Uni - Paavi

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, te RAKKAAT !!!

Kun mieheni lähti töihin tänä aamuna, nukahdin uudelleen ja näin unta jossa oli kovin markkina hengeä. Minulta loppui tuossa rahat, joita ei liioin ollutkaan. Väkeä hääri paljon ympärillä. Sitten menin erääseen pöytään istumaan ja sain seurakseni vastapäätä, Paavin jolla oli päässään tuo korkea Paavinhattu.
Istuin vain kahdestaan tuon Paavin kanssa ja Paavi otti ruskeasta savesta tehdyn maljan, johon kaatoi jotain juomaa ja tarjosi sen minulle. En kuitenkaan suostunut sitä juomaan: - " En juo tätä, sillä tiedän siinä olevan sellaista, mikä ei ole sallittua."
Paavi katsoi minua kettumainen ilme ja hymy naamallaan: - "Voit kyllä juoda sen, sillä tuo ainesosa, jota siinä on, minä otan sitä tuosta pöydältä ja laitan sen tänne piiloon, niin kukaan ei näe sitä, mikä siinä on salattua."
Suutuin Paaville: - " En juo! Jumala tietää mitä tässä on, eikä Jumalta ole mikään salattua!"
Nousin ja lähdin vihaisena pois. Moni lähellä oleva, joka sen näki, ihmetteli, etten ottanut tuota suosion osoitusta Paavilta vastaan, sillä kaikki eivät päässeet Paavin kanssa tuohon samaan pöytään. - "MITÄ SIINÄ OLI ???" Minulle huudettiin. - " MIKSET JUONUT SITÄ?"
Sanoin vain menessäni, etten tiennyt mitä tuo juoma oli, mutta sitä en juo ....
Että tämmöinen uni ja tuo Sanomakin siinä on kovin selkeä, eli; JUMALALTA EI OLE MIKÄÄN SALATTUA!

Kuva

Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Amen.
Olette kaikki Siunattuja, Jeesuksen Kristuksen nimessä"
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 10 Huhti 2017, 09:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Saatanan on helppo eksyttää Jumalan lapsia, kun hän tarjoaa heille totuutta ja Jumalan sanaa, mutta ujuttaa joukkoon valheita. "Vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan" eli valhe totuuden joukossa pilaa koko veden ja hengen, mitä ihminen juo elääkseen. (1Kor 5:7.) Myrkky aiheuttaa vähitellen elimistön lamaantumisen ja kuoleman. Tämä on vertauskuva synnin ja valheen vaikutuksesta ihmisen henkeen. Jumalaton ihminen on kuollut hengessään synteihin ja rikoksiin. (Efe 2:1-3.) Hän osaa selittää syntinsä pois ja keksii perusteluita synnin tekemisen oikeutukselle.
Sinettisormus

Re: Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Luukkaan evankeliumi:
8:17 Sillä ei ole mitään salattua, mikä ei tule ilmi, eikä kätkettyä, mikä ei tule tunnetuksi ja joudu päivän valoon.
Sinettisormus

Re: Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

26. Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
27. Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.
28. Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
Matt. 10.
Sinettisormus

Re: Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

TOTUUS HERRASSA:

Kirje efesolaisille 4
1. Niin kehoitan siis minä, joka olen vankina Herrassa, teitä vaeltamaan, niinkuin saamanne kutsumuksen arvo vaatii,
2. kaikessa nöyryydessä ja hiljaisuudessa ja pitkämielisyydessä kärsien toinen toistanne rakkaudessa
3. ja pyrkien säilyttämään hengen yhteyden rauhan yhdyssiteellä:
4. yksi ruumis ja yksi henki, niinkuin te olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon, jonka te kutsumuksessanne saitte;
5. yksi Herra, yksi usko, yksi kaste;
6. yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa.
7. Mutta itsekullekin meistä on armo annettu Kristuksen lahjan mitan mukaan.
8. Sentähden on sanottu: "Hän astui ylös korkeuteen, hän otti vankeja saaliikseen, hän antoi lahjoja ihmisille".
9. Mutta että hän astui ylös, mitä se on muuta, kuin että hän oli astunut alaskin, maan alimpiin paikkoihin?
10. Hän, joka on astunut alas, on se, joka myös astui ylös, kaikkia taivaita ylemmäksi, täyttääkseen kaikki.
11. Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi,
12. tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen,
13. kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään,
14. ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;
15. vaan että me, totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen, joka on pää, Kristus,
16. josta koko ruumis, yhteen liitettynä ja koossa pysyen jokaisen jänteensä avulla, kasvaa rakentuakseen rakkaudessa sen voiman määrän mukaan, mikä kullakin osalla on.

17. Sen minä siis sanon ja varoitan Herrassa: älkää enää vaeltako, niinkuin pakanat vaeltavat mielensä turhuudessa,
18. nuo, jotka, pimentyneinä ymmärrykseltään ja vieraantuneina Jumalan elämästä heissä olevan tietämättömyyden tähden ja sydämensä paatumuksen tähden,
19. ovat päästäneet tuntonsa turtumaan ja heittäytyneet irstauden valtaan, harjoittamaan kaikkinaista saastaisuutta, ahneudessa.
20. Mutta näin te ette ole oppineet Kristusta tuntemaan,
21. jos muutoin olette hänestä kuulleet ja hänessä opetusta saaneet, niinkuin totuus on Jeesuksessa:
22. että teidän tulee panna pois vanha ihmisenne, jonka mukaan te ennen vaelsitte ja joka turmelee itsensä petollisia himoja seuraten,
23. ja uudistua mielenne hengeltä
24. ja pukea päällenne uusi ihminen, joka Jumalan mukaan on luotu totuuden vanhurskauteen ja pyhyyteen.
25. Pankaa sentähden pois valhe ja puhukaa totta, kukin lähimmäisensä kanssa, sillä me olemme toinen toisemme jäseniä.

26. "Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö." Älkää antako auringon laskea vihanne yli,
27. älkääkä antako perkeleelle sijaa.
28. Joka on varastanut, älköön enää varastako, vaan tehköön ennemmin työtä ja toimittakoon käsillään sitä, mikä hyvää on, että hänellä olisi, mitä antaa tarvitsevalle.
29. Mikään rietas puhe älköön suustanne lähtekö, vaan ainoastaan sellainen, mikä on rakentavaista ja tarpeellista ja on mieluista niille, jotka kuulevat.
30. Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka.
31. Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.
32. Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisellenne, niinkuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 10 Huhti 2017, 09:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sinettisormus

Re: Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

TOTUUS HERRASSA:

Toinen kirje korinttilaisille 13
1. Kolmannen kerran minä nyt tulen teidän tykönne. Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava.
2. Olen edeltäpäin sanonut ja sanon edeltäpäin niille, jotka ennen ovat syntiä tehneet, ja kaikille muille - niinkuin silloin sanoin, kun olin toista kertaa tykönänne, samoin nytkin, kun olen poissa - etten, kun taas tulen, ole teitä säästävä,
3. koska te etsitte todistetta siitä, että minussa puhuu Kristus, joka ei ole heikko teitä kohtaan, vaan on teissä voimallinen.
4. Sillä vaikka hänet ristiinnaulittiin, kun hän oli heikko, elää hän kuitenkin Jumalan voimasta; olemmehan mekin hänessä heikot, mutta me elämme hänen kanssaan Jumalan voimasta teitä kohtaan.
5. Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, niin ette kestä koetusta.
6. Minä toivon teidän tulevan tuntemaan, että me emme ole niitä, jotka eivät koetusta kestä.
7. Mutta me rukoilemme Jumalaa, ettette tekisi mitään pahaa, emme sitä varten, että näyttäisi siltä, kuin me olisimme koetuksen kestäviä, vaan että te tekisitte hyvää ja me olisimme ikäänkuin ne, jotka eivät koetusta kestä.
8. Sillä me emme voi mitään totuutta vastaan, vaan totuuden puolesta.
9. Sillä me iloitsemme, kun me olemme heikot, mutta te olette voimalliset; sitä me rukoilemmekin, että te täydellisiksi tulisitte.
10. Sentähden minä kirjoitan tämän poissa ollessani, ettei minun teidän luonanne ollessani tarvitsisi käyttää ankaruutta sen vallan nojalla, minkä Herra on minulle antanut rakentamiseksi, ei kukistamiseksi.
11. Lopuksi, veljet, iloitkaa, tulkaa täydellisiksi, ottakaa vastaan kehoituksia, olkaa yhtä mieltä, eläkää sovussa, niin rakkauden ja rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.
12. Tervehtikää toisianne pyhällä suunannolla. Kaikki pyhät lähettävät teille tervehdyksen.
13. Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.
Sinettisormus

