Sinetti - Siltatunneli

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Sinetti - Siltatunneli

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, te kaikki RAKKAAT !!!

Aamusta rukouksessa ollessani ja aivan, juuri aikeissani nousta ylös sain kuvan, jonka näin koko kuvanleveydeltä, kuin itse seisoessani siinä ja katsellen näkyäni. Seisoin, jossakin Siltatunnelissa. Edessäpäin, mihin katsoin, näytti pimeälle, mutta siinä päässä missä seisoin katsellen, oli valoisaa.
Seinillä ja katossa oli valtavasti tukipuita ja pilareita, ristiinrastiin ja siitä ymmärsin sen olevan, Siltatunneli. Tunnelin katon muoto oli kaareva.
Koetelkaa ja tuokaa ajatuksianne mitä mieleen tuo?
Pyysin Herralta, että Hän tämän jotenkin vahvistaisi, joten sinulle nouseva ajatuskin, voi olla tuo vahvistus, sillä meillä on yhteys Herrassa ja näin Hän moasti meitä käyttää ja näyttää ja opttaa meille samalla tuota yhteyttä.
Aikanani sain välillä näitä tunneli näkyjä, mutta nyt onkin ollut pitkään hiljaista näistä. Mietin, olinko tuossa näyssä jo loppupuolella katsellen mennyttä, vai kumminpäin? Vai oliko tuo pimeän puoli tulevaa, mutta sain kuitenkin katsella sitä "VALOSSA"! Kristus Valossa!!!
Amen.

Olkkaatten Kaikki Siunattuja, siskoni ja veljeni! Herra antakoon teille Ilon ja Rauhan! Riemuitkaamme Hänessä ja Hän Rimuitsee ja Iloitsee meistä!
Kiitos Herra, että olet Suojamme ja Turvamme!
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 04 Huhti 2017, 09:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Sinetti - Siltatunneli

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Voisiko olla maailmassa alkava huonompi jakso? Olit valossa, Jumalan suojelus on mukana, eikä ole syytä pelätä. Siltahan on tietyn mittainen, silloin tuolla synkällä ajalla on selkeä alku ja loppu.
Tällaisia ajatuksia heräsi.
Sinettisormus

Re: Sinetti - Siltatunneli

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo oli yksi ajatus, mikä vahvana minullakin kävi, sillä kuvassa erottui hyvin juuri tuo valon ja pimeän puoli.
Meillä joilla on Jeesus elämässämme "VALONA", ei ole mitään hätää. Kiitos Markku, olet Siunattu ja rakas!
Sinettisormus

Re: Sinetti - Siltatunneli

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ps. mutta nuo tukipilarit esittivät vahvaa osaansa ...
Sinettisormus

Re: Sinetti - Siltatunneli

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Raamatun kuvaukset lopunajoista pelottavat monia, mutta Jeesus karkottaa pelon ja rohkaisee meitä, Häneen uskovia, Jeesuksen hengessä: ”Nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne päivä on lähellä.” Mitä pimeämpi yö, sitä kirkkaammin valo loistaa. Me kristityt olemme Kristuksen valo.
Sinettisormus

Re: Sinetti - Siltatunneli

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella. Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.

Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa.”
- - -
"Tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka julistamme teille: Jumala on valo, hänessä ei ole pimeyden häivää. Jos sanomme elävämme hänen yhteydessään mutta vaellamme pimeässä, me valehtelemme emmekä seuraa totuutta.

Mutta jos me vaellamme valossa, niin kuin hän itse on valossa, meillä on yhteys toisiimme ja Jeesuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."
Matt. 5:14-16; 1. Joh. 1:5-7
Sinettisormus

Re: Sinetti - Siltatunneli

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Sinetti - Siltatunneli

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Minäki eilen illalla hiljennyin rukoukseen ja pyysin puhdistamaan itseäni Herraani varten. Valoa kohti! Tule Herra, me ollaan valmiita!
Sinettisormus

Re: Sinetti - Siltatunneli

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

On ollut jonkin aikaa niin ihmeellistä, itseasiassa sen jälkeen, alkoi kaikki muuttumaan, kun tuo 90 vuotias evankelista, Jorma Tapanainen teki minulle synninpäästön. Näyt on hiljentyneet ja nyt tulee vain harvakseltaan. Muutenkin koen outoa hiljaisuutta ja väsymystä. Tuntuu, ettei ole kuin Odotus jäljellä. Rukous pyynnöt ovat lisääntyneet ja monasti tuntuu, ettei jaksa niihin virittäytyä. Illalla mietin tuota vuoteella rukouksessa ollessani. Olenko siksi niin väsynyt, että rukoillessani, ei oma lihani nosta päätään, vaan väsyneenä, jätän anomukseni oikeasti Herran huomaan, etten ole enää minä, vaan Herra minussa.
Siunausta myös sinulle, rakas veljeni, Jarmo! Tule Herramme, Jeesus pian!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Sinetti - Siltatunneli

