Näky; Musta, vanha auto

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!

Tänä aamuna sain kuvan, jossa eteeni tuli musta, vanha auto. Sen sivuovet avautuivat molempiin sivuihin, eikä keskellä ollut keskipilaria. Ovesta oli siis väljä mennä sisälle. Näin kaksi pitkää penkkiä, molemmin puolin sisällä ja en voinut nähdä niiden pituutta, mutta pitkät ne olivat ja toisiaan vasten, että kanssa matkustajat saattoivat hyvin keskustella keskenään.
Sisälle mahtui siis todella monta matkustajaa. Tuossa kuvassa tosin ei ollut kuin tuo tyhjä auto, jota minulle esiteltiin. Jokaisen istujan kohdalle oli lattialle laitettu pienet neliön muotoiset vadit ja ne olivat vuorattu sisältä jollain, minusta se näytti sanomalehti paperilta, mutta varmaksi en sitä voi sanoa.
Sitten kuva hävisi, ja jäin ihmettelemään sen sanomaa, jos siinä sitä oli?
Herääkö teille ajatuksia?
Siunausta teidän päiväänne!
Sinettisormus

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minä näin nuo vadit jalkojen pesua varten, mutta kun kerroin miehelleni tuon näyn, hän näki ne "oksennus" vateina .... :o
näkymätön ninni

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Joo... tuli oksettava olo kun luki tuon Markun tuoman linkin, jossa Irja Askola jakoi palkinnon vuoden homolle!
näkymätön ninni

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Tämmöisiä ajatuksia tuli mieleen:

Siis me jotka uskomme Herraan Jeesukseen ja olemme valmiita lähtemään ovet avoinna olevaan autoon, koemme myös tämän maailman menon niin pahaksi, että oksennamme.
Sinettisormus

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... noi kommenttisi, ninni,sai minulle nousemaan tämän ajatuksen. Tuo musta väri tuossa yhteisessä hengellisessä kulkuvälineessä, kertoo maailman synkkyydestä, jota kannamme mukanamme, TURHAAN, sillä Kristus on VALOMME!
Ja jalkojen pesuvati on muuttunut oksennusvadiksi, näin koin ....
Sinettisormus

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... siis samansuuntaiset ajatukset meillä, ninni siskoni.
Sinettisormus

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

765Iloitse, tytär Siion

Tuomo Nikkola 1997


Iloitse, tytär Siion,
riemuitse, tytär Jerusalem!
Kirkkauden kuningas tulee.

tai

Hoosianna! Kaikki maa
laulakoon: Halleluja!
(Virsi 3: 6)

tai

Jo katsele,
tytär Siion, kirkkauttaan
ja riemuitse
ja kuuluta laupeuttaan!
(Virsi 6: 1)
Sinettisormus

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

SAKARJA 9
1. Ennustus, Herran sana, Hadrakin maata vastaan, ja Damaskoon se
laskeutuu. Sillä Herran silmä katsoo ihmisiä, kaikkia Israelin sukukuntia
2. ja myös Hamatia, joka on sen kanssa rajatusten, sekä Tyyroa ja Siidonia, sillä ne ovat sangen viisaat.
3. Tyyro on rakentanut itsellensä linnoituksia ja kasannut kokoon hopeata kuin tomua ja kultaa kuin katujen lokaa.
4. Katso, Herra köyhdyttää sen ja syöksee mereen sen voiman, ja se itse poltetaan tulella.
5. Sen näkee Askelon ja peljästyy, ja Gassa, ja vapisee kovin, ja Ekron, sillä sen toivo joutuu häpeään. Ja Gassasta hukkuu kuningas, eikä Askelonissa enää asuta.
6. Asdodissa asuu sekasikiöitä, ja minä hävitän filistealaisten ylpeyden.
7. Mutta minä poistan veret hänen suustansa ja heidän iljetyksensä hänen hampaittensa välistä, ja hänestäkin jää jäännös meidän Jumalallemme; hän on oleva niinkuin sukuruhtinas Juudassa, ja Ekron on oleva niinkuin jebusilainen.
8. Minä teen leirini temppelini suojaksi sotajoukoilta, jotka tulevat ja menevät, eikä tule käskijä enää heidän kimppuunsa, sillä nyt olen minä sen omin silmin nähnyt.
9. Iloitse suuresti, tytär Siion, riemuitse, tytär Jerusalem, sillä sinun kuninkaasi tulee sinulle! Vanhurskas ja auttaja hän on, on nöyrä ja ratsastaa aasilla, aasintamman varsalla.
10. Ja minä hävitän vaunut Efraimista ja hevoset Jerusalemista. Sodan jousi hävitetään, ja hän julistaa rauhan kansoille. Ja hänen hallituksensa ulottuu merestä mereen, Eufrat-virrasta hamaan maan ääriin.
11. Ja myös sinun vankisi minä sinun liittosi veren tähden päästän pois vedettömästä kuopasta.
12. Tulkaa takaisin varustukseen, te vangit, joilla on toivo; myös tänä päivänä minä julistan: kaksin verroin minä sinulle korvaan.
13. Sillä minä jännitän Juudan jousekseni, panen siihen nuoleksi Efraimin ja nostan sinun poikasi, Siion, sinun poikiasi vastaan, Jaavan, ja teen sinut sankarin miekan kaltaiseksi.
14. Herra on näkyvä heidän yllänsä, ja hänen nuolensa lähtee kuin salama. Herra, Herra puhaltaa pasunaan ja kulkee etelän myrskytuulissa.
15. Herra Sebaot on suojaava heitä, ja he syövät, ja he tallaavat linkokiviä, he juovat ja pauhaavat niinkuin viinistä ja ovat täynnä, niinkuin uhrimaljat, niinkuin alttarin kulmat.
16. Ja Herra, heidän Jumalansa, on sinä päivänä auttava heitä, kansaansa, joka on kuin hänen lammaslaumansa; sillä he ovat kruunuun kiinnitettyjä kiviä, jotka kohoavat yli hänen maansa.
17. Sillä kuinka suuri onkaan oleva heidän onnensa, heidän ihanuutensa: vilja saa kasvamaan nuorukaiset ja rypälemehu neitsyet!
Sinettisormus

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 118
1. Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy
iankaikkisesti.
2. Näin sanokoon Israel; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
3. Näin sanokoon Aaronin suku; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
4. Näin sanokoot ne, jotka Herraa pelkäävät; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
5. Ahdistuksessani minä huusin Herraa, Herra vastasi minulle ja asetti minut avaraan paikkaan.
6. Herra on minun puolellani, en minä pelkää; mitä voivat ihmiset minulle tehdä?
7. Herra on minun puolellani ja auttaa minua, ja minä saan ilolla katsella vihamiehiäni.
8. Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ihmisiin.
9. Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ruhtinaihin.
10. Kaikki pakanat piirittivät minua - Herran nimessä minä lyön heidät maahan.
11. He piirittivät minua joka taholta - Herran nimessä minä lyön heidät maahan.
12. Niinkuin mehiläiset he minua piirittivät - he sammuvat kuin tuli orjantappuroissa. Herran nimessä minä lyön heidät maahan.
13. Sinä sysäsit minua kovasti, että kaatuisin, mutta Herra auttoi minua.
14. Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, ja hän tuli minulle pelastajaksi.
15. Riemun ja pelastuksen huuto kuuluu vanhurskaitten majoissa: Herran oikea käsi tekee väkeviä tekoja.
16. Herran oikea käsi korottaa, Herran oikea käsi tekee väkeviä tekoja.
17. En minä kuole, vaan elän ja julistan Herran töitä.
18. Herra minua kyllä kuritti, mutta kuolemalle hän ei minua antanut.
19. Avatkaa minulle vanhurskauden portit, käydäkseni niistä sisälle kiittämään Herraa.
20. Tämä on Herran portti: vanhurskaat käyvät siitä sisälle.
21. Minä kiitän sinua siitä, että vastasit minulle ja tulit minulle pelastajaksi.
22. Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi.
23. Herralta tämä on tullut; se on ihmeellistä meidän silmissämme.
24. Tämä on se päivä, jonka Herra on tehnyt; riemuitkaamme ja iloitkaamme siitä.
25. Oi Herra, auta, oi Herra, anna menestys!
26. Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen; me siunaamme teitä Herran huoneesta.
27. Herra on Jumala, ja hän antoi valon meille loistaa. Sitokaa juhlauhrit köysillä alttarin sarviin asti.
28. Sinä olet minun Jumalani, ja sinua minä kiitän. Minun Jumalani, sinua minä kunnioitan.
29. Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
Sinettisormus

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olemmeko liian synkkiä kulkiessamme tässä maailmassa? Ryvemme maailman oksennuksessa, vaikka meidän pitäisi keskittyä itsemme puhdistikseen, pukeutuaksemme uuteen?
Tätä sietää miettiä... hmmm...
Sinettisormus

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kävin puita hakemassa liiteristä ja samalla mietin, Jeesuksen elämää, jonka hän meille myös esimerkiksi eli. Ei Hän koskaan julistanut siitä, mitä maailma huutaa, sille Hän ei antanut aikaa, mutta Hän julisti vain, ja ainoastaan sitä, mitä Hän sai, Isätään, Jumalalta.
Tässä meille kova läksy. Nuo sanomalehdet oksennus kupissa, saattoivat mallata juuri näitä "päivittäisiä uutisiamme", joilla ei Taivaallisissa, ole juurikaan mitään tekoa. Olinko ymmärrettävä?
Sinettisormus

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ehkei tämä ole sitä mielusinta sanomaa meille, mutta tärkeää ja vahvaa sanomaa ...
Sinettisormus

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JULISTETAAN JUMALAN SANAA; EI MAAILMAN!!!!
Sinettisormus

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nyt on olo, kuin tuossa näyssä, auton ovet auki, mutta ei kanssa matkustajia .... auto on tyhjä!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Auto on presidentin virka-auto. Astioista en tiedä, ajattelen niiden kertovan joko Sanan syömisestä, tai siitä puhumisesta, vähän kerrallaan,annoksittain...???
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos AO, mielenkiintoinen tulkinta .... hienoa, että joku uskaltautuu tulkitsemaan.
Sinettisormus

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ehkäpä, tuo vanha, musta auto kertoo minusta itsestäni, auton ovet levällään ja kaikkeni antaneena ja lapset lähteneet maailmalle, "äidin" jäädessä yksin... jonkilainen tulkinta tämäkin... :?
Sinettisormus

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
lapset lähteneet maailmalle, "äidin" jäädessä yksin...
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 04 Helmi 2017, 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olli

Re: Näky; Musta, vanha auto

Viesti Kirjoittaja olli »

Voi sinetti rakas, miten tuo kuva liittyy edellisiin viesteihin tai ketjun aiheeseen... ???

Haluan vääntää rautalangasta jotta et ymmärrä väärin: periaatteessa minun pitäisi poistaa tuo, mutta onhan se ihan hellyyttävä kuva... joten anna minulle se syy tai linkki miten se siis liittyy...
Vastaa Viestiin