Re: Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JA VIELÄ SANAA; KUIN UNTA VAHVISTAMAAN; VALHEEN MALJA .

HABAKUK 2
1. Minä seison vartiopaikallani, asetun varustukseen ja tähystän,
nähdäkseni, mitä hän minulle puhuu, mitä hän valitukseeni vastaa.
2. Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi juostessa lukea".
3. Sillä näky odottaa vielä aikaansa, mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä; sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy.
4. Katso, sen kansan sielu on kopea eikä ole suora; mutta vanhurskas on elävä uskostansa.
5. Ja vielä: viini on petollista, urho on röyhkeä; mutta hän ei ole pysyväinen, hän, joka levittää kitansa kuin tuonela ja on täyttymätön kuin kuolema, kokoaa itselleen kaikki kansakunnat ja kerää itselleen kaikki kansat.
6. Mutta ne kaikki virittävät hänestä pilkkalaulun, ivarunon, arvoituslaulun; he sanovat: "Voi sitä, joka hankkii paljon omaisuutta, mikä ei ole hänen - ja kuinkahan pitkäksi aikaa? - ja kasaa päällensä pantteja!
7. Eivätkö nouse äkisti sinun vaivaajasi, eivätkö heräjä sinun ravistajasi? Ja sinä joudut niiden ryöstettäväksi.
8. Sillä niinkuin sinä olet riistänyt monia kansakuntia, niin riistävät sinua kaikki jäljellejääneet kansat ihmisveren tähden ja väkivallan tähden, joka on tehty maalle, kaupungille ja kaikille sen asukkaille.
9. Voi sitä, joka kiskoo väärää voittoa huoneensa hyväksi laittaakseen pesänsä korkealle, pelastuakseen kovan onnen kourista!
10. Sinä olet neuvoillasi tuottanut häpeätä huoneellesi, tuhoamalla paljon kansoja, ja olet oman henkesi rikkonut.
11. Sillä kivi seinästä on huutava ja orsi katosta on vastaava.
12. Voi sitä, joka rakentaa kaupungin verivelkojen varaan ja perustaa linnan vääryyden varaan!
13. Katso, eikö tule se Herralta Sebaotilta, että kansat näkevät vaivaa tulen hyväksi ja kansakunnat väsyttävät itseänsä tyhjän hyväksi?
14. Sillä maa on oleva täynnä Herran kunnian tuntemusta, niinkuin vedet peittävät meren.
15. Voi sitä, joka juottaa lähimmäistänsä, joka sekoittaa juoman sinun vihallasi ja juovuttaa hänet nähdäkseen hänen alastomuutensa!
16. Sinä ravitset itsesi häpeällä, et kunnialla: niinpä juo sinäkin ja paljasta ympärileikkaamattomuutesi. Sinun kohdallesi on kiertyvä Herran oikean käden malja ja häväistys kunnian sijaan.

