Pyhän Hengen näkyjä ja rukouksia

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Pyhän Hengen näkyjä ja rukouksia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, te RAKKAANI!!!

Tänään yritän avata noita eilisiä tuntemuksiani, kun en pystynyt liioin kirjoittamaan.
Kaikki alkaa 28.1. lauantaista.
Näin tuona aamuna kuvan; jossa oli linnun pesä ja siinä oli monta munaa, jotka eivät vielä olleet kuoriutuneet.

Illalla meillä oli yhteinen Rukousyhteys hetki joka muodostui todella hengeväksi. Kun rukoilimme toistemme puolesta, olimme kaikki Pyhää Hengeä täynnä. Minuakin aivan huimasi välillä, kun kielillä rukoilin. Saimme ihania näkyjä. Veljeni vaimo näki Jeesuksen kädet ojennettuina ja käsiltä lensi perhosia lentoon ja sitte hän näki Jeesuksen käsillä kauniita koruja, aarteita... kun hän rukoili minulle hän näki ylläni VALKOISEN KYYHKYN lepattavan siivillään ja sehän tarkoittaa Pyhää Hengeä! Samalla saimme iloa öljyä ja aloin nauramaan, ettei siitä meinannut tulla loppua, mutta voi kuinka hyvältä se tuntui.
Tunsin sydämessäni mielyttävää pyörimisliikettä, kuin joku olisi kutitellut minua siellä.

Veljeäni rukoillessamme, hän näki suuren torven.
Veljeni nousi tuolilta ja sanoi, että nyt otetaan uskonaskeleita. Ihmettelimme mitä hän aikoo. Menimme olohuoneen pöydän ympärille piiriin ja vertauskuvallisesti ajattelimme siinä olevan Jerikon muurin ja me kiersimme sen 7 x laulaen: TULE PYHÄ HENKI!!!
Me mursimme näin itsemme, läheistemme ja paikkakuntamme yltä pahuutta ja kuivuutta!
Ilta oli täydellinen.
Kerroin kaikille, että koin siinä toistemme yllä rukoillessa, että olimme kuin tuossa aamullisessa näyssäni,linnun pesässä.
Odotimme uuden tuloa, kuin nuo munat kuoriutumistaan ja sitten veljen vaimo näki nuo Jeesuksen kädestä lähtevät perhoset, jotka myös tarkoittavat uutta ja ne olivat jo kuoriutuneet toukka tasostaan.
Koimme kaikki vahvasti, että Herra todellakin haluaa, että pukeudumme uuteen, kaikki oli jo aiemmin kokeneet tämän ja alkaneet toimiakkin tämän eteen. Veljeni kertoi monen uskovan ystävänsäkin kokeneen tätä. Herra haluaa uudistaa meitä, tehdä meistä vahvoja sotureita, sillä ajat pahenee ... ja evankeliumia on vielä vietävä eteenpäin!
Amen!

Seuraavana päivänä, eli eilen, olisi ollut jokin tapahtuma jossa olisi ollut juuri kyse Pyhästä Hengestä, mutta emme ystäväni kanssa päässeet lähtemään, vaikka kovin olisi minun mieleni tehnyt.
Näin aamusta kaksi kuvaa; tumma leivän joka kuvaa vahvaa ruokaa ja moottoripyörän joka oli iso ja vahva pyörä ja sen selässä, oli hyvin varustautunut ihminen, päässään valkoinen kypärä. Näin tuon hengelliseksi kulkuneuvoksi, joka on nopea ja ketterä työkalu.
Iltapäivällä sitten yhtäkkiä, minulle nousi Pyhä Heki ylleni. Koko päivän olin mielessäni laulellut Pyhän Kosketusta. Taas minua aivan huimasi ja en kyennyt tekemään liioin mitään, oloni oli kyllä hyvä. Tuo hetki kesti aika kauan, miltei koko illan.
En kyennyt järjestelemään näitä saamia asioita kerrottaviksi, Pyhä Henki piti niin vahvasti otteessaan.

Tänä aamuna kun heräsin sain ihmeellisen kuvan; Valkoinen sormikas, jota koristi kultaiset terenauhat. Vain yksi sormikas, mitä se tarkoittaa? Muinoin miehet, kun heittivät hansikkaansa, se tarkoitti HAASTETTA, voisiko olla kyse sellaisesta?

Siunausta päiväänne!

... niin tällainen pieni maininta vielä, että ennen tuota rukous iltaa, ystäväni kysyi, ottaisiko mukaan Israelista tuomansa Sofarin, sillä koki niin.
Sanoin, että aivan hyvin sen voi ottaa mukaan. No, se jäi sitten tuomatta kuitenkin. Uskon että sillä olisi ollut paikkansa, sillä veljeni näki häntä rukoillessa tuon torven. Olisimme voineet soittaa VOITTO,VOITTO, VOITTO, töräyksiä! :D
Sinettisormus

Re: Pyhän Hengen näkyjä ja rukouksia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Pyhän Hengen näkyjä ja rukouksia

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Minulla on kaapissa yksi sormikas joka on valkoinen.
Job 17:9 Mutta hurskas pysyy tiellänsä ja se jolla on puhtaat kädet kasvaa voimassa.
henkilökohtaisesti minulle tämä antaa rohkaisun ei heittää pois vaan pukea käteeni valkoinen hansikas joka merkitsee sitä että en elä enää minä vaan Kristus minussa myös käsieni kautta. Käteni ovat puhtaat koska olen sovituksen ottanut vastaan ja teen sen joka päivä valitsen elämän tien.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Pyhän Hengen näkyjä ja rukouksia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Ehkä tämä olikin juuri sinulle, kun se sinua näin puhutteli, tuon yhden, valkoisen sormikkaasi kautta!
Sinettisormus

Re: Pyhän Hengen näkyjä ja rukouksia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.... hei, totisesti, eilenhän Rukoilin sinulle, katso7, tuota vihan poistumista, kun olin tuon Vahvan Pyhän Hengen vallassa! Ehkä tuo vastaus annettiin juuri näin!
Sinettisormus

Re: Pyhän Hengen näkyjä ja rukouksia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 98
1. Virsi. Veisatkaa Herralle uusi virsi, sillä hän on ihmeitä tehnyt.
Hän on saanut voiton oikealla kädellänsä ja pyhällä käsivarrellansa.
2. Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä.
3. Hän on muistanut armonsa ja uskollisuutensa Israelin heimoa kohtaan; kaikki maan ääret ovat nähneet meidän Jumalamme pelastusteot.
4. Kohottakaa riemuhuuto Herralle, kaikki maa, iloitkaa ja riemuitkaa ja veisatkaa kiitosta.
5. Veisatkaa Herran kiitosta kanteleilla - kanteleilla ja ylistysvirren sävelillä,
6. vaskitorvilla ja pasunan äänellä. Kohottakaa riemuhuuto Herran, kuninkaan, edessä.
7. Pauhatkoon meri ja kaikki, mitä siinä on, maanpiiri ja ne, jotka siinä asuvat.
8. Paukuttakoot käsiänsä virrat, ja vuoret yhdessä riemuitkoot
9. Herran edessä; sillä hän tulee tuomitsemaan maata. Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti ja kansat oikeuden mukaan.
Samuli

Re: Pyhän Hengen näkyjä ja rukouksia

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Tuli tuosta linnun munista mieleen vielä toinen juttu. Eli voidaan ajatella, että me Jumalan lapset olemme kuin kohdussa täällä maanpäällisen elämämme aikana. Emme näe asioita kauheen selvästi ja kirkkaasti vielä. Aistimme kyllä äänet ja valot jne, niin kuin sikiökin aistii ympäristöään. Meidät on siitetty Pyhästä Hengestä, niin kuin Jeesuskin. Ja nyt tosiaan odotamme, että kuorituisemme tuosta munasta tai että syntyisimme tai muuttuisimme kuin perhonen kotelostaan, siksi mitä meistä kohta tulee.
Tuosta tummasta leivästä ja moottoripyörästä tulee ensin mieleen evankeliointi, mutta myös se että meidän tehtävä on pysyä totuudessa ja kertoa totuus, vaikka se joskus saattaa kirpaistakin.
Joh.
20:21 Niin Jeesus sanoi heille jälleen: "Rauha teille! Niinkuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minäkin teidät."
20:22 Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.
Sinettisormus

Re: Pyhän Hengen näkyjä ja rukouksia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Samuli, kiitos hyvistä tulkinnoistasi!
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Pyhän Hengen näkyjä ja rukouksia

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiiots sinettisormus rukousesta jonka Jeesus vaikutti Hengessäsi. Ne ovat voimalliset murtamaan maahan linnoituksia. eikä vain että mikroni toimisi seuraavan vuoden . amen kiitos Jeshua!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Pyhän Hengen näkyjä ja rukouksia

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin