Näky; Jeesus - Paimen

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus - Paimen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

En ole sinuun loukkaantunut, rakas veljeni katso7, ymmärrän kyllä pointtisi, mitä tarkoitat, mutta en taida osata ilmaista sinulle omaani, mutta kaikki hyvin minun osaltani. Herra sinua siunatkoon veljeni!
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus - Paimen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Hannah

Re: Näky; Jeesus - Paimen

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Amen Sinetti. Minusta esirukous tehtävä ei ole merkityksetön tai liian pieni tehtävä Herran työssä. Aina ei "rahkeet" riitä edes siihen. Joka ainoa kerta ennen töihin lähtöä pitää rukoilla voimaa jaksaakseni edes yhden työvuoron. En koe itseäni vastuuttomaksi turvautuessani Jeesuksen lupaamaan lepoon Hänessä. Koen työpaikkani valtavaksi lähetyskentäksi (työskentelen sairaalassa). Kuolevia ja kipuilevia, masentuneita ja ahdistuneita mutta myös iloisiakin ihmisiä. Meillä ei ole sallittua evankelioida potilaita, joskus aikoinaan vuosikymmeniä sitten uskoivaiset kollegat näin tekivät aktiivisesti mutta potilaat tekivät valituksia. Uskon asioista voi puhua jos potilas ottaa puheeksi.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4797
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky; Jeesus - Paimen

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, minusta jokaiselle on paikkansa, toinen on "huutava ääni erämaassa" ja toinen tekee työtä toisella tavalla... mutta yhtä kaikki Herran Työtä.

Ymmärrän "katso7" mitä tarkoitat kermakakkukristillisyydellä, mutta luulen edelleen että sitä ei löydy täältä. Tarkoitan siis ulkokullattuja tai penseitä kristittyjä, jotka eivät tosissaan odota Herramme Jeesuksen Kristuksen toista tulemusta. Eivätkä lempeät kuvatkaan tee mielestäni palstasta sellaista. Jos ajattelee meidän Herraamme, joka käveli uhrattavaksi edestämme kirjaimellisesti Pääsiäiskaritsana, että kuolema kävelisi ohitsemme kun Hän palaa tuomitsemaan meidät Juudan Leijonana. Joko uskossa Häneen tai sitten itse vastaten teoistamme. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
näkymätön ninni

Re: Näky; Jeesus - Paimen

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen Hannah ja HerranNimessä! Aamen! Ja Sisar kirjoitit ihanan ja lohduttavan viestin! Kiitos Herralle Jeesukselle teistä kaikista!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Jeesus - Paimen

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joku oli naamioinu itsensä suomalaiseksi. Onneksi hoksaisin ja poistin heti.
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus - Paimen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

MI-TÄ??? Enpä kerinny huomaamaan .... vihtahousu yritti hyökätä ..
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 27 Tammi 2017, 14:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Jeesus - Paimen

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo se oli ja meni. Oneks olin alle minuutissa poistamassa ja bannaamassa. Oli mun moka kun en katsonu tarkemmin ip osoitetta. Luotin suomalaisperäisen nimen ja gmail osoitteen antamaan väärään viestiin.
Sinettisormus

Re: Näky; Jeesus - Paimen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

6. Sinun muureillesi, Jerusalem, minä asetan vartijat; älkööt he milloinkaan vaietko, ei päivällä eikä yöllä. Te, jotka ylistätte Herraa, älkää itsellenne lepoa suoko.
Jesaja. 62.
tuula

Re: Näky; Jeesus - Paimen

Viesti Kirjoittaja tuula »

mitäpä olette mieltä tuosta dr owuorin profetiasta (armon blogi sivulla), että kolmen päivän kuluttua tapahtuu jotakin. oli nähnyt unta, jossa Jumala puhui.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4797
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky; Jeesus - Paimen

Viesti Kirjoittaja Eero »

Luulen ainakin, että jotain on tapahtumassa, täälläkin on ollut erilaisia sanomia päivistä, mielestäni kertoo tuon tapahtuman läheisyydestä, mikä se sitten onkin. Minulla on pyörinyt mielessä kolmen päivän ajanjakso, kolmen päivän pimeys ehkä? Toivoisin kyllä että Herra laittaisi tapahtuman pyörät pyörimään ja tulisi hakemaan meidät Kotiin, aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
sisar

Re: Näky; Jeesus - Paimen

Viesti Kirjoittaja sisar »

tuula kirjoitti:mitäpä olette mieltä tuosta dr owuorin profetiasta (armon blogi sivulla), että kolmen päivän kuluttua tapahtuu jotakin. oli nähnyt unta, jossa Jumala puhui.
Katsotaan mitä tuleman pitää. Elämämme on isän käsissä ja lunastettu Jeesuksen Pyhällä Verellä. Turvamme on ikiaikojen Jumala, tapahtuipa mitä hyvänsä. Olkaa siunatut, Herran Rauha olkoon teidän kanssanne.
näkymätön ninni

Re: Näky; Jeesus - Paimen

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

En usko dr owuorin profetioihin! Hän on saanut voitelunsa Benny Hinniltä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4797
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky; Jeesus - Paimen

Viesti Kirjoittaja Eero »

Sehän noissa on, että ei voi olla varma keneltä nämä viestit ovat peräisin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin