Sanat: Huominen Uskomme!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Sanat: Huominen Uskomme!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ensinnäkin, olen joskus öisin kuullut niitä samoja kännykän "tyhjiä" viestiääniä kuin Sinettisormus, mutta yleensä ne ovat tapahtuneet kun vaimoni on ollut poissa kotoa ja olen pitänyt kännykkää äänellisellä. Oon ajatellut, että ehkä olen jotenkin alitajuisesti odottanut viestiä. Mutta tänä aamuna niitä tuli kaksin kappalein, vaimo oli kotona ja kännykkä hiljaisella.

Sitten alkuillasta otin nokkaunet ja minut herätti selvästi kuuluva miehen ääni, joka sanoi: "Huominen Uskomme!". Mietin olisiko ensimmäinen sana ollut "huomenna", jolloin sanoma olisi ymmärrettävämpi, mutta kyllä se oli tuo "huominen". Mietin myös, että tämä viesti ei välttämättä ole Herrasta, koska ääni oli niin vihainen. Mutta en ole varma ja ajattelin siiitä huolimatta tuoda sanoman tänne.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Sanat: Huominen Uskomme!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Uusi elämä, toivo ja perintö taivaassa
Suuressa laupeudessaan Hän on synnyttänyt meidät uuteen elämään ja antanut meille elävän toivon herättämällä Jeesuksen Kristuksen kuolleista. Häneltä me saamme perinnön, joka ei turmellu, ei tahraannu eikä kuihdu. Se on varattuna teille taivaissa, ja voimallaan Jumala varjelee teidät uskossa, niin että te saavutatte pelastuksen. (1. Piet 1.3:5)

Huolenpito
Älkää siis murehtiko sanoen: ’Mitä me syömme?’ tai ’Mitä juomme?’ tai ’Mitä puemme päällemme? Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää, että te tarvitsette kaikkea tätä. Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttaan, niin teille annetaan lisäksi myös kaikki tämä. Älkää siis kantako huolta huomisesta, sillä huominen päivä pitää huolen itsestään. Kullekin päivälle riittää oma vaivansa.” (Mat. 6:25-34 )

Jeesus on meidän kanssamme
“Minä olen teidän kanssanne joka päivä maailmanajan loppuun saakka.” (Mat. 28:20)
Sinettisormus

Re: Sanat: Huominen Uskomme!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Sanat: Huominen Uskomme!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Sinetti... näinpä juuri!
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sanat: Huominen Uskomme!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Missä synti on suureksi tullut on armo tullut ylenpalttiseksi. onneksi on vielä niitä joille evankeliumi on vietävä. suola estää mätänämisen missähän se vika oikein on?
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sanat: Huominen Uskomme!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Ei lamppua laiteta vakan alle vaan lampunjalkaan että se näkyisi niille jotka sitä haluavat ja jumala ne ihmiset kutsuu meillä on todistamisen virka ei ole määrätty päivämäärää että ei sovitus olisi enää voimassa kummalista pelastussanomaa????pitäskö tässä vaan piiloutua ja odottaa nopeaa noutoa ilman mitään hätää hukkuvista kuka soutelee ohi kun näkee uimataidottoman ei ainakaan uudestisyntynyt tietysti voit niin tehdä kysy kumminkin Jumalan tahtoa se on raamatussa-
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Salome1972

Re: Sanat: Huominen Uskomme!

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Odotan Herraa tulevaksi. Kaikki ajatukseni suuntaavat siihen. Esim. en osaa ajatella, että mitä syksyllä tapahtuu. (Pääsen eläkkeelle esim.) Olen ihan siinä odotuksessa, etten ole enää syksyllä täällä. Juu, hullua, myönnän. Meidän remonttikaan ei niin kauheesti stressaa. Odotan siis Herraa ja vapautusta tästä maailmasta, jossa olen muukalainen.
MUTTA. Se ei tarkoita, etten tuntisi hätää hukkuvista! Tunnen kyllä! En pidä kynttilää vakan alla, vaan olen aina valmiina vastaamaan toivoni perustuksesta kysyttäessä. En kerro mitä muuta teen. Ja rukoilen! Tunnen esim. lapsistani ja heidän lapsistaan suurta tuskaa, kun eivät ole taivastiellä.
Ei se, joka kiihkeästi odottaa Herraansa tulevaksi ja yrittää tehdä valmisteluja (=olla puhdas ja tahraton, Jeesuksen veren alla; täyttyä Hänen rakkaudellaan jne.) ole toimeton! Päinvastoin! Mutta tällä foorumilla on ihana hehkuttaa samoin ajattelevien kanssa omaa odotustaan, koska sitä ei kukaan muu ymmärrä! Sillä leiviskällä mikä on annettu asioidaan, kunnes Herra tulee! Ja varmasti tulee! :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Sanat: Huominen Uskomme!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Salome... mä elän ihan samoissa ajatuksissa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanat: Huominen Uskomme!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, samoja ajatuksia teidän kanssanne, varsinkin tuo väsymys mistä täällä on ollut paljon puhetta. Talvella se pääsee tietenkin vallalle helposti, mutta se henkinen uupumus... tänään sain siihen varmistusta, että sitä on havaittavissa muuallakin, kuuntelin youtuuberi Barry Scarbrough'ta ja hän videonsa päätteeksi totesi että "oletteko te väsyneitä, hän ainakin on".

Hyvän yön siunausta kaikille!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Sanat: Huominen Uskomme!

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

HerranNimessä kirjoitti:Ensinnäkin, olen joskus öisin kuullut niitä samoja kännykän "tyhjiä" viestiääniä kuin Sinettisormus, mutta yleensä ne ovat tapahtuneet kun vaimoni on ollut poissa kotoa ja olen pitänyt kännykkää äänellisellä. Oon ajatellut, että ehkä olen jotenkin alitajuisesti odottanut viestiä. Mutta tänä aamuna niitä tuli kaksin kappalein, vaimo oli kotona ja kännykkä hiljaisella.

Sitten alkuillasta otin nokkaunet ja minut herätti selvästi kuuluva miehen ääni, joka sanoi: "Huominen Uskomme!". Mietin olisiko ensimmäinen sana ollut "huomenna", jolloin sanoma olisi ymmärrettävämpi, mutta kyllä se oli tuo "huominen". Mietin myös, että tämä viesti ei välttämättä ole Herrasta, koska ääni oli niin vihainen. Mutta en ole varma ja ajattelin siiitä huolimatta tuoda sanoman tänne.
"Huominen Uskomme!".......Minä luin sen näin "Huominen Jeesuksemme". (Niin säilyy nämä kolme: Usko, Toivo, Rakkaus)

Jeesus on sama eilen, tänään ja huomenna ja Hän tulee pian!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Sanat: Huominen Uskomme!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Uskomme Herraan Jeesukseen on se tärkein, lapsen uskomme siihen minkä maailma on pitkän historiansa ja tieteen illuusion luoman maailmallisen arvostuksen mukana saanut häilymään jossain tarinan ja uskomuksen välimaatossa. Se on meille totista totta ja maailma katsoo tietyllä kunnioituksella Raamatun lehtiä ja ihannoi hyviä tekoja muttei ota niitä vakavasti. Morsiamen usko perustuukin juuri siksi estoitta lapsenomaiseen heittäytymiseuskooon, jossa nykymaailmalla ja sen saavutuksilla ei ole jalansijaa järkyttämään tuota uskoamme. Maailma uuvuttaa heikkoja jotka tukeutuvat sitten mielellään siihen minkä voi nähdä, tuntea, maistaa ja haistaa. Ymmärrän minäkin toki sen ongelman.
Vastaa Viestiin