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mulla on Sinetti ihan samat fiilikset, enkä ole jaksanu edes kirjoitella paljoa.
Sinettisormus

Re: Sinetti - Siltatunneli

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sama täällä ja kyllä se on varmaan näkynytkin, ettei kirjoituksiani ole ollut niin paljon kuin aiemmin. Kyllä minä täällä ahkeraan seuraan ja itken, kun on niin hiljaista. Nyt OIKEASTI tuntuu, että tarvitsee jotain piristys ruisketta, tuolta Herran puolesta!
Viikonloppuna olimme isoissa juhlissa, jossa vietettiin, avioparin 40 vuotis hääpäivää ja tämän miehen 65 vuotis syntymäpäivää. Se oli minulle todellinen koettelemus. En olisi millään jaksanut kuunnella sitä hälinää ja kännisten örvellystä, koin että olin niin väärässä paikassa kuin olla ja voi.
Onneksi mieheni ei osallistunut juominkeihin ja pääsimme, suht ajoissa kotiin, eli n. klo. 21:n, mutta ei kuitenkaan yöhön.
Tuossakin hävisi voimiani ja tuntuu etten ole siitä vieläkään palatunut.
Tosin, pääsin eräälle kertomaan siellä uskostani ja vaihdoimme numeroita, sillä hän haluaa tulla kuulemaan lisää kotiini ja tämä ehdotus tuli häneltä itseltään. Herra siis toimi tuolla juhlassakin.
Yksi humalainen mies, kiusoitteli minua ja kyseli mieheltäni kaikkea minusta ja sanoi: "vaimosi on niin kiltin näköinen, hänellä on kiltit silmät ..."
Ajattelin hiljaa mielessäni, että etpä arvaakkaan kuinka kiltti, sillä olenhan Herran oma. Mieheni myönteli tuolle miehelle: "...onhan se kiltti..." :D
Mutta varoitti miestä, ettei liikaa pirä alkaa yrittään, sillä sieltä voi tulla näpillekkin. :lol:
Sinettisormus

Re: Sinetti - Siltatunneli

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Juhlassa oli näytelmän omaisesti, uudelleen vihkiminen ja sen suoritti "Pastori Silli". No siinä mentiin taas meikäläisen näkemyksellä metsään. Maallisin silmin se varmasti oli hauskaa ja "tuhmaa".
Lähtiessä tuo "silli" papin vaatteissaan tuli siunaamaan meidät. Häneltä se oli vain leikkiä, mutta minä toivotin hänelle oikeasti Siunausta ja Herran Rauhaa. Sitten hän kehoitti vielä meitä nukkumaan menessä "vähän muhinoimaa", minä heitin vain vastaan: " ... Ei, vaan ISOKIRJA väliin, ja maata ..."

Pastori Silli

Kuva
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... isilli.jpg
Sinettisormus

Re: Sinetti - Siltatunneli

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesus on Ylipappimme

Kuva
http://cdn.simplesite.com/i/f2/20/28569 ... h1280_.jpg

12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
Ilm. 22.
sisar

Re: Sinetti - Siltatunneli

Viesti Kirjoittaja sisar »

En tiedä mikä Sherry Edwards Mackey on "naisiaan", mutta laitanpa linkin kun sopi tuohon Sinetin näkyyn:

Kirkkain valo tulee pimeimpään yöhön:

https://www.hiskingdomprophecy.com/the- ... est-night/

(Vapaasti suomennettuna, varmaan parempikin käännös olisi tarjolla)

Jos alueellasi on todella pimeää, nosta pääsi ja näet valon murtautuvan pimeyteen ja tartu hetkeen.
Olet historiallisessa ajassa; sinut on tehty tätä aikaa varten.
Älä "missaa" suurinta mahdollisuuttasi!
Jumala on nousemassa ja tekemässä läpimurron.
Vastaanota se!
Elä se!
Halua sitä!
Kulje siinä!

So if it is really dark in your region, lift up your head and see the light breaking through the darkness and seize the moment!
This is a historical time you are in; you were made for such a time.
Don’t miss out on your greatest opportunity!
God is standing up and sending the break through!
Receive it!
Live it!
Want it!
Walk in it!
Vastaa Viestiin