Näky; Ruusu ja Kynttilä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom, teille kaikille!
Tänä aamuna rukouksessani pyysin Herralta Sanomaa meille, lohdutukseksi, sillä niin kovin Häntä odotamme.
Ja Hän vastasi minulle kauniilla kuvalla:
- " Näin kauniin vaaleanpunaisen Ruusun, kirkkaassa lasissa ja sen vierellä oli Valkoinen Kynttilä, johon sytytettiin tuli. Tuo kynttilä oli myös samanlaisessa kirkkaassa lasissa."

Minulle vaaleanpunainen Ruusu, on aina edustanut morsianta, morsius seurakuntaa ja tuo Valkoinen Kynttilä jossa on Valo, on Kristus itse, Sulhanen!
Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle! Pidetään Valoa Yllä!

Kuva
Sinettisormus

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Jos olemme panneet toivomme Kristukseen vain tämän elämän ajaksi, olemme säälittävimpiä kaikista ihmisistä.
- - -
Sitten kuulin äänen, joka oli kuin suuren kansanjoukon kohinaa, kuin suurten vesien pauhua ja voimakasta ukkosen jylinää. Se lausui:

- Halleluja! Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut kuninkuuden.
Iloitkaamme ja riemuitkaamme, antakaamme hänelle kunnia! Nyt on tullut Karitsan häiden aika. Hänen morsiamensa on valmiina, hänen ylleen on puettu hääpuku, hohtavan valkea pellavapuku. Se pellavapuku tarkoittaa pyhien vanhurskaita tekoja.

Enkeli sanoi minulle: 'Kirjoita: Autuaita ne, jotka on kutsuttu Karitsan hääaterialle.' Ja hän jatkoi: 'Nämä ovat tosia Jumalan sanoja.'"
1. Kor. 15:19; Ilm. 19:6-9 [kr92] [kr38]
Sinettisormus

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Korostettava seikka: Hän tulee ensiksi vain niitä varten, jotka odottavat Häntä. Jos elät kun Hän saapuu - näet ylösnousemusruumissa olevan Herrasi ja muutut Hänen kaltaisekseen.
Sinettisormus

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

-Olemme lähempänä Jeesuksen tuloa kuin eilen.
-Puhutaan sodista, ennustetaan sotia, kysellään tuleeko sotia? Sanotaan, aina on on ollut sotia.
-On maanjäsristyksiä? Sanotaan, on aina ollut ja tulee aina olemaan.
-Tuleeko maailman loppu? Milloin se tulee, vai tuleeko koskaan?
-Pelätään jotain tapahtuvaksi yleisesti tänäpäivänä, pelko on kasvanut maailman laajuiseksi.
-Jokainen tajuaa ja aavistaa, että jotain pian tapahtuu? Mitä, sitä ei suuri maailman kansojen paljous tiedä, eikä voikkaan tietää.

-Se, mitä pian tapahtuu, on se, että JEESUS TULEE! Sitä ei haluta uskoa, ei edes kaikki uskovat ole valmiita uskomaan Jeesuksen pikaiseen tulemiseen!
-Jeesus tulee ennen suuria sotia, Hän tulee ennen antikristuksen ilmestymistä, ennen vihan aikaa, Hän on ensimmäinen tapahtuma siinä suuressa Jumalan kaiken uudelleen asettamisen prosessissa.

-13. Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
14. Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
15. Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
16. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
18. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla."
-Jeesuksen tulosta alkaa vyörymään suuret tapahtumat maanpäällä, sellaisia mitä ei koskaan ole ollut, eikä senjälkeen koskaan enää tule
1.Tess.4.
Sinettisormus

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kristus on maailman valo. Tämä valo voittaa synnin, pahan ja kuoleman pimeyden.
Sinettisormus

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella. Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.

Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa.”
- - -
"Tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka julistamme teille: Jumala on valo, hänessä ei ole pimeyden häivää. Jos sanomme elävämme hänen yhteydessään mutta vaellamme pimeässä, me valehtelemme emmekä seuraa totuutta.

Mutta jos me vaellamme valossa, niin kuin hän itse on valossa, meillä on yhteys toisiimme ja Jeesuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."
Matt. 5:14-16; 1. Joh. 1:5-7 [kr92] [kr38]
Sinettisormus

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
sisar

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos Sinetti, kun toit tämän näyn tänne. Ja Kiitos Herralle kun antoi sen sinulle! Totisesti Ylkämme saapuu pian. Olkaamme valmiit!
Sinettisormus

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos sisar, Kiittäkäämme tästä Jeesusta Kristusta, joka näin meitä lohduttaa.
Morsian, sä, ihana: https://www.youtube.com/watch?v=2krNgFCuUe8
Sinettisormus

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Laitoin juuri olohuoneen pöydälle, erään lahjaksi saadun, vaaleanpunaisen Ruusun, joka on ominkäsin askarreltu lämmöllä ja rakkaudella lahjaksi.
Laitoin myös valkoisen Kynttilän, valkoiseen, lasiseen kynttilä kuppiin, jossa on punaiset RAKKAUDEN sydämet, tämänkin olemme lahjaksi saaneet.
Laitoin tuohon kynttilään tulen, joka nyt valoaan loistaa ja tuon valon, olemme myös LAHJAKSI saaneet, Jeesukselta Kristukselta.
Laitoin tämän kaiken kuvaamaan ja edustamaan tuota lahjaksemme saatua näkyä, tänä aamuna. Se on kuin uskon askel ja kiitokseni Herralle, Jeesukselle Kristukselle!
Sinettisormus

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Käännyin nähdäkseni, mikä ääni minulle puhui, ja kun käännyin, näin seitsemän kultajalkaista lamppua ja lamppujen keskellä hahmon, joka oli ihmisen kaltainen. Hänellä oli yllään pitkä viitta ja rinnan ympärillä kultainen vyö. Hänen päänsä ja hiuksensa hohtivat valkoisina kuin valkoinen villa, kuin lumi, ja hänen silmänsä olivat kuin tulen liekit. Hänen jalkansa välkehtivät kuin sulatusuunissa hehkuva pronssi, ja hänen äänensä oli kuin suurten vesien pauhu. Hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, hänen suustaan pisti esiin kaksiteräinen, terävä miekka, ja hänen kasvonsa olivat kuin loistava keskipäivän aurinko.

Hänet nähdessäni minä vaivuin hänen jalkoihinsa kuin kuollut.
Mutta hän laski oikean kätensä päälleni ja sanoi: 'Älä pelkää. Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, iäti elävä. Minä olin kuollut, mutta nyt minä elän, elän aina ja ikuisesti. Minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet.'"
Ilm. 1:12-18 [kr92] [kr38]
Sinettisormus

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nyt ymmärsin toisen kuvan jonka aloitus näkyni jälkeen sain,tänä aamuna, mutta kun en sitä ymmärtänyt, en sitä tänne tuonut. Mutta tuossa kuvassa oli kuin jokin pitkä, säikeinen keppi, ihmettelin sitä.
Äsken kun availin postia, oli Kelalta tullut päätös, jossa työkyvyttömyys eläke hakemukseni hylättiin, se oli siis tuo "keppi". Herra kuitenkin ennen tuota kuvaa antoi tuon kauniin ja lohduttavan kuvan tuosta Ruususta ja Kynttilästä ja koen, että Herra haluaa myös näin ilmoittaa, ettei enää ole väliä eläkkeillä, eikä muillakaan yrityksillä, sillä Hänen tulemisensa on pian!
Jätin tuon asian Herran hoitoon ja ilmoitin, että tapahtukoon tuossa eläke asiassakin Hänen hyvä Tahtonsa. Unohdinkin tuon hakemukseni monasti. Sillä se oli annettu Herralle.
Muistan, kuinka Tuula kerran kirjoitti, että rukoili Herran puoleen yrityksen teko tarkoituksessa ja Herra ilmoitti, ettei enää ole aikaa.
Siis on turhaa, surra hylättyä eläkettäkään, kun Herramme tulemisen aika on pian!
Sinettisormus

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

tuula

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja tuula »

joo-o. olen saanut selkeän viestin, että minun ei tule tehdä enää mitään muuta työtä, kuin tätä hoitajattaren työtä tuolla sairaalassa loppuaika. ja sitä kyllä riittää. olisin halunnut oman firman muutama kuukausi sitten, mutta Herra ilmoitti, että ei ole aikaa sellaisiin. olisin niin halunnut menestyvän firman, minulla kun on muutama tonni vielä velkaa. olen sanonut Herralle, että miten käy minun velkojen, johon olen saanut myös lupauksen, että ne tulee kuitattua.
tuula

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja tuula »

ystävät rakkaat. vuosi 2017 on merkittävä vuosi kaiken kaikkiaan.
sisar

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja sisar »

tuula kirjoitti:ystävät rakkaat. vuosi 2017 on merkittävä vuosi kaiken kaikkiaan.
Voi Herra, en halua olla täällä enää 2017. Tule jo tänään! MARANATA!
Sinettisormus

Re: Näky; Ruusu ja Kynttilä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herran tulo voi yllättää meidät, olkaa siis valmiit! Minulla on ollut aivan ihmeellinen ilta, mieleni on ihmeellisen kirkas ja olo raikas, kasvojeni ihokin on raikas, vaikka fyysinen keho huutaa kipua. Tämä on aivan ihmeellinen olo, en osaa sitä sanoin kunnolla kuvata. Olen iloissani tätä ihmetellyt Herralle, vaikka sain sen hylky vastauksenkin, se ei harmita minua yhtään, näen vain mielessäni tuon Ruusun ja Kynttilän, ehkä pian tapahtuu jotain? Minun pitäisi olla maallisesti ajatellen masentunut, mutta en ole, vaan mieleni on Taivaissa! Kiitos ja Kunnia Herralle, Jeesukselle Kristukselle!
Vastaa Viestiin