Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olkaa valmiita joka hetki, te, jotka Herraa odotatte; Matt. 25: http://www.finbible.fi/38alaviite/Matteus/Matteus25.htm
Tehkää raitis kilvoitus !!!
Sinettisormus

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Laitoin tuossa piirakkaa uuniin, sunnuntaista rukoushetkeämme varten, kun mieleeni nousi tämä Raamatun paikka, kuin meille muistukseksi:

Vertaus suuresta juhla-ateriasta

Jakeissa Luukas 14:16-24 Jeesus kertoo vertauksen miehestä, joka lähetti kutsuja suureen juhlaan. Mutta kutsutut olivat liian kiireisiä liiketoimissaan ja askareissaan, jotta olisivat ottaneet vastaan kutsun. Isäntä tulee sitten vihaiseksi ja kutsuu köyhiä ja muukalaisia heidän sijastaan.

On helppoa nähdä, että vertauksen henkilöt ovat oikeita ihmisiä tai ihmisten ryhmiä:

Kutsujen isäntä = Jumala
Palvelija, joka lähetettiin kutsumaan vieraita = Kristus
Vieraat, jotka keksivät tekosyitä = rikkaat juutalaiset
Kaupungin köyhät ja sairaat = köyhät juutalaiset
Kaupungin ulkopuolella olevat = pakanat

Vertaus perustui lisäksi todellisen elämän olosuhteisiin. Kun Jeesus kertoi tämän vertauksen, niin hän oli itse asiassa juhlissa juhla-aterialla (14:1) ja hänen kuulijansa muodostuivat juuri sellaisista ihmisistä, jotka jäivät ulos vertauksessa juhla-aterialta (14:7).

Emmehän ole liian kiireisiä tai muuten vain välinpitämättömiä, että keksimme jos minkälaisia syitä,maallisia, miksi emme ole kyenneet täysipainoiseen Herran työhön, työhön, johon meidät on KUTSUTTU !
Sinettisormus

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Evankeliumi Luukkaan mukaan 14
1. Ja kun hän sapattina tuli erään fariseusten johtomiehen taloon aterialle, pitivät he häntä silmällä.
2. Ja katso, siellä oli vesitautinen mies hänen edessään.
3. Niin Jeesus rupesi puhumaan lainoppineille ja fariseuksille ja sanoi: "Onko luvallista parantaa sapattina, vai eikö?" Mutta he olivat vaiti.
4. Ja hän koski mieheen, paransi hänet ja laski menemään.
5. Ja hän sanoi heille: "Jos joltakin teistä putoaa poika tai härkä kaivoon, eikö hän heti vedä sitä ylös sapatinpäivänäkin?"
6. Eivätkä he kyenneet vastaamaan tähän.
7. Ja huomatessaan, kuinka kutsutut valitsivat itselleen ensimmäisiä sijoja, hän puhui heille vertauksen ja sanoi heille:
8. "Kun joku on kutsunut sinut häihin, älä asetu aterioimaan ensimmäiselle sijalle; sillä, jos hän on kutsunut jonkun sinua arvollisemman,
9. niin hän, joka on sinut ja hänet kutsunut, ehkä tulee ja sanoo sinulle: 'Anna tälle sija', ja silloin sinä saat häveten siirtyä viimeiselle paikalle.
10. Vaan kun olet kutsuttu, mene ja asetu viimeiselle sijalle, ja niin on se, joka on sinut kutsunut, sisään tullessaan sanova sinulle: 'Ystäväni, astu ylemmäksi'. Silloin tulee sinulle kunnia kaikkien pöytäkumppaniesi edessä.
11. Sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, ja joka itsensä alentaa, se ylennetään."
12. Ja hän sanoi myös sille, joka oli hänet kutsunut: "Kun laitat päivälliset tai illalliset, älä kutsu ystäviäsi, älä veljiäsi, älä sukulaisiasi äläkä rikkaita naapureita, etteivät hekin vuorostaan kutsuisi sinua, ja ettet sinä siten saisi maksua.
13. Vaan kun laitat pidot, kutsu köyhiä, raajarikkoja, rampoja, sokeita;
14. niin sinä olet oleva autuas, koska he eivät voi maksaa sinulle; sillä sinulle maksetaan vanhurskasten ylösnousemuksessa."
15. Tämän kuullessaan eräs pöytäkumppaneista sanoi hänelle: "Autuas se, joka saa olla aterialla Jumalan valtakunnassa!"
16. Niin hän sanoi hänelle: "Eräs mies laittoi suuret illalliset ja kutsui monta.
17. Ja illallisajan tullessa hän lähetti palvelijansa sanomaan kutsutuille: 'Tulkaa, sillä kaikki on jo valmiina'.
18. Mutta he rupesivat kaikki järjestään estelemään. Ensimmäinen sanoi hänelle: 'Minä ostin pellon, ja minun täytyy lähteä sitä katsomaan; pyydän sinua, pidä minut estettynä'.
19. Toinen sanoi: 'Minä ostin viisi paria härkiä ja menen niitä koettelemaan; pyydän sinua, pidä minut estettynä'.
20. Vielä toinen sanoi: 'Minä otin vaimon, ja sentähden en voi tulla'.
21. Ja palvelija tuli takaisin ja ilmoitti herralleen tämän. Silloin isäntä vihastui ja sanoi palvelijalleen: 'Mene kiiruusti kaupungin kaduille ja kujille ja tuo köyhät ja raajarikot, sokeat ja rammat tänne sisälle'.
22. Ja palvelija sanoi: 'Herra, on tehty, minkä käskit, ja vielä on tilaa'.
23. Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;
24. sillä minä sanon teille, ettei yksikään niistä miehistä, jotka olivat kutsutut, ole maistava minun illallisiani'."
25. Ja hänen mukanaan kulki paljon kansaa; ja hän kääntyi ja sanoi heille:
26. "Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni.
27. Ja joka ei kanna ristiänsä ja seuraa minua, se ei voi olla minun opetuslapseni.
28. Sillä jos joku teistä tahtoo rakentaa tornin, eikö hän ensin istu laskemaan kustannuksia, nähdäkseen, onko hänellä varoja rakentaa se valmiiksi,
29. etteivät, kun hän on pannut perustuksen, mutta ei kykene saamaan rakennusta valmiiksi, kaikki, jotka sen näkevät, rupeaisi pilkkaamaan häntä
30. sanoen: 'Tuo mies ryhtyi rakentamaan, mutta ei kyennyt saamaan valmiiksi'?
31. Tahi jos joku kuningas tahtoo lähteä sotimaan toista kuningasta vastaan, eikö hän ensin istu ja pidä neuvoa, kykeneekö hän kymmenellä tuhannella kohtaamaan sitä, joka tulee häntä vastaan kahdellakymmenellä tuhannella?
32. Ja ellei kykene, niin hän, toisen vielä ollessa kaukana, lähettää hänen luoksensa lähettiläät hieromaan rauhaa.
33. Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni.
34. Suola on hyvä; mutta jos suolakin käy mauttomaksi, millä se saadaan suolaiseksi?
35. Ei se kelpaa maahan eikä lantaan; se heitetään pois. Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon!"
Sinettisormus

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olemmeko todella valmiita luopumaan, tuosta maallisesta jota maailma tarjoaa: http://www.kotisatama.net/fi/raamattuja ... 2010-06-14
Sinettisormus

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mutta kummalle me luovumme, maailmalla, vaiko Jumalalle?
Juhani

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Valitettavasti en ymmärrä. Miten nämä kaikki asiat liittyv tähän uneen/näkyyn "Ihmisten ruumiita makaa maassa kuin lantaa vaimolla" ja Jeremia ysiin?
Voisiko joku hieman täsmentää tai selittää lisää tätä asiaa?

Jeremian, Luku 9
1 Oi, jospa minun pääni olisi silkkaa vettä ja minun silmäni kyynellähde, niin minä itkisin päivät ja yöt tyttären, minun kansani, kaatuneita!
2 Oi, jospa minulla olisi erämaassa matkamiehen yömaja, niin minä jättäisin kansani ja vaeltaisin pois heidän luotaan! Sillä he ovat kaikki avionrikkojia, ovat uskottomain joukkio.
3 He jännittävät valheeseen kielensä jousen, eivätkä käytä totuuteen valtaansa maassa; sillä he menevät pahuudesta pahuuteen, mutta minua he eivät tunne, sanoo Herra.
4 Varokaa kukin lähimmäistänne, älkää yhteenkään veljeen luottako; sillä jokainen veli viekkaasti pettää ja jokainen lähimmäinen liikkuu panettelijana.
5 He pettävät toinen toisensa eivätkä puhu totta; he ovat totuttaneet kielensä puhumaan valhetta, ovat tehneet vääryyttä väsyksiin asti.
6 Sinä asut keskellä vilppiä; vilpillisyydessään he eivät tahdo tuntea minua, sanoo Herra.
7 Sentähden, näin sanoo Herra Sebaot: Katso, minä sulatan heidät ja koettelen heitä; sillä mitä muuta minä voisin tehdä tyttären, minun kansani, tähden?
8 Tappava nuoli on heidän kielensä, vilppiä se puhuu; suullaan he puhuvat rauhaa lähimmäisensä kanssa, mutta sydämessään he juoniansa punovat.
9 Enkö minä näistä tällaisista rankaisisi heitä, sanoo Herra, eikö minun sieluni kostaisi tämänkaltaiselle kansalle?
10 Vuorten tähden minä puhkean itkuun ja valitukseen, erämaan laitumien tähden minä viritän itkuvirren. Sillä ne ovat poltetut, ei kukaan siellä kulje, eivätkä ne kuule karjan ääntä; paenneet ovat taivaan linnut ja eläimet, ovat menneet pois.
11 Ja minä teen Jerusalemin kiviroukkioksi, aavikkosutten asunnoksi, ja Juudan kaupungit minä teen autioiksi, asujattomiksi.
12 Kuka on viisas mies, joka tämän ymmärtää ja jolle Herran suu on puhunut, että hän sen ilmoittaisi? Minkätähden on maa hävitetty, poltettu kuin erämaa, jossa ei kukaan kulje?
13 Ja Herra sanoi: "Sentähden, että he ovat hyljänneet minun lakini, jonka minä heille annoin, eivätkä ole kuulleet minun ääntäni eivätkä vaeltaneet sen mukaan,
14 vaan ovat vaeltaneet sydämensä paatumuksessa ja seuranneet baaleja, niinkuin heidän isänsä olivat heille opettaneet,
15 sentähden sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala, näin: Katso, minä syötän heille, tälle kansalle, koiruohoa ja juotan heille myrkkyvettä.
16 Ja minä hajotan heidät kansojen sekaan, joita eivät he eivätkä heidän isänsä ole tunteneet, ja lähetän heidän jälkeensä miekan, kunnes minä heidät lopetan.
17 Näin sanoo Herra Sebaot: Ottakaa vaari, kutsukaa itkijävaimoja tulemaan tänne. Lähettäkää hakemaan viisaita vaimoja, jotta he tulisivat,
18 kiiruhtaisivat ja virittäisivät meistä valitusvirren, niin että silmämme vuotaisivat kyyneleitä ja silmäripsemme tiukkuisivat vettä.
19 Sillä valitushuuto kuuluu Siionista: Kuinka olemmekaan hävitetyt! Me olemme peräti häpeään joutuneet, sillä meidän täytyy jättää maa, sillä kukistuneet ovat meidän asuntomme.
20 Kuulkaa siis, te naiset, Herran sana, ottakoon korvanne vastaan hänen suunsa puheen; opettakaa tyttärillenne valitusvirsi ja toinen toisellenne itkuvirsi.
21 Sillä kuolema on noussut sisään ikkunoistamme, on tullut meidän palatseihimme, tuhotakseen kadulta lapset, toreilta nuorukaiset.
22 Puhu: Näin sanoo Herra: Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla, niinkuin lyhteitä leikkaajan jäljessä, eikä ole niitten korjaajaa.
23 Näin sanoo Herra: Älköön viisas kerskatko viisaudestansa, älköön väkevä kerskatko väkevyydestänsä, älköön rikas kerskatko rikkaudestansa;
24 vaan joka kerskaa, kerskatkoon siitä, että hän on ymmärtäväinen ja tuntee minut: että minä, Herra, teen laupeuden, oikeuden ja vanhurskauden maan päällä. Sillä senkaltaisiin minä mielistyn, sanoo Herra.
25 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä rankaisen kaikkia, jotka ovat ympärileikattuja, mutta kuitenkin ympärileikkaamattomia:
26 Egyptiä, Juudaa, Edomia, ammonilaisia, Mooabia ja kaikkia päälaen ympäriltä kerittyjä, jotka asuvat erämaassa; sillä kaikki pakanakansat ovat ympärileikkaamattomia, ja koko Israelin heimo on sydämeltään ympärileikkaamaton."
Sinettisormus

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

On kyse JEREMIA 9:stä.

JEREMIA 9
1. Oi, jospa minun pääni olisi silkkaa vettä ja minun silmäni
kyynellähde, niin minä itkisin päivät ja yöt tyttären, minun kansani, kaatuneita!
2. (9:1) Oi, jospa minulla olisi erämaassa matkamiehen yömaja, niin minä jättäisin kansani ja vaeltaisin pois heidän luotaan! Sillä he ovat kaikki avionrikkojia, ovat uskottomain joukkio.
3. He jännittävät valheeseen kielensä jousen, eivätkä käytä totuuteen valtaansa maassa; sillä he menevät pahuudesta pahuuteen, mutta minua he eivät tunne, sanoo Herra.
4. Varokaa kukin lähimmäistänne, älkää yhteenkään veljeen luottako; sillä jokainen veli viekkaasti pettää ja jokainen lähimmäinen liikkuu panettelijana.
5. He pettävät toinen toisensa eivätkä puhu totta; he ovat totuttaneet kielensä puhumaan valhetta, ovat tehneet vääryyttä väsyksiin asti.
6. Sinä asut keskellä vilppiä; vilpillisyydessään he eivät tahdo tuntea minua, sanoo Herra.
7. Sentähden, näin sanoo Herra Sebaot: Katso, minä sulatan heidät ja koettelen heitä; sillä mitä muuta minä voisin tehdä tyttären, minun kansani, tähden?
8. Tappava nuoli on heidän kielensä, vilppiä se puhuu; suullaan he puhuvat rauhaa lähimmäisensä kanssa, mutta sydämessään he juoniansa punovat.
9. Enkö minä näistä tällaisista rankaisisi heitä, sanoo Herra, eikö minun sieluni kostaisi tämänkaltaiselle kansalle?
10. Vuorten tähden minä puhkean itkuun ja valitukseen, erämaan laitumien tähden minä viritän itkuvirren. Sillä ne ovat poltetut, ei kukaan siellä kulje, eivätkä ne kuule karjan ääntä; paenneet ovat taivaan linnut ja eläimet, ovat menneet pois.
11. Ja minä teen Jerusalemin kiviroukkioksi, aavikkosutten asunnoksi, ja Juudan kaupungit minä teen autioiksi, asujattomiksi.
12. Kuka on viisas mies, joka tämän ymmärtää ja jolle Herran suu on puhunut, että hän sen ilmoittaisi? Minkätähden on maa hävitetty, poltettu kuin erämaa, jossa ei kukaan kulje?
13. Ja Herra sanoi: "Sentähden, että he ovat hyljänneet minun lakini, jonka minä heille annoin, eivätkä ole kuulleet minun ääntäni eivätkä vaeltaneet sen mukaan,
14. vaan ovat vaeltaneet sydämensä paatumuksessa ja seuranneet baaleja, niinkuin heidän isänsä olivat heille opettaneet,
15. sentähden sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala, näin: Katso, minä syötän heille, tälle kansalle, koiruohoa ja juotan heille myrkkyvettä.
16. Ja minä hajotan heidät kansojen sekaan, joita eivät he eivätkä heidän isänsä ole tunteneet, ja lähetän heidän jälkeensä miekan, kunnes minä heidät lopetan.
17. Näin sanoo Herra Sebaot: Ottakaa vaari, kutsukaa itkijävaimoja tulemaan tänne. Lähettäkää hakemaan viisaita vaimoja, jotta he tulisivat,
18. kiiruhtaisivat ja virittäisivät meistä valitusvirren, niin että silmämme vuotaisivat kyyneleitä ja silmäripsemme tiukkuisivat vettä.
19. Sillä valitushuuto kuuluu Siionista: Kuinka olemmekaan hävitetyt! Me olemme peräti häpeään joutuneet, sillä meidän täytyy jättää maa, sillä kukistuneet ovat meidän asuntomme.
20. Kuulkaa siis, te naiset, Herran sana, ottakoon korvanne vastaan hänen suunsa puheen; opettakaa tyttärillenne valitusvirsi ja toinen toisellenne itkuvirsi.
21. Sillä kuolema on noussut sisään ikkunoistamme, on tullut meidän palatseihimme, tuhotakseen kadulta lapset, toreilta nuorukaiset.
22. Puhu: Näin sanoo Herra: Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla, niinkuin lyhteitä leikkaajan jäljessä, eikä ole niitten korjaajaa.
23. Näin sanoo Herra: Älköön viisas kerskatko viisaudestansa, älköön väkevä kerskatko väkevyydestänsä, älköön rikas kerskatko rikkaudestansa;
24. vaan joka kerskaa, kerskatkoon siitä, että hän on ymmärtäväinen ja tuntee minut: että minä, Herra, teen laupeuden, oikeuden ja vanhurskauden maan päällä. Sillä senkaltaisiin minä mielistyn, sanoo Herra.
25. Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä rankaisen kaikkia, jotka ovat ympärileikattuja, mutta kuitenkin ympärileikkaamattomia:
26. (9:25) Egyptiä, Juudaa, Edomia, ammonilaisia, Mooabia ja kaikkia päälaen ympäriltä kerittyjä, jotka asuvat erämaassa; sillä kaikki pakanakansat ovat ympärileikkaamattomia, ja koko Israelin heimo on sydämeltään ympärileikkaamaton."
Sinettisormus

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

13 Ja Herra sanoi: "Sentähden, että he ovat hyljänneet minun lakini, jonka minä heille annoin, eivätkä ole kuulleet minun ääntäni eivätkä vaeltaneet sen mukaan,
14 vaan ovat vaeltaneet sydämensä paatumuksessa ja seuranneet baaleja, niinkuin heidän isänsä olivat heille opettaneet,

Eikö esim. tämä kohta kerro kuinka ihmiset ovat luopuneet Jumalasta? Lopunajoilla tapahtuu tämä sama luopumus ja Jeremia sitä tuossa kansalle itkee profetoiden.

25. Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä rankaisen kaikkia, jotka ovat ympärileikattuja, mutta kuitenkin ympärileikkaamattomia:
Sinettisormus

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo jae 22 kuvaa täydellisesti näkyä. Maassa oli vieri vieressä ihmisiä ja maata ei liioin näkynyt, oli kuin heidät olisi jakeen mukaan levitetty siihen kuin tuo lanta vainiolle.... otin tuon otsikon suoraan tuosta jakeesta 22. Yhtä hyvin olisin tuon näyn voinut otsikoida tuon raamatun sanan mukaan,( Näky- Jeremia 9:22) ja meinasin sen niin korjatakkin, mutta sitten päätin että se saa olla niin kuin sen alunperin otsikoin.

Ja kuten tuolla edellä kerroin, 9:1-22 Jeremiaa on sanottu "itkeväksi profeetaksi" pääasiassa tämän luvun perusteella. Hän murehti syvästi kansansa luopumusta ja syntielämää sekä sitä, että se ei halunnut kuulla Herransa Sanaa eikä kääntyä parannukseen. Siksi sille oli tuleva tuho. Koiruoho, ks.sel.5Ms 29:18.
Ja etenkin juuri tässä Jeremia 9:ssä, on Jeremia vahvasti tuo itkevä profeetta.
Sinettisormus

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Meinasin käyttää tätä, tämän ketjun aihetta ja näkyä sunnuntaina tuossa rukoushetkessä, mutta taidan jättää väliin, jos tämä ei ole ymmärrettävää .... Itselle moni asia voi olla selkeää, mutta toiset näkevät sen erilailla.
Sinettisormus

