Hunajakennot jotka oli tyhjennetty!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Hunajakennot jotka oli tyhjennetty!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Olin joskus hunajatilalla töissä.Tästä on noin 2v aikaa. Tämän näyn näin tänään. Näin keskellä päivää näyn (samanlaisen mikä oli siellä hunajatilalla) missä huone joka piti ollla täynnä hujakennoja olikin tyhjä. Minulle se kertoo että hunajan eli raaamatun sanoman todistakamisen aika tulee pian ihmiset avaavat suunsa ja alkavat todistamaan uskosta osattomille aika on tullut! Itsensä on nyt´ruokittu kymmeniä vuosia on jakamisen aika.
Ps 11:11 Ne ovat kalliimmat kultaa puhtaan kullan paljoutta makeammat hunajaa ja mehiläisen mettä
Ps 81:17 Mutta kansansa hän ruokksi parhaalla nisulla minä ravitsisin sinua hunajalla kallioista
Ps 119:108 Kuinka makeat ovat minulle sinun LUPAUSESI! Ne ovat hunajaa makeammat minun suussani
Mulle raamtausta on tullut elämän kirja. Ei luopuisi siitä mistään hinnasta. koska se on trakkauskirje Yljältäni, Jos se ei isnua kiinnosta ihmettelen oletkió edes rakastunut kirjan kirjoittajaan. Miten luulet pääseväsi häihin kun sua ei rakkauskirje jeesukselta raamattu kiinosta.
Ps 119:47 Minä iloitsen sinun käskyjesi puoleen jotka ovat minulle minä rakaat.
uskon että Jumalalla on hunajaa tarjottavana vielä maailmalle koska uskon päämäärä on sielujen pelastus.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all