vastaa 09.07.2017 09.00

Lähiaikoina luvassa: Srk ylösotot, Kalifornia megajäristys, globaali talouskaaos, Yellowstonen purkaus, asteroidin maahansyöksy, New Madrid megajäristys, WW3.
tuula

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja tuula »

tuo minun näkemä musta kivi voisi olla tuohon asteroidin maahan syöksyyn viittaava, joka myös lähiaikoina.
Sinettisormus

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siinä todella tulisi USA:han mnenlaista halkeamaa niin luonnossa kuin taloudessa ja ihmisten elämässä. Siinä todella tuo kultainen kotka halkeaa ...

Magnitude 4.5 Earthquake Strikes Yellowstone followed 5 aftershocks
End Time Headlines777 × 437

Kuva
http://endtimeheadlines.org/wp-content/ ... 77x437.jpg
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä olen tulkinnut Danielin kirjan 8. lukua siten että kun muinaista Jaavanin valtakuntaa eli Aleksanteri Suuren Kreikkaa, tarkoittava lännen kauris tarkoittaisi tämän päivän profetiana nimenomaan Yhdysvaltoja ja kaksisarvinen oinas niitä Lähi-idän maita juuri mitä USA on pommittanut vuorotellen keskiajalle.
sillä oli kaksi sarvea; ja sarvet olivat korkeat, ja toinen oli toista korkeampi; ja korkeampi puhkesi esiin myöhemmin
Sarvet olivat AlQaida ja ISIS
Sitten minä tarkkasin, ja katso: tuli kauris päivän laskun puolelta, kulki koko maan ylitse eikä maata koskettanut; ja kauriilla oli keskellä otsaa uhkea sarvi.
USA hyökkäsi ilmojen halki...
Ja kauris tuli ylen suureksi; mutta kun se oli väkevimmillään, särkyi suuri sarvi, ja sen sijalle kasvoi neljä uhkeata sarvea, taivaan neljää tuulta kohti.
USA kohtaa loppunsa ja hajoaa neljään osaan!

Elikkä Danielin profetian tulkinta olisi oman käsitykseni mukaan sellainen että USA:han on jo 1800 luvulta saakka ollut jakautunut kahteen valtaosaan, demokraattiseen pohjoiseen ja ns. Dixieland, konservatiiviseen etelään. Jotta tämä jako saadaan neljään, niin Sarah Palinin Alaskahan on jo pitkään puhuttu irroittautuvan liittovaltiosta ja Hawaji samoin, muttei niin äänekkäästi kuitenkaan kuin Alaska.
Sinettisormus

Re: NÄKY: Kultainen kotka halkeaa kahtia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://beltsassar.com/2014/12/13/danie ... ltakuntaa/

Daniel 7:4 “Ensimmäinen oli kuin leijona, mutta sillä oli kotkan siivet. Minun sitä katsellessani reväistiin siltä siivet, ja se nostettiin maasta pystyyn ja asetettiin kahdelle jalalle niinkuin ihminen, ja sille annettiin ihmisen sydän.”
Vastaa Viestiin