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pyysin Herralta äsken sanaa luettavaksi, Hänen läsnäolossaan. Sana avautui Hesekielistä ja luin siitä ääneen luvut 12, 13 ja 14.
Koin siinä tätä samaa sanomaa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4814
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tänään minulle tuli sana Jesaja 66:sta, en tiedä liittyykö tähän:

Jesaja 66
16. Herra käy tuomiolle kaiken lihan kanssa tulella ja miekallaan; ja Herran surmaamia on oleva paljon.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen tässä mietiskellyt, että liittyneekö nämä tekstit myös tuohon mustaan kiveen, joka oli tuulan näky ja sinun sanomaasi, HerranNimessä?
... jotenkin vain koen niin ....
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4814
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Eero »

On se mahdollista, itse koen että monet täällä keskustellut aiheet ovat itse asiassa "sitä yhtä ja suurta tarinaa", siksikin on hyvä että keskustelu välillä rönsyää.

Mutta tulisi jo tuo tapahtuma, vaikka se tarkoittaisi kauheita aikoja maan päälle, mutta että ihmiset havahtuisivat ja löytäisivät Herran luo. Ne, jotka ovat Hänet valmiita ottamaan vastaan. Maran ata Herra Jeesus Kristus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4814
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Eero »

Lisäyksenä vielä, että sellainen olo on monasti ollut, että raja tämän fyysisen maailman ja hengellisen välillä on nyt kovin ohut. Että en ihmettelisi vaikka mikä tahansa hetki se raja muuttuisi häilyväksi. Ja miten ihanaa se olisi kun Herran Hyvä Sana käy toteen kaikessa voimassaan. Ei tarvita enää profetioita, ei uskoakaan, vaan usko on muuttunut tiedoksi. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta, tämä on kuin suuri palapeli, joka lopulta nivoutuu yhteen!!!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4814
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tänään tuli vielä toisessa yhteydessä vastaan:

Jeremia 25
"32. Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, onnettomuus kulkee kansasta kansaan, ja suuri myrsky nousee maan perimmäisistä ääristä.
33. Ja Herran surmaamia on oleva sinä päivänä maan äärestä maan ääreen. Ei heille pidetä valittajaisia, ei heitä koota eikä haudata; he tulevat maan lannaksi.
34. Parkukaa, te paimenet, ja huutakaa, vieriskelkää tuhassa, te lauman valtiaat; sillä aika on tullut teidän joutua teurastettaviksi. Te hajoatte pirstoiksi, te kaadutte niinkuin kallisarvoinen astia."

Ja tuolla myös mun mielestä huomattavaa tuo "suuri myrsky nousee maan perimmäisistä ääristä".
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4814
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Eero »

Se tästä tuli vielä mieleen, että mulla on kyllä vahva aavistus siitä että tapahtumat lähtevät liikkeelle nimenomaan täältä Pohjolasta. Perisuomalaisena ajattelen tietenkin myös että "eihän Suomessa ole mitään erityistä, se on valtio muiden joukossa, vähäinen pelinappula suurella shakkilaudalla."

Mutta onhan se myös ainoa maa maailmassa, joka on naisen muotoinen ja josta kaksi eläinhahmoista petoa kiihtyvällä tahdilla kiistelee. Jos idän karhu haluaisi nyt kömpiä pohjoiseen, niin estäisikö kukaan? Vai ihmettelisivätkö vain ja antaisivat uhrata sen mikä uhrattavissa on? Ja Suomi olisi taas yksin, niin kuin ennustettu on...
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!!!

Pyysin Herralta Sanaa joka sitten avautui Hesekielistä, luvut 8, 9, 10 ja 11. .... Luin tuon kaiken ääneen ....tästä Hän on näinä päivinä puhunnut ja tästä puhuimme eilisessä rukouhetkessäkin ...
Sinettisormus

Re: Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään aamulla näin tämän tyyppisen kuvan

Kuva

... en tiedä, liekkö tuolla tarkoitusta ja oliko tuo ilta vaiko aamu aurinko, siinä näkykuvassa?
Vastaa Viestiin