Näky:Kylmä maailma tarvitsee elävää Jumalaa

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky:Kylmä maailma tarvitsee elävää Jumalaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänäaamuna,1.3. sain pitkästä aikaa pari näkykuvaa ollessani rukouksessa. Ensimmäisessä kuvassa näin hyvin talvisen kuvan. Kaikki oli valkoisen lumenpeitossa, joku edellisen kesän kasvikin "törrötti" lumisen valkeana, koin, että Herra näin näytti maailman kylmyyden tänään.
Toisessa kuvassa näin ruoka vuuan, ja näin kuinka sen pinnalle aseteltiin peitoksi vihreä, iso salaatin lehti. Ajattelin, että olisiko tässä meidän hengenravintoamme, joka oli vuorattu elävällä salaatin lehdellä, kuvastaen hengellisen elämän ja sanan tuoreutta, sitä että Jumala, joka on antanut meille sanansa, on elävä ja aina tuores, kuin Hänen sanansa ja siitä nauttien alati, on meidän uskommekin oleva elävää ja tuoresta. Maailma on tullut niin kylmäksi, että sen pelastaa vain elävä Jumala ja elävä sana ja uskon elämä.
Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 07 Huhti 2016, 10:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky:Kylmä maailma tarvitsee elävää Jumalaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

26.8.2011. Veljeni soitti minulle ja onnitteli myöhästyneenä, syntymäpäivästäni. Ja tietenkin keskustelumme ajautui hengelliselle polulle. Hän kertoi että pastori Veijo Piipposen sivustoilla ja ohjelmistosta oli kuullut ja lukenut, että heidän eri tilaisuuksissa on yhteisrukouksia, meidän Presidenttimme puolesta, että tämä saisi viisautta ja ymmärrystä, kun pian lähtee kokoukseen jossa keskustellaan Palestiinalaisten itsenäisyydestä. Että hän ymmärtäisi olla puhumatta Israelia vastaan, joka oli jo aikojen alussa Jumalan itselleen valitsema Pyhä maa ja sen kansa, Jumalan kansaa. Samaan aikaan kun tämä kokous käynnistyy, maapalloa lähestyy komeetta, joka tulee maata todella vaarallisen lähelle. Ei tiedetä kuinka tulee käymään, mutta se tulee aiheuttamaan ainakin myrskyjä ja järistyksiä. USAN päättäjät ovat salassa kansalta rakentaneet maanalaisia suojia, joihin menevät vain he turvaan. Mutta kuka voi piiloutua Jumalalta? Norjassakin päättäjät olivat tehneet jotain Israelia vastaan ja kuinkas ollakaan että Oslossa räjähti pommi. Ja Norjan nuorisoleirillä oli pidetty paljon Israel
vastaisia puheita ja kuinka ikävästi se saikaan loppunsa….
Toivottavasti Presidenttimme olisi viisas, eikä aiheuttaisi Jumalan vihaa päällemme. Tai Jumalahan luovuttaa meidät siinä vaiheessa paholaiselle, joka sitten saa tehdä pahojaan. Komeetta on tulossa ehkä meitä varoittaen… Ennenkin on tapahtunut, esim. USASSA, että ovat puhuneet ja tehneet päätöksiä Israelia vastaan ja ovat saaneet välittömästi vastaukset esim. luonnonvoimien kautta. Ilmoitin myös hyvälle ystävällenikin tämän asian ja hänkin lupasi ehdottomasti rukoilla asian puolesta. Aina vain voimallisemmin merkit alkaa näyttää että todella elämme lopunaikoja. Paavikin vieraili Espanjassa ja joutui perumaan saarnansa, kun myrsky yltyi niin pahaksi. Eikö Jumala pitänyt saarnaajasta? Jossain ennusteissa Paavi on yhdistetty antikristukseen. On sanottu että lopussa antikristus on viisastunut, olisiko tämä pukeutunut Paavin vaatteisiin? Hänhän eli nuoruudessaan natsisaksassa ja kannatti tätä aatetta. Kulkiessamme maanteillä, usein tulee pylväissä vastaan, erään kultin lappuja, joissa lukee:
- JEESUS TULEE PIAN, OLETKO VALMIS?
Näille yleensä nauretaan, mutta näin Jeesukseen uskovana, kysymys on tänä päivänä todella aiheellinen. Niin kuin aikaisemminkin olen sanonut; - Jumala ei ole lahko. Tunnustamme kuitenkin samaa asiaa, se on tärkeintä. Me kärsimme tappioita elämässämme, kun annamme vallan epäuskollemme. Näin käy niin arkisissa, kuin henkisissä asioissa. Me ihmiset olemme heikkoja. Mutta jumala antaa meidän olla erehtyväisiäkin. Me emme aina muista kuka tätä maailmaa hallitsee. Unohdamme, että voimme luottaa Jumalaan ja alamme pelätä vihollista ja toisiamme, ihmispelko on vahvana tänä päivänä, annamme vaikuttaa sen mitä toiset meistä ajattelevat. Emme uskalla olla sitä mikä itsestä tuntuu hyvälle, en tarkoittanut tällä kuitenkaan himollisia asioita.
- Luota itseesi, sillä pelko lisää pahaa oloa.
Me emme pääse perille epäuskon takia, mutta eihän ketään voi pakottaa taivaaseen, joka on oikea kotimme. Ihminen luulee
tietävänsä paremmin, mikä on hyvä hänelle ja hänen perheelleen. Me hylkäämme itse Jumalan antamat lupaukset.
Salome1972

Re: Näky:Kylmä maailma tarvitsee elävää Jumalaa

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Kiitos Sinettisormus, minua kertomasi rohkaisee. Herra tekee uutta, "emmekö sitä huomaa". Minulla on vaikeat ajat; samalla kuitenkin tunnen vahvasti hengessäni, että pitää olla valveilla ja "tankata" itseensä mahdollisimman paljon Jumalan Sanaa. Ja rukoilla Suomen kansan ja Israelin puolesta niin kuin ei koskaan ennen!
Sinettisormus

Re: Näky:Kylmä maailma tarvitsee elävää Jumalaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siunausta sinulle Salome ja perheellesi. Mitä enempi maailma kylmenee tulisi meidän kaikesta huolimatta jaksaa valvoa, kylpeä Herran läsnäolossa ja Hänen sanassaan, vaikka henkinen väsymys meitäkin koettelee, mutta uskovina tiedämme ja tunnistamme sen lähteen ja meidän tulee vain ravistella itsemme irti siitä. Hyvä virvoittautuminen on myös Herran ylistys, kuunnellen ja laulaen ylistys lauluja ja musiikkia, sillä se vihulainen vihaa sitä että olemme ylistyksessä Herran puoleen ja niin joutuu päästämään otettaan meistä ja tämä toimii, olen sen niin monesti itse testannut, että masennus, joka ei ole Jumalasta, väistyy, kun alkaa ylistämään.

Mutta heidän tätä puhuessaan Jeesus itse seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!" Niin heidät valtasi säikähdys ja pelko, ja he luulivat näkevänsä hengen. Mutta hän sanoi heille: "Miksi olette hämmästyneet, ja miksi nousee sellaisia ajatuksia teidän sydämeenne? Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan." Ja tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja jalkansa. Mutta kun he eivät vielä uskoneet, ilon tähden, vaan ihmettelivät, sanoi hän heille: "Onko teillä täällä jotakin syötävää?" Niin he antoivat hänelle palasen paistettua kalaa. Ja hän otti ja söi heidän nähtensä. Ja hän sanoi heille: "Tätä tarkoittivat minun sanani, kun minä puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne, että kaiken pitää käymän toteen, mikä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa ja profeetoissa ja psalmeissa". Silloin Hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään kirjoitukset. Ja hän sanoi heille: "Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista, ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista. Te olette tämän todistajat. Luuk 24: 36-48
Sinettisormus

Re: Näky:Kylmä maailma tarvitsee elävää Jumalaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

1. Tess. 4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
Sinettisormus

Re: Näky:Kylmä maailma tarvitsee elävää Jumalaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus kirjoitti:1. Tess. 4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

... ja lisäyksenä tuolta Jarmolta: Niille, jotka odottavat palavasti Jeesusta ja uskovat vakaasti näihin pariin jakeeseen:

Ilm. 3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

1. Kor. 5:51-52 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme, yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky:Kylmä maailma tarvitsee elävää Jumalaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:...ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
Tähän sopii lisätä se mikä on koetuksen hetki:

Ilm. 6:12-17 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi, ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa, ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa. Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta! Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"

Mutta mikä on tätä ennen? Viides sinetti. Eli kuolleet saavat valkoiset vaipat, joka tarkoittaa että kuolleet nousevat ja saavat ruumiin.

1. Tess. 4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: Näky:Kylmä maailma tarvitsee elävää Jumalaa

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

LUNASTUS
8:19 Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.
8:20 Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan,
8:21 koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.
8:22 Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;
8:23 eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila ... &kirjat=kr

UUSI JERUSALEM
https://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc

KOKO
http://tourofheaven.com/eternal/new-jerusalem/size.aspx
Sinettisormus

Re: Näky:Kylmä maailma tarvitsee elävää Jumalaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... kiitos Jyrki sanasta....
Vastaa Viestiin