17. Sillä sinut on peittävä Libanonille tekemäsi väkivalta ja eläimiä kohdannut hävitys, joka on ne säikyttänyt, ihmisveren tähden ja väkivallan tähden, joka on tehty maalle, kaupungille ja kaikille sen asukkaille.
18. Mitä hyötyä on veistetystä kuvasta, että sen valmistaja veistää sen, ja valetusta kuvasta ja valheen opettajasta, että sen valmistaja siihen luottaa ja tekee mykkiä epäjumalia?
19. Voi sitä, joka sanoo puulle: 'Heräjä!' ja mykälle kivelle: 'Nouse!' Sekö voisi opettaa? Katso, se on silattu kullalla ja hopealla, ja henkeä siinä ei ole, ei ensinkään.
20. Mutta Herra on pyhässä temppelissänsä, hänen edessään vaietkoon kaikki maa."
Sinettisormus

Re: Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Raamattu ennustaa selvästi, että Antikristuksen (laittomuuden ihmisen) valtaan nousu tapahtuu valheen kaikella voimalla. Annetaan jopa ymmärtää, että koska ihmiskunta ei ota vastaan rakkautta totuuteen, Jumala sallii väkevän eksytyksen koko maailmaan. Jumala kylläkin on tarjonnut ja tarjoaa maailmalle totuutta, mutta kun se ei kelpaa, sallii Hän lopulta valheen ja petoksen hengen eksyttää ihmiset.
Sinettisormus

Re: Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JA VIELÄ PUKKAA SANAA; VAHVAA SANAA MEILLE TÄNÄÄN JAETAAN !

Johanneksen ilmestys 14
1. Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
2. Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat.
3. Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
4. Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
5. eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.
6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
7. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".
8. Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat".
9. Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
10. niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.

11. Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
13. Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."
14. Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi.
15. Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt".
16. Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.
17. Ja taivaan temppelistä lähti eräs toinen enkeli, ja hänelläkin oli terävä sirppi.
18. Ja alttarista lähti vielä toinen enkeli, jolla oli tuli vallassaan, ja hän huusi suurella äänellä sille, jolla oli se terävä sirppi, sanoen: "Lähetä terävä sirppisi ja korjaa tertut maan viinipuusta, sillä sen rypäleet ovat kypsyneet".
19. Ja enkeli heitti sirppinsä alas maahan ja korjasi maan viinipuun hedelmät ja heitti ne Jumalan vihan suureen kuurnaan.
20. Ja kuurna poljettiin kaupungin ulkopuolella, ja kuurnasta kuohui veri hevosten kuolaimiin asti, tuhannen kuudensadan vakomitan päähän.
Sinettisormus

Re: Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Toivon, ettette pelästyneet näin vahvaa Sanaa, mitä Herra tänään johdatti eteeni, tännekkin jaettavaksi. Sanoma on kuitenkin hyvinkin tärkeää.
Kuvastaa hyvin myös sitä, että Herra kertoo meidän todella olevan lopunajoilla.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Paavi tarjosi jotain, mikä oli Sanan vastaista ja tunnistit sen senvuoksi. Se oli jotain uutta, koska ihmiset olivat innostuneita siitä, mutta Jumala on sama eilen, tänään ja Ikuisesti, ei tarvita mitään uutta ilmoitusta paavilta.
VainYksinJeesus

Re: Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Aamen Sinetti! Hyvin vahvasti olen itsekkin kokenut että eletään ihan lopunaikaa. Mutta samaan aikaan Jeesuksen antama rauha on voimakkaampaa kuin pelko siitä mitä maailmalla tapahtuu.
Maailman ihmiset menehtyy pelätessään mikä maanpiiriä kohtaa, mutta meille Jeesus antaa uuden voiman ja rauhan kaiken kaaoksen keskellä.
Sinettisormus

Re: Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja Paavi kokeili minua, että piilotettuna, tuota voisi nauttia, mutta tiesin ja ilmoitin, ettei Jumalalta ole mikään salassa. VALHE= PIILOTETTUA/SALASSA PIDETTYÄ.
Sinettisormus

Re: Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Perkele on valheen isä. Raamattu ilmoittaa että ihminen joka ei usko Herraan Jeesukseen elää perkeleen orjuudessa, toteuttaen hänen tahtoaan eläen tottelemattomuudessa syntiä palvellen. Valehtelu ja pilkkaaminen, ovat perkeleen tekoja joita hän myös vaikuttaa uskottomissa ihmisissä.

