Patrick Tiaisen näky

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuolla surffaillessani löysin tämmöisen näyn, joka pysäytti minua. Se on Patrick Tiaisen näky, hänen seurakuntansa sivustolta:

”Se oli pitkä käytävä, ja molemmin puolin oli sellejä. Tiedostin että minulla oli avaimet joilla ovet saisi auki. Kultaiset avaimet – Daavidin avaimet. Katsoessani selleihin hämmästyin kuitenkin suuresti. Siellä ei ollut roistoja, vaan pelkästään kuninkaan väkeä! Heillä oli kaikilla tummansiniset vaatteet joissa näkyi leijonan vaakuna ja kruunu. Kuninkaallinen väki oli teljetty valheiden kaltereiden taakse!

Pelkäänpä pahoin että tämä kuvastaa Suomen uskovien tilaa. Uskonnollisuuden henkivalta on teljennyt uskovat mitä ihmeellisimpien kaltereiden taakse, eikä kukaan edes muista että pelko ei tule Jumalalta – päinvastoin.”

http://www.uskonsana.com/aika-vapauttaa ... an-joukot/

Mitä näky teissä herättää?
Sinettisormus

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle nousi tuohon Patrickin näkyyn tämä Sananpaikka:

10. Älä pelkää sitä, mitä tulet kärsimään. Katso, perkele on heittävä muutamia teistä vankeuteen, että teidät pantaisiin koetukselle, ja teidän on oltava ahdistuksessa kymmenen päivää. Ole uskollinen kuolemaan asti, niin minä annan sinulle elämän kruunun. Ilm.2.

Vielä tämä näky vertailun kohteeksi: ”Se oli pitkä käytävä, ja molemmin puolin oli sellejä. Tiedostin että minulla oli avaimet joilla ovet saisi auki. Kultaiset avaimet – Daavidin avaimet. Katsoessani selleihin hämmästyin kuitenkin suuresti. Siellä ei ollut roistoja, vaan pelkästään kuninkaan väkeä! Heillä oli kaikilla tummansiniset vaatteet joissa näkyi leijonan vaakuna ja kruunu. Kuninkaallinen väki oli teljetty valheiden kaltereiden taakse! "

Vahvaa Sanomaa!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

No kyllä! Kiitos tästä profetiasta.

On olemassa vartijahenkiä, joiden tehtävä on jonkun orjuuden vartiointi. Nämä henget ovat vahvoja ja sitkeitä, koska ne eivät tahdo millään luovuttaa, vaikka verelläkin olisi jo pesty. Ne jättävät jälkeensä vielä pahoja sielunvammoja uhrilleen. Koen vahvasti että minulle eräs hyvin läheinen ihminen on tällaisen takana vankisellissä, eikä pääse ulos. Silmät ovat sidottu, korvat sementtiä täynnä ja kaikki aistit tämän vankisellin ulkopuolelle on jollain konsilla tukittu. Vain ihme enää voisi pelastaa. RUKOUSIHME!
Sinettisormus

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuunnelkaapa tämä Patrick Tiaisen Saarna, enakkoluulottomasti; https://www.youtube.com/watch?v=qGvf8VDcYUk Raaka luottamus Jumalaan.
Älkää säikähtäkö tämän nuoren pastorin nuoruuden intoa vaan kuunelkaa tämä sanoma mitä hänellä on sanottavanaan, siihen minäkin haluan pyrkiä. Mitä mieltä olette? Minusta Patrickia syyttä mollitaan, uskon sen olevan kateutta hänen nuoruutta kohtaan ja siihen että nuoruudestaan huolimatta hänellä on vahva yhteys ELÄVÄÄN JUMALAAN.
Vieras

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja Vieras »

mielenkiintoinen näky.hyvä että julkaisitte tämän en ole ennen kuullutkaan
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja katso7 »

olen iloinen että tääl on hyviäkin asioita joita patric on saanut eka foorumi tälläinen. tää on rukousvastaus mulle. siunausta teille kaikille
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niin, kyllä toi Patric jakaa mielipiteet aika hyvin, nuoruuttaan, innokkuuttaan ja konekiväärimäisen puheensa vuoksi kai lähinnä. En tiedä. Norolampi dissaa netissä miestä kovasti menestysteologiasta.
Minä tein kyselyn tässä joku viikko sitten tuonne niiden kirkkoyhdistykseen, en muista nimeä enää mutta sain kysymiini ongelmakohtiin ihan kelpo vastaukset sihteeriltä. Kerroin kuka olen ja tästä sivustosta. Tosin en saanut kaikkiin kohtiin vastausta, mutten minä osaa demoonisoidakaan Patricia, koska niin kauan kun joku vie ihmisiä Jeesuksen luokse, niin niin kauan mulle on muu asia sitten ihan sivuseikka.

Mutta eräs asia minua karsastaa vaikka joku puhuisikin Jeesuksesta, on se jonka olen advenstistaustaisena itse kokenut ja nähnyt. Jotkut tekevät Jeesuksesta "synti-influenssarokotteen", siis sellaisen kertakäyttöisen rokotteen, jonka voi käytön jälkeen paiskata roskikseen. Siitä en pidä.
näkymätön ninni

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Tiiätkös Jarmo, että just ihan samaan aikaan kun sinä laitoit tuota viestiäsi, niin mietin tässä tuota Patricia. Täytyy myöntää, että minulla on hieman ristiriitaiset ajatukset...

Hänessä ärsyttää juuri nuo seikat mitkä alussa nostitkin esille. (Itse tykkään enemmän rauhallisista julistajista.) Mutta jos ei nyt kiinnitetä huomiota pelkästään ulkoiseen olemukseen, niin ilmeisesti opetuksessa on myös jotain ongelmakohtia??? Kaikki opetus täytyy koetella raamatun Sanalla!

Vaikea on sanoa juuta tai jaata tähän. Mutta tuo on totisesti faktaa, että monet nuoret varmasti Patricin ansiosta löytävät Jeesuksen ja toivotaan, että näistä myös monet juurtuvat raamatun Sanaan kiinni, ja että Herramme Jeesus Kristus opettaisi heitä rakastamaan totuutta.
näkymätön ninni

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Niin vielä tuohon edelliseen palaten...

Minä kun olen luonteeltani tämmöinen erämaan/korpien kasvatti, luonnossa ja rauhassa viihtyvä "erakko", niin kyllähän sen voi oletta, että tuommoinen amerikkalaistyyppinen julistus ei uppoa meikeläiseen. ;)

Varmaan Citynuoret tykkäävät enemmän. :lol:
Sinettisormus

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Huomenta ja Shalomia kaikille!
Ihanaa näin aluksi todeta, että voimme keskustella täällä rauhassa, vaikka meillä olisikin eri näkemyksiä asioista, suomi24:llä tuo on aika mahdotonta. Patrick Tiainen jakaa todella ihmisiä kahtia ja hänestä joko todella pidetään tai sitten saa osakseen silmitöntä vihaa, jopa tappo uhkauksia ja yrityksiä. Olen päässyt tutustumaan tähän minulle valloittavaan nuoreen mieheen kokouksessa jossa olin itse paikalla. Kun Patrick tuli Suomeen ja kuulin hänestä jo alkumetreillä, ihastuin tuohon vahvaan julistajaan. Seurailijan kautta sain kuulla hänestä ensikertaa ihania asioita ja lähettelin siunauksenikin Patrickille Seurailijan kautta, sillä heillä on sukulaisuus suhteita. Kuulin että seurailijakin liittyi tuohon Patrickin seurakuntaan. Tuo iloisuus on se, joka monia ärsyttää, mutta itse taas RAKASTAN iloiten ylistää Herraa, Jeesusta Kristusta ja niin kehoitetaan monessa kohtaa Sanassakin, esim. Psalmien kautta. Moni sanoo, että Patrick ei puhu Jeesuksesta mitään, mutta se on vale, sillä tuolla kokouksessa Patrick antoi kaiken kunnian ja kiitoksen juuri Jeesukselle, ei siis Matille ja Maijalle, vaan Jeesukselle, joka TOTISESTI oli illan tähti. Patrick kertoikin, kuinka nuoruudessaan hän oli koulukiusattu ja hyvin arka ja hiljainen ja jossain vaihetta elämäänsä yritti itsemurhaakin. Hän oli hyvin sairas nuori, monine sairauksineen, mutta kun sitten löysi Jeesuksen, on sairaudetkin ja tuo valtava arkuus kadonneet. Herra PELASTI ja PARANSI ja VAPAUTTI! Kiitos Herrallemme! Patricilla oli myös silmälasit koska näkö oli huono, mutta kun hän alkoi pitää kokuksia, hän usein kirjoituksia lukiessaan otti silmälasit pois, aivan huomaamattaan ja sitten kerran kun huomasi tämän,hän ajatteli että heitetäänpä kokonaan pois ja saikin huomata ettei tarvinnut enää laseja.
Tämä oli hauskaa, kun hän kertoi afrikasta tällaisen yksityiskohdan. Siellä ollaan Jeesuksesta niin innoissaan, että kun he kuulevat Jeesuksen nimestä vaikka vain puolet, he innoissaan huutavat jo penkeistään: " TÄMÄ ON MINULLE!" Mutta me Suomalaiset istumme hiljaa penkeissä, joskus hihkaisten penkissä: " AAMEN!" Patrick oppi tuolla afrikassa tuon nopean rytmin ja nauroi itse itselleen, mikä papupata hänestä oli tullut. Siellä osattiin ottaa VASTAAN tuota Jumalan Sanaa ja uskottiin noihin Jeesuksen antamiin lupauksiin, kun me taas täällä Suomssa jöröinä epäilemme ja jossittelemme. Patrick piti meille sellaisen puheen/saarnan, että me niin sanotut kokeneemmatkin saimme oppia, tuolta nuorelta mieheltä, joka innostuneena meille selitteli asioita ja luki yhtä aikaa Raamattua josta vahvisti sanomaansa. Tätänykyä Patrickilla on henkivartia sellainen iso lihaskimppu. Minä suosittelen kyllä tutustumaan tähän ihmiseen, ennen kuin lähtee näihin ihmisten juoruihin mukaan. Olen huomannut, että tänäpäivänä on jokin villitys (saatanan villitys) haukkua kaikkia evankelistoja ja julistajia, vakkei edes tiedetä heistä mitään, lähdetään kaikkeen epäolennaiseen mukaan. No, ehkä tämä riittää tästä tältäosin, keskustelu jatkukoon.... ja ILOITKAA HERRASSA, JEESUKSESSA KRISTUKSESSA! Kohottakaa Herralle RIEMUHUUTO! :lol:
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 21 Kesä 2016, 10:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
näkymätön ninni

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Älkää nyt hermostuko tai pahoittako mieltänne tästä seuraavasta... :oops:

Mielipiteitä ja asiallista keskustelua kaivataan!

Myös Petri Paavola on koetellut Patrickin opetuksia, ja löytänyt yhtymäkohtia menestysteologiaan. :?

http://www.kotipetripaavola.com/kokkola ... unta2.html
Sinettisormus

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Emme hermostu ja hymyilytti kun sanoit:
...tämmöinen erämaan/korpien kasvatti, luonnossa ja rauhassa viihtyvä "erakko",
.. no niin olen minäkin, täällä metsänkeskellä asustan, mutta silti haluan iloita Herrasta. Usein lähden päivällä täällä yksinäni ylistykseen Herralle, Jeesukselle Kristukselle, laulaen ja tanssien hänelle ylistystä, kiitosta ja kunniaa, mutta näin me olemme erilaisia, me ihmiset, mutta niin pitääkin, kun on hiljaisia uskovia, pitää olla heille nämä hiljaiset julistajat ja iloisille iloiset julistajat, jokaiselle jotakin, että Sana voi tavoittaa kuulijansa, näin Herra sen on suunnitellut. Tämän opin tuolla hoitotyössä, sillä siellä on monenmoisia hoidettavia, siis hoitajiakin pitää löytyä monenmoisia, ymmärettävää? Kyllä meidän Jumalamme on viisas ja tietävä! :P
26. Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
27. Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.
28. Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
Matt.10.
ps. toki minullakin on ne rauhaisat hetkeni, sillä kyllä minäkin niitä tarvitsen, olla vain hiljaa Herrassa ja levätä, tätä me tarvitsemme myös kaikki. On joskus hyvä olla vain hiljaa ja kuunnella.... josko Jumala puhuu?
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 21 Kesä 2016, 10:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sinettisormus

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niin, tämä aivan unohtui, tuosta äskeisestä innostuneena, mutta ehkä juuri sopinee tähän keskusteluun? Sillä tänä ammuna heräillessäni olin rukouksessa ja läsnäolossa Herran kanssa ja jossakin kohtaa, kun odottelin, josko tulisi jotakin näkyä, jota ei kuitenkaan tullut, kuulin kuitenkin sanat, olivatko tiedonsanat:
"Anna minulle puhetta."
näkymätön ninni

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Minulla tämä ilo Herrassa, on enemmän sitä sydämen hiljaista huokausta Herran puoleen:

"Kiitos Jeesus, että saan tänäänkin uskoa ja luottaa siihen, että olet vierelläni!"

Joskus intoudun laulamaan virsiä! :D

Valtava "hehkutus" ei ole mun juttu. ;)
Sinettisormus

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 149
1. Halleluja! Veisatkaa Herralle uusi virsi: ylistysvirsi hänelle
hurskasten seurakunnassa.
2. Iloitkoon Israel tekijästänsä, Siionin lapset riemuitkoot kuninkaastaan.
3. Ylistäkööt he karkeloiden hänen nimeänsä, soittakoot hänelle kiitosta vaskirummuilla ja kanteleilla.
4. Sillä Herra on mielistynyt kansaansa, hän kaunistaa nöyrät pelastuksella.
5. Iloitkoot hurskaat, veisaten hänen kunniaansa, riemuitkoot he vuoteissansa.
6. Jumalan ylistys on heidän suussansa, ja heidän kädessään kaksiteräinen miekka,
7. että he kostaisivat pakanoille, kurittaisivat kansakuntia,
8. panisivat kahleisiin heidän kuninkaansa ja jalkarautoihin heidän ylhäisensä
9. ja täyttäisivät heissä tuomion, joka on kirjoitettu. Tämä on kaikkien hänen hurskaittensa kunnia. Halleluja!
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja katso7 »

sit puoli vuotta sitten patricin kokouksessa hän sano et tääl on paimenien haavoittamia ihmisiä. nousin ylös. hän sanoi et pyytää ja asettuu nyt näiden pastorieden tilalle ja pyytää teiltä heidän puolesta anteeks. päätin antaa anteeks. en kokenut yhtään mitään mut pääsin katkeruudsta ja sen aiheuttamasta haavasta. . päätin mennä kuitenkin patricin kokoukseen ja sanoin Jumalalle. en halua elää edestakas. . sit patrid ekana sanan mitä hän sano et älkää paaduttako sydämiänne niin kuin israelilaiset tekivät erämaassa ja luopuivat elävästä Jumalasta. mul ainakin on hänen kokuksissaan herännyt todellista hengen elämää ja halua toetuttaa ja totella Jumalan tahtoa. kristilliset foorumit on täynnä sitä että keskitytään harhaoppeihin sun muihin. kirjotin muuiten tonne keskustelu24 palstalle Kun lumouksena on harhaoppien metsästys jos jotain kiinnostaa käy lukemassa .linkkiä en osaa laittaa. kaikkea manisfestaatioita joita siellä ilmenee ainakin joillakin en ymmärrä. laitan sen sivuun ja ihmisten sielun tuotteeksi mut se ei tee tyhjäksi elävää vettä jota olen siel saanut. toivonkin sydämestäni et tämä olisi foorumi vaikka puhuttaisiinkin harhaopista mielestäni ihmisten nimiä ei tarvi julkaista. pitää käydä totista kamppailua heidän elämän puolesta eikä vain keveysti julkasta netissä et se on siitä ja se tosta.pahuus poistuu meistä vain katsomalla Häntä jolla on ainoalla on KIRKKAUS JEESUS KRISTUS
Viimeksi muokannut katso7, 27 Kesä 2016, 20:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
näkymätön ninni

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kiitos kun toit kokemuksesi tänne! Vaikuttava ja vahva todistus! Kiitos Herralle Jeesukselle, että olet hänen omansa!

Ja totisesti, niinkuin sanoit:
pahuus poistuu meistä vain katsomalla Häntä jolla on ainoalla on KIRKKAUS JEESUS KRISTUS
Sinettisormus

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos todistuksestasi ja Totta, katso7, tätä minä olen myös yrittänyt julistaa, ehkä en osaa käyttää oikeita sanoja että menisi tarkoittamani perille. Me kiinnitämme liikaa epäolennaiseen, noihin julkkis julistajiin, juoksemme nimien perässä ja sitten ilkumme tahi kiitämme. Mutta Jumala ei katso ihmiseen, ei siihen onko hänellä tunnettu nimi julistajana, tai onko hän edes uskova. Jumala voi käyttää ketä vain, vaikka ateistia, jumalatonta, hänen tietämättään, Hän laittaa hänen suuhunsa sanat, jotka on tarkoitettu siihen hetkeen. Hän laittaa AASINKIN puhumaan. Mutta kaikki on kiinni meidän omasta sydämen asenteesta, mitä otamme vastaan ja mitä emme. Jeesus kyllä opetti, että tuon hedelmän kyllä tunnistaa, mikä on hänestä.
näkymätön ninni

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen Sinetti! Hienosti sanoit tuossa yllä! :)
näkymätön ninni

Re: Patrick Tiaisen näky

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Nyt joudun valitettavasti poistumaan koneen ääreltä, ja jättämään tämän mielenkiintoisen ja rakentavan keskustelun teidän rakkaiden sisarien ja veljien kanssa vähäksi aikaa!

Näkemisiin ja kuulemisiin!
Siunausta kaikille!
Vastaa Viestiin