Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Näin tämän näyn eilen!Kuulin sisimmän äänen joka sanoi selvästi tänään on kolmas päivä.Sanoin ei voi olla tänään on loppiainen ja kuudes päivä!
Merkitseeköhän tämä jonkin vanhan loppua ja uuden alkua!
kertooko tämä että Jeesus tulee hakemaan kihlattunsa pian pois?
Ylösnousemusvoimaako? Room 6:13...kuolleista eläviksi tulleine Jumalalle ja jäsenenne vanhurskauden aséiksi Jumalalle!
Kertokaa jos jotain tulee mieleen!

Sit näin näyn:Olin autossa,olin menossa uskovan?ystäväni luo. Joku jota en tuntenut oli kuljettajana, kun meidän piti kääntyä ystäväni kotitielle auto ajoi vain ohi(oli pakkasta ja ikkuna oli auki) sanoin että ajoit ohi eikä kuljettaja vastannut mitään!
Merkitseeköhän tämä että minun on vain jätettävä ystäväni Jeesuksen huomaan. Ekö meillä ole hengen yhteyttä ja sentähden näin tämän näyn?

Näky:2 päivää sitten: Näin maapallon kaukaa. Se oli ympyröity rautakahleilla!
Jeesus sanoi että koko maailma on pahan vallassa.
Mikähän merkitys tälläisella näyllä voisi olla?
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Noista kolmesta päivästä en saa kiinni, mutta muuten koen tuon näkysi, maailman pahuudeksi, joka on todellakin jo vallannut koko maailman ja maailma on pahuuden kahleissa. Se on niin totta! Ja kun olit menossa ystäväsi luo; Jeesus on ystävämme, maailma ja sen pahuus yritti kuitenkin ohjata sinua väärälle tielle, pois Jeesuksesta. Tuo pakkanen kertoo juuri tuosta kylmyydestä maailmassa ja sen on helppo saavuttaa meidät kun kaikki väylät pahuudelle on avoinna (avoin ikkuna). Saamme olla tarkkoina kenen mukaan lyöttäydymme, sanoissamme niinkuin teoissamme. Olemmeko Jumalan lapsia vaiko Saatanan lapsia. Ja tuo vihtis kyllä yrittää eksyttää meitä kaikin tavoin, siksi emme saa laskea katsettamme Kristuksesta, alkaen katsella maailman jakamia olosuhteita, kuin Pietari tuolla myrskyisellä merellä.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 07 Tammi 2017, 12:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Minulle tuli tuosta mainitsemastasi kolmannesta päivästä kaksi eri Raamatun kohtaa mieleen;

Hoos.6:2 " Hän tekee meidät eläviksi kahden päivän kuluttua, kolmantena päivänä hän meidät herättää, ja me saamme elää hänen edessänsä."

Ja, Luukkaasta kohta, jossa Jeesus-nuorukainen oli jäänyt vanhempiensa tietämättä Jerusalemiin;

Luuk.2:46 " Ja kolmen päivän kuluttua he löysivät hänet pyhäköstä, jossa hän istui opettajain keskellä kuunnellen heitä ja kysellen heiltä."



Ja, tuo näkysi kahlehditusta maapallosta sopisi näihin Roomalaiskirjeen kohtiin, laitan edelläolevat jakeet myös mukaan, niin asiayhteys aukeaa selvemmin ;

Room.7:18 Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.

Room.7:19 Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.

Room.7:20 Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle-ei omasta tahdostaan, vaan alistajan-kuitenkin toivon varaan,

Room.7:21 koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.

Room.7:22 Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;

Room.7:23 eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.


Minusta saamasi sanat ja kuvat kahlehditusta maailmasta, kertoisivat meidän vapautuksen laheisyydestä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
näkymätön ninni

Re: Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Sekä sinetin, että aoaoaoaoao:n antamat selitykset tuntuvat hyviltä ja oikeilta. Kiitos Herralle näystäsi ja näistä selityksistä!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4814
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tässä viimeisen kahden päivän aikana minulle on tullut monta erilaista yksittäistä näkyä ja sanaa, joiden alkuperästä en ole aivan varma, ovatko vain omaa mielikuvista.

Mutta, tähän liittyen, minulla kävi tänään mielessä Sinettisormuksen saamat -5 päivää ja jos en nyt aivan ole hakoteillä, niin sain sanat: "tänään on 4. päivä".
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... eli eilen todella olisi ollut tuo 3. päivä. :o
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4814
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Niin, mietin että ne 5 päivää menivät jo, mutta vastauksena sain tuon 4. päivä.

Mutta nyt on tosiaan monta erilaista viestiä "viuhunut". Yksi mistä en todellla tiedä mitä ajatella, mutta kerron nyt kuitenkin: ensin näin kuvan kartasta jossa oli meri ja pyöreä, kaareva maan muoto. Siitä lähti joki koilliseen ja sen laitamilla enemmän itään päin näkyi välähdyksiä, niin kuin taistelulinja. Sitten näkyi meteoriitti, jolla oli miehen kasvot ja se muuttui ensin linnuksi ja sitten kalaksi ja osui mereen, aiheuttaen suuren hyökyaallon. Sitten näkyi "suuri kalansaalis" Taivaassa. Kysyin, että missä järjestyksessä nämä tapahtuvat ja sanottiin että tässä järjestyksessä.

Ensin olin arma että kartta oli Itämereltä Baltian alapuolelta, koska olin juuri lukenut NATOn joukkojen keskityksestä sinne. Mutta sellaista jokea ei sieltä löytynyt. Sitten ajattelin Merenkurkkua ja Kemijoki vastaisi ainakin jotenkin näkyä. Välähdykset olisivat olleet silloin hieman Tervolasta itään.

Mutta tämä näky nyt aika varauksella.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. ehkäpä tuo 3. päivä tarkoittaa Joonaan merkkiä...
Samuli

Re: Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Herramme ilmeisesti haluaa muistuttaa Joonan merkistä.

Vuosi sitten 22-25 tammikuuta oli Joonan myrsky.
12 kuollutta valasta löytyi euroopasta
5 kuollutta valasta löytyi uk:sta
Niiniveessä oli paasto, joka sijoittui ilmeisesti n 18-20 tammikuuta.
Hebreaksi Joona tarkoittaa kyyhkyä.

Kyyhky viittaa esimerkiksi Noaan arkkiin ja ölypuun lehteen ja sitä kautta vertaukseen viikunapuusta.
Se viittaa myös Pyhään henkeen, joka laskeutui Jeesuksen päälle.

Psalmit:
55:7 Ja minä sanon: Olisipa minulla siivet kuin kyyhkysellä, niin minä lentäisin pois ja pääsisin lepoon!

https://drive.google.com/file/d/0B4lMw4 ... VEbVE/view

Kuva
Viimeksi muokannut Samuli, 08 Tammi 2017, 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Eräs Joonan merkki voisi olla herätys, koska Joonan sanoma oli "herätkää ja kääntykää tai..." Tämä sama sopisi ns. niille jotka tulevat kyselemään lamppuihinsa öljyä juuri ennen kuin ylösotto tapahtuu. Tämä olisi erinomainen Joonan merkki.
Samuli

Re: Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Amen Jarmo. Se jos mikä olisi mahtava Joonan merkki.
Sinettisormus

Re: Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Totisesti se on Joonaa merkki ja näin täydentyy tuohon loppu näkyynkin.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Miksi sitä sanottiin Joonan myrskyksi? Kuka sen nimen antoi?
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Katsoin Joona nimen hebreaksi Yonah ja kirjaimet ovat yod,vav,nun,he numeroarvoltaan ne ovat yhteensä laskettuna koska jokaisella hebrean kielen aakkosella on numeroarvo se te varmaan tiesittekin numeroarvo yhteenlaskettuna on 71.
Minä en tiedä näistä luvuista mutta lukuarvo 71 hebreassa tarkoittaa is strongly assosiated with the Holy Spirit. It`s primary meaning is fullness and dove.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
sisar

Re: Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja sisar »

En löytänyt sopivaa ketjua, enkä halunnut aloittaa uuttakaan. Tässä ketjussa on kuitenkin käsitelty hieman Herrran antamia aikoja...

bongasin kolmannella kotimaisella kielellä profetaalisen viestin, jossa Herra oli puhunut että elämme viimeisiä hetkiä (sekunteja) ennen Morsiamen tempausta.
("“The clock has passed the hours. It has passed the minutes. It is down to the last few seconds.” said the Lord. “So little time left before the marriage of the Bride and Groom. So many guests still to accept their invitations”.")

https://richards-watch.org/2017/01/07/p ... end-times/

Koetelkaa kaikki ja pitäkää se, mikä on hyvää (ja Herrasta).

Olkaa siunatut. MARANATA!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

sisar kirjoitti:En löytänyt sopivaa ketjua, enkä halunnut aloittaa uuttakaan. Tässä ketjussa on kuitenkin käsitelty hieman Herrran antamia aikoja...

bongasin kolmannella kotimaisella kielellä profetaalisen viestin, jossa Herra oli puhunut että elämme viimeisiä hetkiä (sekunteja) ennen Morsiamen tempausta.
Kiitos sisar, todella rohkaiseva viesti!
sisar

Re: Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Minulla on tänään ollut pitkästä aikaa sellainen hyvällä tavalla odottava olo. (Vähän kuin lapsena joulun lähestyessä.... ) jossain ketjussa kirjoitin jokin aika sitten, että olen tuntenut olevani tuomiopäivän pasuuna (olo, että jotain "pahaa" tapahtuu)
Luettuani edellä laittamani sanoman, innokkuus ja jännitys kasvoi huomattavasti. Ihan mahanpohjasta ottaa. Toivottavasti emme joudu enää pettymään ja odottamaan pitkään.
Tule Herra Jeesus!
Sinettisormus

Re: Eilen kuulin sanat:Tänään on 3.päivä, ajattelin ei voi olla tänään on 6.päivä!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sisar, hain tuon tekstin käännettynä tänne, että me kielitaidottomatkin, voimme olla ajatuksessa mukana. Kiitos hyvästä Profetiasta!
Profeetallinen sana erittäin kiireellinen näiden End-ajat
Lähetetty Lauantai, 07 tammikuu 2017
3

Toinen "ajoissa" sana kuin "The White Horse" toimittama Chris Bennettin kautta UK Profeetallinen Sanat ja "antaa Jumalalle kaiken kunnian", ja joka herättää henkeni (painotukset lisätty):

On niin vähän aikaa jäljellä ennen avioliittolain Morsiamen ja Karitsan

Näin suuri kello tikittää äänekkäästi. Toisin kuin monet suuret kellot, oli kolme kättä ilmaisee tunnit, minuutit ja sekunnit. Tuntiosoitinta nousi suoraan ylös. Minuuttiosoitin oli lähes yhtä suora. Toinen käsi muutti kaiken tuohon viimeisen minuutin ennen puoltayötä. "Kello on läpäissyt tuntia. Se on läpäissyt minuuttia. On alas viime sekunnin. "Sanoo Herra. "Niin vähän aikaa jäljellä ennen avioliitto morsiamen ja sulhasen. Niin monet vieraat vielä hyväksyä heidän kutsunsa ".

"TIME mennä valtateiden ja byways kutsua kuka tahansa löytää siellä osallistua häihin. AIKA kaduille KERRO vahingoittaa ihmisiä ME! Aika lopettaa lykkääntyy ja aika alkaa tekee työtä evankelistaksi!

"Milloin IHMISET Toteutetaan myöhäisestä ajankohdasta? Milloin he kuuntelevat PROFEETTANI? Milloin ne YMMÄRRÄ kiireellisyys TIMES? "

2 Timothy 4: 1-5

"Minä veloittaa siis Jumalan ja Herran Jeesuksen Kristuksen, joka on tuomitseva eläviä ja kuolleita, sekä hänen ilmestymisensä ja hänen valtakuntansa: saarnaa sanaa! Ole valmis kauden ja sesongin. Vakuuta, nuhtelu, kehoita, kaikki pitkämielinen ja opetuksen. Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien halujen, koska heillä on kutina korvat, he kartuttaa itselleen opettajia; ja he kääntävät korvansa pois totuudesta, ja kääntää sivuun satuja. Mutta sinä raitis kaikessa, kestämään koettelemuksia, tehdä työtä evankelista täyttää oman ministeriön. "

Chris Bennett 2 Jan'17

Kello 4Signposts
Vastaa Viestiin