Valehteleminen ja pilkkaaminen, ovat siis syntiä (Jumalan tahdon vastaisia asioita) jotka ovat perkeleen tekoja. Ihmiset jotka valehtelevat ja pilkkaavat, toteuttavat siis perkeleen tahtoa sillä hän on vanginnut ihmiset tahtoaan (syntiä) tekemään. Valehtelun ja pilkkaamisen kautta palvellaan perkeleen tahtoa. Jos lapsia opetetaan valehtelemaan ja pilkkaamaan tarkoittaa se silloin että heitä opetetaan palvelemaan perkeleen tahtoa. Valehtelu ja pilkka on siis perkeleestä ja niiden harjoittajat palvelevat perkeleen tahtoa.
Sinettisormus

Re: Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

TOTUUTTA HERRASSA :

Raamatun mukaan totuus on kaiken perusta ja ensimmäinen varuste kristityn hengellisessä sota-asussa. Totuus on enemmän kuin tavallinen vyö. Sen varassa voi seisoa ja sen varaan voi rakentaa. Se antaa ryhtiä ja se kestää. Se on kuin kallio, joka ei horju.

Totuuteen vyöttäytyminen merkitsee syvällistä muutosta kaikessa uskovan ajattelussa ja tekemisessä. Totuus voi pai­nua henkeemme ja vallata meidät. Jeesuksen sa­noissa samarialaiselle naiselle on jotain makua totuuteen vyöttäytymisestä: ”Jumala on Henki ja häntä voi palvella vain hengessä ja totuudessa.”
Jumalan työ alkaa totuuden kohtaamisesta
”Kuuliaisuus ja totuus ovat kuin siamilaiset kaksoset, niitä ei voi erottaa toisistaan."

Totuuteen vyöttäytyminen alkaa jo sillä hetkellä, kun ihminen avaa sydämensä Jeesukselle. Jeesus itse sanoo: ”Minä olen tie, totuus ja elä­mä.” Koska Kristus on itsessään totuus, jokainen joka vastaanottaa hänet ja lähtee seuraamaan häntä, vyöttää kupeensa totuudella – tai antaa totuuden vyöttää itsensä.
Sinettisormus

Re: Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kumman edessä seisomme? Kumman silmiin katsomme? Valheen, joka on saatana, vaiko Totuuden, joka on Jeesus itse? Herra on laittanut meidät puntariin. Itse saamme tarkkailla tulosta, mitä tuon puntarin tulos sanoo, kummalle puolelle viisari kääntyy sinun elämässäsi? Jokainen vastaamme siitä ihan itse. Kukaan ei voi tehdä uskon työtä toisen edestä, siitä olemme AINA itse henkilökohtaisesti vastuussa.
Sinettisormus

Re: Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

katso7
Viestit: 1424
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Uni - Paavi

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Mut on täyttänyt valtava ilo tästä sanomasta. Tämä on vahvistus. Sinettisormuksesta huomaa että Jeesus hänessä hallitsee.Sen huomaa sanomista. yritetään houkutella juomaan myrkkymaljasta, Kiitos ei. Herra joka taivaassa on pilkkaa heitä herra nauraa heille . Herra nauraa tulevalle hädälle.
Perkele ja saatana on valheen isä. semmosta isää en halua enkä tarvi enää kiitos Jeesus!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin