Kupolit poistetaan!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Tuo lienee hyvinkin mahdollista! Näin lauantai yönä, koko yön painajaista, eräästä palstalaisesta, mutta en voi kertoa kenestä. Aina kun heräsin,olin tyytyväinen että heräsin, mutta kun nukahdin uudestaan, kauhea uni jatkui ja olin uhri tuossa unessa, joka oli joutunut henkiseen vankeuteen.
Rukoilin tuon palstalaisen puolesta, kysymyksin Herralta ja näin unta sitten läpi yön hänestä. Oliko vihulaisen hyökkäystä vai mitä ... mutta uni oli kamala ja tuntuu vieläkin kauhealta .... :shock:
Sinettisormus

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Yleensä pelkoa aiheuttavat unet on vihulaisesta, mutta rukoilin tuon ihmisen puolesta ja että Herra avaisi ... joten saattoi olla myös vakavaa varoitusta!
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Amen! Samoja tuntemuksia myös minulla. Niinkuin joku aika sitten totesin, että on tunne että vihulainen etsii, etsii kenet saisi niellä.. sama tunne vain jatkuu. Rukouksissa olette. Hiljaiselo myös tuntuu jatkuvan..mutta jos en muuta niin olen ainakin hengessä mukana :)
Siunausta palstalle ja palstalaisille!
tuula

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja tuula »

aamen. samoja tuntemuksia minullakin on ollut nykyään. paha pyörii keskuudessamme, kenet saisi nielaista. olen monia öitä kamppaillut käärmeitten kanssa unissa.
Sinettisormus

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

43. Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'.
44. Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
45. että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
46. Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
47. Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?
48. Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on."
Matt. 5.
Sinettisormus

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Yritetään vielä! Noustaan yhdessä, mutta Herramme voimassa, kuin uljaat kotkat (jesaja 40) Nouskaamme vihollisesta välittämättä, Ylistetään ja Kiitetään Herraamme, Jeesusta Kristusta! Jättäkää opeista väittely ja käykäämme Herramme kasvojen eteen!
Tämä Hiljaisuus on annettu, että voimme valmistautua Herramme tuloon, Tehdään se yhdessä, kirkastaen Kristuksen nimeä!
Haluathan sinäkin tätä? Olkaamme lamppuina maailmalle, joka pimeydessä vaeltaa!
Me kaikki yhdessä, NOUSKAA !!! Yksikään ei saa enää jäädä pois! Jos et muuta kommentoi, niin kiitä edes, kiitä Herraa! Kaikkea sitä, mikä on kiitokseksi ja ylistykseksi, sillä vihulainen ei siitä pidä, ja joutuu väistymään!
JARMO ! OLLI ! MARKKU ! HERRANNIMESSÄ! NINNI ! KATSO/! JUHANI! AO! KALAMOS! WITNESS! TURKU! MINNA! PIGE! PIGEON! TUULA! VAINYKSINJEESUS!KIITOSVIRSI! JYRKI!... minä ... sinetti! ... Ja te kaikki muut joiden nimiä en nyt tässä maininnut! Kaikki mukaan!
Yksikään, joka kokee itsensä Herran omaksi, nyt tänne mukaan!
Tuokaa kaikkea sitä HYVÄÄ joka kirkastaa ja ylistää ja kiittää Herraa! Kaikista eniten, ITSENNE! Sillä te ja me, olemme yhdessä Herrastamme SUURI todistus! AAAMEN!!!
Sinettisormus

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

NYT POISTETAAN KUPOLIT!!!
Emme ole monta kirkkokuntaa, vain yksi seurakunta, Jeesuksessa Kristuksessa! AAAMEN !!!
Sinettisormus

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

tuula

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja tuula »

kiitos Jeesukselle. tähän sopiikin laulu:

http://www.youtube.com/watch?v=UC_6RR-luSM
Sinettisormus

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herra näytti viime viikolla, kuinka Hän kulkee edellämme! Uskokaa se!
Hän kehoitti: Sinulla (teillä) on Sana. Käytä (käyttäkää) Sitä! ....!!!
Sinettisormus

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuula, tuo videosi ei aukea, ei ole käytettävissä, mutta tuo jotain muuta; YLISTÄ HERRAA !!!
Sinettisormus

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ps. tei aloituksen tästä tuonne JULISTUKSEN puolelle, sillä nyt JULISTETAAN; NOUSKAA YLÖS KUIN KOTKAT !
tuula

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja tuula »

no voi. yritän toista samanlaista videota:

http://www.youtube.com/watch?v=UC_6RR-luSM
Sinettisormus

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ei sekään ole käytettävissä, mutta älä luovu !
tuula

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja tuula »

vihollinen hyökkää näköjään nyt, kun ei tahdo videot aueta. kokeilen tätä

http://www.youtube.com/watch?v=QP1nyXxp ... ture=share
Juhani

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Mielestäni "kuplat" puhkeaa ja totuus paljastuu. Meitä koetellaan ja puhdistetaan.
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Puimatannerta puhdistetaan.Herralla on viskimensä kädessään.
Juhani

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Juuri niin kiitosvirsi. Aamen!
Se on alkanut...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Eero »

En melkeinpä uskalla sanoa tätä, mutta tänään tuli työpäivän keskellä viestiä Taivaasta:

Ilm. 5
5. Ja yksi vanhimmista sanoi minulle: "Älä itke; katso, jalopeura Juudan sukukunnasta, Daavidin juurivesa, on voittanut, niin että hän voi avata kirjan ja sen seitsemän sinettiä".

Voi kunpa Herra tulisi pian.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin